Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Ala e celalalt buton Max, cel cu logo-ul de incalzire parbriz. AC Max ar trebui sa fie treapta a doua de Auto.

Link către comentariu

Am testat acum ac max si merge. Se duce in turatie maxima, temperatura pe Low, recirculare si sufla spre fata. post-78960-1380893004634_thumb.jpg

Diferenta intre treptele de auto la cel vechi era de 2 trepte la turatie. Nu stiu daca ajung la jr pe seara. Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Hai ca arata bine noul climatronic! :icon_thumleft:

Sa vezi seara ce frumos se vad luminile butoanelor de la climatronic!

Link către comentariu

NU te tenteaza sa faci retrofit la PTC heater? Ca vine frigul acum si tot rece o sa bage si climatronicul asta nou. :winter:

Link către comentariu

Am vazut deja in pasaj si am parcat la umbra :D

O poza mai de calitate in care sa se vada mai exact.

 

Cel de rear daca e apasat de unul singur nu face nimic, dar daca pun dezaburirea pe maxim se aprinde si el.

qxtkbs.jpg

 

Mai degraba as rezolva cu scaunele incalzite.

E nasol rau cu TSI-urile de mic litraj dimineata in trafic pana se incalzesc. 15minute in mers bara la bara si nu ajunsese inca la 90.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Azi dimineata la ora 5 ( 1 grad ), pana s-a ridicat apa am bantuit 20 min.. Dar compenseaza scaunele destul de mult :)

Link către comentariu

Aceeasi problema o am si eu. Mi se pare ca se incalzeste foarte greu motorul.

On topic: Se integreaza perfect noul climatronic.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 4

Link către comentariu

Tot cam in 5 minute baga aer caldut, iar in 10-15 e deja cald si bine. Din punctul asta de vedere nu e rau, dar e altceva cu scaune incalzite.

Tehnica mea este pornit si setat pe 24 cu turatie 3, iar dupa ce simt ca incepe sa vina aer cald ii dau sa bage doar pe gurile de ventilatie de pe bord.

 

Nu stiu cat de mult conteaza incalzirea motorului la asa ceva, insa are cu adevarat impact la consum. Oricum merg indeajuns de mult cat sa se incalzeasca si motorul.

 

P.S.: Pt cine vrea vechiul climatronic, PM. As prefera sa il dau in Bucuresti.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Arata bine. De unde ai facut rost? E plug & play?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4

Link către comentariu

Am vazut deja in pasaj si am parcat la umbra :D

O poza mai de calitate in care sa se vada mai exact.

 

Cel de rear daca e apasat de unul singur nu face nimic, dar daca pun dezaburirea pe maxim se aprinde si el.

qxtkbs.jpg

 

Mai degraba as rezolva cu scaunele incalzite.

E nasol rau cu TSI-urile de mic litraj dimineata in trafic pana se incalzesc. 15minute in mers bara la bara si nu ajunsese inca la 90.

ar trebui sa se aprinda sau stinga ledul de pe Rear cand apesi pe el si sa ti apara si pe ecranul rcd/rns ului schimbarea(on sau off) la mine asa face(chiar daca nu are niciun rezultat butonul), ai codat bine in vcds?

Link către comentariu

L-am luat de la Alex (Jaf) si nu a fost tocmai plug&play. Ma rog s-a potrivit la fix, dar au fost mici impedimente cand a trebuit reinitializat compresorul de AC.

Desi am incercat tehnica descrisa in diy a trebuit cu vcds si nu a fost simplu. Primul pas era ok, acel flaps adaptation, dar dadea eroare si nu voia sa faca al doilea pas cu  ac compressor run-in. Repus codarea veche, schimbat in doua locuri compressorul run-in time cu 120 si intr-un final l-a luat si nu au mai fost erori, compresorul merge. 

Oricum multumiri lui Tudor care a reusit sa o scoata la capat cu codarea.

 

Nu ma deranjeaza butonul de Rear ca sta aprins.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

cogdao

  • photo-thumb-89504.jpg?_r=1370680874
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF 5 GT
  • Motorizarea:1.4 TSI

Posted 02.10.2013 @ 00:26

:D Dupa ce termin cu astea sper sa ma opresc, desi va fi greu, am asa de multe in cap...


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

OEM Black Diamond GT twin-charger

ex: Shadow Blue Husky

Modificat de Muale
Link către comentariu

Nu exista rama pentru ele pe Golf V, din pacate. Poti sa treci la cel de Golf VI, daca vrei afisajul pe RNS, si cam atat...

Link către comentariu

Mai degraba as rezolva cu scaunele incalzite.

E nasol rau cu TSI-urile de mic litraj dimineata in trafic pana se incalzesc. 15minute in mers bara la bara si nu ajunsese inca la 90.

Cu PTC heater ar trebui sa fie mai usor decat scaune incalzite. Ai deja alternator de 140ah. Mai e nevoie doar de rezistenta. Si in 5 min o sa bage aer fierbinte...

Link către comentariu

Multumesc.
@YEP: M-ai facut curios cu PTC heater. Am vazut si DIY-uri pt Golf 5. Oricum acel heater este si el 200-300euro (1K0 963 235 E).

 

Autumn stance :D

14ka4c8.jpg

 

Saptamana trecuta am facut si plinul. La 2 saptamani il cere :(.

Trebuie refacuta geometria. Volanul sta drept si merge drept daca tin de el, dar cum il las liber masina incepe sa traga stanga.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Mama, da' mergi ceva cu ea.

Eu dupa multe incercari, am facut geometria la PBV si am fost incantat ca au facut-o bine. Pretul e in rand cu ceilalti.

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!