Jump to content

Golfuletul meu 5 GT


RaduGt

Postare recomandată

Salutare tuturor.

In cele din urma m-am decis si eu sa imi prezint masina. Este vorba de un VW Golf 5 GT din 2008, care are sub capota un 1.4 TSI ce dezvolta 170 de caluti frumosi.

In momentul achizitiei masina nu avea cine stie ce dotari. In afara de trapa, faruri cu xenon, proiectoare si clima, masina era cam cheala, ba chiar pana si cateva lucruri standard fusese schimbate cu altele aftermarket, cum ar fi radioul original fiind schimbat cu un casetofon pioneer care lumina masina mai ceva ca o discoteca. 

Dupa 4 luni de investit bani am reusit sa o aduc cat de cat pe linia de plutire. Primii bani investiti au fost intr-o inspectie amanuntita pentru a vedea in ce stare este motorul, inspectia care a scos la iveala ca masina nu mai primise un schimb de ulei sau filtre de orice natura de pe la 60000 de km (avea 130000 cand am cumparat-o). Asa ca dupa cateva zile si un pic mai mult de 1000 de euro masina a primit un schimb de ulei si de filtre, si in acelasi timp si un set nou de cauciucuri de iarna deoarece celelalte erau intr-o stare jalnica. Urmatorul pas a fost inlocuirea casetofonului aftermarket cu cu un RNS 510, adaugarea unei cotiere si achizitionarea unui cablu vcds, toate cumparate din Romania cu ajutorul fratelui meu pentru ca au ajuns mai ieftin.

In luna martie a venit si timpul TÜV-ului (echivalentul itp-ului in Germania), care s-a dovedit a fi o bataie mai mare de cap decat orice pana acum. Dupa ce a inspectorul s-a uitat cam 2 ore la masina a scos o lista de probleme care a speriat si mecanicii de la service. Incepand de la un proiector spart, semnalizarea de pe oglinda dreapta nefunctionala, burduful de la planetara spart, cablul de la frana sucit si strangulat, si multe alte. Asa ca am facut un plan de bataie cu baietii de la service si am rezolvat majoritatea problemelor (mai putin semnalizarea si proiectorul, pentru ca le aveam deja cumparate), iar in acelasi timp am zis sa pun si jantele de vara,moment in care am constatat ca unul din cauciuri era taiat pe lung, asa ca alti 250 de euro pentru doua cauciucuri. Dupa doua zile de reparatii si o vizita la reprezentanta VW pentru a lua hartii ca masina poate sa fie incalatata cu jante pe 18, am reusit si  am luat TÜV-ul.

A urmat o vizita in Romania cu masina, unde am constatat ca turbina nu functiona cum trebuie si cadea la 3500 de rotatii. Asa ca o data ajuns in RO am bagat masina in service si am schimbat cele doua valve celebre N75 si N249, iar in acelasi timp si tot kitul de abreiaj. Tot in RO am scos improvizatia audio facuta de fostul proprietar si am dotat masina cu 10 boxe originale (4 de inalte, 2 de medii si 4 de bass).

Cam atat pentru moment. In viitor urmeaza un set de trim interior pentru ca cel din lemn s-a cam dus, iar folierea mea nu a fost prea reusita; vopsirea unor elemente de caroserie care sunt lovite; adaugarea cruise controlului si posibil o evacuare sport.

 

Si ca sa nu par egoist, vreau sa ii multumesc fratelui meu (cel care a postat pozele mai jos) pentru tot ajutorul oferit in readucerea la viata a acestei masini.

 

Modificat de RaduGt
Link către comentariu

Masina arata foarte foarte bine.

Ai si bagat ceva bani in ea...si mai urmeaza se pare ... boala grea asta cu masinile :)

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos, bine ca ai scos-o la lumina! 

Ai zice ca nemtii au mai multa grija de masini decat romanii, dar se pare ca nu este o regula.

Poze de la interior ai?

Link către comentariu

Momentan nu am facut poze la interior pentru ca nu am apucat sa o spal dupa drumul din Romania, iar masina arata ca un tractor dupa 2 zile de arat. Dar va urma o curatare conpleta saptamana care vine ai sper ca si o sedinta foto.

Modificat de RaduGt
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Dupa cum se vede masina a bemeficiat de  un dus cu multa spuma in scopul unei sedinte foto. Intre timp masina a primit un schimbator nou, pentru ca pielea de pe cel vechi era foarte uzata. Imi pare rau ca nu am reusit sa gasesc unul original cu inscriptia {GT Sport} cum avea cel vechi. In viitotul apropiat urmeaza sa achizitionez un set nou de difuzoare de bass si medii pe fata, intrucat membrana de la cele vechi s=a cam dus.

Link către comentariu

Frumos golful,sa-l stapanesti sanatos si problemele sa fie deja trecute!Am si eu unul la fel,acelasi motor si an doar ca e alb,il voi prezenta si eu in curand!

Paste fericit tuturor!

 

Link către comentariu
  • 8 months later...

Topicul se poate inchide, Masina a fost inlocuita cu alta nou.

Noua masina poate fi vazuta aici:

 

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!