Jump to content

Volkswagen Golf IV 1.4 16V


xPHANTOMx

Postare recomandată

Salutare! A venit momentul sa postez masina mea.. In noiembrie 2015 am cumparat un Golf IV 1.4 16V 75CP cod motor AXP culoare vopsea L041,a fost "dragoste" la prima vedere (sau la prima cheie). Am fost la targul auto de la Galati si am inceput sa-mi gasesc noua masina,cautarea a fost cam grea fiindca gaseam numai masini cu motorul cam varza,dar mi s-a parut ciudat faptul ca era o batranica care statea intr-un golf..si mi-am zis sa vad ce poate masina.Mi-a picat fata cand am pornit motorul ca era asa de silentios,vai de capul meu :)) .. M-am uitat la masina,la motor si mia placut,am negociat pretul si am facut un testdrive si am decis s-o cumpar... Fiind duminica, aproape ora 13 ,m-am grabit cu propietara sa facem actele la brăila cat mai gasim deschis ca ea urma sa plece vreo 2 saptamani in brasov..am ajuns la fix si am cumparat in sfarsit masina :D.. Pana acuma a fost frumos,dupa achizitie am fost sa un service sa fac verificare,in acel moment cand ridicau masina pe elevator imi era frica de cata rugina ar fi sub masina,dar nu avea :) De atunci pana acum am intalnit probleme la EGR (era infundat) m-am dus de trei ori la service ca s-o desfunde (prima oara au crezut ca e de ajuns sa desfunde doar jumatate dar picasem rar-ul asa ca a trebuit sa desfund și cealalta jumatate),observasem dupa ca merge greu masina si am schimbat toate filtrele de polen si de aer (parca turnasem beton in ele,erau negre si ca piatra de tari),am mai schimbat bujii,distributia si pompa de apa, filtru de benzina,filtru de ulei,am facut si un schimb de ulei ( castrol 5w30)..pe 31 decembrie plecasem cu masina la metro si in parcare am observat ca imi curgea ulei ,il sun pe mecanic sa vină si pana sa vina mecanicul venise paznicul de la metro si imi spunea ca s-o fi spart baia de ulei dar cand am ridicat capota am vazut ca era sarit ulei prin joja (dar joja era la locui ei) iar dupa paznicul imi spunea ca mia bulit distributia dar trecuse vreo 2-3 saptamani. Dupa ce am bagat-o in service am descoperit ca garnitura de la epurator era facuta marmelada si avea bucati de gheată..am schimbat garnitura,am schimbat din nou uleiul.. Acum urmeaza sa schimb placutele de frana pe spate iar mai incolo vreau sa incep modificarile la masina + ca vreau sa schimb bara spate ca e îndoită..

Ps. Dupa ce a trecut iarna asta uneori nu porneste la prima cheie,cineva imi spune ca problema ar fi de la bobina de inductie si fisele (ca sunt originale) dar mecanicul spune ca n-au nimic...

 

Uitati si cateva poze cu golful meu dupa ce l-am spalat azi:  http://imgur.com/4keVUcM
http://imgur.com/m7bWYk1
http://imgur.com/CSQSc9z
http://imgur.com/tTVwTWp
http://imgur.com/mcI4bVK
http://imgur.com/OcdbfY3

Modificat de xPHANTOMx
Link către comentariu

Salut si bine ai venit! Ma bucur ca mai apare cate un Golf 4 in peisaj, sunt tot mai rare.Masina arata bine la exterior-interior, dar se pare ca nu a fost servisata la timp, iar acum ti-a venit tie randul sa schimbi cam tot.Oricum la varsta ei sa te obisnuiesti sa iti cada in fiecare luna cate un switch,senzor, garnituri, placute, cate o bucsa etc, chestii minore de altfel, dar sa nu te sperii, nu o sa fie probleme grave si sa pui piese de calitate daca vrei sa tina.Banuiesc ca masina are lejer peste 200.000 km reali.Daca ai in jurul a 170.000 sigur sunt dati inapoi.Asta e cifra magica la modelul asta.Bine ca ai pus la punct partea mecanica, dupa treci si la aspect.Sa mai cureti egr'ul si clapeta de acceleratie.Vezi sa nu ai primul catalizator infundat sau ceva.Trage greu daca il ai infundat.Iti recomand sa mergi mai turat din cand in cand sa se mai curete niste chestii pe acolo.In rest sa verifici sa nu consume ulei.Observ ca nu prea are dotari masina, dar in timp poti schimba multe la exterior-interior.Spor la modificat si reparat, o sa cam ai nevoie si sa te bucuri de ea.

Link către comentariu

Seamana leit cu a mea, presupun ca tot fara A.C e. A mea are 128k km, mai exista si unele ce nu au fost umblate.

Link către comentariu

Mersi. Cand am luat masina avea in bord 159k km reali (masina are aproape 15 ani si multi ani a fost masina de garaj) acum acum are in jur de 170k km. La masina nu se schimbase absolut nimic,vad ca masina are echipare SPECIAL dar nu prea vad multe,asta e pun eu echipari...nici suspensiile nu imi plac fiindca sunt pline de rugina iar arcul stang de pe spate e rupt.. Despre egr merg turat ca asa mia zis si mecanicul plus ca saptamanal mai dau o fuga in galati si pe dig sau pe centura la 80-90km/h am intre 3000-4000rpm,ca am doar 5 viteze...cand ajung la viteza asta nu te poti intelege in masina :))

4 minutes ago, alexutz23 said:

Seamana leit cu a mea, presupun ca tot fara A.C e. A mea are 128k km, mai exista si unele ce nu au fost umblate.

Are AC dar observ ca sa pornesc AC trebuie sa apas cam de doua ori pe butonul AC

Link către comentariu

Stiu cum e, am incercat-o si eu pe autostrada la 170 si tre sa vorbesti destul de tare ca sa te intelegi cu cel din dreapta :)

Link către comentariu

Bafta cu masina si drumuri bune.Butonul de AC mai oboseste in timp...la mine cind e off nu e chiar la nivel cu recircularea dar functioneaza.Poate trebuie verificat/reincarcat.Mai pune poze.Poate te ajuta poza asta.

Imag001.jpg

Link către comentariu

Uitati poze cu motorul,kilometrajul casetofonul alpha care ma enerveaza http://imgur.com/qXEnv2Z
http://imgur.com/qPaVu2k
http://imgur.com/xNFkXkI
http://imgur.com/waNT76p

EDIT .In viitor o sa schimb si uleiul de frana si servo ca sunt cam expirate... Ce am mai uitat sa spun ca inainte de rar sora mea conducea masina si cand am intrat in oras pe la capatul lui 2 (pentru cunoscatori) un tir a depasit-o si ne-a agatat cu aripa lui de oglinda dreapta rupand-o,am claxonat dupa el dar nu s-a oprit (accelerase),sora se oprise si se panicase dar daca eram eu la volan ma duceam dupa el...dar m-am dus la politie iam dat nr de matriculare al tirului si imi spune ca nu este niciun vehicul inmatriculat cu nr respectiv si am luat alta de la dezmembrari (pe banii mei)

Modificat de xPHANTOMx
Link către comentariu

Uita km.Protectiile sunt 60-80lei si se schimba usor.Zgarieturile de pe consola se pot curata fara demontare cu burete/cirpa si rabdare.Eu as incepe cu bujii,oringuri epurator,scan amanuntit,etc.Este gamma v pe olx pe la 150 daca ai 4 boxe sau modifici partea audio.Acum clima e pe primul loc si rez full...

Link către comentariu

Zgarieturu am peste tot,o sa scap de ele..boxele sunt foarte bune xa sunt varianta OEM cele cu bass (exact ce-mi place), bujiile sunt schimbate. Daca ies din oras masina uneori nu prea prinde semnal (care o fi cauza nu stiu),ca sa ascult muzica mea am o caseta care bag un card microsd dar nu prea tine bateria (tine 2-3 ore) si ma gandesc sa iau un casetofon ceva jvc cred sau o sa strang ceva mai multi banuti si imi iau un dvd player special pt golf (costa aprox 2000lei,si e din USA)..M-as gandi sa pun si un scut metalic ca am gasit 2 pietre pe langa epurator...

Link către comentariu

Oricum ai multa treaba la ea, si la cum arata masina iti zic sigur ca nu ai km reali.Astea sunt povesti cu tinutul in garaj.E prea uzata pentru 150.000 de km.Si nu ar trebui sa fie zgomotoasa la viteze mari.Trebuie sa rezolvi partea cu suspensia neaparat.Arcuri, amortizoare cu tot cu flanse, bucse punte.Apoi sa schimbi si uleiul din cutia de viteze si lichidul de frana.La interior trebuie sa dai jos tot ce e plastic zgariat, stergi vopseaua cauciucata si dupa vopsesti.O sa fie o mare schimbare.Si eu cand zic turat ma refer sa mergi in a 2-a sau a 3-a si sa ii dai pana in 6000 de ture, chiar si in 70000.Eu la 3000-4000 schimb cand merg in mod normal, mai putin viteza 1.Trebuie neaparat sa schimbi casetofonul ala alpha antic.Macar sa pui un Gamma.Eu zic sa lasi dvd ala la 2000  la urma, cu banii aia rezolvi multe chestii mai importante.Bafta.

Link către comentariu

Nu inteleg sfatul tau cu 6000-7000 rpm mai ales pentru motorul asta, adica puterea max a motorului undeva la 5000 rpm. Ce e in plus e chin pentru ca oricum nu e racheta.

Link către comentariu

Ti-am sugerat sa o tii putin turata pana la limita ca eu zic ca ii face bine, asta bineinteles cu motorul la 90 de grade.Nu ti-am zis sa o tii turata pentru viteza.I-ai facut o diagnoza pana acum sa vezi ce zice?

Link către comentariu

Am facut diagnoza si nu mai am nici decand am desfundat de tot egr..(de atunci schimb la 3000-4000rpm). Cu suspensiile poate le rezolv pana-n toamna si cu lichidele (se simte si cea mai mica denivelare). Cu zgarieturile asta planuiam,sa le scot sa scap de zgarieturi si sa le vopsesc dar pe manerele de la portiere sunt zone cu zgarieturi mai adanci si cu lacul luat...astea mai pot fi facute ca noi sau trebuie sa caut altele la dezmembrari?

Modificat de xPHANTOMx
Link către comentariu

Salut,incet incet le faci pe toate.Prima data incepi cu motorul(daca are ceva)si dupa aia vezi tu ce i mai faci la partea estetica.Manerele se pot face cele pe care le ai,nu are rost sa cumperi altele.

Link către comentariu

Salut "vecine" si bine ai venit poe forum.

Felicitari pt golfulet si cat mai multi km fara probleme.

Stai linistit ca toate se rezolva incetu cu incetu si o sa fie asa cum vrei tu.

Poate ne gasim prin oras si mai povestim una alta.

Link către comentariu

Salut "vecine"! Mersi, drumuri bune si tie! Debea astept sa ne gasim..   :D

Link către comentariu

Salut,bine ai venit prin zona (forum).fa partea mecanica,adica ce e mai scump si apoi detalii si mici retusuri ici-colo.in rest bafta!daca ai intrebari legate de motor sunt post-uri/topic-uri suficiente pt motor/maisna ta.

---------------------------------------------

@Ionut: a fost o calatorie lunga si de durata,dar am aflat ca, km mei nu sunt reali,adica am 184.020 si defapt am 186.034 :) daca intelegi aici ce vreau sa zic.

Problema e ca la oameni (nu zici romani) sunt prea multe minciuni si nu este loc de adevar in ceea ce priveste starea unei masini.E ca si cand strigi ca "vine lupul" de 2 ori....a 3 a oara..chiar daca e pe bune,nu te mai crede nimeni.

Eu pot sa am si +20.000km pe ceas fiindca nu ma deranjeaza.nu am luat-o sa o dau mai departe pe profit sau sa am loc sa modific eu km,etc.am inceput cu partea mecanica (si cea mai scumpa,in afara de bloc motor si pistoane,axe cam tot am schimbat/reconditionat) si iti garantez ca motorul meu merge mai bine decat altele cu cativa ani mai tinere sau cu km mai putini (ca sunt reali sau nu)

Ca merita sau nu investitia toti stim ca masinile,telefoanele si nevestele....sunt investitii nasoale,nu prea ne mai scoatem banii cheltuiti.

------------------------

Pt moderatori,imi cer scuze daca am dat putin in off topic,desi e la subiect cu posturile de mai sus (desi si acelea sunt putin deviate)

 

Modificat de cxr2test
Link către comentariu

Referitor la partea cu km. Eu am luat Bora la 209.000(cu juraminte/promisiuni/ acceptari de testere,etc) iar dupa o scanare mai completa s-a dovedit ca de fapt masina avea 300.000, deci 100.000 au fost dati inapoi. Oricum am luat masina pentru ca mi-a placut. Acum am 370.000(Reali) si merge foarte bine, fara reparatii foarte mari. E orientativ nr de km. Daca masina a fost ingrijita si schimburile au fost facute la timp, mai bine ca are mai multi. Am un fiesta are 120.000 km *(reali, luata cand avea 1 an masina si 28.000 km) si arata ca dupa al 2-lea razboi mondial, fiind condusa si ingrijita de o fata la care nu i-a pasat deloc de masina. Nu iti face probleme referitor la km. Dar, pt linistea ta, afla-i sa ii stii reali, ca sa stii la ce piese te astepti ca o sa cada.

Link către comentariu

Kilometrii sunt reali..si merge foarte bine (zici ca nu ar avea motor de 1.4 16V cu 75 de ponei),chiar daca a avut cateva probleme eu sunt multumit de ea mai ales cand o sa termin de lucrat la ea.. Am search-uit dupa piese si acum doar trebuie sa ma apuc sa strang un buget si ma apuc de treaba :) Dar toate la timpul lor...

Modificat de xPHANTOMx
Link către comentariu
  • 1 month later...

A venit momentul sa mai fac ceva la masina: de cand am luat-o am testat lichidul de frana si aparatul imi aratase becul rosu asa ca l-am schimbat acum,am pus un elf...de cateva zile am observat ca apasam pana la podea frana dar ma duceam ca pe sanie si am decis sa schimb placutele de frana pe spate (momentan) fiindca cele pe fata sunt ceva mai bune si le las poate peste o luna/doua..dupa ce am dat jos etrierii am observat ca placutele mai aveau 1-2mm pana la metal,in locul lor am pus placute Bosch iar acum franeaza foarte bine

Am schimbat si tampoanele de pe suspensiile spate (cele care credeam ca sunt arcuri ce s-au rupt dar erau un fel de bureti)

Cat a stat masina sus pe elevator am observat ca la toba mica este fum la toba finala curgea apa...dupa ce le-am curatat cu peria de sarma ca sa le sudez am observat niste gauri unde puteai sa bagi surubelnita,dupa ce am sudat tot,sudorul a spus ca a ruginit esapamentul findca tampoanele in care este prinsa toba finala erau rupte si s-a adunat apa...si am decis sa dam o gaura in toba finala ca sa se scurga apa (pana acasa am reusit sa scot apa :) )

Am mai verificat uleiul ca imi consuma motorul,dar n-am ce face ca nu curge pe la garnituri,nu se scurge pe jos singura metoda de a afla pe unde e buba cică e sa demontez tot motorul,dar nu ma bag...

Poze:

http://imgur.com/Al4ZOId
http://imgur.com/76gD5Ye
http://imgur.com/o95hAFI
http://imgur.com/0OeOpDH
http://imgur.com/A06Yboo
http://imgur.com/nG739N7
http://imgur.com/G2ILsSK
http://imgur.com/suXxiCm
http://imgur.com/3GINLPg

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!