Jump to content

TDI vs SDI - Diferente, consum, fiabilitate, intretinere


SHARANEL
 Share

Postare recomandată

SDI 1,9 l. de la VW cred ca este unul dintre cele mai fiabile motoare produse vreodata.

Din februarie am si un VW Caddy 1,9 l. SDI kombi(5 locuri) din 2001 si pot sa spun ca merge "de nu se poate" la cati

bani am dat pe ea. Am schimbat toate filtrele si uleiul motor + cutie cu ceva mai adevarat si : merita!

In oras se misca destul de bine (47kw). Un motor fara pretentii ideal pentru conditiile din Ro. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un 1.9 SDI , e un motor fara turbo , fara turbosuflanta . 165 mii km .

Are 68 cai .

Va rog sa nu mai radeti de el ok ? ca ar fi o masina jenanta ...etc .... ha ha ha .

Daca va uracti in ea dupa ce ati condus in TDI cu D rosu + I rosu intr-adevar SDI ul pare ca are motorul stricat .

Dar dupa un timp va obisnuiti cu el , devine normal .

Sa fac o comparatie cu Loganul ., poate jignesc firma VW cu astfel de comparatii dar :

De la 110 Km/h (cam cat are Loganul viteza de mers in siguranta) SDI ul incepe sa se aseze pe drum .

Incepe sa accelereze .

Am prins si mentinut 185 Km pe ora cu toate ca in cartea tehnica are trecuta max 165 Km pe ora .

Probabil ca aveam presiune prea mica in pneuri ( roti mai mici = indicatie mai mare) dar oricum am prins mult .( si oricum cu pneuri dezumflate motorul a trebuit sa traga si mai tare )

SDI neavand turbina nu are ce sa se stice .

Turbina este o morisca subtirica care se invarte cu tuatii f mari in jur de 30 mii ture / min .

Ea lucreaaza in mediu adesea coroziv ( gaze de evacuare) la temperaturi pana in o mie de grade celsius .

Ungerea lagarelor turbinei au creeat mari probleme proiectantilor ( ungere cu particule de ulei in sustentatie ...etc)

Eventuale depuneri ( din cauza motorinei de la noi ) pe palete duc la dezechilibrarea turbinei si distrugerea prematura a ei .

Turbina sufera variatii f mari de temperatura de la - 20 Grade pana la sute de grade cand motorul e condus in regim de rally .

La fiecare franare turbina se raceste fortat de gazele ce ies mai reci din motor .( variatii mari si bruste de temperatrura )

Turbina din toate mecanismele masinii este dispozitivul utilizat in regimul cel mai diaboloc .

Cei mai in varsta care stiu se uita la SDI in parcare si zic : " uite un motor de o viata ".

Motorul fiind acelasi si puterea fiind mai mica ( fata de TDI ) pistoanele , segmentii , bielele , cuzinetii ,si tot motorul tin mai mult in timp .Exploziile sunt

mult mai dulci decat la TDI ( acelasi bloc motor) .

TDI ul e un motor de randament mai ridicat si ar trebui sa consume mai putin .

In regim normal conducatorii ( nu soferii ha ha ha ) apasa tare pe acceleratie .

La SDI apasa "degeaba " ca masina nu sare - - - dar nici consumul .

La TDI masina sare ( ia mult aer comprimat de turbo - se injecteaza multa motorina ) dar "sare " si consumul , asta mai mult in oras .

Pretul motorului SDI e mai mic .Se mai fabrica si acum in 2008 .

La TDi turbina se duce destul de repede in jur de 100-200 mii km depinde mult de regimul de conducere normal sau foarte "apasat" .

Turbina costa f mult .

Cand se defecteaza turbina ea fiind unsa cu uleuil din motor masina incepe sa consume ulei si sa scoate fum.( poate consuma rapid tot uleiul) .

Cand e vorba de masini second - hand turbina poate fi luata in calcul ca un consumabil cum e cureaua de distributie insa mult mai scumpa .

Este f. dificila evaluarea starii tehnice a unei turbine second-hand (poate avea fisuri microscopice si sa se sparga in orice moment) .

Viitorul e clar ca este al TDI -urilor si sunt pe piata deja TDI -uri cu injectie piezoceramica ( cu cristale ) dar cine are un SDI ..site si cunoaste :)

Toate cele bune

Adi VW .

Modificat de Adi VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, da e cam periculod sa faci depasiri cu un SDI in oras/afara...adica si un tico ar fugii mai repede :)

Esti sigur ? Daca stai in spatele unuia care merge cu 90 si vrei sa-l depasesti,schimba in a 4-a inainte de inceperea depasirii iar cand il depasesti dai a 5-a si o sa fugi pe langa el cu cat vrei tu. Am citit multe topic-uri si am vazut colegi de forum care se plang de masinile lor noi de peste 20000E din primul an ,sau in perioada de garantie.Am vazut si multi cu benzinare care ofteaza. Eu am cu masina din semnatura 70k si face7 ani. In afara de ulei si filtre n-am schimbat nimic la motor , iar la masina in general,doar cauciucurile si un comutator de stop pe frana (+ bateria care a fost defecta (avea densitate mai mica pe un element)si nu mi s-a schimbat in garantie ). In curand vor urma ceva bucse si la anul discurile si placutele de frana. Cu toate ca am vazut ca altii au schimbat pe la 20-30k discuri si placute. Am vazut si multi cu tdi-uri in trafic , cum accelereaza puternic,(ca motorul poate si o cere), cu toate ca in 100m trebuie sa franeze la stop sau ca sa schimbe directia. Ma gandeam sa o vand , dar ar tb sa mai pun vreo 10000E sa-mi iau una noua. Si vad destule sh-uri,full options,cu 200k in bord,la vanzare pt sume ce depasesc 10000E. Dar de ce a-si vinde-o? Am toata documentatia de service,imi pot baga nasul cand e ceva de schimbat fara sa ma jumuleasca cei din service ; am interfata vag-com ;(am vazut pe forum colegi care au cheltuit pe o revizie in service si 7,5 mil cand eu am dat maxim 2 mil ); masina consuma putin,consumul mediu fiind de 4.4%(fata de un tdi care are 7%) ;daca fac un concediu am consum de 4% ; confortabila este ; de fugit fuge , i-am dat si 175km/h si zici ca zboara pe sosea (cu toate ca viteza mea de croaziera e de max 130km/h); motorul e made in germany, pe cand acum daca a-si lua tot o skoda,motorul ar fi 100% slovac.Singura mea nemultumire e ca nu am aer pe ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta intre sdi si tdi e ca cine nu risca nu castiga :Driver:

TDI va consuma mai mult (1.9 SDI ia in oras 5.5-6.5% versus 7-8% TDI), daca se incadreaza in statistica va fi mai putin fiabil (turbo fiind una din principalele cauze de probleme - stiu din experienta :rolleyes: ) dar te "satisface" mai mult din punct de vedere dinamic.

Daca ar fi sa aleg o masina SH la 200k as lua doar SDi; Avantajul mare este ca masina nu a rupt transmisia in doua (avand putere mai mica) si este foarte probabil sa fie intr-o forma mult mai buna.

Daca omul da 5.000 euro in plus la cumparare (cumpara o masina de 1.9 TDI 130 CP - ii da ca vrea sa traga de masina in cele mai multe cazuri; ma refer la o masina personala - daca e masina de firma lucrurile se schimba)

Eu am avut SDI 100.000 km; am schimbat 1 data bujiile si o sonda de temperatura. Nu am completat ulei nici cand am uitat odata sa fac schimbul (am mers pana la ~20.000)

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-mi spun si eu parerea in calitate de fost posesor SDI, actual posesor TDI. Ambele masini sunt G4.

Cu depasirea, pana in 100 km\h se descurca bine zic eu, viteza a 4-a trage cel mai bine, turata mai mult se duce bine; a 5-a nu e pt depasiri, acelereaza mai greu; eu cand am luat-o am crezut ca o sa fie f puturoasa dar nu a fost asa, pt 68 cai la o greutate de 1300kg motorul se descurca bine. Am prins pe autostrada si 180km\h si cred ca mai putea dar nu am vrut sa o turez prea mult.

Am luat SDI-ul la 135k km din Germania, am vandut-o la 190k km, in acest timp am schimbat consumabiliele, telescoape fata si placute+discuri de frane si nimic mai mult si pun pariu ca daca se fac reviziile la timp nici la 400k km nu o sa fie nevoie sa se schimbe ceva la motor. Singurele motive pt care am vandut-o au fost lipsa AC si a inca 2 usi :D (era modelul coupe) Daca le avea si pe acestea nu as fi dat-o pt nimic in lume. Un motor extrem de fiabil, economic si cu un consum de invidiat. Conform cartii tehnice TDI-ul are un consum mai mic decat SDI; cea mai mare prostie pe care am auzit-o vreodata (probail la ei in Germania unde drumurile sunt libere), in aglomeratie in Bucuresti cu TDI-ul (ASV de 110 cai cu cip pana la 140) imi ia 11% (fara aer), cu SDI-ul mai mult de 6.5 in aglomeratie in Bucuresti nu mi-a luat niciodata. Seara cu TDI-ul am scos si consumuri de 6.6 dar numai pe drum liber, daca-l bag in aglomeratie s-a rupt firul... la SDI de abia observam indicatorul de motorina cum scadea, la TDI in schimb il vad scazand cu ochii, la un simplu calcul in aglomeratie SDI-ul avea un consum de aproape la jumatate cat are TDI-ul... Aceasta diferenta de consum se justifica si pe partea ca la SDI la 2100 ture se schimba vitezele, pe cand la TDI undeva pe la 2700-2900 ture, si o turatie in regim de mers la 2000 ture... In 190k km cat am avut eu la SDI, la un TDI intretinut bine cred ca se schimba ceva pe acolo, debitmetrul mai mult ca sigur, EGR-ul... si daca ai noroc si turbina (te ajunge la 1000E cu montaj cu tot) si daca intr-adevar ai noroc iti crapa turbina si intra ulei in motor si mai dai inca 2-3000E pe reparatii (si tot degeaba, un motor cu reparatii capitale nici nu se compara cu unul din fabrica, sunt destule topic-uri care atesta asta...); deci costuri colosale fata de un SDI... mai sunt probleme si cu intercoolerul care si ala e f scump, la o bordura, bolovan ceva daca nu esti atent iar dai bani din buzunar la greu... Parerea mea e ca SDI-ul este mult mai fiabil decat un TDI, nici nu se poate face o comparatie... Cum spuneam eu am chip pe TDI acum, asa am cumparat-o, dar cu prima ocazie am sa-l dau jos, mi-e si frica sa o calc mai mult sa nu-mi sara ceva (am 110k km la motor pe TDI)... Imi aduc aminte cu placere de vremurile cand nu eram stresat la volan, fara griji de turbina, intercooler, la ce turatie sa schimb, la ce turatie sa o calc... si pe de asupra trecand mult mai rar pe la benzinarie... :) Sunt momente cand ma gandesc serios sa vand TDI-ul si sa re-trec la SDI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D e revinzare nu zice nimeni nimic, aici e problema. Am vazut multe G4, aratau super, dar in momentul in care viitorul cumparator ridica capota si vede sigla SDI, pe motor.....pleaca. Am vazut multe cazuri in piete de masini. Ma intrebam, oare ce probleme or fi avut acele motoare? Adevarata problema era ca , erau SDI. Persoanele mai in virsta le cauta, dar cei mai tineri, cauta TDI-ul. Acum treaba e ca la ce drumuri avem , ar fi indicat SDI-ul. Care vrea talpa, sa isi ia TDI.

Modificat de misu tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai ca la ce drumuri avem e indicat TDIul ca sa ai cuplu si putere in depasiri - de asta cumparatorii fug de SDI, nu pentru ca nu ar fi fiabil, ci fiindca e comparabil de puturos cu o 1300 sau cu un Cobra Diesel vechi de 54 cp

cu SDIul pe Valea Oltului (sa zicem) vei merge fix in coloana frateste cu TIRurile...pentru cineva cu un stil mai batranesc sigur ca asta nu constituie un impediment, mai ales cand se gandeste ca SDIul consuma cam de 2 ori mai putin

daca am avea drumuri macar cu 2 benzi pe sens peste tot la cum se "asterne" la drum cilindreea SDIului ar fi perfect, compromisul optim pentru cei care circula mult extraurban...insa nu exista...

cat despre 180 km/h atinsi de SDI e perfect veridica informatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca aveam presiune prea mica in pneuri ( roti mai mici = indicatie mai mare) dar oricum am prins mult .( si oricum cu pneuri dezumflate motorul a trebuit sa traga si mai tare )

Cu pneurile lasate nu ai roata mai mica, doar mai deformabila. Masina se comporta de parca ar urca o panta pentru ca asta face, "urca" peste cauciucul un pic lasat din fata zonei de aderenta. Iar motorul trage mai din greu. Dar viteza indicata e corecta... In functie de precizia ceasului, care la 185 probabil gresea cu 7-8Km/h, poate si mai mult, ca la orice alta masina.

Modificat de bausto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai ca la ce drumuri avem e indicat TDIul ca sa ai cuplu si putere in depasiri - de asta cumparatorii fug de SDI, nu pentru ca nu ar fi fiabil, ci fiindca e comparabil de puturos cu o 1300 sau cu un Cobra Diesel vechi de 54 cp

cu SDIul pe Valea Oltului (sa zicem) vei merge fix in coloana frateste cu TIRurile...pentru cineva cu un stil mai batranesc sigur ca asta nu constituie un impediment, mai ales cand se gandeste ca SDIul consuma cam de 2 ori mai putin

daca am avea drumuri macar cu 2 benzi pe sens peste tot la cum se "asterne" la drum cilindreea SDIului ar fi perfect, compromisul optim pentru cei care circula mult extraurban...insa nu exista...

cat despre 180 km/h atinsi de SDI e perfect veridica informatia

Tin sa te contrazic in multe privinte aici

1. Nu drumul iti determina tie ce motor sa alegi. Aici tine de ... calitatile soferului. Am condus si 1.6D de 54 CP.

2. Cu SDI-ul pe valea Oltului ... cine nu stie sa mearga si sa foloseasca corect treptele de viteza si cuplul motorului .... nu prea e sofer. Tin sa te informez ca am vazut destui TDI-isti care habar n-au sa foloseasca herghelia si cuplul furnizat de motor. Poti incerca si valea Jiului.

3. Am obtiut consum de ... 3.2% pe distante mari si pe drumuri cu 1 banda pe sens.

4. 180 km/h - depinde de masina. Poate la Fabia hatchback, ca la Fabia Combi ... doar la vale.

Cred ca daca unii ar avea si 250 Cp sub capota ... tot putini ar fi. E drept ca mai multi cai ... mai multe sanse de castig a unui pom intre faruri.

Alegerea tine de sofer, bani aflati la dispozitie si multe altele.

La TDI mai ai si alte accesorii de intretinut .... o turbina, un MAF ... care nu sunt deloc ieftine. La SDi ... ulei, filtre si motorina. Am acum 95.000 km. Pana in prezent nu am completat ulei intre schimburi (la 10-12.000 km) absolut deloc. Il pun la maxim iar la schimb este la jumate.

Succese ... nebanuite

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciao. Am avut ocazia sa conduc un Golf 4 Variant SDI cu 260.000km pe bord. Am incercat sa ii citesc km si nu am reusit. Am ramas placut impresionat de acelel motor. Nu cred ca Dacia sau Daewoo se va compara cu VW, dar ma abtin sa comentez mai mult ca si asa s-a incarcat topicul cu aberatii. SDI-ul este un motor foarte fiabil, poate cel mai fiabil produs de VW. La o viteza medie de 90km\h in afara localitati, consumul instant pe BC nu sarea de 4.5. Facuse 1700km cu o viteza medie la acesti km de 45km\h si avea un consum de 4.2 . Va las pe voi sa trageti conculuzii. Numai criticati motorul acesta daca nu ati mers in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.

2.

3.

4.

perfect adevarat toate. al meu SDI are 97.000 si nu stie ce inseamna SERVICE la motor. Doamne ajuta. revizii la timp, consumabile bune si asa usor trage:) a vazut 3/4 din europa.m-a scutit de o gramada de bani.

solutia ideala..un TDI de 130-150 de cai pt senzatii, mai rar..si un SDI sa isi faca treaba. pentru drumuri lungi, pentru fiabiliate, pentru consum, pentru mers linistit si maine tot SDI as lua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1.7 SDi si sunt foarte multumit ..consum extrem de mic, consumabile ieftine ..

Este mult mai fiabil decat TDi`ul deoarece nu are turbina si ca top speed nu e chiar lenes ..eu am mers cu 170 km/h vara trecuta in drum spre Durau :D

De 1 an jumate de cand am aceasta masina am schimbat doar ulei, filtre si distributia .. merge de n-are treaba .. Adevarat ca la depasiri e mai greu .. Dar este ideal pentru drumuri lungi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vorba doar de fiabilitate. ci de cum e intretinut. la SDI e mai usoara intretinerea. si nu e nevoie sa astepti sa se raceasca turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand eu zic ca se exagereaza un pic cu probleme aditionale ale TDI-ului fata de SDI. Am undeva la 70.000km facuti cu 2 TDI-uri (ambele aveau peste 100.000km cand le-am luat) si nu m-am lovit de problemele de care citesc aici... daca m-as lua dupa ce scrie aici, as crede ca-s cele mai proaste motoare din lume, pica tot ce se poate pe ele. Cat despre afirmatia lui Fireburn "SDI-ul este ideal pentru drumuri lungi", mi se pare total aiurea. Sa stau cu frica in fiecare depasire, sa merg 30min in spatele unui TIR pentru ca nu-l pot depasi si asa mai departe nu mi se pare tocmai "ideal".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ice, asta am zis si eu ca nu e vb de fiabilitate. amandoua sunt fiabile. doar ca la SDI, ca la orice aspirat nu mai ai grija de turbina. am avut mai multe maisni turbo decat aspirate...dar o piesa in miscare poate fi un risc mai mare de defectiune.

acum nu e nevoie sa bagam cazuri perosnale..ca astea pot fi de ambele situatii. stiu SDI care are 100 000 fara probleme, si stiu TDI care la 30 000 i-a crapat turbina. deci depinde de stilul utilizarii. la fel stiu TDI care la 234 000 merge fara griji si SDI care la 90 000 avea probleme.

legat de drumuri lungi, depinde de caroseria si cutia cu care este montat motorul...crede-ma ca am mers peste 40 000 km cu Ibiza SDI, drumuri in majoritate prin afara tarii, si cu bagaje. de multe ori si 3 persoane. si nu am avut nicio teama. bine, nu ma bag la limita sau sa exagerez..dar daca stii cum sa folosesti motorul, nu ai de ce sa ai probleme. pana la urma, depinde de sofer cum foloseste puterea si cuplu si etanjarea cutiei de viteze.

plus ca fiecare motor are + si -.

desi in carte pe golf IV un TDI de 90 avea consum mai mic ca SDI de 68, real, eu mereu cu IBIZA SDI am batut la consum orice TDI :P

turate bine, si pentru mult timp, ambele au probleme, desi la TDI cred ca turbina va pica prima.

sunt doua motoare cu target diferit, cu asteptari diferite, cu avantaje si dezavantaje. de aia SDI nu s-a pus decat pe masini mici, tocmai pentru a avantaja minusul de putere si a avantaja consumul.

desi in loc de 1.9SDI multi aleg 1.4TDI, eu as alege tot 1.9SDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e legat direct de SDI, insa indirect as avea si eu o remarca.

Am avut un polo variant (adica masina de >1300 kg) cu motor de 60 cai pe benzina si cuplu clar sub un diesel.

Problema ca nu poti depasi la drum lung e inexistenta. Trebuie doar sa inveti sa-ti folosesti cutia de viteze si motorul corect. Incarcata cu 5 persoane era indeed mai problematic (in sensul ca retrogradai sanatos si de multe ori veneai cu elan) mai ales pentru frane, insa sincer era absolut perfect utilizabila masina.

Ma indoiesc sincer ca un 90 cai TDI sunt un pas enorm inainte. Sunt clar mai bune pentru depasiri in forta, insa de multe ori tentatia de a avea o masina o idee mai puternica te aduce si mai aproape de un risc in depasiri. Personal as recumpara oricand un motor mic / SDI cu o cutie excelenta. Cu o cutie gen megane exclus insa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoare bune sunt sdi , dar daca nu esti pentru un sdi sau el nu este pentru tine , nu are rost sa iti iei , numai daca ai nevoie de consum redus in anumite circumstante , adica in oras , ca in afara un 1,9tdi 90cp are cam acelasi consum la aceasi viteza , diferenta foarte mica , nu poti sa compari unul de 130 cu un sdi ca ii cam bataie de joc , adica vrei sa ai si putere si cosum mic :cheers: . Tdi este un motor fiabil , depinde de utilizare , merge muuulllllti km , normal daca schimbi si consumabile pe el , turbina este probabil cel mai scump consumabil .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina...consumabil??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cel mult piesa de schimb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-mi spun si eu parerea in calitate de fost posesor SDI, actual posesor TDI...

Subscriu...si eu am avut un Golf IV Variant SDI cu care am depasit 200.000 km, in momentul actual fiind fericitul :D posesor al unui TDI cu 101 caluti, asa ca abordez topicul in cunostinta de cauza...in mare, SDI-ul este un motor fiabil si cinstit, in sensul ca masina nu surprinde prin putere sau acceleratii fulminante dar isi face treaba cu costuri relativ reduse (consumabile schimbate la timp si cam atat)...Ce nu inteleg eu este totusi disputa asta intre posesorii de SDi-uri si cei de TDi-uri...fiecare masina cu plusurile si minusurile ei, parerea mea este ca fiecare masina a fost gandita pentru un alt target d.p.d.v. al cumparatorilor...sdi-ul pentru cei care cauta costuri reduse de exploatare si fiabilitate maxima, in timp ce tdi-ul cred ca este o masina creata pentru cei care-si doresc mai multa putere dar nu-si pot permite (sau nu vor) costurile unui "benzinar".

In concluzie, nu conteaza prea mult care motor prezinta mai multe avantaje, conteaza sa va bucurati de ceea ce va ofera (putere vs. costuri de exploatare) si sa-l conduceti cu placere!

Bafta si :( drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un vw caddy motor 2000sdi si am trecut de 100000 mii km si nici o problema la motor ,am condus astazi un vw polo 1,4 tdi si nu mia placut de loc mai silentios este motorul sdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4TDI de pe polo (presupun ca si pe fabia/ibiza e la fel dar eu doar cu polo am mers) este cel mai zgomotos motor tdi pe care mi-a fost dat sa-l aud. Este un motor in 3 cilindri, nu are nicio relevanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu conduc atat un tdi, cat de cat fortos, cat si un Peugeot cu clasicul motor 1.9 diesel (fara turbo), echivalentul sdi-ului de la Wv.

Eh, motorul din urma pur si simplu ma incanta. Desi are peste 250k km, merge brici, si in afara de ulei, filtre, distributie si baterie, nu s-a schimbat nimic la el de cand avea 195k. De tras, trage foarte bine, de curiozitate am incercat o reprzia 60-105 km (pe ac) si am reusit onorabila valoare de 11 sec. (tr3 si 4). Un tdi alh, probabil scoate 11 sec folosind doar a 4a. Deci, nu cred ca e asa rau. Cei cu alh-uri puteti iesi desera si incerca repriza 60-100 cu a4a, asa, de fun.

Apoi, pot merge cu motorul constant la 3500 rpm. Ma gandesc la cei 1700 km facuti din Germania pana in Romania, cand masina n-a obosit deloc pe autostrazi si nici n-a stat dupa toate tirurile. Intr-adevar nu are decat 1100 kg, asa ca cei 70 cp ma multumesc destul de mult. Si pe deasupra, este extrem de comfortabila.

Bineinteles ca este un salt urias atunci cand ma sui la volanul Borei :D, dar nu ma lasa rece nici batranul motor. :)

Modificat de lau090
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sdi-urile ar fi mai silentioase ar castiga mult mai multi simpatizanti, dara asa zgomotoase cum sunt.....fuge lumea de ele, nu numai de puterea mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul 2000 sdi este pd , mare diferenta de motorul 2000 tdi este numai turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!