Jump to content

aer conditionat si alte defectiuni


flman
 Share

Postare recomandată

am urmatoarele probleme la masina (este cea din profil) pe care am cumparat-o destul de recent (sh):

- aerul conditionat nu baga aer rece

- geamul de la usa soferului scartaie la ridicare in special

- telescoapele de la portbagaj (va rog sa ma corectati cu denumirea tehnica) nu il mai sustin indeajuns cat sa nu se inchida singur

- nivelul de ulei de motor este extrem de scazut, mai putin de jumatate de cm.

am sa merg zilele urmatoare la un service si as vrea sa fiu cat de cat avizat cand ajung acolo, in primul rand cu privire la cauza si natura defectiunilor si in al doilea rand in ceea ce priveste costul reparatiilor, respectiv a "schimbului" de ulei.

asdar intrebarile mele ar fi:

- ce ar putea fi defect in asa fel incat sa nu mai functioneze ac pe rece, e posibil doar sa nu mai aiba freon?

- geamul ar putea sa scartaie, harjaie cumva doar din cauza unei garnituri sau ceva de genul asta?

- e posibil sa gasesc telescoape de portbagaj in alta parte decat la dealeri? daca da, unde?

- masina nu prezinta scurgeri de ulei, nu lasa pete cand o parchez un timp indelungat etc, e posibil sa ajunga la un nivel atat de scazut uleiul in mod natural? ce ar mai trebui verificat in legatura cu acest aspect?

+

- spoilerul fata este spart, cu ce solutie as putea sa il lipesc? credeti ca as putea sa aduc de afara un spoiler care sa ma scoata mai ieftin decat unul nou la reprezentanta? stiti pe cineva care se ocupa de asa ceva, sau care s-ar ocupa?

- masina mai are unele zgarieturi superficiale, de tipul celor lasate la spalatoriile automate de periile din plastic. ce solutie imi recomandati pentru polisare, ce scule?

- jantele (de 17) sunt ciobite pe circumferinta exterioara. este posibil sa le reconditionez? unde?

Modificat de flman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- ce ar putea fi defect in asa fel incat sa nu mai functioneze ac pe rece, e posibil doar sa nu mai aiba freon?

da. sau altceva, dar poate fi doar o scurgere de freon. exista topic-uri pe forum, cauta

- e posibil sa gasesc telescoape de portbagaj in alta parte decat la dealeri? daca da, unde?

doar de la dealer. daca nu ma insel costa cam 1M/buc, dar probabil variaza dupa model

- masina nu prezinta scurgeri de ulei, nu lasa pete cand o parchez un timp indelungat etc, e posibil sa ajunga la un nivel atat de scazut uleiul in mod natural? ce ar mai trebui verificat in legatura cu acest aspect?

da, se poate si "natural". cati km ai parcurs de la ultimul schimb? la ultimul schimb ai "facut plinul"?

- spoilerul fata este spart, cu ce solutie as putea sa il lipesc? credeti ca as putea sa aduc de afara un spoiler care sa ma scoata mai ieftin decat unul nou la reprezentanta? stiti pe cineva care se ocupa de asa ceva, sau care s-ar ocupa?

parca andREI de pe forum stie pe cineva care lipeste bine spoilere. contacteaza-l

- masina mai are unele zgarieturi superficiale, de tipul celor lasate la spalatoriile automate de periile din plastic. ce solutie imi recomandati pentru polisare, ce scule?

cauta pe forum, s-a discutat de multe ori

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- ce ar putea fi defect in asa fel incat sa nu mai functioneze ac pe rece, e posibil doar sa nu mai aiba freon?

da. sau altceva, dar poate fi doar o scurgere de freon. exista topic-uri pe forum, cauta

bun, dar cat costa sa imi pun freon la reprezentanta? am auzit ca poate sa ajunga la 200 de eur! ce riscuri ar fi daca ma duc la "un baiat" care se ocupa cu asa ceva?

- masina nu prezinta scurgeri de ulei, nu lasa pete cand o parchez un timp indelungat etc, e posibil sa ajunga la un nivel atat de scazut uleiul in mod natural? ce ar mai trebui verificat in legatura cu acest aspect?

da, se poate si "natural". cati km ai parcurs de la ultimul schimb? la ultimul schimb ai "facut plinul"?

pai am zis ca eu am cumparat masina de curand. am vorbit acum cu fostul propietar si el zice ca a pus ulei acum vreo 8 luni. e normal ca acum sa fi ramas mai putin de jumatate de cm (masurat la rece)?

- spoilerul fata este spart, cu ce solutie as putea sa il lipesc? credeti ca as putea sa aduc de afara un spoiler care sa ma scoata mai ieftin decat unul nou la reprezentanta? stiti pe cineva care se ocupa de asa ceva, sau care s-ar ocupa?

parca andREI de pe forum stie pe cineva care lipeste bine spoilere. contacteaza-l

merci, am sa il intreb. daca totusi e cineva care ar fi dispus sa aduca din germania un spoiler il rog sa ma contacteze.

- masina mai are unele zgarieturi superficiale, de tipul celor lasate la spalatoriile automate de periile din plastic. ce solutie imi recomandati pentru polisare, ce scule?

cauta pe forum, s-a discutat de multe ori

da, am vazut ulterior topicele respective, scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre freon, cauta pe forum dupa GES - sunt un service foarte ok. Riscuri minime si pret acceptabil (nu mai stiu sume exacte, dar de ordinul 1 - 2M)

Jumatate de cm peste minim sau cum? Trebuie sa fie intre min si max pe joja, pe zona hasurata. Din ce scrii tu, cel putin eu inteleg jumatate de cm peste nivelul minim marcat pe joja, nu jumatate de cm cu totul pe joja (de fapt nu-mi dau seama ce-ar insemna asta).

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

msina este cu spoiler si iata codul ptr telescop porbagaj 8n7827552B iar daca este fara spoiler este cu terminatia A specific ca este vb de audi tt coupe/roadster anii 1999-2002 poti sa mergi la ori cine aduce piese ptr masina si sa verifici codul iar treaba cu uleiul am inteles ca asa mananca masina in special masina meal la mers sportiv adica 4000-5000 tur 1L/1000 km asa ca cred ca este valabil si la tine dar ar fi bine sa faci schimbul de ulei si sa verifici asta astiu de la service audi iar daca nu ai freon eu stiu ca nu mai porneste compresorul cea ce ar fi trebuit sa-l auzi

Modificat de mg_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mg_s: Incearca sa folosesti semnele de punctuatie, nu e f greu :D

@flman: Oricum e bine sa ii schimbi uleiul imediat dupa ce ai cumparat masina, chiar daca fostul proprietar spune ca l-a schimbat de curand. Verifica din cand in cand joja si vezi daca iti mananca mai mult ulei decat ar fi normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mg_s: Incearca sa folosesti semnele de punctuatie, nu e f greu :P

@flman: Oricum e bine sa ii schimbi uleiul imediat dupa ce ai cumparat masina, chiar daca fostul proprietar spune ca l-a schimbat de curand. Verifica din cand in cand joja si vezi daca iti mananca mai mult ulei decat ar fi normal.

asa... am vorbit cu cineva sa imi schimbe uleiul, si faza e urmatoarea. omul nu a avut timp saptamana asta si m-a pus sa completez nivelul de ulei pana saptamana viitoare cand urmeaza sa il schimbe. omul lucreaza la o reprezentanta. tot de la o reprezentanta am cumparat si uleiul. care e problema: el mi-a zis sa pun ulei 5w40 iar cei de la magazie (vanzatorii) au insistat sa pun SLX0W30 care ar fi uleiul pentru motoare turbo, benzina, 1.8 etc... pana la urma, am pus 5w40 - dupa ce am mai vorbit odata la telefon cu mecanicul.

intrebarea e: am facut bine, am facut foarte rau? sa ma astept sa pateasca ceva motorul in urmatoarele zile sau chiar daca nu are nici o problema pana fac schimbul, faptul ca tipul asta de ulei a fost in motor va afecta cumva functionarea/performantele masinii?

@mg_s: merci pentru coduri. tu de unde le iei. m-ar interesa sa caut un spoiler fata in afara (cred ca "front bumper" e in engleza).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/index.php?s=&sho...ndpost&p=190699

Ideea e sa pui norma VAG ceruta pt. masina ta. Pentru motoare turbo este, daca imi amintesc bine, 505.01 (dar verifica, nu te lua dupa ce imi amintesc eu...), 0W30. Cei de la reprezentanta au dreptate.

De asemeni poate sa fie o problema daca le amesteci :P

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Am avut si eu o problema cu AC-ul si i-am facut azi un VAGCOM.

1. Din cand in cand mai baga un dumf de aer cald. La turatii mari merge ok.

2. Mi-a decuplat compresorul odata (ECON aprins). Si-a revenit dupa oprire/pornire motor.

Atasez si logurile. Senzorul G65 pare sa fie problema... dar am inteles ca eroarea asta poate sa apara si in lipsa freonului.

Poate cineva sa-mi interpreteze logurile?

Mersi

Component: A4 Klimaautomat 0711

Coding: 00000

Shop #: WSC 63351

2 Faults Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

00819 - High Pressure Sensor (G65)

06-10 - Signal to High - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!