Jump to content

dati-mi o idee!


cromo67
 Share

Postare recomandată

Care e cel mai puternic motor care se poate pune pe un mk1 ? sau ce pot sa-i fac la un motor de 1,6 sa imi scoata mai multa putere ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

Salut

in primul rand trebuie sa te gandesti ce vrei exact, si un al doilea pas daca as putea spune asa tu ce motor ai 1,6 injectie ala de GTI sau 1,6 carburatie?

pot spune ca in serie limitata s-au pus pe Golf 1 1,6 16v si tot serie limitata 1,8 16v

dar ca sa nu ai probleme la omologare si sa nu fi nevoit sa o omologhezi artizanal te poti orpi la 1,6 ca ei nu recunosc ca ar fi pe golf 1 1,8 16v

din cate am vazut/citit pe golf I se pot pune Foarte multe motoare din grupul vwag incepand de la 1,8 16v ; 2,0 16v ; 1,8 T ; VR6 ; 1,9 TDI cei drept inca nu am vazut un 2,0 TFSI dar nu`i inca timpul pierdut

Daca ai carburatie ai putea sa comprimi qiuloasa sa schimbi eventual carburatorul cu ceva mai performant si sa mai "lustruiesti" qiuloasa + multe altele

Daca ai injectie ai putea sa schimbi injectoarele si sa umbli putin si la capul de injectie

sau ai putea pune injectia de pe G60 cu mici ajustari la GTI Qiuloasa e destul de comprimata dar nu e indeajuns de Slefuita deci tot ai avea ce lucra la ea !

eu unu m-am oprit la motorul de 1,8 16v mi-sa parut cel mai accesiibil si fiabil

ce ai mi putea pune pe masina ta ar fi un KIT turbo dar nu uita sa schimbi si pistoanele !

cu sau fara turbo ai putea sa iti pui si NITROUS EXPRESS dar binenteles toate astea Costa !

cu stima,

nadir

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

Parerea mea e ca un GTI 16v e cel mai bun compromis. Ieftin, puternic, usor de adaptat si usor de intretinut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carburatie! am sa incerc sa comprim chiulasa... azi am sa merg sa vad ce presiune am in cilindrii. va tin la curent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca un GTI 16v e cel mai bun compromis. Ieftin, puternic, usor de adaptat si usor de intretinut.

in ordinea preferintelor mele, as pune:

1.8 G60 / MK2-3 160 CP cuplu imens (compresor) 225 NM

2.0 16v / MK3 150 CP cuplu 180 NM

1.8 16v / Mk2 139 CP cuplu 168 NM

1.8 8V / MK1-2 112 CP cuplu 157 NM

VR6 este mult prea complicat (SCUMP) de instalat pe MK1 plus ca este prea greu.

190 CP se pot obtine usor din 1.8 g60.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VR6 este mult prea complicat (SCUMP) de instalat pe MK1 plus ca este prea greu.

190 CP se pot obtine usor din 1.8 g60.

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VR6 este mult prea complicat (SCUMP) de instalat pe MK1 plus ca este prea greu.

190 CP se pot obtine usor din 1.8 g60.

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

ceva care ar fi foarte frumos si usor de facut ar fi un 1,8 16v G60 ! si atunci ar fi foarte tare !

oricum orice motor stock se mai poate ridica lejer 5-10 cai cu modificari mai mari peste 15 cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!