Jump to content

Tampoane motor - probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Am primit bonus o gramada de vibratii dupa schimbarea tampoanelor hidraulice, ma refer cele doua la motor. Cand am cumparat masina am schimbat la cutie cele doua tampoane pe Lemforder, foarte multumit si acum am ales aceeasi marca si la motor numai ca am cam luat teapa. Am redus relantiul la 819 RPM sa nu mai fac vibro-masaj la maini din cauza volanului iar in mers peste 2500RPM se aud niste rezonante tare ciudate. Data viitoare am sa cumpar doua originale, am citit foarte mult prin forum despre schimbarea lor iar colegi au fost destul de expliciti ca tampoanele after market nu respecta reteta corecta, dar asta este am zis ca economisesc 500 RON dar si bonusul cu vibratiile.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel e pe baie a fost reglat in urma operatiei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect!

Daca sunt mai lungi si tin fortat tamponul frontal, el anuleaza toata amortizarea celor 2 tampoane hidraulice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca multi fac greseala de a pund 2 tampoane hidraulice de stanga sau 2 de drapta, insa ele au coduri diferite, probabil ca compozitia lor difera unul de celalat.
Stie careva care este diferenta intre cele 2 tampoane care au 2 coduri diferite???
Tot caut informatia asta de ceva vreme si NU gasesc nimic plauzibil.

Eu am mers pe Ruville, si de cca. 2 ani vad ca isi fac treaba bine.
Coduri:
RU325421
RU325435 (are protectia de cauciuc)

Tamponul frontal se regleaza cel mai bine cu motorul pornit.

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca am scris si eu pe la inceput impresiile cu tampoane identice sau diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tamponul de pe baie sta fix in mijlocul carcasei, a fost reglat cu motorul pornit. Maine pun inapoi vechile tampoane ca nu mai suport vibratiile. Daca mai pornesc si clima zici ca vine jihadul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin...cu tot respectul, doar parca si atat!

Ca ambele sunt hidraulice asta stim cu totii ca curge "zeama" din ele.
Da care e diferenta intre ele, caut raspunsul acesta de peste 2 ani, chiar si pe forumurile nemtesti si nici pana astazi NU am gasit raspunsul....e o provocare pt. mine sa aflu acest raspuns?! 

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am recitit acum, imi era mai greu pe telefon sa caut. Eu le am acum pe cele din pozele de pe prima pagina si nu am probleme dupa 2 ani.

Mai multe informatii n-am gasit nici eu. Parca la Audi e mai complexa treaba, unul din ele avand control electric al duritatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit si am schimbat tampoanele noi cu cele originale ale masinii si vreau sa zic ca e diferenta e de la cer la pamant, nu vibratii, nu vuiet, intr-un cuvant alta viata. Am incercat sa recentrez motorul cu tampoanele noi slabind piulitele tampoanelor cu motorul pornit cateva minute dar toata munca a fost in zadar, timp pierdut. Analizand tamponul nou si ala vechi am observat o diferenta intre calitatea cauciucului de sus, unul era mai moale iar altul foarte tare. Tamponul nou dar si ala vechi din partea soferului era vopsit cu verde la partea de sus, presupun pentru a nu se confunda stanga cu dreapta, numai ca eu am pus invers sa vad ce se intampla ca oricum sunt la fel. Intr-un final as putea recomanda si eu la fel ca alti colegi : tampoane noi OEM sau SH intr-o stare mai buna sau cat mai nou posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Salutare...intreb si eu...pentru un prieten...

Vrea sa schimbe tampoanele la un b5.5 cu motor d 2.5 tdi doar ca la el tampoanele au si niste mufe...

Care e faza cu mufele?sunt senzori sau ce sunt?Mi-a zis ca a scos mufele de la tampoane si nu apare nimic nici in bord si nici pe tester...

Poate pune fara senzori/mufe?daca da...observ in ultimele posturi ca recomandati doar OEM?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt senzori. Sunt niste bobine/supape care intaresc tamponul in anumite momente (vibratii, accelerari, etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut baieti. Ma lamureste si pe mine cineva, va rog ?. De ceva vreme ma cinfrunt cu niste vibratii enervante si un zgomot infundat in masina. Ca si cum motorul s-ar sprijinii pe caroserie sau sasiu....  M-am apucat de treaba si am schimbat toate tampoanele.  Motor , cutie si toba. Toate pe comanda , piese originale vag . Nu prostii after market. Nu am scapat de vibratii , chiar din contra. Acuma capacul acela de pe motor , atinge capota. As putea sa il dau jos , dar nu inteleg de ce s-a ridicat atat de mult motorul. Se poate cobora cumva cu totul ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Daca bine stiu, suportii tampoanelor au mai multe gauri iar suportii in sine sunt cumva inclinati. In functie de gaura aleasa, motorul se ridica ori se lasa. Eu presupun ca ai schimbat gaura. Iar daca nu, incearca una care va permite coborarea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suportul in sine nu l-am demontat . Iar tamponul nù puteam sa il montez gresit sau in alta gaura. Precizez ca partea din fata a capacului , (spre radiator) atinge capota. Ca si cum as fi fortat in jos cutia de viteze... Si am mai omis un detaliu...la tamponul frontal nu am umblat. Nu l-am schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Uita-te cu atentie la suporti (cei de pe sasiu). Au mai multe gauri, in mai multe inaltimi ale suportilor. Diferenta de o gaura poate insemna si 5mm la inaltimea motorului.

Iti spun asta pentru ca m-am lovit de problema.

Tamponul din fata regleaza-l astfel incat sa stea in aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Multumesc. Incerc cat de repede. Sper sa scap de vibratiile alea ca ma dispera...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare stie cineva vreun tutorial scris sau video de schimbare a tampoanelor la motor? 

Am mai avut un b5.5 si am schimbat tampoanele pe original (1.000ron) la un "meserias". a doua zi mi-a schimbat racordul flexibil de dupa turbo, a scos catalizatorul pe sub mașină , a impins cutia cu levierul sa poata scoate catalizatorul, tampoanele de la motos s-au bulit instant si uite asa am luat masina mat rea decât  am dus-o.

De aceea vreau să ii schimb singur....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand le-am schimbat, am demontat fata ca pentru inlocuit distributia, apoi dupa ce am desfacut piulitele tampoanelor, am ridicat pe rand cate o parte cu un cric hidraulic pana am putut scoate tamponul si gata. Atentie la gaurile in care sunt tampoanele vechi. La mine suportii aveau mai multe gauri, puteai regla inaltimea motorului.

Daca ai elevator la dispozitie, totul e mult mai simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Va povestesc pe scurt, am avut probleme cu vibratile din cauza tampoanelor, am cumparat tampoane pe serile originale, producator Vaico, apoi Febi, la relanti vibreaza se simt destul de tare, adica zornaie interiorul ca o zanganitoare, dupa ce am citit si ce am gasit pe net, am ajuns la concluzia ca doar originalele ar putea sa ma ajute. Si dupa multe cautari am gasit in Olanda undeva pe stoc tampoane noi produse in 2004, nevandute si le-am cumparat pe toate 3 buc. vreau sa zic este ce-ia ce trebuie, greu de crezut ca nici o firma nu poate produce un tampon ca cel original care sa fie la acela-si standard. Deci daca aveti probleme cu tampoanele, nu va scapa decat cele originale.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Catalin.Braila
On 08.09.2019 at 0:47, C o s m i n a scris:

Eu cand le-am schimbat, am demontat fata ca pentru inlocuit distributia, apoi dupa ce am desfacut piulitele tampoanelor, am ridicat pe rand cate o parte cu un cric hidraulic pana am putut scoate tamponul si gata. Atentie la gaurile in care sunt tampoanele vechi. La mine suportii aveau mai multe gauri, puteai regla inaltimea motorului.

Daca ai elevator la dispozitie, totul e mult mai simplu.

Salut Cosmin. Ambii suporti sunt hidraulici? Se pot monta diferit sau unu vine in stanga si unu in dreapta dupa cod?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!