Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Nasoala patanie. Eu cred ca nu sunt cei de la spalatorie, chiar daca mai sunt unii care deschid sa dea cu jetul acolo, mi se pare imposibil sa se rupa de la jet. Cred ca s-a rupt pentru ca cineva a deschis-o si apoi el sau altcineva a dat peste ea in trecere, cu cotul, cu fundul, cu o anvelopa cu ceva, de asta eu banuiesc ca la schimb anvelope, daca stii ca acolo unde ai schimbat se uita la presiuni, a deschis unul capacul, l-a lasat deschis si altul a venit cu niste anvelope in brate si crac. Insa daca ai asistat la lucrare, poate a fost alta data la revizie sau cand ai mai fost prin service-uri. Si acolo sunt gigei care merg cu spatele si nu se uita ca pot face pagube masinilor clientilor. De cate ori am vazut si eu plimbandu-se la 2cm de masina cu scule gen ciocane, rangi, tubulare.

 

Nu zic ca nu se poate la spalatorie, unul a lasat-o deschisa dupa ce a spalat si altul sau tot el a mers cu spatele si a dat peste ea, insa nu cred ca la spalatorie au facut asa repede rost de poxipol, ca inteleg ca e ceva gros de culoare inchisa nu superglue care e transparent. Pe de alta parte la service nu are ce cauta la capacul de rezervor, cand nu esti langa masina nu se uita ei la presiune, asta daca ti-o verifica vreodata. Asa ca totul duce spre cei de la anvelope, gandeste-te daca ai stat langa masina sau nu.

 

LE: Acum vad ca zici ca la PBN ai schimbat anvelopele si ca stii sigur ca au deschis capacul, dar nu ai vazut ceva suspect, desi erai in fata masinii, plus ca ai lipsit 10 minute (probabil de fapt 20), timp in care ei puteau sa faca pocinogul. Eu cred ca merita o reclamatie scrisa sa-l intrebe seful de service pe mecanicul care a lucrat la masina daca stie de asa ceva, sa vedem stie sau nu stie. Daca recunoaste eu as cere macar un schimb de ulei gratuit (pe langa reparatie). Nesimitirea e mare, dar poate la director ai intelegere.

Modificat de codz
Link către comentariu

Faptul ca am realizat ca am mai deschis rezervorul dupa ce am fost la pbn si nu am ramas cu el in mana m-a facut sa cred ca s-a intamplat la spalatorie. Nici nu m-am uitat atent atunci.

Culmea ca am mai spalat acolo de multe ori si de fiecare data am fost atent nu am observat ca il deschid. Oricum nici nu vreau sa il deschida sa bage jetul. 

 

N-am avut timp, avand examene saptamana asta si stagii dimineata, dupa amiaza. 

La PBN a fost la service rapid si cand masina mea era pe stand a fost si simulare de incendiu cand am iesit cu totii. Sigur ca vreau lamurita problema, dar pe telefon nu se poate face si de ajuns acolo fara sa pierd 2 ore nu se poate.

 

Azi la cum s-a circulat, a ajuns apa la 90 de grade in 20 de minute :(

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

De ce nu ai lasat clapeta veche drept reper?

De deschis ar trebui sa il deschida la spalatorie dar nu ca sa bage jetul ci pentru a sterge la sfarsit ca ramane apa inauntru si se prelinge.

Link către comentariu

Ramaneam cu busonul complet descoperit. 

Pe langa faptul ca nu era ok pt ca il poate deschide oricine, sa circul fara clapeta mi se pare de tot rasul. La unele Dacii Nova am mai vazut asa ceva. Recunosc ca e ultima defectiune/ problema estetica la care m-am putut gandi ca poate pati masina. 

 

La unele spalatorii am vazut ca baga si jetul acolo.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Daca vrei sa se incalzeasca lichidul de racire mai repede inchide ventilatorul de tot, adica apasa pe off. Eu asa fac si se incalzeste mult mai repede decat inainte.

Ai grija cu Brady, am in familie o masina vopsita doar la ei, are 3 sau 4 nuante de albastru pe masina, arata ca un pom de craciun.

Link către comentariu

Daca vrei sa nu te mai obsedeze temperatura apei si sa nu mai faci frigul, monteaza PTC si ai rezolvat problema

Inca ai timp, iarna abia a inceput. 

Modificat de YEP
Link către comentariu

M-am gandit si eu la PTC, sigur gasesti pe la dezmembrari, de la Golf, Octavia, Leon cu motorizare diesel. Pana atunci, tremuram cu succes pana se incalzeste lichidul de racire.

Link către comentariu

Baga caldura in 5 minute nu asta ar fi problema majora, ci faptul ca incalzindu-se asa greu consuma mult, nici nu poti sa ii dai talpa.

La un drum de 40 de minute, sa stea 20 de minute sub temperatura de functionare optima omoara orice autonomie, dar na' prima generatie de 1.4TSI. De obicei drumurile acum au peste o ora asa ca nu e asa dezastruos :))

 

Nu mai vede investitii, fie ele cat de mici. Ii ajunge. Am trait 3 ierni fara PTC si scaune incalzite fiind si daily driver. Ce-i drept e ca picatura chineazeasca.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Wow..la mine se incalzeste indiferent de trafic in 15 minute..si mi se parea mult :)) si masina mea.. e baba pe langa asta :d

Link către comentariu

Daca poti si daca te lasa sufletu' pune-i incalzire in scaune, merita fiecare cent! Eu in fiecare dimineata rece ma felicit pt alegerea facuta ;)) Mai ales ca la mine in masina dimineata e mai frig decat afara :)))

Link către comentariu

Nu ai ce sa-i faci ca sa se incalzeasca mai repede asa fac toate benzinarele cand e f frig si merg mai mult la relanti. In zile extrem de friguroase am vazut cum scadea temperatura apei pe loc cu motorul pornit, asteptam pe cineva 10 min si temperatura a scazut de la 90 la 75 dar deh afara era sub -15 grade.

 

Uite si aici: http://www.youtube.com/watch?v=j6nh8vPGEdY

Link către comentariu

Nu chiar, la mine ieri ( O grade) se incalzeste in 10 min maxim. Dar cand plec dau drumu la AC si am caldura dupa 2-3 min

Send from my Nokia 3310

Link către comentariu

2.0tsi au toate?

Chiar si daca nu ar avea, cilindreea mai mare de obicei se incalzeste mai repede din ce am observat.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Mie la fost masina(ibiza 1.4 mpi) mi se incalzea motorul in maxim 7 minute si asta daca eram in bara la bara.mereu am trait cu impresia ca motoarele mai mici se incalzesc mai repede.

Recomand ptc:)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Link către comentariu

Motoarele aspirate se incalzesc mai repede, pentru ca nu sunt foarte eficiente, pierzand foarte multa energie prin caldura degajata. In cazul motoarelor turbo, eficienta creste foarte mult, astfel incat pierderile de energie prin caldura fiind mult mai mici decat in cazul celor aspirate. 

Link către comentariu

Din cauza acestui sistem PTC aveam eu căldură azi în mașină? E prima iarna cu mașina și mă miram ca abia pornisem și tot auzeam ca un termostat de sub volan de undeva un ticait și baga căldură de numa numa.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Link către comentariu

Majoritatea  dieselurilor de generatie mai noua au PTC , aseara la -2 grade in 3 minute deja baga aer cald la parbriz , in conditiile in care nu am plecat cu masina, doar la relanti am lasat cam 5 minute si dupa am pus masina in miscare, e foarte bun acest PTC

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu

Caldura incepe sa intre in 5 minute de la pornire si fara acest PTC, dar incalzirea motorului are de suferit mult. 10-15minute este regula pana sa se incalzeasca.

Moving on:

Volanul renegat de pe Golf, nu si de pe al meu  :))

i1k8e8.jpg

Si azi am montat capacul. Toata treaba se face intr-un minut. Un torx tine fixat ansamblul ce inconjoara busonul.

33xa834.jpg

Mai ramane sa sterg cu alcool urmele de lipici si sa comand stickerele din interior. Ma tot uit daca exista cumva si pt G6 cum e pt 7, un sticker cu presiuni diferentiate in functie de dimensiunea jantelor.

 

Nu-i sta rau nici cu jantele de iarna. Din fericire au un ET destul de mic :D

qn8myt.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Putin mai inchisa dar nu se observa pentru ca este zona de rupere..nu avea cum sa iasa identic ca vopseaua pe masina se mai arde/decoloreaza in timp si astia de la noi nu prea tin seama de imbatranire(nu mai vb de faptul ca aripa este din metal si capacul de plastic).

Link către comentariu

A iesit foarte bine. Ce se vede in poza este capacul nou.

 

Initial am zis ca e mai inchisa, dar pusa pe masina nu se observa diferenta. Nu ma asteptam sa iasa asa bine din prima :D.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

hehe frumos, dar sunt cu ochii pe schimbatorul tau :D 

bine ca ai rezolvat-o si pe asta cu capacul, urata treaba ai patit

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!