Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Asta mi se pare, daca e adevarat, inca o gafa imensa din partea VW.

Dar chiar sunt curios daca e de la fabrica raspuns oficial, sau de la PBN.

Oricum incep sa ma lamuresc cu calitatea serviciilor de garantie la VW.

Link către comentariu

Tocmai ce am ajuns de la PBN. Consilierul de service mi-a aratat nota, venita de la producatorul farurilor unde se explica ca pentru toata lumea faptul ca aburirea este datorata unui viciu de productie. Se explica in ce circumstante apare ea si la final se precizeaza ca in opinia lor (celor de la fabrica de faruri) reprezinta doar un mic discomfort.

Am convenit ca ramane un defect din fabricatie, la ambele faruri, care trebuie inlocuite pe garantie, iar daca acest lucru nu se poate, atunci astept sa negociem o eventuala reducere la achizitia farurilor cu xenon. Dosarul a ramas deschis, urmand ca dupa 15ianuarie, cand se intoarce sefa lui, sa ii aduca la cunostiinta acest fapt. Discutia a fost civilizata, consilierul dovedindu-se amabil.

Legat de lichidul de racire, totul este in ordine, a fost reverificat sistemul prin presiune. A fost completat pana la maxim cand temperatura motorului era la 15 grade si acum sa vedem cum evolueaza nivelul.

Masina a fost spalata execrabil la pbn. Mai bine nu o spalau decat sa faca munca de mantuiala.

20120105174349.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Ciudat, ori nu am bagat eu de seama, ori la mine nu e problema asta. Chiar sper sa fie o reducere substantiala, dar ma tem ca va fi ceva simbolic. Cand am fost sa iau masina de la inlocuit aripa li se stricase compresorul la spalatorie si am scapat de o spoiala de vineri seara, ora 17. :)

Bafta cu negocierile!

Link către comentariu

Din cate mi-a zis ar fi 1000ron un far, deci 2000ron reducere. Manopera daca ar putea sa fie gratis atunci e bine. Oricum vroiam sa fac trecerea asta, iar o reducere de aproape 500euro nu este de neglijat. Poate pot rezolva si sa nu iau toate piesele de la ei :))

Ramane de vazut ce si cum.

L.E.: Ma bucur ca nu am optat pentru garantia extinsa.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

caz tipic romanesc de refuz in garantie... pun pariu ca daca stiai sa "impingi" 50-100 lei, problema se rezolva... imi aduc aminte cu ceva timp in urma de o reprezentanta Opel, unde am facut scandal cateva zile bune, iar dupa ce am impins xxx lei, turbina a fost inlocuita pe garantie... imi este rusine sa recunosc asta, nu obisnuiesc sa dau spaga, dar asta este adevarul... N-am avut niciodata treaba cu PBV sau PBN, dar multe se confirma

Sper sa ma contrazici cu acea reducere cu care se lauda ca ti-o ofera

Modificat de gabib77
Link către comentariu

In seara aceasta am testat cu brio combinatia de privacy glass si oglinda interioara heliomata :icon_thumright: . Am avut un Opel Astra classic in spate cu xenon pus pe oglinda care orbea grav. Daca priveam in oglinda laterala era jale, dar cea de pe centru se vedea foarte mult diminuat xenonul.

Pana acum nu am avut ghinionul acesta pe intuneric.

@gabib77: Ce rost avea sa ii dau ceva spaga? In unele lucruri clar se rezolva mai repede cu ceva atentii.

Treaba in cazul meu e foarte simpla si defectiunea recunoscuta, ca atare trebuie inlocuit produsul cu ceva nou si bun. Apreciez sinceritatea omului, pt ca putea bine mersi sa mi le inlocuiasca tot cu unele proaste, macar mi-a spus ca este degeaba inlocuirea.

Apropo de asta, in seara asta, desi au fost temperaturi pozitive am vazut toata marginea farului aburita, unghiul intern si cam cum vine banda de led-uri la tine.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Sa nu se inteleaga ca incurajez asa ceva... sincer eu cred ca numai unele exemplare au asemenea probleme, la mine n-am avut timp sa vad asa ceva ca erau temperaturi cam mari cand le-am avut pe masina... Daca mai am un coleg care nu s-a plans pana acum de asa ceva... ai mai vorbit si cu alti colegi daca au problema asta la G6? NU vreau sa fiu "Gica contra" dar nu cred ca aceasta problema e aceeptata si recunoscuta, n-am mai auzit niciun posesor de G6 plangandu-se de asa ceva, farurile sunt totusi Hella... ai incercat sa mergi si la o alta reprezentanta VW sa intrebi? sau nu te baga nimeni in seama decat acolo unde ai facut reviziile? e o idee... ;)

Link către comentariu

Si mie mi se pare foarte dubios acest aspect. M-am uitat pe net si am gasit mai multi producatori pt g6, pe langa hella ar fi si tyr, din cate tin eu minte ce am eu sunt hella. La pbn am fost pt ca stie tata pe cineva acolo, care momentan se afla in concediu. Daca pana in februarie nu rezolv ceva cu ei, ma voi duce la midocar. Oricum o sa ma informez inainte chiar de la consilierul de la midocar vitan ce m-a ajutat in alegerea masinii si care mi-a predat masina.

Masina nu mai las in vreun service decat dupa o certitudine de inlocuire, nu pt alte teste.

Am vazut ca a semnalat problema si colegul eEon, dar pentru un defect de fabricatie sa fie asa putini afectati este ciudat, ce mi-a aratat pe monitor pare cusuta cu ata alba.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Eu zic, pentru siguranta ta, sa n-o mai lasi deloc, pe nicaieri, nesupravegheata, suntem totusi in Romania, zici ca rezolvi o problema si dai de alta... :sly:

Link către comentariu

@mike.: Ce tare :D, aparent a fost generalizata gheata :winter: . Intr-un final vad si eu cum arata jantele Sima, deloc rau. Acum observ ca nu ai inscriptionata motorizarea

@Adrian_S: The big guy up in the sky, mare-i galeata lui. Geamurile dinspre gard nu erau deloc inghetate, in schimb pe restul, jale.

Ma gandeam azi de dimineata ca daca ar inventa un mecanism de dezghetare a parbrizului la fel de eficient cu cel al lunetei, fara sa traga fire prin el, chiar ar fi ceva.

Link către comentariu

Da, dar sistemul vechi (s-ar putea sa fie, de fapt, cel care e si acum prezent ca dotare) insemna incalzirea parbrizului prin stalpii A. Adica prin stalpii care leaga plafonul de capota. Adica frectie la picior de lemn.

Eu am vazut pe un Land Rover parbriz incalzit si cred ca funtiona pe acelasi principiu pe care functioneaza dezaburirea la luneta. Daca te uitai de aproape, vedeai firele prin parbriz altfel era insesizabil si nu deranja deloc.

Insa am vazut spray-uri pentru dezghetare parbriz, de la Sonax parca. Sunt sceptic...daca nu legat de utilitate, macar de perioada de folosire.

PS: Pe Golf MK6, pana la MY2011, nu era ca optiune parbriz incalzit; se poate sa fi bagat / bage.

Modificat de mike.
Link către comentariu

Sunt microfibre care functioneaza cam asa

Si la Passat B5.5, daca nu gresesc exista parbriz incalzit.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Uneori mult timp le trebuie unor dotari pe VW sa ajunga..spre exemplu volanului incalzit cum e la Opel.

Am uitat sa zic ca masinuta are 9970km, iar sapt viitoare face 10.000km :wub: . Consumul pe cb2 este de 9.7% momentan..poza musai la 10k :rolleyes:

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

10.000 fix cand s-a schimbat.

20120116131552.jpg

Ca planuri, nu pot sa le dau o ordine exacta: faruri xenon oem, arcuri H&R/Eibach -45mm, jante 18" oem (mai ales daca gasesc o oferta buna de schimb pt cele de 17") si apoi lucrat putin la performante, adica admisie + evacuare turbo-back custom (nu dau 600-700euro pe o bucata de teava doar ca scrie Supersport fiind si catback doar) + evident soft. Atat.

La exterior cel mult un eleron (votex sau GTi), in rest stock pentru ca are un design frumos merita pastrat clean.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Congrats!

Sa te duca mult, fara probleme si spor in realizarea planurilor! ;)

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu

revo, desigur :)

-45mm si 18' arata porno rau dar esti pregatit si pentru...zguduiala :icon_bounce: ? :D

Suna bine planurile de viitor, daca apuci sa faci una-doua modificari sunt sigur ca or sa vina si pedale, schimbator, navigatie, etc, etc. MikeMobilul e pe hold din punctul asta de vedere (al upgrade-urilor) :(.

Bafta si licitatii castigate pe nimic! :icon_thumleft:

Modificat de mike.
Link către comentariu

@dakino: As merge si pe TCM turbo, cu un stage 1+ si 155cp.

@mike: i see what you did there :blah: .

Avand in vedere ca nu am simtit un mare + la confort cu cele de 16, se face card in spatele meu cand trec peste limitatoare de viteza, iar vara cu cele de 17" si peste linii de tramvai, am zis ca daca tot ma tarasc sa am motive si mai bune :lol: .

Am gasit Interlagos la 450euro, revopsite cei drept, dar la o culoarea f apropiata de original, inca nu stiu.

Link către comentariu

Intr-un final am ajuns cu ea la spalat, dupa ce a stat jegoasa destule saptamani. Prima spalare pe anul asta chiar :D.

Cu ocazia asta am aruncat si un ochi in compartimentul motor sa ma mai uit pe ici pe colo. Farurile sunt Valeo, iar gauri de aerisire nu au in capacele cauciucate. Am sesizat doar 2 per far, unul pentru semnalizator, celalalt pt drl/pozitie/faza lunga. In spatele becului de faza scurta e ceva de plastic, prins cu un fir de metal, ma rog, am facut si eu o descriere la prima vedere, not my speciality :)). A inceput sa se dezlipeasca capitonajul din spatele motorului :( si putin de pe interiorul capotei.

20120120130912.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

La GolfVI se pune capitonaj pe capota motor la aceasta motorizare??? Eu cand am intrebat la predarea masinii mele de ce nu am pe Octavia la motorizarea mea, mi s-a spus ca din cauza ca turbina este intr-o pozitie mai inalta(caldura emanata foarte mare), nu se pune capitonaj...dar inseamna ca mi-au raspuns asa din burta(ceva trebuiau sa-mi zica ) si ca de fapt din motive de economicitate nu se pun asa ceva pe Octavii cu aceasta motorizare. Modelele TDI au deja, MPI-ul iarasi....

Alt lucru foarte ciudat in ochii mei, cum de se foloseste far mai complex tip lentile pe octavii(nu se aburesc) si se folosesc faruri normale pe Golfuri VI care sunt pozitionate un pic peste Octavii la partea de calitate.

In rest am spus aceste observatii ale mele mai mult de curiozitate...nu vreau deloc vreun versus ceva, masina este foarte faina si bine echipata. Multe drumuri frumoase :beer:

Link către comentariu

daca ai suspensie sport,acel minus 45 mm,se va traduce mai exact in -30 mm reali(vorbim de arcuri sport).ceea ce este super decent.recomand un eibach pro kit,erau si aici pe forum la vanzare.

brgds

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!