Jump to content

Scirocco 2.0 TDI


enoh

Postare recomandată

Buna sa va fie inima. Am tot citit pe acest forum, multe log-uri despre masini si mi-am zis ca trebuie neaparat sa incep si eu. Prin urmare, va prezint masina mea: 

Scirocco TDI 2.0 170 CP ( full black ) 

Mi-am cumparat masina in septembrie anul trecut, exact de ziua mea :) Ca si optiuni de mentionat: climatronic 2 zone, oglinzi retrovizoare cu retragere electrica / incalzite, senzori coming home, leave home, senzori ploaie, xenon, naviatie mica: RNS 310, lumini ambientale, jante interlagos 19 inch, etc. usual stuff. 

Acum, cred ca este timpul sa incep sa fac anumite modificari pe ea. Maine, voi avea o intalnire cu cei din service pentru o revizie tehnica completa. Schimbare filtre / ulei si anumite probleme marunte ( o siguranta arsa la trapa si pedala de ambreiaj trebuie aerisita ). Apoi, o intalnire cu cei de la REVO pentru un remap, si sa duc masina pana in 210 CP. Mai departe, voi prezenta in posturile urmatoare.

Atasat, aveti si niste poze.  

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Link către comentariu

Felicitari pentru masina, vezi ca pentru 210cp curati pe motorul asta, iti trebuie DPF off.

Baga si niste poze cu interiorul.

Ai luat in considerare si alti tuneri ? (TCM / DIO) ? :)  

Modificat de bubu182
Link către comentariu
2 minutes ago, bubu182 said:

Felicitari pentru masina, vezi ca pentru 210cp curati pe motorul asta, iti trebuie DPF off.

Ai luat in considerare si alti tuneri ? (TCM / DIO) ? :)  

Multumesc tare mult! Da, stiam de DPF, doar ca cei de la REVO nu au zis nimic in aceasta privinta. Cand / daca voi merge la ei, voi discuta si acest aspect. Nu, nu am luat in considerare. Revo stiam ca sunt dedicati pentru VW de aceea i-am si ales. 

Link către comentariu

Cauta "Revo" pe forum si vezi alte opinii ale celor care au trecut pe la ei, eu am gasit multi nemultumiti (despre puterea reala de pe resoftare, fum, probleme etc) si m-a facut sa ma indrept spre alt tuner.

Si TCM si DIO sunt foarte buni pe diesel-uri VAG . 

Succes.

Link către comentariu
5 minutes ago, bubu182 said:

Cauta "Revo" pe forum si vezi alte opinii ale celor care au trecut pe la ei, eu am gasit multi nemultumiti (despre puterea reala de pe resoftare, fum, probleme etc) si m-a facut sa ma indrept spre alt tuner.

Si TCM si DIO sunt foarte buni pe diesel-uri VAG . 

Succes.

Multumesc de sfat! Hai ca ma uit. 

Link către comentariu

Să o stăpânești sănătos! Jantele se numesc Lugano și sunt pe 19. Pentru 210cp nu ai nevoie de dpf off. 

 

Link către comentariu

Conteaza foarte mult kilometrii si uzura masinii (turbina, injectoare, pompa motorina etc), cat si gradul de incarcare al filtrului de particule, oricat s-ar regenera el tot nu e ca la inceput si ajunge la un punct unde te limiteaza (gandeste-te ca la un aspirator care nu mai poate sa traga bine fiindca e infundat sacul, asa si motorul nu va putea sa elimine volumul mare de gaze intr-un timp scurt, pentru a permite motorului sa faca arderea care se va transforma in putere si din nou gaze).

Daca unii tuneri promit ca fac cine stie ce puteri, asta nu inseamna ca sunt si reale. Poate daca ar fi o masina cu 20-30 000 km da, ar fi posibil, nu stim cati km are masina actuala prezentata, dar presupun ca are ceva mai mult.

Eu insist pe ideea asta nu din dragul de a ma contrazice ci fiindca sunt oameni care ti-ar promite orice doar ca sa iti ia banii, de aceea e bine sa faci DYNO inainte de soft si dupa soft, sa stii de unde ai plecat si unde ai ajuns, si sa te documentezi cat poti.

 

Mai tine cont si de o treaba, daca ai DPF pe masina, el se regenereaza din cand in cand, lucrul asta se face crescand temperatura pana la ~600 grade celsius in evacuare, ca sa arda ce se depune in el. Daca tu mergi mai sportiv prin oras(distante scurte, nu are flow bun de aer ca sa se raceasca) + regenerare , va rezulta o temperatura foarte mare, temperaturi de peste 110-115-120 grade ale uleiului. Ungerea nu se va mai face bine, motorul va avea de suferit, iar daca nu ma insel, el are sisteme de protectie iar atunci cand ajunge la unele temperaturi iti taie din putere... deci overall, tot la dracu ala ajungi :)) 

Modificat de bubu182
Link către comentariu
11 hours ago, Emilut said:

Să o stăpânești sănătos! Jantele se numesc Lugano și sunt pe 19. Pentru 210cp nu ai nevoie de dpf off. 

 

Salut! Multumesc! Da, ai dreptate :D Greseala mea. 

Astazi voi face revizia tehnica la masina: schimbat filtre / ulei si mici reparatii ( trapa si ambreiaj ) Voi reveni cu poze, inclusiv cu interiorul. 

In legatura cu remaparea, voi lua in considerare si cele 2 shop-uri de tuning: TCM si DIO, thanks @bubu182 pentru aceasta informatie. Deja am sunat, pentru oferte. Voi face si un dyno test, trebuie doar sa ma programez saptamana viitoare pentru asta. Pana atunci, multa grija pe drumuri!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

revo sunt mai priceputi in tfsi-uri,pe tdi cam greut.recomand dioperformance care are o oarecare istorie cu tdi-urile

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!