Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Cati km ai cu masina? Si mie mi se pare cam ciudat sa iti consume ulei de acuma...

Link către comentariu

Din pacate n-am putut sa cuantific exact cat a consumat. E primul an cand reusesc sa trec de 10.000km intre revizii, de obicei se facea anul pe la 8000km.

La ultima revizie mi-au zis ca era aproape de minim in conditiile in care nu am completat.

 

Masina are acum 27400km si revizia este programata la 32.000km. Probabil o voi face mai devreme si schimb castrol pe Motul 5w30 sau Liqui Moly.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Arata foarte bine diffuser-ul!

N-ai mai avut rabdare sa il si vopsesti negru lucios sau asa l-ai vrut? Ma uitam la tips-uri si parca imi par usor "cazute", dar apoi cand am vazut catback-ul mi-am dat seama ca nu pare mare lucru ce poate fi facut in sensul asta sau poate mi se pare din cauza unghiurilor.

 

La ulei, uita de Castrol. Mi-e asa o lehamite de acest ulei de nici nu mai intru in detalii.

Link către comentariu

Corect sunt destul de jos. Asta ma cam deranjeaza, dar nu am ce sa le fac :( . Toate GTD-urile si in general TDi-urile au distanta mare intre decuparea evacuarii si tipsuri. Nu mai retin cum era la evacuare originala de tsi, dar am impresia ca este mai jos catback-ul de gtd.

M-a batut gandul la negru lucios, dar masina fiind o culoare inchisa nu obtineam cine stie ce contrast. Parca se vede mai bine asa.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

mie mi-a consumat ulei la 8000km in asa hal incat sa se aprinda becul. dupa, a fost in limite normale.

Link către comentariu

Acum depinde si de cat ulei a fost pus in masina la revizie. Daca au pus cat sa fie peste minim sau chiar au pus pana la maxim.

Link către comentariu

Ei au facturat 4 litri si mi-au lasat 250ml intr-un bidon.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Ciudat, mie nu mi-a consumat nici un gram de ulei in 25.000 km. Cum tu mergi asa de mult in oras, nu vad de ce ti-ar consuma ulei.

Link către comentariu

Eu as zice ca din contra, tocmai pentru ca merge mult in oras ii consuma ulei. Cea mai mare uzura e la mersul in oras.

Si mie imi consuma ulei mult in perioada in care am avut Castrol-ul din fabrica.

Link către comentariu

Eu am tot Castrol, nu ma stresez cu problema asta prea mult, atata timp cat nu consuma ulei. Culmea, si eu merg mult in oras, insa mai vede din cand in cand si cate o accelerare mai puternica, pana pe la 4000 rpm, ca sa mai iesim din monotonie.

Link către comentariu

Eee alta viata, arata superb. Cand o sa montez bara spate de GTD, vreau si eu unul....

Link către comentariu

Arata bine difuzorul, am cautat dar nu am gasit unul asemanator pentru bara stoc... ati gasit voi ceva?

Link către comentariu

Look here http://www.horguemtuning.ro/prod_31166.html

 

Din nefericire a intrat apa la semnalizatorul stanga, asa ca a trebuit sa-l demontez sa vad pe unde ar putea sa intre.

Am gasit 2 zgaibe, dar par minore. Am supraexpus imaginea pt a se vedea mai bine.

15dmezk.jpg

 

Partea ingenioasa este ca becul are o banda de plactic care il inconjoara complet si practic apa nu ajunge la el. 

10ga9s3.jpg

Acum sa caut silica gel care sa absoarba toata apa de acolo.

 

Mi-a fost imposibil sa desfac stopul cu totul desi am scos 6 suruburi. Treaba e destul de clara cu singurul punct de acces fiind semnalizatorul, iar pentru alte probleme se schimba cu totul.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

e cald afara, lasi farul desfacut si se evapora tot.

eventual mai fortezi ventilatia cu un feon dar nu fierbinte sa nu strici plasticul.

Link către comentariu

L-am rezolvat. I-am dat si cu ceva lipici unde se vedeau crapaturile acelea mici.

post-78960-13755965898707_thumb.jpg

Diferenta de nivel intre praguri si bara spate exista, dar nu mi se pare mare.

post-78960-13755967379422_thumb.jpg

Cam asa jos sta evacuarea fiind fixata pe locasurile ei. E putin bulit tipsul acolo, dar ce ma intereseaza este sa le pot cumva ridica 1cm fara sa modific in vreun fel traseul.

post-78960-13755967987788_thumb.jpg

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Trebuie sa mearga din prinderi. Le incalzesti si le mai strangi putin.

 

post-12783-0-19349200-1375604650_thumb.j

Modificat de Rave
Link către comentariu

Doar stangerea prinderilor ar tensiona teava dintre intermediara si finala.

 

O varianta mai simpla ar fi pur si simplu taierea celor de acum de la finala si intermediara, scurtarea si sudarea la loc.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Banuiesc ca asta si vei face,nu ? Alta solutie nu inseamna decat bataie de cap.....in alta ordine de idei,arata superb cu noua achizitie !

Link către comentariu

Doar stangerea prinderilor ar tensiona teava dintre intermediara si finala.

 

 

 

Ar face ce?????   :lol: Sper ca glumesti.

Modificat de virus
Link către comentariu

Logic vorbind teava intra in finala sub un unghi drept. Daca ridic finala va trebui sa fie strambata si acea teava.

Sistemul e gandit sa fie drept, la acelasi nivel. Fie se ridica tot, fie deloc. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Exact asta scrisesem eu prima data, dar vroiam sa aflu motivul pentru care s-ar tensiona teava. Deci Ego, poti strange prinderea la finala ca nu tensionezi nimic, in plus nu risti sa iti sara vreo scanteie de sudura pe difuzorul nou.

 

LE: grija doar sa nu atinga evacuarea podeaua masinii sau altceva in urma ridicarii finalei, in rest no worries  :icon_thumleft:

Modificat de virus
Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!