Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Asta zic si eu dar masina a fost numai in posesia mea si doar eu i-am pus benzina.

Hmm..mai putin la pbn unde am lipsit vreo 10minute la schimbul de roti dar nu tin minte sa fi fost deschis acolo decat dupa ce au montat rotile de iarna in prezenta mea.

Ciudat.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu

Nu ai lasat-o niciodata la revizii, service? S-a uitat cata presiune sa bage, l-a uitat deschis si a dat peste el.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

Din pacate nu prea ai ce sa le faci, cum sa ii acuzi. Poate gasesti prin dezmembrari un capac si il revopseti.

Link către comentariu

Daca au rupt la service si au camere pe acolo..

Faci plangere si daca au c.s. bun ....

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

Sigur e lipit și cel mai probabil la schimbatul roților. Încearcă-ți norocul la camerele video, dar nu trag mari speranțe...sigur merg în loop și înregistrează peste dacă nu au fost semnalate incidente după o săpt-2.

Link către comentariu

Am vorbit acum cu dl Stancu de la service rapid si a ramas ca ma duc luni sa constate.

Nu e de inlocuit doar un capac ci imi trebuie cu tot cu balama.

 

Intre timp am incercat sa o fac sa mai stea putin lipita. Nu i-am dat cu scotch pe deasupra ca dadea de banuit si rezervorul fara acea usa e total expus.

2mo83m0.jpgxcw6dt.jpg

53u44i.jpg

Imi e foarte clar ca acolo s-a intamplat. Nu sunt urme de fortare si este ultimul service in care a fost. La revizia de la Brady din septembrie am stat numai langa masina plus ca am mai bagat de 2-3 ori benzina de atunci. Capacul statea doar in acel lipici si clar se rupea repede.

 

Nu inteleg totusi cum au reusit performanta asta. O sa vorbesc exact cu mecanicul care a lucrat la masina mea.

 

Inca un service sters de pe lista. Daca la o amarata de schimbare de roti au facut asa ceva nu vreau sa stiu ce se poate intampla la o revizie. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Aia de la porsche sa deschida capacul de la rezervor ca sa vada ce presiune la roti nu cred... e vb de presiunea la un Golf nu la nu stiu ce masina exotica. Adica instinctul imi spune ca s-a intamplat alt ceva, oricum nu cred ca aveau o scuza sa umble la capacul de la rezervor.

 

Naspa faza, de aia urasc sa nu stau langa masina cand umbla altcineva la ea.... 

Link către comentariu

Mereu mi-au deschis capacul sa vada cat sa puna. Ultima data tin minte ca era deschis cand am ajuns langa masina si mi-a zis ca scrie 2.0 pe capac si i-am zis sa puna 2.2 la toate. Eu eram in fata masinii si evident nu aveam cum sa vad ca e manjit capacul pe spate.

E prea mare potriveala ca la 2 saptamani si practic la prima deschidere a capacului dupa ce ultima oara a fost deschis si inchis de catre cineva din service sa se rupa. 

 

Am exclus alte variante. 

 

Sper intr-o rezolvare decenta si amiabila luni. Altfel se impute treaba, iar eu nu ma folosesc de casco pentru neatentia lor si grosolania reparatiei.

Plus ca reperul, vopsitul lui (loterie la culoarea asta sa iasa cum trebuie si datorita pozitiei s-ar vedea orice deviere de nuanta) si montajul nu sunt tocmai ieftine.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Imi vine foarte greu sa cred ca cei de la Porsche ar face asa ceva. Si nu ma refer ca ar putea lovi usita din greseala, ci ca ar incerca sa acopere chestia asta intr-o maniera atat de penibila.

Zici ca e un copil care a spart o cana si incearca sa ascunda lucrul asta de parinti... :)) Cred ca trebuie sa cauti in alta parte vinovatul... Era ceva mizerie, praf sau altceva peste "lipitura"? Asta ar arata mai exact cat de veche e treaba asta.

Link către comentariu

Eu nu am sters in pe interiorul capacul inainte de poze si se vede cat de jegos este pe langa buson, asta ca o comparatie :)). Asa ca nu au fost urme de praf si vreo indicatie de vechime. Masina a fost spalata de atunci.

Hmm, la spalatorie uite inca o teorie care trebuie investigata! N-am stat fix langa masina pt ca vorbeam la telefon si o aveam in raza vizuala doar pe partea stanga. Acum ca ma gandesc bine la un moment dat a mai aparut un tip pe partea dreapta si s-a cam miscat el pe acolo, dar nu s-ar fi lipit daca era uda si sa tina cat a tinut.

 

Pare neveromisil, de aceea initial chiar m-am gandit ca s-a rupt din senin fara vreo corelatie. 

Explicatia probabila la o munca asa grosolana este ca 1. Nu se vede si 2. Trebuia facuta rapid si eventual sa tina cat de cat pt ca altfel imi cadea pe drum.

 

Piesa in sine cu tot cu balama este 32 de euro asa ca e ok. Mai ramane vopsitul si montatul.

Drumul pana la pbn oricum il fac luni si daca se dovedeste ca nu au fost ei acum cu gandul si la spalatorie parca i-as lasa mai moale si piesa o comand cat mai repede.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Sa o rupa la spalatorie, posibil. La tine nu se deschide din buton? Daca da, nu cred ca a urcat spalatorul in masina, apasa pe buton, deschide capacul cu mana si pune jetul pe el de-l rupe. Dupa aia, fuga sa ia lipici, sa o lipeasca? Cred ca vedeai, ca nu e treaba de 20 secunde.

Unde o speli?

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

Nu se deschide din masina. Reduceri de costuri de la 5 la 6. Se apasa pe capac si se deschide.

 

Am zis ca nu o mai spal vis-a-vis de plaza, dar aveau liber vinerea trecuta cand treceam pe acolo si era f jegoasa masina. Nu e spalatorie de 10lei ci de 18.

Sunt curios cum se inlocuieste si ce se demonteaza pe acolo. Nu e un capat de tara, doar o experienta neplacuta si la care chiar nu ma asteptam :)) .

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Fara urma de prejudecata dar pare mai degraba lucratura pe care ar face-o un angajat al unei spalatorii decat un angajat la Porsche. Se schimba destul de usor, du-te pana jos si o sa vezi exact :))

Link către comentariu

La PBN am vazut, cand am facut revizia, cum la doua posturi de lucru distanta de masina mea, un macelar, dupa ce smucise ca disperatul cu mainile de capota pentru a o deschide, a pus mana pe un o ranga si a bagat-o sub capota, fortand deschiderea ei. Asa ca ... dupa parerea mea este posibil orice, in multe dintre service-urile de reprezentanta.

Cel mai sigur este sa stai la masina.

Link către comentariu

Problema e cu vopsitul...

Eu as tinde sa cred ca este opera celor de la porsche ..cam greu sa aiba lipici bun la indemana la sapatorie, sa lipeasca fara sa se observe cei de acolo si sa faca si priza pe umed.

Interesant ca ai alte presiuni pe capac, eu am 2.3 neincarcata si 2.5/3.0 incarcata..probabil din cauza ca este mai usoara masina.

Modificat de TDR
Link către comentariu

intre spalatorie si service eu dau vina pe service. acolo este mult mai posibil sa o rupa si mai ales sa aiba tupeu sa o lipeasca. au timp, unelte necesare.

la spalatorie o lipea cu guma si iti cadea la 5m dupa iesire. oricum nu recunoasteau nimic.

 

dar decat sa speculam, asteptam sa ne spui ce rezolvi

Link către comentariu

Corect, ramane de vazut. Piesa vreau sa o comand cat mai repede ca nu pot sta asa, sper sa o si aiba.

 

@tdr, tu erai azi in fata la parhon de dimineata? Am trecut repede si nu mi-am dat seama exact decat de un g6 united grey cu xenon simplu, jante 16 si stopuri led.

Cel mai probabil diferentele sunt date de greutate. Poate sa conteze ca din fabrica a venit cu 17", desi nu sunt trecute pe dimensiuni. La g7 am vazut ca au pus toate dimensiunile si presiunea care corespunde fiecareia, de la 15 la 19.

Link către comentariu

Imi pare rau de intamplare. Mi se pare aproape imposibil sa fi reusit aia la spalatorie sa faca chestia asta in timpul pe care l-au avut la dispozitie. Cum ziceau si colegii mai sus e destul de clar ca e de la un service. Bafta cu rezolvarea!

Link către comentariu

Mie nu mi s-au parut profi cei de la PBN cand am fost in service cu o masina (problema la motor). Am stat langa ei si nu mi s-a parut deloc ca au asa "grija" de masini. 99% ei ti-au facut treaba. Unul dintre angajati se enervase ca nu reusea sa rezolve ceva la o masina si a inceput sa injure si sa  tranteasca capota unei masini :)))...

 

Sunt oameni si oameni, multi sunt super ok de la reprezentanta, dar mai sunt si delasatori.

 

PS: aia la spalatorie daca ti-o rupeau ori ziceau ca a cazut singura, ori o lipeau cu superglue. Se vede ca a fost lipita cu ceva gen poxipol. Nu-si rupeau ei 10lei din spaga, pe cand cei de la PBN mai lucreaza si cu lipiciuri de'astea bune (pare a fi chiar din'ala de se lipeste eleronul sau de parbrize)

Modificat de redeye
Link către comentariu

@Ego

Da eu eram, te-am recunoscut destul de tarziu, daca aveai rotile pe 18 probabil as fi recunoscut mai repede masina, oricum arata f bine si asa.

Daca ar fi legata de dimensiunea rotilor nu ar trebui sa fie presiunea mai mare in balonul mai mic(adica mai mare in cele de 17 decat in cele de 16)?

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!