Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Ce sincronizare kadettro si ANdi B.

Am vbit cu ei si este putin peste 2000ron turboback, pret foarte bun. Daca mai raman bani dupa ce iau jantele fac si evacuarea.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

e foarte bun si arata si foarte bine eu cred ca acolo o sa imi fac urmatoarea evacuare deaoece vreau sa schimb supersprintul intr-u cat vreau ceva mai mare un downpipe mai mare.

Link către comentariu

Unde ezit eu este la catalizator, cel stock fiind restrictiv se inlocuieste cu unul cu 200 cel. Intrebarea este, va trece de iTP ?

Ca tips-uri, 80mm (in poza sunt mai mari) si albastrite :D

P1010432.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

In mod normal nu ar trebui sa ai probleme la ITP. Dar daca nu vrei sa-l inlocuiesti si nu vrei performanta poti sa iei un cat-back. Ar trebui sa fie suficient pentru un Stage 1.

Link către comentariu

Eu zic sa nu-ti alegi tips-urile din poze ci care dau cel mai bine pe masina, mie imi plac cele de pe golf-ul 5 care e in al doilea film, dau bine astea mai "unghiuloase" pe g6.

Link către comentariu

Probabil te-ai gandit ca se va asorta si de-aia iti doresti tipsurile albastre. Pe mine ma duce cu gandul la BMW E36 tunate ieftin si cu prost-gust. Stiu ca nu are absolut nicio legatura si ca tips-urile ar fi de calitate, but still..

Sugerez tipsuri cromate :). Oricum, imi place ca te-ai apucat de treaba :icon_thumleft:. Astept sa vad cu ce-o-ncalti. :icon_bounce:

Modificat de mike.
Link către comentariu

Am vazut si pe un GTi in genul. Pe langa ca se asorteaza cu masina este si ceva diferit, inox si crom am tot vazut. Alea din poza au fost puse pe Skyline si sunt cam tipatoare.

007wu.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Parca prea tipa tuning. Eu zic ca pe masini "decente" ar trebui ceva mai finut, care sa para aproape OEM. Sleeper > tuning imo.

Link către comentariu

@Ego - Tipsurile din imaginea pusa de tine sunt din titanium si au tratament termic, si pe mine m-a batut gandul sa-mi pun dar nu dadeau bine.

Stii ce inseamna tipsuri de 80? Cele de R20 au 85mm in diametru si dau bine ca sunt departate, inchipuie-ti cum or sa arate unul langa altul intr-o singura parte. Mergi la Gabi si Andrei de la TopGear si ai de unde alege, fa-ti macar pe bucati lucrarea, downpipe-ul, intermediara si finala, asa nu o sa te "usuce" de bani.

Aceleasi intrebari mi-am pus si eu cu ITP-ul si cat-ul. Acum iti pastrezi si tu traseul vechi si odata la 2 ani il pui la loc :P

Modificat de kadettro
Link către comentariu

Milltek am vazut ca tot cu tips-uri de 80 vine pe Scirocco, S3 cu 2 evacuari pe parte. Asa dau de 80mm, in poza sunt cele OEM Audi exhaustv.jpg

Cel mai bine intai catback si apoi downpipe+cat.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Sunt prea mari cele de 80mm. Eu zic sa mergi pe 65-70 si neaparat stainless steel sau alt finisaj decat Titan tratat. E prea exotic titanul pentru Golf. Eu am ales Ti tips de la Milltek, ce-i drept, dar sunt "natur" si se albastresc foarte, foarte putin dupa "talpa" indelungata.

Sunt de parere ca vei trece de ITP lejer cu catalizatorul de 200 de celule, plus ca stim cu totii cum se mai face ITP-ul in ziua de azi.

Link către comentariu

Cele OEM de la accesorii sunt de 76 si cred ca arata mai bine decat cele Ti. Alea isi au locul pe o masina de cateva sute de cai, pe o masina de ~150 sunt cam overkill.

b2c81337341226f4167890beed79e8b2_5.jpg

66692dcf564324f86cb2dea5bd3c6218_5.jpg

Link către comentariu

O sa vad la fata locului ce si cum, iar diferenta 76 - 80mm este mica. Sa treaca sesiune asta :( .

Totul arata bine cand e OEM, dar o masina capata personalitate cu un mic detaliu, putin piper ca sa nu mai semene cu multe alte masini, mai ales ca este asa raspandit Golful. Este cam singurul lucru nonOEM pe care l-as face.

Cromul se face nasol, am vazut cum au devenit tips-urile de la A4 in niciun an, erau negre si o mazga care se ia greu.

@JUG: E o idee si cu titanium natur :icon_thumleft: , de abia astept sa vad cum arata pe .:R

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

La mine tipsurile sunt tot cromate. Se curata foarte usor. Doar pe interior se sterge mai greu, dar la mine e diesel si fumul e ca la el acasa :)) 76mm am si eu. E ok dimensiunea, nu sunt nici mari, nici mici.

Bafta in sesiune :P

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu

Lucian, tu crezi ca tsi-urile astea mici nu afuma daca sunt forjate? Am fost socat cand dupa cel mai lung drum cu masinuta 1000+km pe bara spate alba se vedea funingine, eh am si forjat mai tot timpul asa ca nu ma mira, dar inca nu am observat sa manance ulei si verific regulat. Tiguanul care e 2.0tsi bea o cutie (cam 1,5l) intre schimburi adica 1l/10000km si are 95k km.

Exista solutii pt curatatul tips-urilor si daca masina e curatata regulat nu cred ca ar fi probleme. Plus un pic de jeg pe evacuare face masina sa para mai "mean". :))

Link către comentariu

Adevarat, ce zici cu funinginea. La mine nu am observat, poate si de la culoarea inchisa si faptul ca nu am tipsuri pe care sa se vada, in schimb pe 2.0TFSI din familie e jale, nu cred sa fi fost de la mai mult de 2 luni de la ultima curatire pana ajuns in stadiul de fata. Cam insetat de ulei e Tiguanul.

dvrhcj.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

cauta tipsuri cat mai aproape de oemgen mkv gt,gti...apoi sper ca le sudezi,chiar daca vin cu surubele.la treaba cu tipsurile,granita dintre frumos si kitsch e foarte mica.acum,in functie de cum iti place tie.

la faza cu intretinerea lor,iti spun cum procedez eu.la fiecare spalatura,dupa,dau cu o pasta de la sonax speciala pt asa ceva.o lasi 10 min si apoi cu o carpa dai pe ele ca si cum lustruiesti bocancii.simplu ca buna ziua.tipsurile mele arata ca noi si acum dupa aproape 6 ani.

brgds

Link către comentariu

Subscriu si eu...ca TSI-urile fumega un pic...si eu la Octavia mea am observat ca este funingime pe tevile de esapamant. Chiar am fost mirat la inceput dar se pare ca toate fac asa...si eu m-am gandit prima data sa pun niste tipsuri dar cum vad ca si asa s-ar umple mai tot timpul de funingime nu mai sunt interesat...

Link către comentariu

Sau incearca tipsuri OEM....dar de Skoda!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link către comentariu

@George, daca gasesti ceva la un pret de "bun simt" sa ne spui si noua... stiu ca unul SH original de Opel e in jur de 100 lei, la mine la GTC am avut din fabrica si nu am gasit urme de uzura nici dupa 4 ani, chiar daca era cromat

Imposibil sa nu gasim 2 tipsuri rotunde la preturi pana in 200-250 de lei... chiar daca le gasesc cu prindere in colere, probabil tot o sa merg sa le sudez... Cand se mai incalzeste un pic afara (sau macar sa scapam de zapada asta) o sa mai fac si eu niste cautari, stiu ca mai era un atelier langa National Arena, la intersectia Bd.Basarabia cu Str. Campia Libertatii, dar nu mai stiu daca mai exista si ce preturi o mai avea

am gasit ceva: http://www.tuningsho...rod_195022.html - dar la fel de scumpe... sincer, nu cred ca merita un asemenea pret, peste jumatate costa Brandul, exact ca la grilele Irmscher ;)

LE2: am mai gasit si asta: http://www.tuningmal...919-240919.html - dar parca tot scump este... mai sapam ;)

LE3: astea ar fi OK la pret - http://www.auto100.ro/products.php?id=4129 - dar nu stu daca diametrul de 50 e bun, eu n-am masurat si nici nu stiu daca avem acelasi diametru al 1,2 TSI cu 2.0 TDI-CR

Modificat de GabiB77
Link către comentariu

Alea Sebring sunt mult prea scumpe, cu toate ca sunt bune calitativ. Eu am dat pe titan cu 25% mai mult si sunt mai mari.

Oricum, nu cred ca veti gasi de incredere mai putin de 320-350RON. Am vazut destule tips-uri ruginite dupa doar 2 ani.

Poate ca ar fi oportun un group-buy de afara(SUA) de la cineva gen APR/Neuspeed etc.

Link către comentariu

Ma bag si eu in seama cu o parere. Am de 3-4ani tipsuri Borla dublu bordurate, inox (ambele 150Lei) si nu ai nici cea mai mica problema. Si este vorba de un 1.9TDI generatie veche care cu siguranta da fum in adv. sens al cuvantului, fata de un TSI sau TDI-CR cu filtru particule (daca nu gresesc). Sunt simple, de efect si calitative atat timp cat sunt inox. O data la luna mai trec cu carpa umeda peste ele, asa cum a descris si vali_devil.

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!