Jump to content

Golf 4 VR6 4motion


mad_kat

Postare recomandată

  • 4 weeks later...

S-au mai intamplat chestii - saptamana trecuta am facut itp, moment in care am facut un bilant al km parcursi in ultimul an - 19500km - 10k cu golful, 9500 cu dinozaurul. Este excelent ca nu am alergat doar golful pe toti acesti km, pana la urma...

Apoi, iesire pana in Fagaras - Trans doar pana la traseul spre Fereastra Zmeilor, cu ranjet tamp pe asfaltul bun, cu grija si ingrijorare pe asfaltul cu cratere peticite sau nu. Iar la drumul de intoarcere am ajuns la o cifra :D (disclaimer - checkul este de la o eroare de catalizator care imi apare absolut random, ias ESP-ul era oprit din buton 🙄 )

 

IMG-8003.JPG

IMG-8005.JPG

Link către comentariu
  • 1 month later...

urmeaza un post pe care il scriu cu greu, este o decizie de care nu sunt mandru, chiar daca este doar temporara... here goes:

de ceva vreme xenonul drept facea figuri - in sensul in care nu se aprindea mereu din prima, sau se aprindea la anumite temperaturi, intr-un cuvant, random. Concomitent, becul incepuse sa fie mai slab decat stangul. Luat becuri (e frumos sa schimbi perechea sa fie la fel lumina) insa cu rezerva ca poate fi obosit ori balastul ori igniter-ul. De doua saptamani nu se mai aprindea deloc insa

asa ca ieri dau jos farul, sa schimb becul (din pacate la astea nu merge cu farul pe masina) - desurubez capacul de la faza scurta, schimb becul, strang clemele de la mufa si apoi test. Nimic... Zic, bun, hai si celalalt far jos sa fac swap de ignitere (ca balasturile sunt diferite) sa vedem ce si cum. Scos capacele la ambele faruri, si am avut o mare si extrem de neplacuta surpriza... dati zoom pe poza cu igniterul sa vedeti ... izolatiile firelor se farama la atingere... doar cele de inalta tensiune sunt ok... sunt uimit de cum nu ai iesit fum sau mai rau. Am incercat sa le izolez, insa la unele trebuie pe toata lungimea, ceea ce nu este deloc ok (mi s-a facut poza cat incercam asta cu farurile in portbagaj...) 

cand voi aveam timpul necesar voi dezasambla complet farurile si reface tot cablajul - altfel este prea riscant.

acum vine partea care nu imi place - ca sa nu tin masina imobilizata iau o pereche de faruri normale, mufe cu 10 pini am, si 4 din 5 pini sunt swap direct, doar la semnalizator trebuie swap de pin, astfel incat sa fie perfect reversibil procesul... 

IMG-8661.JPG

PHOTO-2023-09-03-15-25-38.jpg

Link către comentariu

Salut, acum ceva vreme am avut aceeasi problema, si uite cum am rezolvat. Am scos cablajul din far, pe rand am declipsat papucii firelor din mufa farului si am trecut firele prin cate un tub termocontractabil. Mi se pare ca unul sau doua segmente de fir nu le-am putut trece prin tub ( parca este un fir care are un papuc sertizat la mijocul lui ). Patisem la fel, cand am schimbat un bec de pozitie si am observat ca izolatia firelor a devenit casanta.

Spor.

Link către comentariu
  • 1 month later...

A durat mult downgrade-ul - nu s-au potrivit schemele de pe net cu pinoutul mufelor faruri xenon vs halogen - poate si din cauza faptului ca, in viata aceste masini s-a tot umblat la faruri. Stiam asta practic de la inceput, dar mi-a dat batai de cap mai mari decat ma asteptam. Am sfarsit prin a modifica cablajul farurilor noi - analizand ce am gasit in cele vechi. 

Rezultatul este peste asteptari - cu becuri normale (fara 500% more light 🤪) bat foarte bine - nu atat de conturat ca xenoanele insa vezi bine pe unde mergi. Am luat varianta cu proiectoare insa nu am mai avut timp si chef sa le cablez. Surpriza placuta - geamurile sunt tot sticla, nu plastic.

Si, ca sa "sarbatorim" sambata o tura pana la munte - si decizie spontana - duminica la mare 😅 - la 20gr apa, chiar a meritat. 750km intr-un weekend ... Mi-era dor de masina asta :)

Arata decent as zice 

IMG-9652.JPG

IMG-9653.JPG

IMG-9654.JPG

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

"revizie" si curatenie dupa o vara de umblat. de data asta am mers pe varianta "normala" de schimb ulei, mai ales ca am facut si eu rost de o plosca de golit lichidele masinii, ocazie cu care constat ca pompa isi face treaba - prin busonul de la baia de ulei iese aceeasi cantitate pe care am extras-o "mecanic" in alte dati. 

si o incercare de "modernizare" - o navigatie android, pe care o urmaream de mult (pt ca are bunoane fizice) prinsa la reducere de la fratii chinezi. 

de aratat arata bine, si se misca decent - enorma evolutie fata de experimentul esuat din 2017 ... merge waze, inclusiv aplicatii cu harti offline, bt, chiar si car play wireless. Vedem, nu pun inca la vanzare RCN-ul totusi.

 

pana in primavara nu ii mai fac nimic, doar vom adauga km :)

IMG_9951.JPG

IMG_9953.JPG

IMG_9958.JPG

IMG_9960.JPG

IMG_9962.JPG

IMG_9965.JPG

Link către comentariu

Nice ! Se integreaza foarte bine! Imi place partea inferioara cum e imbracata in alcantara. Practic unde sunt plasticele dure. Frumos! Si eu tot cochetez cu ideea sa imbrac bordul si fetele de usi complet in piele. Doar ca o lucrare de genu necesita pricepere mare pentru a iesi ceva frumos, nu o hidosenie.. si cine se baga la asa ceva, de obicei are si preturi pe masura.. 

Link către comentariu

Asta m-a si atras - felul in care se potriveste - fiind model dedicat G4/ Passat B5.5 - pana si clemele de blocare sunt la fel cu cele ale MFD-ului. Pana si plusurile din mufa ISO de alimentare sunt inversate, nu a fost nevoie sa "mesteresc" nimic.

Alcantara este pusa de fostul proprietar - intr-adevar foarte bine - pot sa ma interesez unde, daca vrei. 

Link către comentariu

500 si un pic de ron transport inclus de la chineji

suporta rear camera - si am citit ceva si de front. 

Link către comentariu
  • 3 months later...

Fix acum doi ani am facut o excursie prin zona Fagaras - ne-a placut atat de mult si ramasesera atatea de vazut incat anul asta am repetat, de data asta prelungind weekendul.

A iesit un traseu de aproape 900 km - Bucuresti - Talmaciu - Cartisoara - Balea Cascada - Sambata de sus - Fagaras - Agnita - Biertan - Sighisoara - Fagaras - Brasov - Intorsura Buzaului - Bucuresti

 

Drumuri in general ok, un singur episod mai neplacut de cativa km, trecut cu bine insa - prin zona Retis - Barcut. Peisaje si locuri superbe, vremea a tinut cu noi - ieri dupa Siriu abia a inceput ploaia, iar la Bucuresti era deja soare cand am ajuns

 

Am ajuns la o cifra rotunda, nu am adaugat nimic pe lista de "to do" (nu ca nu ar fi destule)

IMG_0613.jpg

IMG_0615.jpg

IMG_0638.jpg

IMG_0639.jpg

Link către comentariu
  • 2 months later...

Doi ani jumatate a "tinut" freonul. Din nou, la umplere, si verificare scurgerea e prea mica sa fie detectabila. 

Si daca tot avem frig, reincepem drumurile serioase. Minivacanta petrecuta prin zona Drobeta - Orsova, bineinteles cu incursiune pana pe la Svinita. Drumuri si peisaje superbe.

La dus am preferat drumul prin Targu Jiu, suntand insa aglometaria de la boromir iesin din DN inainte de Milcoiu si apoi pe drumuri judetene pana pe langa Horezu inapoi in DN. Drumuri foarte frumoase pe acolo si foarte bune - te rpinzi ca nu estei pe DN doar ca sunt mai inguste benzile.

Intoarcerea pe la Craiova - cu o oprire de cateva ore, care din nou ne-a aratat ca cele mai jalnic centru vechi din tara se afla in Bucuresti :(  - apoi Pitesti, pe noul dex, Targoviste - Moreni - Campina. O placere si acest drum in sambata mare cu putine spre deloc camioane

Sunt maruntisuri de facut si rezolvat la ea, insa global acceasi experienta faina cu masina asta mancand km pe paine :D

 

IMG_2364.jpg

IMG_2368.jpg

IMG_2431.jpg

Link către comentariu
  • 2 months later...
F l o r i n

Foarte frumoasa masina ! A rămas superba ! Felicitări! 

Link către comentariu

Multumesc!

Incerc sa o tin in stare cat mai buna, cu componente originale si fara modificari. Este uneori dificil, insa merita tot efortul :D

 

Link către comentariu
  • 2 months later...

As fi vrut sa zic ca totul este perfecta insa nu pot. Sa le luam in ordina totusi. Dupa ultima iesire postata mai sus, am mai facut doar un drum semnificativ - pana prin Bucegi.

Apoi - concediul mare s-a produs cu dinozaurul - vreo 1500km prin tara, care au inclus o tura pe Trans Valcan, Apuseni - Padis - si piesa de rezistenta - Strategica. Ultima a fost o experienta extraordinara de offroad, mai ales ca pe jumatate din drum a plouat, am ales din greseala varianta cea mai hard pe coborare, si nici nu am macar AT-uri. Dar restul masinii e ce trebuie pentru d-astea :D Traseele alese au fost motivul alegerii masinii pt concediu, anul asta. Imi permit sa pun si vreo doua poze non-VAG, de pe zonele unde inca ne ardea de poze :D

 

Au mai urmat, un drum cu munca (motiv de masina de servici strucata) si o iesire pana pe la Balcic, dar tot cu tancul, din motiv de trasee alternaive alese ...

 

Si, din aceasta cauza, Golful s-a simtit neglijat - si la 3 ani si 7 luni impliniti, unul din elementele bateriei s-a scurtcircuitat. 10V - si redresorul nu mai vrea sa o incarce. Al doilea Rombat la care patesc asta. Cat de patriot sunt, o sa merg pe altceva de data asta... Ma oftic, voiam sa o iau in weekend la un drum pana la mare, insa nu apuc sa iau baterie, si aia de la Rexton, este in primul rand prea mare (100Ah nu incape in tava Golfului) si are borne inverse ... Masina stiu ca este ok, incarca bine si nu are consumatori aiurea. O sa verific oricum cand pun bateria noua...

IMG_3637.jpg

IMG_4480.jpg

IMG_4484.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Tancul l-am luat cu o baterie "Ultron" - care deja intra in a 5-a iarna, si se comporta excelent, inclusiv in regim porniri dese, sau lasat nepornit iarna o luna. Asa ca am luat si pentru Golf aceeasi marca - din Constanta, si garantia i-am facut-o la ultima iesire la mare, undeva la le 15 oct :D Se mirau si aia ce bine incarca alternatoru. Sper sa fie la fel de buna ca cea de pe rexton.

Apoi, weekendul asta m-am apucat de etrierii spate. Ii aveam de ceva vreme, masina inca frana ok, insa stanga se incalzea usor, iar dreptul nu l-am putut impinge cu presa mai mult de 1/2, cat sa pot pune placute noi. Plus un "artificiu" descoperit la etrierul drept. Am reusit pana sa se intunece (si nu aveam chef de lucru la frontala) doar pe stangul. Ceva dificultati, pierdut un pic mai mult lichid decat intentionam, incat nu am mai stat sa folosesc pompa de vacuum la aerisire, am summonat-o pe consoarta pana la locul de parcare :D  

Starea etrierului se vede... cand umblasem data trecuta placutele erau la jumatate si burduful intact... si nici cablul de frana de mana nu arata asa... L-am pus pe lista si pe acela...

Urmeaza dreptul...

IMG_5580.jpg

IMG_5581.jpg

IMG_5582.jpg

IMG_5585.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Etrieri - episodul 2. Din motive logistice abia weekendul ce a trecut. Surpinzator, pe dreapta lucruruile mai ok fata de stanga - inclusiv cablul de frana de mana este intact (pe stanga nu o mai duce mult)

Poza cu etrierul vechi - cei cu ochiul format o sa vada un detaliu "dragut" (not!) pe care l-am descoperit de ceva vreme, unul din motivele pentru care am mers pe etrieri noi mai degraba decat reconditionare

 

La stanga va trebui totusi sa curat si regresez glisierele - pareau ok la mana, insa agata putin. La drepta am facut operatiune si merg "ca unse" :D

IMG_5705.jpg

IMG_5708.jpg

IMG_5710.jpg

IMG_5715.jpg

IMG_5716.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!