Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Va salut, am tot avut probleme cu beclu de la esp, sa aprins de cateva ori in decursul a catorva luni dar dupa ce reporneam disparea, iar dupa o scanare am gasit urmatoarele:

01422-Hydraulic Pump for esp(v156) 31-10 Open or short to ground Intermitent.

Iar acum becul nu se mai stinge deloc iar acum in loc de Intermitent imi apare aceeasi eroare doar ca este Permanent.

A mai avut cineva o astfel de problema? de unde ar trebui sa incep...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut mufa ce intra in abs, pare in regula, nimic oxidat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurantele. 

Despre ce masina vorbim ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziua buna

Postez si eu o scanare:

2  coduri de defecte 
005658 - Bujie incandescentă cil.1(Q10)- întreruptă 
               P161A - 000 -  - 
             împrejurări cod:
                    Starea defectului: 01100000
                    Priorit.defectului: 3
                    Frecv. defectului: 1
                    rulaj: 129888 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 12:50:17

             împrejurări cod:
                    RPM: 0 /min
                    viteză: 0.0 km/h
                    sarcină: 0.0 %
                    tensiune: 12.08 V
                    valori binare: 00001100
                    temperatură: 12.6*C
                    valori binare: 00110000

005661 - Bujie incandescentă cil.4(Q13)- întreruptă 
               P161D - 000 -  - 
             împrejurări cod:
                    Starea defectului: 01100000
                    Priorit.defectului: 3
                    Frecv. defectului: 1
                    rulaj: 129888 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 12:50:17

             împrejurări cod:
                    RPM: 0 /min
                    viteză: 0.0 km/h
                    sarcină: 0.0 %
                    tensiune: 12.08 V
                    valori binare: 00001100
                    temperatură: 12.6*C
                    valori binare: 00110000

Trebuie sa inlocuiesc cumva cele 2 bujii incandescente, cil 1 si 4?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile 1 si 4 trebuie schimbate...le poti verifica si cu un ohmetru...sa aiba continuitate ok,sau le dai jos si le alimentezi de la baterie.

Recomand NGK sau originale....si schimba-le pe toate 4.

Grija mare la demontare,se pot rupe in chiulasa,recomand cu motorul cat mai cald....si sa dai cu spray inainte ptr a le desface fara sa se rupa.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba despre un Passat B5 din 2000 cu motor 1.9 tdi de 115 cai, atj. am sa incerc sa verific si sigurantele. La inceput am observat ca se aprindea aleatoru becul.. sa fie ceva problema de contact?

 

Edited: Am rezolvat problema. era arsa siguranta de la esp... am pus alta, sper sa nu o mai arda :)

Multumesc mult Al Bundy!!

Modificat de CRiCU90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am gasit urmatoarea eroare pe un pasat, problema era ca motorul mergea aiurea si murea... dupa stergere a mers ok. Ce e de facut, senzor g28 nou?

Chassis Type: 3C (3C0)

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-021-BMM.clb
   Part No SW: 03G 997 021 J    HW: 03G 906 021 MR
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  3898  
   Revision: --H02---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 39012 123 83856
   VCID: 306FD2A3A3A396C218-8064

1 Fault Found:
000801 - Engine Speed Sensor (G28)
               P0321 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 243734 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.09.13
                    Time: 09:52:20

             Freeze Frame:
                    RPM: 1806 /min
                    Speed: 4.0 km/h
                    Load: 68.2 %
                    Voltage: 14.52 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Idle Stabilization: 0.0°KW
                    RPM: 945 /min

Readiness: 0 0 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablaj cu probleme in tubex ala negru, senzor sau roata de semnal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc!

Ce valori trebuie sa fie la avans?

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am fost la vw de vreo 2 ori fara rezultat.. incepe disperarea/frustrarea. Mai jos o sa postez eroarea ce inca apare:

 

 

Tuesday,27,September,2016,16:20:47:05031
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64
VCDS Version: 15.7.1.0 (x64)
Data version: 20150904
www.Ross-Tech.com


VIN: WVWZZZ3CZBE735175   License Plate: BV03SSS

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 BG    HW: 03L 907 309 N
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC   H23 8243
           Software Coding: 001D0032040401080000
            Work Shop Code: WSC 00015 115 00000
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BG 003007 (VW46)
                       ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BG.rod
                      VCID: 70E848EFABB0B4BEAD-8024
1 Faults Found:

5168 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor
          P1592 00 [036] - Implausible Correlation
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 254
                    Mileage: 193706 km
                    Date: 2067.14.04
                    Time: 16:03:20

 

 

 

La vw s-a schimbat senzorul resp, in prima instanta.. fara rezultat. Am revenit cu masina in service dupa nici o saptamana si s-a verificat cablajul de la senzor spre ecu schimband pinii care intra in ECU. S-a verificat si geometria variabila printr-un output test cu VAS si a iesit ok. A mai verificat ceva cu barometrul, tot in zona turbinei, nu stiu ce.. dar era ok. Minunea a durat cca 1-2 luni, fara eroare.. dar a revenit.

Inainte de a realiza reaparitia erorii, masina a stat oprita 2-3 sapt, fiind plecat. Cand m-am intors era moarta toata. Am pus cabluri, am pornit, am sters erorile toate generate de lipsa de curent, iar dupa nici 1-2 zile incepe din nou.. Nu stiu daca acest lucru are legatura.

Sa elaborez putin despre cum se comporta masina si cand apare eroarea. Aceasta apare aleatoriu in momentul in care pun contactul (prin afisarea "sarmulitei" galbene in bord). Daca pornesc asa, masina nu mai trage (turbo 0, nu mai intra). Daca scot cheia din contact si o bag din nou am sanse ca dupa 1-2 incercari sa nu mai apara nimic in bord iar masina trage impecabil. Acum nu stiu daca are legatura, dar am obs ca pe parcursul erorii start-stop nu functiona, dar in perioada de timp de 1-2 luni cand nu a mai aparut deloc dupa ultima prezentare la vw, curios.. start-stop mergea. Acum ca eroarea a reaparut, start-stop afiseaza ca nu mai merge.

 

PS: CC 2011 2.0 bluemotion CFFB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu suspectez ECU ,nu cumva senzorul ptr altitudine este montat in ECU la EDC 17?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact unde ajunge cablajul in ECU. Fizic, el se afla pe tubulatura aer de sub alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

dupa ce am schimbat geometria la turbina, am si eu eroarea cu Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction. In plus, eterna problema care se pare ca nu s-a rezolvat nici dupa schimbarea geometriei este ca moare turbina cand ies pe autostrada si apas mai tare pe acceleratie pana la 140 km/h. Nu stiu ce sa mai fac... am cheltuit deja prea multi bani incercand sa rezolv aceasta problema.. In ultimul timp am schimbat/reparat: releu bujii, bujii, garnituri: turbo, evacuare si admisie, coolant sensor, electrovana turbo, furtun vacum. Si de curand nu se mai ridica temperatura apei... Erorile actuale sunt:

3 Faults Found:
17054 - Glow Plug Module 1; Glow Plug Circuit: Electrical Malfunction 
            P0670 - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.08 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Temperature: 20.7°C
                    Bin. Bits: 00110000

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) 
            P0234 - 000 -  -  - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    RPM: 2898 /min
                    Torque: 338.0 Nm
                    Speed: 149.0 km/h
                    Load: 92.2 %
                    Voltage: 13.60 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Absolute Pres.: 2386.8 mbar
                    Absolute Pres.: 2590.8 mbar

19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction 
            P3103 - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2604 /min
                    Torque: 124.0 Nm
                    Speed: 135.0 km/h
                    Load: 32.5 %
                    Voltage: 13.76 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Torque: 242.0 Nm
                    Torque: 126.0 Nm


Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl
   Part No: 3B1 907 044 J
   Component: CLIMATRONIC B5GP    0006  
   Coding: 17000
   Shop #: WSC 00028  

1 Fault Found:
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 
            79-00 - Please Check Fault Codes
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 3B0 920 849 C
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04  
   Coding: 21115
   Shop #: WSC 00000  
   WVWZZZ3BZ5P010324     VWZ7Z0D9933028

3 Faults Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 
            64-10 - Not Currently Testable - Intermittent
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01336 - Data Bus for Comfort System 
            49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901 
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 00028  

1 Fault Found:
01336 - Data Bus for Comfort System 
            49-10 - No Communications - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE, fac asta in 30 min. M-am uitat si la sigurante.. pot verifica daca sunt arse fara sa le scot pe toate? si mi se pare ca sunt cam putine :)

sigurante.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu aparat de masura se verifica fara a fi scoase.Vezi si sigurantele  de la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea de overboost=geometrie variabila ancrasata. Ptr v157-malfunction-nu e pb de sigurante ci mai mult ca sigur de clapeta cutoff blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria a fost schimbata.. are 3-4 zile. Ancrasat inseamna murdara? se poate asa ceva daca e noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, murdara. Daca a fost schimbata poate s-a facut nu cu una noua ci cu una curatata/reconditionata. Ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai dat si 1100 de lei.. fara montare/demontare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca am intrat pe meniul corect, scrie819/min si variaza, 5.5 mg/str si variaza, 979.2 mbar si 80.5%

sus scrie cu rosu basic settings: OFF si un buton pe care scrie ON/OFF/NEXT. am apasat pe el si a inceput masina sa se tureze.. m-am panicat si am dat done, go back.. nu ma mai bag...

am atasat si un log. in timp ce inregistra, am accelerat-o pana la 4k

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

Modificat de laurentiun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!