Jump to content

Golf MK5, 1.9TDI, 2003


rudiRUDjr

Postare recomandată

Aproape de final cu farurile. Urmeaza sa facem instalatia cu releu pentru blitzuri, iar pe becul actual de faza lunga vom monta un modul drl. 

Am ales instalatie de led cree, cu o forma slim si putere mare. Are multe avantaje, mai ales aprinderea instanta care va fi foarte utila. Ca specificatii, ledurile au 4800 lumeni si 40w per bec. Urmeaza sa vedem daca sunt superioare sau nu xenonului. 

image.jpg

image.jpg

Link către comentariu

Si totusi...ai destul loc in spate sa pui capacul?

Nu stiu cum e la Golf 5 dar la Bora nici o sansa la cat mai ai in spate...dupa cum vezi de la baza becului cred ca mai ai vreo 3 cm "material"

Link către comentariu

+ 1 Laurentiu  si eu sunt curios cum iese montarea.  Franjurii de aluminiu de la becul LED au scop de racire si daca stau in interiorul farului nu prea au eficienta . 

Link către comentariu

Farurile sunt aproape gata, mai sunt cateva ajustari de facut (lupa stanga e putin stramba, iar becul drept indreptat prea mult in jos). Urmeaza saptamana viitoare si traseul pentru blitz-uri si montarea modului drl pe becul de faza lunga. 

Am facut si un mic filmulet din timpul montajului. 

Legat de racirea ledurilor, voi cauta o solutie cat mai ok. Farurile cred ca au mai avut xenon pana sa ajunga masina la mine, pentru ca un capac este deja decupat, iar celalalt lipseste :))

 

Urmeaza sa mai achizitionez doua leduri pentru pozitie (am pus ceva, doar ca nu au anulatoare de eroare si nu mi se aprind mai mult de 5 secunde :))) si un switch cu functia Auto si senzor de lumina aftermarket (ca cele pe care le are si fratimiu pe masina si atat el cat si eu suntem incantati de ele)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

N-am mai postat de ceva timp. 

Am renuntat la ceasurile cu maxidot (cele problematice) si la MFD2 (il consideram usor inutil). 

Am luat un RNS315, pe care l-am avut doar o zi si o noapte pe masina, pentru ca nu am mai putut porni (mi-a mancat toata bateria  ). 

L-am dat jos, urmeaza sa iau alt CAN si sa refac codarea. 

PS: imi cer scuze pentru dezordine, abia facusem montajul :))

6A792AFA-4FA1-4A2C-A6F7-C2DE2EE1CD13.jpg

Modificat de rudiRUDjr
Link către comentariu

E pe drum CAN-ul cu 7N, special pentru RNS/RCD. 

Sunt pe drum si ceasuri de Tiguan 2010 (albe, nu rosii). 

 

Astazi am lasat masina la service, a inceput sa-mi stea la 1000-1050RPM la relanti. Si aveam check aprins, din cauza senzorului de temperatura al motorinei. Se schimba si acela. 

 

Pana e gata masinuta, ne dam cu masina lu' taticu, careia i-am facut si o baie:

D0782C6A-3244-4C2A-B928-E6803E2FCBD4.jpg

Modificat de rudiRUDjr
Link către comentariu

la touareg-ul din fata zici ca a fost la spalatorie cu jeton si s-a gatat timpul inainte sa ajunga la capota :))

 

Link către comentariu

A venit si CAN-ul. 

Asteptam pompa ABS, mufa adaptoare pentru ceasuri si partea electrica de la caseta directie (2007+). 10816263-B364-4CB2-A319-4EAAF0AB8E9B.jpg

Link către comentariu

@rudiRUD da, doar ca in KM/H :))

 

Am luat astazi masina de la service (era gata de cateva zile, doar ca n-am avut timp sa trec sa o iau) si am adus-o in curte pentru a incepe montajul. 

Am pe drum niste surprize, o sa dau detalii in momentul sosirii. EAABFF51-5A97-4747-9FC0-DE18BF1D2AD9.jpg

Link către comentariu

Lasa-ma sa ghicesc, e vorba de (in ordinea probabilitatii):

 

roti

stopuri

bara spate

Link către comentariu

Sa te bucuri de ea mult si bine. +1 pentru dat jos acele sigle de pe spate :) Daca tot faci ceva cu bara spate, recomand sa faci ceva legat si de bandourile laterale- e doar o preferinta personala- tot un fel de clean look. Spor la modificari! :)

Link către comentariu

@deenman rotile le mai poate astepta (am ratat un set de CH-uri pe 18", 7,5J cu ET51 ..) :(

 

@MichJr multumesc mult pentru gandurile bune, asemenea iti doresc si tie  

 @Adriannnnn

Ca sa va raspund tuturor, deocamdata aspectul exterior este mai putin vizat. Doar jante si probabil arcuri sport. 

Ma axez mai mult pe interior / dotari si mecanica. 

 

In alta ordine de idei, intr-adevar, umblu la bara spate si stopuri:

-zilele astea bara ajunge pe mana un tinichigiu pentru a o gauri si a monta senzorii parcare (OEM, la culoare chiar)

-stopurile o sa fie modificate putin, in functie de timpul de care dispun: aprinderea intregului cerc in momentul apasarii pedalei de frana (asta sigur) si poate o folie neagra (50% transparenta, cred, insa doar pe langa cercuri)

 

Iar, daca tot m-am apucat de demontat si am si primit pachetul, am zis sa ma ocup si de interior:

-am demontat fetele de usi din spate, pentru a monta boxe (masina nu a venit de fabrica cu boxe spate)

-am pus suport de ochelari (cel rabatabil)

-am schimbat CAN-ul si am montat RNS-ul

-am demontat bucatele-bucatele consola centrala, pentru a o pregati de infoliere (negru lucios, pentru a fi in ton cu RNS-ul)

Pe langa suportul de ochelari si senzorii de parcare (inclusiv calculatorul si cablajele), in pachet mai sunt si footwell lights, oglinda neagra cu senzori de ploaie si lumina (la care am uitat sa ii zic baiatului sa-mi trimita si suportul pentru parbriz). 

 

@georgekeemo pompa inca nu am luat-o, deci nu stiu codul :)) ; stiu doar ca trebuie sa aiba 2 litere in terminatie (2007+)

 

PS: mi-a fost de mare ajutor colega de munca :)) 

CE28CA67-9F74-4FC8-BBC4-EB086A127178.jpg

Modificat de rudiRUDjr
Link către comentariu

Modificări serioase se anunță aici. Bravo! Sa vina pozele după montaj!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

@sebip multumesc. Au venit si pozele. 

 

Am revenit cu un mic update. 
Dupa o perioada de stagnare, din cauza lipsei de timp, am mai apucat sa mesteresc ceva pe la masina. Nu foarte mult, dar usor, usor, ma apropii de final (la interior). 

Am montat suport de ochelari, plafoniera cu lumini ambientale si ornamente cromate, am pus RNS-ul cu toate suruburile la locu' lui (lipseau 2/4) si am inlocuit butonul de avarie (era triunghiul alb sters) cu altul OE, visiniu. Pe langa interior, am lucrat putin si la exterior, adica am facut ca cercul din stopuri sa se aprina complet in momentul franarii.  

Am cumparat si roti, BBS CH 7,5J, ET54 pe 18", care o sa primeasca cauciucuri 225/40 R18 Goodyear Assym V1 (noi). 
Pe spate o sa am nevoie de distantieri, maxim 10mm, iar pe fata inca nu am probat, insa nu cred ca e necesar. 

Din cauza wheelgap-ului imens (inestetic), dar si pentru ca imi place sa fiu lasat, am comandat si un set de arcuri sport SPARCO, cu drop 35mm fata-spate.

 

08A78CA3-58BD-4C1D-80D2-C1CB35A8FF7D.jpg

0CB0F8D9-658C-44F5-B125-4FA2184997D3.jpg

1E22F887-4B57-4BC9-9018-39BA8D802E00.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!