Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

De-aia tot tin eu mortis sa iau CoilOver.

Vara e ok lasata, hai ca te mai duci pana la munte si injuri ca nu ai unde sa parchezi dar e ok. In schimb iarna e crima cu ea asa.

Eu am avut masina -45 initial, apoi am "ridicat-o" la -30. Si chiar si la -30 erau zile (ca azi) in care nu puteam sa ies cu masina pentru ca ramaneam blocat in "santul" care-l fac anvelopele celorlalte masini.

O solutie, daca vrei arcuri, ar fi sa le pastrezi pe cele stock, si cand vine iarna le schimbi, te costa ceva schimbatul arcurilor de 2 ori pe an dar...

Link către comentariu

Costa pe langa schimbat de arcuri si refacutul geometriei, am inteles ca e destul de important asta dupa interventie la elementele suspensiei.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Geometria oricum ar cam trebui facuta anual. Eu cel putin o fac.

Bine, eu m-am obisnuit de la masina veche care cu suspensia sport si jantele pe 18 facea figuri la gropi si cam aveam nevoie de ajustari anual.

Link către comentariu

Nu e cam mult -45 pentru amortizoarele stock? Eu ma gandesc la mine cu -35 ca e destul de mult pentru ele, insa pentru mine nu :)) .Cu -35 ating destul de des, mai ales ca prin Iasi au turnat asfalt doar pe anumite benzi, si cand trec de pe una pe alta ating scutul putin :)) + ca topaie putin :D

Geometria trebuie facuta pentru ca daca pui arcuri mai scurte se incruciseaza rotile si ai alte probleme.

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu

Eu am luat masina cu -45 dar nu stiu pe ce amortizoare. Dar nu era ok, amortizoarele erau cam degeaba pe arcurile alea.

Asta fiind unul dintre motivele pentru care am trecut la Koni Str.T care erau -30.

Dar daca ai grija nu atingi nici la -45. Adica in unele parcari subterane nu puteam intra deloc, in unele nu puteam intra nici la -30.

Secretul e sa ataci unele santuri, gropi, pante etc oblic, nu drept. E atat de simplu!

Link către comentariu

Azi am iesit cu masina dupa ce a nins pe ea, vreo 48de ore. Munca grea la dezapezit :)), insa am reusit sa plec fara probleme si fara sa mai fie nevoie sa dau pe sub roti desi se adunase destula zapada. M-am bagat si intr-un strat mai impresionant, peste un morman si am reusit sa plec. Eu zic ca aici conteaza nu doar faptul ca sunt de iarna ci si ca sunt foarte putin rulate.

In timp ce o curatam opreste un tip cu ML, mai tuciuriu la fata si intreaba ce motor am pe ea. Ii zic ca de 1.4, el credea ca era de 3.2 :)) , dar s-a mirat cand a auzit de 122cai.

Una din eroinele zilei:

20120127163539.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Doamne fereste sa o spal pe frigul asta. Am fost azi prin oras si in splatatorii batea vantul, dar cam toate masinile erau jegoase.

Sticky snow 20120127163428.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

s-a remediat problema de design la generatia noua de golf?

la mk5 era problema cu gheata la prag/usa fata. se depunea si deforma tabla.

Link către comentariu

Muale, nu la toate Golfurile era acea problema. De exemplu eu nu am avut probleme pana acum si e din 2004 masina.

Link către comentariu

Din cate stiu problema se rezolva printr-o interventie in service, pe mk5. In TSB era mentionat Golf 2006-2007.

Oricum rezolvarea era simpla, se instala o bucata de polistiren pentru a dirija apa corect.

Daca inca de la 5 au rezolvat-o, pe 6 e imposibil sa apara. :)

Modificat de paul_e88
Link către comentariu

Niciun fel de probleme cu gheata pe la praguri.

There is no turning back, am pus si rotile de vara la vanzare, 18" here i come. :lol:

Link către comentariu

M-am uitat pe tot topic-ul, arata super masinuta, mai ales stopurile cu led-uri...

:vwrullz:

Sper sa-ti iei niste jante ca lumea (oem sau ceva clasice) pt ca seattle-urile sunt f probabil cele mai reusite jane pe 17 de la vw.

Eu am vazut pe viu un golf 6 de culoare inchisa cu jante Bilbao, noaptea in parcare Carrefour Orhideea si se vedeau super.

Acum nu cred ca mai are rost, daca le dai, dar pt super poze noaptea cea mai tare locatie e parcarea Hornbach Prisma pt ca au lumini f puternice iar jantele cu look-ul machined arata super, am cateva poze (dar sunt slabe calitativ, o sa le pun in topicul meu) cu seattle-urile, ai impresia ca sunt mai mari de 17.

Link către comentariu

Mersi mult. Adevarat ce zici de jante, initial nu stiam cum arata, dar cand le-am vazut pe viu :wub: . Bilbao sunt de fapt seattle-uri mai mari, au cam acelasi design, dar cu spite mai groase.

Am reusit azi sa ma catar, involuntar pe un morman de zapada si s-a auzit harjonit bine pe sub, mai ales pe partea dreapta. La un moment dat peste ceva km, aud un sunet metalic de sub masina, localizat as zice central, sunet de metal pe metal. L-am auzit de doua ori, cu precadere la gropi/denivelari si apoi a disparut. Ajung acasa ma uit pe sub masina, nimic, phew :D .

In alta ordine de idei, dupa un drum de dimineata am avut surprinderea sa-mi gasesc masina inghetata pe interior, de a trebuit sa dau cu racleta de gheata si ziceai ca ninge in masina, brrr.

Dupa un drum berceni- dr taberei, la -9,5grade. Consum not bad pentru ora de varf si la o temperatura de varf :)) negativ.

20120130190151.jpg

Link către comentariu

ca sa nu mai ai gheata pe interior,cand ajungi acasa dupa un drum in care motorul a apucat sa se incalzeasca,lasa geamurile/usile deschise cateva minute,sa se raceasca in masina. in felul asta nu o sa faci condens pe geamuri (condens care se transforma in acea zapada fina din interior)

Link către comentariu

Mersi de sfat Muale :icon_thumright: . Ori asta, ori pot merge ultimele minute cu geamul putin deschis.

O poza de la sfarsitul lui Martie 2011, am incercat sa surprind cat de bine am putut culoarea :D

eqo6es.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Acolo e motorul de 1.4 160cp, milltek nu face pt 122.

Ideea e ca nu as cumpara nici supersprint - poate doar finala- si nici blueflame pt ca au preturi mari, ca orice firma din domeniu. Daca as avea in plan sa ajung la 200cp, da as investi in ceva consacrat.

Prefer custom tot traseul, dar cu un sunet cat mai apropiat supersprint spre exemplu. Asa strict pt sunet se poate lua evacuarea catback de la G5 GTi si este plug and play.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

vorbeste cu cei de la top gear de pe bvd-ul nerva traian fac treaba foarte buna si la preturi decente

Link către comentariu

Eu zic sa faci o vizita si la baietii de la TopGear, iti configurezi tu ce vrei si la preturi de bun simt. parerea mea...

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!