Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Tot zic ca trebuie sa imi iau o trusa de torx-uri :D .

 

Am mai gasit o poza de pe transfagarasan

35mgjgj.jpg

Link către comentariu

Cu putina atentie dai bara jos imediat dar neaparat sa te mai ajute cineva ca sa nu o zgarii,

eu cand am dat-o jos pe a mea am avut la contraaripa niste suruburi cu torx de 25, deci sa ai la indemana o trusa just in case.spor la treaba!

Tapatalked

Link către comentariu

Mersi. Sper sa ajunga saptamana viitoare.

Bara clar nu o pastrez, dar poate vrea cineva spoiler cu loc pt 2 iesiri si catadioptri.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu

Foarte bun drumul pana la Racos si este o localitate pitoreasca, off the beaten track.

 

Am revenit dupa mai bine de 1100km si inca 60 pe platforma. Traseul a fost Bucuresti - Moeciu (ocol pe transfagarasan) - Brasov - Racos - Odorheiul Secuiesc - Praid - Sovata - Tg Mures cu field trip la Sighisoara si apoi Tg Mures - Bucuresti pe E60. Era in plan Cluj Napoca cu Turda, dar aia e.

 

Peisaje destule si drumuri in mare parte foarte ok.

Cateva instantanee mai de calitate cu protagonista topicului:

3309vn7.jpg

6axi.jpg
the man, the machine

izc3lx.jpg

 

M-a intrebat un angajat din benzinaria Mol din Brasov daca e GTI. I-am zis ca nu la care el: Atunci de ce arata asa? :D

Am observat in a 3-a poza ca evacuarea sta putin stramba , nu ai gasit o solutie sa stea in linie dreapta ? Poate o remediezi dupa ce montezi bara de GTD , in rest superba masina :D

Link către comentariu

Nu e stramba, doar ca sta ceva mai jos.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu

Am luat niste imbusuri torx. Am zis ca mai bine iau asa decat surubelnita cu capete interschimbabile pt ca e mai usor de ajuns in spatii de dupa colt.

27x4p2.jpg

Oricum nu cred ca pot sa schimb bara pt ca am neaparat nevoie de inca un cric si prefer sa fie pe un elevator decat spatele cocotat pe 2 cricuri.

 

Evident ca nu a rezistat bara nezdrelita. La urcarea pe platforma a fost nevoie de 2 bucati de lemn, altfel se infigea cu tot spoilerul direct in sine.

2zs8e2f.jpg

Pentru moment a picat spoilerul de gtd cu nervuri. I-am dat buy pe ebay, am contactat vanzatorul sa-mi faca pretul final ca sa il pot plati si nici pana acum nu mi-a raspuns. Asta dupa ce imi zisese inainte ca transportul prin UPS este 37lire. 

Fir-ar sa fie de spoiler ca aparent se gaseste doar in UK (iar noi tara bananiera le e frica sa il trimita aici) si acum au vacanta si facultatile de la ei :( .

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

De ce trebuie masina sus pt demontat bara?

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

Evident ca nu a rezistat bara nezdrelita. La urcarea pe platforma a fost nevoie de 2 bucati de lemn, altfel se infigea cu tot spoilerul direct in sine.

Stai calm, așa e și la mine. Așa a fost și cum am ajuns cu mașina acasă prima dată, am atins bordura, deci putea să fie mașina luată în țiplă tot la fel ajungea. Nici nu mă mai consum la astea. Am antrenament.
Link către comentariu

Sunt 4 suruburi care se prind de contraaripa, iar intre anvelopa si aripa este un spatiu de 2 degete. Pe langa asta, ET-ul jantelor face sa stea aproape la linie.

Daca aveti alte idei, sfaturi :D.

 

@c6t9: Nu-i stres. Eram curios doar cand va aparea prima zgaiba. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

vezi ca mai e un surub mai sus, mult mult mai dificil de desfacut daca nu ai masina pe elevator. respectivul e tot torx, dar cu o marime mai mic decat celelalte.

Link către comentariu

Stai asa ... spoiler-ul spate ti l-au zdrelit aia care ti-au dus masina la service pentru scoaterea pietrei din etrier ?

Link către comentariu

Nu cred pt ca eram eu acolo la nivelul solului cand a urcat-o si coborat-o de pe platforma. Tocmai de aceea am insistat sa se puna 2 traverse de lemn. Posibil sa se fi intamplat cand sa o urce pe elevator, nu stiu. 

Bara spate arata tot cam asa, dar pe lateral jos stanga. De ea nu imi fac griji pt ca saptamana asta o inlocuiesc :D

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Sunt 4 suruburi care se prind de contraaripa, iar intre anvelopa si aripa este un spatiu de 2 degete. 

Daca aveti alte idei, sfaturi :D.

Pe langa aceste suruburi...bara se mai prinde si in alte suruburi?

Nu o poti ridica pe o parte...desfaci suruburile...o lasi pe roti dupa care te muti pe partea cealalta si repeti operatiunea? banuiesc ca nu trebuie desfacute in acelasi timp nu?

Stiu ca este mai comod in service...dar daca te duci si pentru o bara in service...sunt curios cat or sa ceara pe operatiunea asta :)

Link către comentariu

Vezi ca trebuie sa scoti triplele.. Si difuzorul e prins in 2 suruburi parca.

Link către comentariu

Stopurile de pe laterale se scot foarte usor :D. 

 

@Laurentiu: Mai sunt cateva suruburi, dar cele mai problematice sunt cele de la contraaripa. Ar insemna dupa ce termin operatiunea de scos bara, sa reiau intregul proces. Problema este ca se poate zgaria bara cea noua pe partea lasata chiar daca o mai tine cineva. Daca s-ar putea ridica concomitent ambele parti ale masinii si sa stea pe ceva stabil problema ar fi rezolvata.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Pe la prieteni...nu gasest 2 capre? :D cred ca asa ai rezolva :)

Link către comentariu

bara se prinde in clipsuri inainte de a se prinde in suruburi, deci nu o sa iti cada / zgarie.

Link către comentariu

Am intrebat in stanga si in dreapta si din pacate n-au capre de imprumutat :)) .

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Cand ai avea nevoie? :)

astea te ajuta? :)

post-14266-0-33987700-1374521817_thumb.j

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu

Cred ca ar ajuta :D. Undeva saptamana asta, din pacate o data exacta nu mi s-a zis.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Miercuri..poate si joi....o sa am eu nevoie de ele...pentru a mea...dupa care...cu cea mai mare placere ti le pot imprumuta:)

Link către comentariu

Daca vrei repede , platesti si o urci /montezi la service.

Daca vrei sa te implici si sa surubaresti, poti demonta cate o roata, pe rand. Pui o patura jos si dai bara jos fara sa o julesti.

E adevarat,muncesti mai mult cu montat/demontat roti dar ai satisfactia ca ai facut-o singur; mie unul imi place chestia asta...

Laurentiu, daca sta capra, vreau si eu imprumut... :))

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Modificat de Muale
Link către comentariu

Tocmai ca la asa ceva m-as baga. Nu e mare chestie si nici nu am ce strica :D.

 

Laurentiu, apreciez mult! Cand soseste bara o sa te contactez.

Hmm..cred ca as putea sa o schimb direct in sema :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Daca iti vine prin Fan...ai putea direct in Sema...o pui in aceeasi zi....nu o mai plimbi prin portbagaj

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2

Link către comentariu

Maine ajunge, dar nu vine prin Fan.

 

Oricum in Sema e mult loc si cel mai aproape de mine unde e betonat. Cred ca va merge si fara sa o pun pe capre pt ca am facut proba azi cu imbusul T20 si intra la fix (noroc ca e f micut). Daca nu faceam plinul luni era mai bine :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!