Jump to content

TDI vs SDI - Diferente, consum, fiabilitate, intretinere


SHARANEL
 Share

Postare recomandată

Nu sunt deloc mult 250.000 km facuti afara. Eu am luat Golful meu anul trecut la 315.000 km si merge foarte bine. Dar te mai uiti la masina si cum arata...daca o fost tras de ea...etc...acum depinde si de noroc, poti sa o iei la 100.000 si sa fie praf !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general, sdi-ul daca a fost intretinut (ulei la timp, distributie la timp) 250000 nu ii simte. Tapric are dreptate, depinde de noroc. Daca ai posibilitatea, verifica istoricul, si te va ajuta mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sdi-ul meu are peste 200.000 de km , merge brici , nu am nici o problema la el , daca ii dai tot ce ii trebuie merge mult si bine . In legatura cu disputa dintre sdi si tdi , sdi-ul mi se pare mai ieftin la intretinere , fara curatat de turbo , far kituri de ambreiaj scumpe . Am avut ocazia da detin pt o luna un passat de 101cp din 2004 , e o diferenta destul de mare , mai silentios , ai putere in aproape orice moment . Nu sunt de acord cu ce am citit in cealata pagina , cum ca daca mergi cu un sdi cu 120 - 130 km/h iti faci praf motorul , am masina de un an si f des trec de 130km/h si masina inca merge . E adevarat poti ajunge cu ea si la 170 da chiar nu merita , merge dar e prea turat motorul . E adevarat ca depasesti un pic mai greu decat cu un tdi , dar eu chiar nu cred ca stai o juma de ora cu el in spate la un tir , sau faza cu tico , sa fim seriosi , inteleg ca are numa 68 de cai , dar nici chiar asa . Mi se pare ca unele persoane care au postat pe acest topic nu au condus niciodata un sdi , dar asta e , e o tara libera ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am condus si SDI si TDI. E cam mare diferenta intre ele la performante. Acum detin un TDI, nu m-as mai intoarce niciodata la SDI, mai ales ca i-am bagat si ceva caluti in plus. Adevarat ca SDI e mai usor de intretinut, poate si mai fiabil in timp, dar nu-l putem compara cu TDI mai ales in depasiri. Si detin cel mai slab TDI de la Golf, cel de 90 cp (acum are 115 cp), m-am urcat la un Passat de 160 cp al unui coleg de pe forum si am zis ca a mea e caruta ;)

Cred ca de ce ai mai multa putere tot mai vrei, eu am facut chiptuningul sa ma ajute in depasiri, nu-s adeptul vitezei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de acord cu tine , si eu daca as achizitiona un tdi nu cred m-as intoare la un sdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Administrator

Discutia despre Opel Astra vs Vw Golf IV a fost mutata aici.

Va rog sa ramaneti ON TOPIC! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la cele de mai sus. Sunt motoare foarte diferite, cu target-uri diferite. Nu am condus TDI, dar s-a mai

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Deci ... daca nu esti indragostit de senzatii tari si demaraje in tromba este o masina extrem de economicoasa in primu rand , consum de 4,2 in afara , 6,9 in oras , are 68 de cai , intretinere foarte usoara , neavand turbina , egr , debitmetru . Daca schimbi la timp consumabilele ( ulei , filtre , distributie ) nu ai probleme garantat 500.000 de km . Pentru oras este ideala , pentru ca neavand turbina nu ai grija mersului sub-turat care duce la distrugerea turbinei . Eu unul sunt foarte uimit de fiabilitatea si de faptul ca este destul de fasneata , fata de cat m-am asteptat . Nu poti avea pretentii la demaraje in tromba si depasiri in scurt , dar nici nu este cum cred unii o baba obosita .O zi buna in continuare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are EGR. (mă pregăteam să

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un coleg cu Golf 4 SDI care are probleme la cutia de viteze. Pentru ca SDI-urile sunt cam rare, nu a reusit sa gaseasca o cutie de viteze SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ti a spus teo ca nu are debitmetru ? :D /:icon_confused: esti sigur ?

SDI urile fac TDI urile la fiabilitate , si la consum.dar sunt lenese la drum lung, in oras sunt foarte bune dar nu la viteze mari. cat despre consum . raspunsul cred ca il gasiti f usor pe google.

1000km am facut eu cu un plin :D pana s a aprins becul . a fost prima si ultima data cand am lasat sa se aprinda becul de la rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am citit si eu putin si am vazut multe pe ultimele paginii, sunt posturi putin socante.

Eu sunt detinator de TDI si sunt foarte satisfacut de el. Inainte sa il cumpar am ezitat intr-un TDI si SDI dar dupa o documentare pe net m-am hotarat si am cumparat un foarte bun TDI AGR.

1.In legatura cu consumul, un SDI nu consuma mai putin ca un TDI, total gresit uitativa pe net pe forumuri si posturi si o sa vedeti, nu pe cele romanesti.

2. In legatura cu km facuti eu am vazut TDI-uri care faceau saptamanal Franta-Romania si care aveau 650 mi km si care erau de origine complet, dar sincer SDI-uri nu am vazut care sa faca asta, pline cu bagaje,pasageri pe timp de var sau iarna.

3.Scria ca piesele sunt mult mai ieftine pe SDI ca pe un TDI, ce sa spun, poate dar la un SDI se duc mult mai des. Ii drept ca nu sunt pretentioase de loc,fata de un TDI PD.

In concluzie eu(parere personala)as sfatui aceasta masina unei persoane (poate unei femei) care circula mult in orase si pe durmuri scurte.

( un link cu o fisa technica TDI : http://www.autotitre.com/fiche-technique/V.../Golf/IV_TDI_90 / si unu cu SDI: http://www.autotitre.com/fiche-technique/V...gen/Golf/IV_SDI )

Nu vreau sa supar pe nime, admir si respect SDI-urile si detinatori lor.

Have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FABIAn RuSu

1. gresit; nu inteleg de ce sa ne uitam pe forumurile straine?? noi ce avem, suntem leprosi? SDI consuma mai putin inclusiv fata de AGR, ALH ca sa nu mai amintim PDurile

2. exista destule VW Caddy SDI care fac zilnic pe soselele patriei mai mult decat alte TDIuri pe trasee internationale

3. raportat la un AGR sau ALH multe din piesele unui 1.9 SDI sunt identice, insa se schimba mult mai RAR pentru ca fortele si stressul la care sunt supuse sunt mai mici

unei femei in oras pe distante scurte i-as recomanda o benzina de cilindree mica, nu un diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fabian stie :D

daca nu sunteti convinsi cititi topicurile despre tuning sdi . cipuiala sau ceva de genu asta. un coleg zicea ca scoate fum negru dupa cipuit pe un golf 5 , adica era injectata motorina mai multa si nu era suficient aer pt ardere, de aici >>> mai multa motorina injectata -> mai mare consumu :D ,logica e simpla pt cei care voi sa ma contrazica,ganditi va de 2 ori :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Bine si ce vretii sa ziceti ca SDI-ul ii mai bun ca un TDI ? Sa fim seriosi...

Eu am un AGR de 90 si nu imi ajunge cand vad unele benzinare mici cum trec pe langa mine ma dispera ( am avut stricat debimetru si am vazut aproximativ ce inseamna un SDI)... si in legatura cu consumul eu ma refeream intre golf 4 TDI si SDI probabil ca dubitele Caddy fac multi km dar eu nu vb de SDI-uri in general eu vb de vw golf 4, ca doar astea le cunosc cat de cat...

Oricum nu vreau sa ma contrazic eu doar postez parerile si informatile ce am vazut si auzit, ca doar de asta a fost deschis topicul.

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine si ce vretii sa ziceti ca SDI-ul ii mai bun ca un TDI ? Sa fim seriosi...

...

( am avut stricat debimetru si am vazut aproximativ ce inseamna un SDI)...

Depinde in mare masura de ce vrea fiecare de la SDi-ul lui. Personal nu "ma bag" decat pe trasee virajate unde stiu sa-mi tin masina in cuplu, unde imi place ca am cuplul mare disponibil intr-o plaja maricica de turatii... again: depinde de ce vrei de la SDi.

Gresit: n-ai vazut deloc ce-i ala SDi cand ai avut debitmetrul stricat. Ai vazut doar ce-nseamna un TDi in regim de avarie.

Caddy SDi are in general o cutie de viteze scurta ca sa dea putina viata motorului pe o masina de marfa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca sa fiu in ton cu noile politici fiscale si etc. , sunt curios de ce ai mai lua un SDi( 1.9) si nu un TDI ( 1.9) macar dpdv al impozitului platit la stat si nu in ultimul rand al performantelor discutate mai sus. :offtopic:

Eu unul as lua TDi macar dpdv al taxelor. Macar stiu pe ce dau banii. Desi si in opinia mea Sdi mult mai fiabil ca Tdi dar fara senzatia de power :blah_:

Modificat de radu81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul as lua TDi macar dpdv al taxelor ... in opinia mea Sdi mult mai fiabil ca Tdi

Pai tu l-ai lua pentru putere, (nu pentru taxe, pentru ca taxele sunt aceleasi pentru ambele versiuni), iar unii si l-ar lua pentru fiabilitate si consum redus de combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu pretul consumabilelor este apropiat intre sdi si tdi, la filtru de motorina la polo 1,7sdi de 60cp era scump...40 euro!.

in oras daca incerci sa mergi cu un sdi ca si cu un tdi ajungi la un consum mai mare decat 6% pentru ca este solicitat spre maximum.

raportat la performante, nu e mare diferenta de consum, puteti lua comparativ un polo 1,4tdi 75cp si unul sdi 68cp in oras unul in spatele celuilalt si apoi comparati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu cand am luat masina asta in 2007, am stiut foarte bine ce fac cu ea, adica 80% din kilometri in oras, cum de fapt am facut si cu alte masini.La momentul respectiv dupa multa documentare atat pe forumuri (cu aceasta ocazie va multumesc ca existati, ca forum) si multe vizite pe la toate marcile auto (la un moment dat deja obosisem si tot nu gaseam nimic care sa ma atraga asa de la prima vedere) am ajuns si la VW (ultima marca vizitata) unde am ramas blocat cand am vazut motorul asta.Am zis : MAMA MIA CU ASTA AJUNG LA PENSIE DACA VREAU SI TOT NU MA DOARE CAPUL, asa ca pentru mine a fost dragoste la prima vedere cu multe considerente practice.Am facut destule cu ea inclusiv vizite pe la Sarmizegztuza (in munti la Orastie), pestera Scarisoara, drumuri forestiere la greu, si asta trei persoane plus bagaj, recunosc ca au fost si cazuri cand a trebuit sa descarc masina ca sa trec, dar asta este alta poveste, normal trebuie sa recunosc, cu un TDI ajungeam mai repede pe la pesteri, dar asta este.In plus eu pescuiesc si la crap, deci car multe bagaje dupa mine (pana aproape de tavan) si toate sunt OK, nu am nevoie de TDI ca sa fac toate acestea.Reviziile au fost facute toate la coltul strazii (absolut toate),ca sa zic asa, ca am avut incredere in marca si motor, chiar am fost sunat de la reprezentanta dupa 2 ani si intrebat daca am facut revizie la masina ca de, eu nu apaream ca as fi cotizat la ei la service.Am facut si ITP unde a tras de ea pana nu a mai putut, doar doar gaseste ceva, dar nu au fost probleme.

Din punct de vedere al depasirilor asa cum a mai fost spus mai sus daca cunosti si vrei sa exploatezi la maxim cutia de viteze si turatiile motorului nu sunt probleme, chiar as spune ca ai parte de mai multa adrenalina decit cu TDI, si cel mai important ajungi fortat de imprejuri sa te descurci cu ce ai si pana la urma asta este foarte important: sa te descurci.

Eu personal sunt foarte multumint de masina si de motor si daca as alege din nou tot SDI as cumpara.Am preferat decat TDI Trendline mai bine SDI Confortline.

Pana la urma cel mai important este sa stii ce faci cu masina si sa ai de unde alege.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FABIAn RuSu

cred ca din cauza ta a decis VAG sa nu mai monteze SDIuri pe turisme :D

prea multa fiabilitate strica la vanzarea de piese (vezi Mercedes "Cobra" ;) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa stii ca si eu, tocmai am trecut de 100 000 km cu Ibiza SDI si masina nu are nicio problema tehnica... DOAMNE AJUTA.

da, nu trage ca un TDI, dar fac si 1200 km cu un plin...(~45-47litri).

si masina a vazut si tineretile mele..deci nu s-a mers doar "soft" cu ea... dar a fost mereu intretinuta, consumabile bune, revizi la timp...tot ce i-a trebuit de buna calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punct de vedere al depasirilor asa cum a mai fost spus mai sus daca cunosti si vrei sa exploatezi la maxim cutia de viteze si turatiile motorului nu sunt probleme, chiar as spune ca ai parte de mai multa adrenalina decit cu TDI, si cel mai important ajungi fortat de imprejuri sa te descurci cu ce ai si pana la urma asta este foarte important: sa te descurci.

Am auzit chestia asta de la mai toti proprietarii de SDI si nici acum nu o inteleg. Ce anume inseamna sa exploatezi la maxim cutia de viteze? Ca daca vrei sa faci o depasire la 70km/h o faci in a 3a si nu in a 5a? Astea mi se par chestii de bun simt, nu e chiar rocket-science. Cat despre adrenalina, ce sa zic... daca esti fanul adrenalinei gen "oare ma face afis TIR-ul asta", atunci sunt de-acord cu tine :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Sincer,nu inteleg ce tot se pune accentul pe depasiri si adrenalina;eu am si un opel combo 1,7DI de vreo 60-65cp(nu stiu exact) care il folosesc la munca(fac cu el intre 50-200km pe zi) si nu-mi fac atatea probleme,este adevarat ca masina se preteaza la condus calm,fara pic de sportivitate,dar in schimb imi consuma f putin.Cand am cumparat masina,m-am gandit la consum si intretinere(pt mine e masina cu care fac bani),nu la sportivitate,asa ca banuiesc ca e la fel si pt cei care si-au cumparat SDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu conduc un SDI de vreo 80.000km si pot sa zic ca este un motor foarte fiabil dar lenes...Fac aproape zilnic autostrada Buc - Pitesti si o tin tot timpul cu acceleratia la podea...nu am iertat-o deloc...este masina de firma si nu prea ma intereseaza daca pateste ceva, dar chiar nu am avut pana acum nici o problema cu motorul...La 4500 rpm exact unde intra pe rosu, am 150km/h....mai mult de atat nu merge...dar avand in vedere ca o tin numai pe rosu, este de laudat faptul ca nu are absolut nici o problema...nici consumul nu este mare..undeva pe la 8 este mediu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!