Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Americanii sunt buni sa tranteasca masina pe niste jante uriase si anvelope cat elasticul :))

Ar merge proiectoare cu becuri galbene care sa se asorteze
20130308175723.jpg
20130308183432.jpg
 
Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Iti recomand nokya(made in korea) de 2500k, sunt foarte multumit de ele.

Link către comentariu

Alea sunt.

Mai degraba trebuie sa multumim edilior pentru praf in ochi si in aer.

Link către comentariu

Sa traiasca lucrarile la metrou din drumul taberei. 

 

Intre timp desi i-am dat bid pt 200lire la bara de R-line, omul nu a mai raspuns si mi-a dat price proposal expired. Am dat sa dau bid iar si mi-a zis ca nu mai pot.

"No problem you can still buy the item immediately" la 245lire. Transportul e inca 54 lire fara VAT asa ca se ajunge la o suma de 300lire =  343euro. Mai aveam nevoie de adaptoare pt contraaripa si spoiler, catadioptri si capacelul de la carlig = inca aproape 100.

 

Acum cochetez cu o bara de GTD completa si vopsita la 200euro cu tot cu transport.

Sa vad cat ma costa cu tot cu PDC.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

In scurt timp e posibil sa revin la o evacuare cat mai aproape de stock :D

Sa vedem daca merge catback-ul de GTD. Din cate am vazut traseul, intermediara si finala arata la fel ca pe 1.4TSI. Bonus ca vine cu tips-uri cromate oem sudate.

Daca e asa atunci catback-ul meu isi va cauta un nou proprietar.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

:icon_thumleft:  pentru asta! Mai ales pentru tips-uri. Era pacat sa iasa putin in evidenta si evacuarea!

Link către comentariu

Mda, din pacate evacuarea de GTD nu ma incanta prin prisma pretului si nu vrea sa dea doar finala si intermediara ci absolut tot traseul. Dau cam aceeasi suma pe montarea unei finale si cu alte tips-uri. Efectul sonor ar fi cam acelasi.

Poate as recupera suma prin vanzarea celei custom, dar la cat sunt de ghinionist in vanzarea pieselor slabe sanse si iar fac stoc.

Link către comentariu

Eu am vazut evacuarea si e ca noua, asa ca pretul e decent. Adica doar un set de tipsuri e 100 de euro...

Si pe cea veche poti sa o vinzi cu mai mult decat dai pe asta, in cel mai rau caz o vinzi tot cu pretul acesteia asa ce isi ok la bani.

Eu zic sa incerci sincer...

Link către comentariu

Stiu ca e ca noua, doar are 6000km. Nu prea imi place sa schimb tevile din inox cu cele originale pt ca am vazut la evacuarea veche cum se facusera.

Daca imi ofera cineva 1100ron pe asta atunci da, dar pana atunci nu.

Link către comentariu

Pentru mine e prea galagioasa la turatii joase si oricum trebuie sa ii schimb tips-urile.

Fie ca ii pun o finala care sa reduca mult zgomotul, fie ca repun traseu oem pentru mine e cam acelasi lucru sincer.

 

Am observat ca finala de gtd e mult mai ingusta decat cea oem. Asa ma oftic ca nu vrea sa dea strict tobele si insista pe toata evacuarea. Doar de toba finala nici nu a vrut sa auda desi cine dezmembreaza un GTD cu 6000km :)

Daca e o dau la schimb cu una de 1.4 care sa aiba si ornamente :D

gtdu.jpg
 
In alta ordine de idei, azi mi-am facut timp 30 de minute ca sa imi rezolv janta stramba. Incepuse sa bata si o mutasem pe spate provizoriu. Am rezolvat-o la Auto Ram. Cu ocazia asta am aflat ca sunt f ok jantele astea ca se indreapta fara probleme si ca sunt destul de rezistente. La fel si cu PS3-urile care nu au facut vreo galma, dar au transmis socul mai departe.
Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Cum ai reusit sa strambi janta? Ma gandesc ca-s f rezistente BBS-urile alea...

Link către comentariu

Era putin indoita de anul trecut fix inainte sa trec la cele de iarna. Nu exista janta foarte rezistenta pentru ce gropi exista la noi.

Initial janta era pe dreapta fata. Pentru mine acel loc e cel mai periculos pt ca eu incerc sa evit gropile de pe partea mea si intru in alta groapa cu dreapta.

Nu stiu momentul exact in care s-a intamplat asta.

 

Cand o sa am timp mai mult le voi verifica si pe restul.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

O janta buna este mai moale si mai maleabila, una proasta este dura, casanta si se indreapta foarte greu sau deloc.

Cat despre evacuare , eu as pune finala de la remus  si aia e ca oricum nu ai castig de putere in configuratia catback , dar nu mai bine dai banii pe un remap?

Link către comentariu

Motorul asta nu va vedea remapare pt ca nu vreau sa ma amestec la fiabilitate si nici nu sunt genul care sa aiba nevoie/ profite de inca 30 cp.

Link către comentariu

Arata foarte bine masina, chiar ma gandeam azi daca nu dau de tine prin zona pe la Fundeni, in cateva minute s-a intamplat. Dadeam un telefon, insa nu am avut timp de stat de vorba.

Link către comentariu

Multumesc la fel! Te-am vazut de mai departe si ti-am recunoscut numarul.

Eram si eu pe fuga sa ajung la un curs de oncologie. 

Link către comentariu

M-am hotarat intr-un final si schimb catback-ul cu cel de GTD. Marti il iau si il montez.

Evacuarea mea este la vanzare .

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!