Jump to content

Problema CV DSG 6/Volant


TheKing
 Share

Postare recomandată

Anca Alexandru

Salutare,

Am un Passat din 2009 2.0 dsg 6 cu instalație de Adblu, și am o problema la CV. Mai exact după ce se încălzește începe sa dea in nas și in accelerare și in decelerare. Am mai întrebat mecanici și unii au spus ca este defect mecatronicul alții ca trebuie sa schimb cutia. Nu mai știu ce sa cred. Va rog sa ma ajutați. Chiar îmi place mașina și vreau sa o păstrez o lunga perioada de timp.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut. Am un superb 2,0 tdi cr cfgb 170 cp dsg 6, problema la mine este ca de la un timp a inceput sa se simta uneori de la D1 pana la D6  cum schimba vitezele. Am schimbat volant recent si tot se mai simte. Masina nu are  nicio eroare (nici pe motor, nici pe cutia de transmisie). Nu smuceste dar se simte usor cand trece de pe un ambreiaj pe altul ,nu face tot timpul, daca calc usor acceleratia se simte usor, daca o calc mediu nu se simte, daca o calc bine  cateodata se simte cateodata nu. A mai intampinat cineva problema asta, si cum a-ti rezolvat? M.s anticipat

PS. schimburile la cutie sunt facute la termen fara a depasi 60.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Ce recomandati intre LUK si SACHS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 9/13/2019 at 8:28 PM, tritan said:

Salutare vreau sa te intreb ai rezolvat problema clatanituli care a aparut dupa ce ai schimbat axul de la pompa. 

Eu am acelas zgomot nu clac cind se muta din 3-2 treapta , vreau sa zic ca acest clac a aparut egzact dupa ce am schimbat axul .

Nu prea inteleg dece mecanicul tau a zis ca e devina distantierul, 

Intrebarea mea e ce a facut mecanicul si a disparut acel clac ce anume a miscat, chiar si pe putin timp dupa cum am inteles.

Vreau sa stiu daca ai mai rezolvat problema sicum?

 

Salut,

Ai reusit sa scap de zgomot ?

Din intamplare, cand trecerea din 3 in 2, facea si frana de motor ? 

On 5/21/2020 at 10:08 PM, Dan Cristi said:

Salut!Eu am passat b6 dsg cbbb 2009,ax 77 mm,acum cateva luni am trimis pompa de ulei la reconditionat la Tg Mures,rectificat ax balansier prin electroeroziune,ax nou facut in doua trepte,8mm/6.1mm,cu garantie 5 ani fara limita de km.Am fost foarte inspirat sa fac aceasta operatiune,axul vechi fiind foarte uzat(254 000 km,ax original).Sper ca am luat o decizie inteleapta si ca nu o sa am vreodata probleme cu modificarea facuta.Acum on-topic,am inlocuit volantul motorului de ceva timp,iar la montarea cutiei mecanicii au indoit putin acel distantier (tabla) dintre motor si cutie.Scapasem de bataia volantului uzat si am plecat din service cu un zgomot foarte deranjant dat de volantul nou care freca de tabla aia idioata.S a rezolvat cand am dat baia de ulei jos pentru reconditionarea pompei de ulei,se vedea foarte bine unde tabla era un pic stramba si freca de volant.Am indreptat aia cu o surubelnita si am scapat de zgomotul ala.Pe volant se cunosteau mici urme de frecare,dar am mers f putin cu tabla aia indoita,max 100 km.

 

 

 

Salut,

de ce ai facut aceasta reconditionare? 

Aveai ceva probleme ?

On 6/17/2020 at 12:02 PM, mmveracruz said:

Salut, am un passat b6 2.0 tdi dsg. De cateva zile am o vibratie ciudata si nu stiu daca e de la cutie sau nu. Nu se aude nicio bataie, este doar o vibratie a motorului in relanti. Nu conteaza in ce mod e cutia(prnds). Daca o accelerez putin dispare. Am suspectat injectoare/ciuloasa. Am scos injectoarele pareau in regula, am schimbat toate garniturile. Pe un singur injector se vedea o urma mica de uzura, dar nesemnificativa, chiar cat era luata jos vopseaua. Garniturile de la injectorul respectiv erau coapte. 
Mai mentionez si ca la plecare de pe loc, daca e putin mai tare, adica daca dau sa ies mai repede dintr-o intersectie de exemplu simt un tremurat pana schimba in viteza 2, dupa nu se simte nimic. Cateodata, nu mereu, se mai aude un clang asa parca metalic cand pun frana mai tare si schimba din 3 in 2. 
 

sa fie de la cutie? De la volant?

0A09734A-A6C8-4F77-8BA7-0B3BE9ED49BD.jpeg

Salut,

Aceeasi problema o am si eu cu franare brusca la trecerea din 3 in 2. Ai reusit sa o rezolvi cumva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut cu respect. Am achiziționat în martie un passat b6 variant cbab 2.0 16 cr cutie dsg 6 cod LQV. 

I-am schimbat uleiul din cutie pe original cum am luat-o (când am luat o mergea bine) ptr siguranță. 

Dupa ce i am schimbat uleiul când băgăm în R nu dadea cu spatele tot timpul eroare vcds P2711 ambreiaje uzate. Înainte schimba excelent de la treapta 1 pana la 6 impecabil dar cu spatele nu dădea tot timpul. Am efectuat tot concediu de vara cu ea 3000 km după care am zis sa o duc în service la automatico. Pana sa ajung la automatico au mai apărut încă doua erori P1819 P1840 plus P2711 adică m am dus prea târziu la service, uleiul de cutie care sta în partea mecanica a invadat tot mecatronic ul inclusiv ulei în mufa de alimentare mecatronic, deviz 12000 RON mecatronic set ambreiaje plus ulei. Nu îmi permit repatia cutiei. 

Vreau sa cumpăr alta cutie din dezmembrări, cei de la service mi au spus Neeaparat același cod LQV care îl am unde sun la dezmembrări sustin ca merge și alt cod de cutie dar sa fie tot euro 5.

Va rog frumos sa ma ajutați și pe mine pe cei care au trecut prin asa ceva cum au rezolvat sau pe cei cu experienta și cunoștințe în problema asta. 

Dacă iau alt cod de cutie merge scrisa în ecu sau sa iau Neeaparat același cod LQV. 

Va mulțumesc respectuos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara, 

Nu îmi poate oferi nimeni suportul? 

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr ce cod de cutie se potrivește în afara de codul LQV. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La intrebarea asta iti poate raspunde doar cel care a probat cu succes alt cod.

Pune cutie acelasi cod ,altfel ai toate sansele sa cheltui bani inutil

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te salut, mulțumesc ptr implicare. 

Adevăr ai grăit. 

Ieri și a asumat service Colentina are și service și dezmembrări, și a asumat înlocuire cutie LQT tot de pe Cbab,dar nu LQV, funcționează fără scriere doar pusa. La plecare de pe loc în D smuceste rău troscane chiar, sa oprit și motorul de 3 ori în rest cum ai plecat după loc funcționează. Dacă pleci iarăși de pe loc la fel smuceste rău, troscane. Și încă o diferență între cea stoc LQV este mai lentă în turație maxima. Astăzi o da jos, o pune pe a mea, trebuie sa încep iarăși căutările dar o sa iau doar LQV. 

MULTUMESC. TUTUROR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@sapandeinam eu un prieten la care s-a dus cutia cod LQT si a pus alt cod de pe motor pumpe duse, a patit ca tine smucea in a 1-a si ai facut ceva adaptari la care sau diminuat dar nu in totalitate. Turatiile de schimbare a treptelor era mai mare ca la cr. A schimbat mecatronicul de pe o cutie care provenea de pe un motor CR si problema sa rezolvat fara nici o adaptare  , nu a pus mecatronicul lui. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te salut, mulțumesc de info. Cutia LQT care au pus o era tot după cbab același motor 1 la 1. La mine nu zmucea în treapta 1, mai exact după 30 de minute când se încinge ulei când plecai de pe loc agata când plecai chiar murea și motorul. Când era rece mergea ireproșabil. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! Aveti vreo recomandare pentru reparat mecatronicul?

 

3 Faults Found:
17224 - Transmission Fluid Pressure Sensor/Switch 1 
            P0840 - 000 - Electrical Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 255
                    Reset counter: 39
                    Mileage: 328131 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.11.26
                    Time: 01:02:37

18248 - Pressure Control Valve 6 (N371) 
            P1840 - 000 - Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 255
                    Reset counter: 7
                    Mileage: 328112 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.11.26
                    Time: 07:29:15

18227 - Pressure Control Valve 2 
            P1819 - 008 - Open or Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 255
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 328115 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.11.26
                    Time: 07:36:29

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut

Am un Passat 2009, 2.0 170 cp CBBB. 

Cand masina sta la relanti in D, trepideaza usor. Daca o dau pe N , dispar trepidatiile. Care ar fi problema ? Uleiul si filtrul de la cutie a fost schimbat acum 15 000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

La mine au aparut de cateva luni sa se simta niste vibratii accentuate, in special cu motorul cald, dar face si in N si in D.

 

Se simt in special la manevre de parcare efectuate fara acceleratie, si cel mai mult in R, mai ales atunci cand pentru o secunda mai scade turatia sub cea normala (la masina mea nu se ridica turatia la 1000 rpm cand eliberez frana, cum se intampla la masinile mai noi, ci pleaca mereu de pe loc cu turatia de relanti).

 

Daca drumul pe care plec de pe loc in R este si in panta, vibratiile se simt si mai rau. Bineinteles, daca accelerez nu se mai simt.

 

volant nu se aude sa bata, ce poate fi ? Suport motor ? Vizibil motorul pornit nu vibreaza deloc, dar totusi se transmit vibratii in interior.

B6 2008 BKP

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua, vin si eu cu aceste 2 erori din tester pe un Passat B6 2.0tdi BKP cutie de viteze automata.

17671 - supapa pentru pompa de injectie, cilindrul 2. Semnal improbabil 

-intermitent

 

18060 - coduri de defect in unitate de control cutie viteze

-permanent

 

Nu stiu daca am nimerit topicul unde ar fi trebuit sa postez, dar alt topic mai “apropiat” de problema mea nu am gasit.

va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
On 06.08.2020 at 17:46, raresh20 a scris:

Mecatronic probabil....Am patit si eu sa nu pot iesi dintr-o parcare cu spatele, ca vroia doar in fata.  Apoi , dupa ceva timp , in mers, ramanea blocata doar in a 1 si dispareau din bord iconitele cu treapta.....apoit..alt mecatronic si s-a rezolvat :D.

Salut ! Cat a ajuns distractia si unde ai remediat problema ? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3500lei. Mecatronic schimbat acum doua saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/22/2022 at 7:03 AM, vlad196938 said:

Salut ! Cat a ajuns distractia si unde ai remediat problema ? Multumesc !

La mine a fost 7600 piesa cu manopera si cu ulei si ce a mai fost nevoie, eu am luat unul nou. L-am schimbat la un service, in Cluj. Inainte schimbasem si volant si ambreiajele, inca 4600. Practic, dupa aceea, cutia era in stare ireprosabila. Mecatronicul are in prezent vreo 15000 km, dar nu am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

@sapandeinSalut! Ce cutie ai pus pana la urma, LQV sau alt cod? Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/22/2022 at 9:19 AM, UNHleaSHD said:

3500lei. Mecatronic schimbat acum doua saptamani.

Trebuie cumparat un anumit cod de Mecatronic sau se poate coda pe masina ? 
Cod motor CBBB 170cp cu DSG LQV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,am un Passat B6 2009 Dsg cod motor CBBB 170hp 255.00km actuali mașina achiziționată la 204.000 acum doi ani adusa din Germania  și am probleme la cutie în felul următor. Când bag din P în D se aude un tupuit asa și la fel și din D în P uneori nu pleacă în P și se treaza în gol...atunci o opresc și o pornesc și își revine pleacă în R  și când dau D iar tupui și pleacă schimba treptele bine uneori când o cald brusc din 6 în 5 mai un șut dar nu mereu... 

Când a început sa facă nu îmi punea nici o eroare dar mai târziu îmi pune pe Transmision control module  eroarea

P2711  Unexpected Mechanical Gear Disengagement și din ce am vorbit cu un mecanic mi a zis ca ar fi mecatronicul de vina și o sa ma lase de tot și nu o sa mi plece. Am și volant care bate  se aude și nici uleiul la cutie nu este schimbat prin urmare ma așteaptă o investiție buna. Dacă aveți cunoștințe în București un mecanic care ma poate ajuta cu reparația mecatronicul și schimbul de ulei+volant va rog... Și o părere dacă aveți de problema poate cineva a mai pățit... Va mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Agavriloaei Constantin

Salut

Am un passat cc din 2010 cutie automata si dintr-o data schimba doar pana la treapta 3 nu mai vrea sa schimbe treapta 4 si dacă o țin turata intra pe liber. Trebuie sa opresc motor si sa îl pornesc iarasi ca sa meargă pana la treapta 3.

Are martorul aprins si cod eroare este P2711

Ma poate ajuta cineva cu un sfat ce ar trebui sa fac?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!