Jump to content

TDI vs SDI - Diferente, consum, fiabilitate, intretinere


SHARANEL
 Share

Postare recomandată

intre cele doua(TDI si SDI) clar iese castigator TDI-ul... dece? ca si consum, fiabilitate si costuri de intretinere sunt foarte apropiate... dar marele avantaj al TDI-ului este acea rezerva de putere de care ai nevoie in cazuri urgente.... stiti cu totii care e senzatia cand, chiar fiind sofer precaut, intrati in depasirea unui tir si....din n motive(oboseala, graba, atentie distrasa), pe la mai mult de jumatatea tir-ului va treziti cu ceva venind din contrasens....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci singura diferenta este ceva putere? la consum cam care este diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit prima pagina a acestui topic?? :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
devil's-son

Sunt nedumerit.Am trecut pe strada pe langa doua golfuri IV:unu Sdi iar unu Tdi.Am intrebat si eu pe niste prieteni care-i treaba si am primit urmatoarele raspunsuri:

-Sdi-urile sunt mai lenese la demaraj decat Tdi-urile

-Sdi-urile sunt mai putin fiabile decat Tdi-urile

-Sdi-urile sunt mai greu de intretinut decat Tdi-urile

Sper sa ma lamuriti si mai sper ca nu a mai fost topicul asta p-aci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mare, TDI este un SDI cu turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La demaraj sint mai lenese. Insa nu te astepta sa fie chiar puturoase la viteze pina la 90-100 km/h

Sint MAI fiabile decit tdi--urile. Nu au turbo, deci mult mai putine probleme dupa un numar mare de kilometri.

La intretinere cred ca sint cam la fel in privinita costurilor in ceea ce priveste reviziile periodice.

Si in plus au consumuri sensibil mai mici decit cele tdi. E numai buna pentru oras sau ca masina de firma :icon_cool:

Vezi pe la sectiunea Masina mea ca sint prezente si SDI-uri si poti afla mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sdi-urile sunt mai lenese decat tdi-urile pt ca nu au turbina si au din 1900 cmc ~68 cp

consumul este mai mic, dar si puterea, pentru o masina de oras se descurca onorabil si costurile de intretinere sunt aproximativ la fel, un cost mai mic pentru sdi.

daca ai de gand sa iti achizitionezi un sdi mai bine mai stai putin si iti iei tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sdi-urile sunt mai lenese decat tdi-urile pt ca nu au turbina si au din 1900 cmc ~68 cp

consumul este mai mic, dar si puterea, pentru o masina de oras se descurca onorabil si costurile de intretinere sunt aproximativ la fel, un cost mai mic pentru sdi.

daca ai de gand sa iti achizitionezi un sdi mai bine mai stai putin si iti iei tdi.

nu, da e cam periculod sa faci depasiri cu un SDI in oras/afara...adica si un tico ar fugii mai repede :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

devil's-son

Multumesc tuturor ca nu m-ati lasat cu ochii in soare si m-ati raspuns la topic. :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si top speed-ul e mai slabut la sdi. Undeva la 140-150 se limiteaza. :unsure: (VW Caddy 2.0 SDI)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si top speed-ul e mai slabut la sdi. Undeva la 140-150 se limiteaza. :unsure: (VW Caddy 2.0 SDI)

asta depinde si de cutia de viteze, eu am Ibiza SDI cu 1.9 si 64 de cai si a mers cu 175.

nu, da e cam periculod sa faci depasiri cu un SDI in oras/afara...adica si un tico ar fugii mai repede :(

ce afirmatie e asta? ai codnus asa ceva? cum spuneam mai sus, nu poti vorbi despre asa ceva fara sa faci referire la cutia de viteze, la grutatea masinii, la marimea rotilor...

nu stiu pe nimeni care sa aiba SDI si sa-l compare cu TICO. la nimic.

data viitoare te rog sa te abtii de la astfel de comentarii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aloooo ... nu va luati de SDI-uri .... sunt masini fara pretentii, nu cureti turbine nu "o ia pe ulei", nu ai probleme cu MAFu' ....

Iti trebuie talpa si rabdare. .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta depinde si de cutia de viteze, eu am Ibiza SDI cu 1.9 si 64 de cai si a mers cu 175.

ce afirmatie e asta? ai codnus asa ceva? cum spuneam mai sus, nu poti vorbi despre asa ceva fara sa faci referire la cutia de viteze, la grutatea masinii, la marimea rotilor...

nu stiu pe nimeni care sa aiba SDI si sa-l compare cu TICO. la nimic.

data viitoare te rog sa te abtii de la astfel de comentarii!

verifica si tu un catalog....acc. 0-100 la golf 4 sdi e de 17.6s.... am condud..

p.s. am mers si cu un tico... ( era putin reglat ) scotea 16s

astea sunt dovezile mele. nu ma comentez pe tema asta .

nu am zis ca sunt proaste...depinde unde le foloseti si ce vrei de la ele...

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo doua saptamani mai conduc si eu ocazional un Golf IV SDI de 68 CP. Intr-adevar, fata de Passat-ul meu de 2.0 i 115 CP, pare extrem de lenes, dar asta la demaraj si la depasiri. In rest, daca nu esti cine stie ce pilot de curse, masina se comporta foarte bine si avand in vedere ca cele mai multe griji se indreapta spre consum, mai ales in oras, sustin parerea ca este ideala in aglomeratiile urbane. Si cum in afara nu prea vad sa mergi mai mult de 120 km/h, datorita multiplelor "surprize" de pe drum (si nu ma refer la radar), masinutza este OK. Desigur, oricine isi doreste un propulsor cat mai puternic, dar, in functie de bani, te limitezi la ce iti permiti. Singurul lucru pe care mi-l doresc si vi-l doresc este sa facem cat mai multi km fara evenimente si fara vizite la service, indiferent de hergheliile de sub capota. Acesta cred ca este cel mai important aspect. Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SDIul nu are consum mai mic decit TDIul, Golf 4 SDI consuma mai mult decit TDI @90CP la fel si la G5 sau Caddy .

Am condus asa ceva si este jenanta pt o masina produsa de VW, este o masina prea low-cost iar comparatia cu TICO este tocmai buna, TICO chiar fuge fata de G4 SDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma declar multumit de masina mea avand in vedere faptul ca merg mult in oras si la tara la Corbeanca.Consumul meu mixt oras + Corbeanca variaza pana acum intre 5,9 si 7 calculat la plinul de motorina (eu alimentez cand consum cam 3\4 din rezervor)

Cand plec de la servici si prind drumul normal (adica nu sunt numai eu pe sosea si nici nu merg bara la bara) in mod constant scot intre 5,8 si 6 la suta.Pe zonele foarte aglomerate daca le prind imediat ce plec de acasa pot sa ajung si la 12 insa daca mergi mai mult consumul scade pana la 6.5 | 7.

Afara de exemplu Bucuresti Mamaia trei persoane si portbagajul ochi cu 100 aproape constant am avut un consum de 4.7 %

iar la intoarcere cu 110 un consum de 4,8 %.

In oras din punct de vedere al demarajului masina este ok mai ales in treapta a 2.Afara in functie de viteza la care rulezi si trapta de viteza trebuie sa fi mai atent la depasiri.

Eu cred ca SDI este o masina mai simpla de intretinut , mai economica in timp si facuta sa fie folosita pentru foarte multi km si pe o perioada mare de timp.Totul depinde de ce ai nevoie cu adevarat iar daca doresti o masina fiabila si robusta dpv al motorului pe o perioada mare de timp SDI este alegerea perfecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba este ca pentru performantele ei consuma mult, iar faza cu fiabilitatea este discutabila pt ca nimeni nu tine masina mai mult de 100k km sau 5 ani, indiferent de motorizare problemele vin iar NOI nu putem sa ne plangem ca VW face motoare diesel proaste . VW are unele probleme la masini dar dieselele sunt exceptionale :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt pentru TDI (conduc mai sportiv)

Un SDI cred ca nu mar satisface. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am si un Punto 1,9 diesel simplu, tip SDI.

In oras este excelenta, cutia scurta, merge de la 45 km/h a 4-a, fara sa horcaie motorul, consum sub 6% in oras.

Nu ai treaba cu turatile, cu turbolagu, dar in afara merge bine pina la 120 km/h, dupa aceea se simte motorul turat.

Daca as fi avut bani luam un Golf 4 SDI in loc de Punto.

Cu Golful TDI 131 Cp nu-mi place in aglomeratie, trebuie sa merg numai cu a 2-a, a 3-a merge de la 50 km/h, sau 45 km/h mentinut viteza.

Are si SDI-ul calitatile lui, de ex. sinteti la munte si faceti noaptea un gratar, puteti sa stati cu motorul pornit ore in sir ( pt faruri, pt caldura ) nu are nimic, pe cind cele turbo nu ai voie mai mult de 10 min in ralanti.

E bine sa le ai pe amindoua. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am si un Punto 1,9 diesel simplu, tip SDI.

In oras este excelenta, cutia scurta, merge de la 45 km/h a 4-a, fara sa horcaie motorul, consum sub 6% in oras.

Nu ai treaba cu turatile, cu turbolagu, dar in afara merge bine pina la 120 km/h, dupa aceea se simte motorul turat.

Daca as fi avut bani luam un Golf 4 SDI in loc de Punto.

Cu Golful TDI 131 Cp nu-mi place in aglomeratie, trebuie sa merg numai cu a 2-a, a 3-a merge de la 50 km/h, sau 45 km/h mentinut viteza.

Are si SDI-ul calitatile lui, de ex. sinteti la munte si faceti noaptea un gratar, puteti sa stati cu motorul pornit ore in sir ( pt faruri, pt caldura ) nu are nimic, pe cind cele turbo nu ai voie mai mult de 10 min in ralanti.

E bine sa le ai pe amindoua. :Driver:

De ce nu trebuie sa stai cu un desel turbo mai mult de 10 minute la relanti? Ce se defecteaza(uzeaza) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axul turbinei nu are ungere suficienta,cand motorul este tinut la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am condus si eu SDI prima data un Caddy si am crezut ca e masina stricata....;)

Masina nu avea nimic numai ca eu eram ala defectu'

Acu serios nu as lua asa ceva in viata mea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are si SDI-ul calitatile lui, de ex. sinteti la munte si faceti noaptea un gratar, puteti sa stati cu motorul pornit ore in sir ( pt faruri, pt caldura ) nu are nimic, pe cind cele turbo nu ai voie mai mult de 10 min in ralanti.

E bine sa le ai pe amindoua. ;)

prima oara cand aud asta.... dar la relanti turbina nu prea se invarte...nu prea i-ar trebuii mult ulei...daca asta ar fi problema ce sa mai zicem de cuzinetii de la motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am sa inteleg niciodata ce va faceti voi atatea pb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza cu fiabilitatea este discutabila pt ca nimeni nu tine masina mai mult de 100k km sau 5 ani,

dar gandeste-te si la masinile SH. daca nu ar conta puterea, ci doar fiabilitatea, cand cumperi o masina SH, ce crezi ca e mai fiabila (inca) la 200 000 km? (vb ipotetic, de 2 masini utilizate corepunzator).

la fel de bine un TDI poate fi mai fiabil decat un SDI, dar in general ce contine mai putine subansambluri e mai simplu si cu mai putine probleme.

ps: am un SDI de 75 000 km, si crede-ma ca nu am schimbat decat consumabile. (si a avut si momentele lui de alergatura). am si 2 TDI de cam 20 000-30 000 km si nu am prob cu ele. dar sunt curios dupa 75 000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!