Jump to content

Ambreiaj A3 8p


fragrances09
 Share

Postare recomandată

Salutare colegi! Acum 2 sapt am schimbat kitul ambreiaj + volant, am pus Sachs. De câteva zile, pierd presiune la ambreiajul hidraulic. Am aerisit totul dar nu debraiaza bine, agata, trebuie să fac 3-4 pedale ca să iasă din viteza. Mecanicul mi-a zis ca este de la pompa, nu de la cilindru. Voi ce știți despre asta? Am înțeles că pompele se strica mai greu, mulți cunoscuți mi-au spus că cilindrul este de vină, ca nu-și mai face cursa cum trebuie...help. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cele mai multe cazuri cilindrul e de vina, nu ai dacat sa-l inlocuiesti, risti sa ramai cu ea in drum, nu e f. scump.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minutes ago, calin.g said:

In cele mai multe cazuri cilindrul e de vina, nu ai dacat sa-l inlocuiesti, risti sa ramai cu ea in drum, nu e f. scump.

Da, asta am să fac și tot ce sper este să nu fie de la pompa. În weekend am să înlocuiesc cilindrul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai aerisit si cilindrul de ambreiaj? Inainte de schimbarea ambreiajului aveai vreo simptoma asemanatoare?

 

 

 

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aerisit după schimbarea kitului. Înainte nu aveam pb asta dar am descoperit că aveam montată volant masa simpla valeo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe vasul de lichid/gaura de aerisire baga presiune cu un compresor, apoi aeriseste, daca nici asa nu rezolvi de vina poate fi cilindrul/pompa de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, romytaxy said:

Pe vasul de lichid/gaura de aerisire baga presiune cu un compresor, apoi aeriseste, daca nici asa nu rezolvi de vina poate fi cilindrul/pompa de ambreiaj.

Am să fac și asta...mai trebuie doar să improvizez un capac etanș cu gaura pt compresor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi! Revin cu problema mea nerezolvată. Am schimbat cilindrul de ambreiaj ,am aerisit instalația..dar problema mea tot nu a dispărut. Mai exact când sunt în mers si vreau sa o scot din viteza pe liber sau din treapta 3 în 2 agață un pic si parca se face pedala puțin moale...dacă fac dublu ambreiaj  iese mai ușor. Deci ce sa fie,? Pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba pompa,oricum a ramas ultima din ecuatie.:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am să fac...idei ceva ? Știu că se află sub pedala. Pot face asta singur sau tre să merg neapărat la nenea mecanicul. Cilindrul l-am schimbat singur..dar la pompa nu prea sunt dumerit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am schimbat si pompa si problema tot a rămas... Tot agata când decelerez...respectiv tre să fac 2-3 pedale ca să iasă bine..sau să țin apăsat ambreiajul până scade viteza la o anume valoare apoi iese f ușor..... Să fie sincroanele, sa fie kit ul de ambreiaj defect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni cu problema asta ?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Salutare,

   Am schimbat pompa ambreiaj, cea veche am gasit-o crapata. Dupa ce am schimbat-o, am facut aeresire (asta se intampla seara pe la 9), am dat o tura prin cartier pedala teapana bine nicio pb. Dimineata cand sa plec la munk pedala la podea, dupa cateva pedale si-a revenit. In timp ce merg simt ca se slabeste, dau cateva pedale isi revine...!!!

Ce sfaturi si pareri aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta cilindru receptor care este pe cutia de viteze cam intre motor si baterie. Este prins in 2 suruburi, scoate-l afara si vezi daca nu cumva are gaura in el (eu asa l-am avut) si e o problema foarte cunoscuta la golf 5.

 

clindru-receptor-ambreiaj-pentru-cutii-v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu am avut probleme cu el inainte de a se duce pompa....!!!!

O sa verific si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, danielgolfV said:

Dar nu am avut probleme cu el inainte de a se duce pompa....!!!!

O sa verific si asta.

Ai si probleme cu scosul\bagatul în viteză?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bag perfect in viteza, dar dupa ce dau 3-4 pedale sa se intareasca. Nu pierd lichid de frana pe nicaieri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am reusit sa verific, luni poate pentru ca azi si maine este sarbatoare!

Dar de ce inainte de a schimba pompa nu facea figuri cilindrul? Pompa am gasit-o crapata.

Mai adaug faptul ca pompa veche avea codul 1K0721388S, iar cea noua are codul 1K0721388AC cea cu S la sfarsit nu se mai fabica si se potriveste cea cu AC si AB la sfarsit. Poate fi si asta o problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am o problema la ambreiaj de f mult timp în sensul că în mers nu iese ușor din viteze , doar când decelerez. Azi am scos cilindrul receptor și am observat un joc al mecanismului de bariere/devraiere( acolo unde împinge capătul cilindrului ) de aprox 5 cm...am împins cu degetul și intră în cutie f lin aprox 5 cm. Adaug si un video ca să mi spuneți dacă e normal sau nu.. Ms mult!

 

Modificat de fragrances09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu te duci la un mecanic adevarat, care s-a mai confruntat cu astfel de probleme ?

Problema ta nu o rezolvi pe forum, dovada stau zecile de posturi ale tale in ultimul timp prin aproape toate topicurile si la care nu ai primit vreun raspuns concludent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomanda-mi te rog tu unul bun în București. Eu am vizitat vreo 6 și fiecare are o versiune complet diferită. Asta e si ideea întrebărilor și a forumurilor...întrebi și cei care au întâlnit problema îți împărtășesc rezolvarea . Masina nu se repara aici..dar cum am mai spus...n am întâlnit niciun mecanic apt să-mi rezolve pb..:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel'' joc'' este absolut normal,defapt daca montezi cilindrul receptor la loc acel joc nu mai exista.Ce distanta ai de la fata cilindrului la extremitatea tijei cilindrului??

L.E-si placa de presiune poate fi o cauza pentru care iese greu din viteze.Daca este uzata aceasta nu debraiaza complet,drept consecinta risti sa strici angrenaje din cutie adica sincroane.

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, rayn said:

Acel'' joc'' este absolut normal,defapt daca montezi cilindrul receptor la loc acel joc nu mai exista.Ce distanta ai de la fata cilindrului la extremitatea tijei cilindrului??

L.E-si placa de presiune poate fi o cauza pentru care iese greu din viteze.Daca este uzata aceasta nu debraiaza complet,drept consecinta risti sa strici angrenaje din cutie adica sincroane.

Distanta este normală..am măsurat cilindrul cu cel vechi. Mi s-a mai spus asta, anume că placa se dilată și nu debraiaza...cu toate că este tot kit-ul nou..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au mai fost kit-uri noi cu diferite defecte de fabricatie.Ai impresia ca mai sta cineva sa verifice bucata cu bucata?? intr-o societate de consum? te inseli.Cit de nou? citi km,patineaza? are zgomote la relanti? nu debraiaza tot timpul sau doar la ''rece''.Cind s-a montat noul kit s-a facut aerisire la ambreiaj??Ce brand de kit ai pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Ambreiaj A3 8p

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!