Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Initial 5w40 voiam, dar mai mult decat atat sa incerc si altceva inafara de Castrol. Am zis sa vad cum e cu Motul, iar pe site-ul lor primul recomandat este Specific 5w30 avand cele 2 norme VW. 5w40 are doar 505

Link către comentariu

Si eu o sa schimb uleiul, acum ca am parasit taramul magic al garantiei :) insa ma gandeam sa ma indrept spre asa ceva:

 

post-16418-0-00612500-1378406865_thumb.j

...de aici

 

Le-am scris alora de la Liqui Moly fiindca de pe site-ul lor reiesea ca se potrivesc vreo 4 tipuri de ulei cu 1.2TSI si norma 504.00 si mi-au trimis fisa tehnica si recomandarea acestui ulei, potrivit cu VIN-ul lui Polonica :)

 

Si tu tot 504.00 ai la motorul tau?

Modificat de Vizitator
Link către comentariu

Tot ce sper este sa nu il consume si sa nu ajunga la temperaturile pe care le atinge Castrol.

Sent from my ApfelPhone

Cam asta na sperie si pe mine la castrol professional LL3 , temperaturile la care ajunge. De exemplu asta vara, la un rulaj legal pe autostrada aveam in jur de 110 grade. Daca ma dadeam rau la ea ajungea e la 118 grade. WTF? Uleiul ala mai e bun de ceva?

Link către comentariu

Dupa ce am vazut si eu azi cat de lichid e uleiul, inclin sa cred ca nu e foarte bun Castrol. Noroc ca nu se afiseaza temperatura uleiului in maxidot, altfel cred ca ma duceam si-l schimbam imediat. La urmatoarea revizie cred ca schimb si eu uleiul, sa vad daca accepta cei de la Alto/Avia sa merg cu Motul.

Link către comentariu

Revizia da. Uleiul e deja negru si a curs ca apa.post-78960-13784611643067_thumb.jpg

Castrol professional OE 5w30 dupa 11.000km

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Sterescugabriel

Motul Specific 5w30 pune

 

@Ego la masina actuala golf 5 1.6 tot castrol 5w30 cand am scos ulei-ul era apa. Cei de acolo mi-au zis ca am spalat motorul cu ocazia asta :)

Modificat de Sterescugabriel
Link către comentariu

Am rezolvat cu cea de-a 3a revizie. Data trecuta am plecat de la Brady cu impresia ca se poate si mai bine, insa azi am fost foarte multumit. Pe langa faptul ca nici nu s-a pus problema sa nu stau langa masina, mecanicul a fost meticulos. In special la schimbatul uleiului unde am stat 45 de minute pana s-a scurs tot uleiul vechi si apoi initial a pus 3 litri. Masurat nivelul, pus inca 300ml. Pornit motorul si incalzit, apoi masurat din nou si pus inca 300ml. Repetat procedura cu pornitul motorului si lasat putina vreme ca sa ajunga uleiul la temperatura de functionare, apoi dupa 3-4minute de la oprire, pe joja uleiul era la maxim si in bidon mai erau maxim 400ml. Exact 3.6litri au intrat.

 

Filtrul de benzina era neasteptat de murdar si mi-a zis ca am facut bine ca l-am schimbat. Asta dupa 29k km in care am mers 30% cu 95 de la Petrom si Mol, 60% Petrom 99 si Mol 98, iar restul cu Mol Evo.

 

In rest toate verificarile au fost ok, cu mentiunea ca antigelul a mai trebuit completat, dar se prezinta bine la -31.

Mi-a verificat inclusiv farurile si l-a mai ridicat pe cel din dreapta.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Sincer nu simt mare diferenta momentan. Am mers cu ea ceva mai tare (turatii constante de 3000, pana in 4000) si a urcat la 98 temperatura.

 

Sa vedem cum vor fi pornirile. Unde acel intinzator de lant ar avea treaba cu uleiul.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nu. Asta l-am intrebat eu si mi-a zis ca el seteaza pozitia 0 dupa ce ii zice aparatul. Nu le-a reglat cu motorul pornit si dupa ce si-au facut secventa, ci doar cu contactul pus si faza scurta aprinsa.

Oricum bateau bine si inainte si tot ce a facut a fost sa ridice usor farul din dreapta.

 

Ce-i drept nu am cerut reglare faruri, mai costa inca 60ron.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Foarte bine arata masina, sunt curios ce alte modificari mai ai pe lista, acum ca nu o mai vinzi.

Cum stai cu pornirea cu uleiul nou?

Link către comentariu

Multumesc asemenea :D. Va mai sta cel putin un an la mine.

N-am avut multe porniri, dar la temperaturile de afara nu simt diferente. Adevarata incercare va fi iarna, eventual si dupa cateva zile in care a stat.

 

Cel mai probabil ii voi monta noul climatronic. Ramane de vazut daca fac retrofit-ul complet de incalzire in scaune.

As vinde jantele la iarna pt simplul motiv ca acest design cu buza destul de mare nu ma atrage. Mereu am vrut unele cu suprafata polishata oem, eventual cu interiorul negru. In plus unele care vor sta ceva mai in interior imi dau posibilitatea sa o mai las putin daca imi vine damblaua si oricum ar arata mai coborata chiar si cu setup-ul actual. 

Ma rog voi vedea cum decurg lucrurile din acest punct de vedere.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Si eu mi-as dori jante mai mari, 17 sau 18, problema e ca nu as putea sa mai merg pe unde merg acum. Daca mai apare o masina diesel, pe asta o voi folosi mai rar si mai mult pentru distractie.

Link către comentariu

In seara asta am mers ceva mai tare, consum de 9.6% si temperatura uleiului la 92. In situatii asemanatoare cu Castrol aveam 95-96.

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!