Jump to content

Problema frana de parcare electrica, martori aprinsi, buzzer continuu.


kosmyn
 Share

Postare recomandată

da, motorasul e de vina. Posibil si cablajul ( mai rar). Nu numai ca trebuie sa mergi la mecanic, dar trebuie sa mergi la unul care stie despre ce e vorba ( resetare - initializare se face cu tester )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am achizitionat recent (in vara) un Passat B6 2.0 170 CP DSG. Cand am cumparat masina frana de mana nu functiona. Motorasul stanga spate scotea un zgomot puternic si nu cupla. Un mecanic „bun” mi-a zis ca are el unul si l-a schimbat. Dupa aprox. 1000 km a inceput sa scoata acealasi zgomot pana ieri cand roata stanga spate a ramas blocata fara vreun martor aprins in bord si a trebuit sa ajung acasa fara masina. Are cineva vreo idee cum se poate debloca fara sa chem platforma? Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie dat jos motorasul de pe etrier, ca sa poti debloca roata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am o nelamurire  poate sa fie butonul de cuplare frana defect daca nu face nimic decat aprinde martori in bord  ..?

si functioneaza doar cand vrea el cand cupleaza , cand nu mai cupleaza ...anul trecut am desfacut etrierele si motorasele de le-am curatat  sa zic asa desi nu era mizerie in ele si a functionat o vreme foarte bine in schimb acum de doua zile dau de buton si numic decat se aprind martori in bord ,,p taiat si semnul de la frana de mana dar dupa ce las butonul semnul de la frana se stinge si ramane doar ,,P

daca aveti vreo idee pana sa pun vcds-ul pe ea m-ar ajuta foarte mult  ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAm greu de dat cu parerea, pune un tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara .Ma ajuta cineva cu procedeul de calibrare al franei electrice la al meu passat b6 ? Vreau sa fac recalibrare deoarece farana actionata de la buton cupleaza si decupleaza manual dar la plecarea de pe loc nu mai vrea sa decupleze automat desi am centura pusa .Mentionez ca nu am nici o eroare la scanea cu vcds-ul. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu vad rostul unei calibrari, ca nu are rost, nu exista procedura în acest sens. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut.Am fost la mecanic sa mi schimbe discurile si placutele pe rotile din spate si la final imi zice ca motorasul,etrierul stanga spate sunt duse.Cand pornesc aveam eroare in bord cu P si pe tester aveam supply voltage for left motor.Cand i am lasat masina ,am oprit o cu motorasele actionate si fara eroare.El zice ca mufa era scoasa la motoras...minciuna

Am dat eu jos roata si intr adevar mufa era scoasa.Am dat jos motorasul si l am probat direct la 12V si merge.Incercand sa l bag la loc ,n am observat ca garnitura s o largit si am rupt o ureche de prindere.Am lipit o cu poxipol dar nu mi o iesit perfect si l am lasat prins doar intr un surub.Am schimbat si garnitura ca sa l pot baga la loc.Am bagat mufa,mi o disparut erorile,totul ok.

Am facut ieri un drum de 30 km si am simtit miros de la roata stanga spate si ardea .La fel si cea din dreapta ardea dar nu miroasea.Cele din fata nu erau calde.

Intrebarea mea,o fi gresit mecanicul la montaj la ambele roti,strang prea tare placutele sau pistonul de la etrier ? Motorasele strang pana la un anumit curent si se deschid la fel nu ?

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate sa stranga mecanicul prea tare. De obicei la B6 am observat ca la schimbarea placutelor apare acest fenomen de supraincalzire a discurilor. Trebuie dat jos etrierul si curatat in interior, vaselina aia care se da pe axul pistonasului la interior se strange intre pistonas si etrier si aproape il blocheaza. Trebuie doar curatat in interior. 

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca dau jos motorasul si mai desfac surubul de la pistonul etrierului nu se deschide dupa mai tare ?

Trebuie curatata si  vaselina de pe axul pistonului ?

E posibil sa am probleme in viitor la acel motoras din cauza ca e prins doar intr un surub ? As putea sa l dau jos si sa l relipesc ca sa se potriveasca si la celalalt surub.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te ajuta desurubatul la nimic. Vezi ca e o schema cu etrierul, e simplu. 

In principiu ar trebui curatat interiorul etrierului si gresat din nou axul. 

Nu stiu daca merge lipit, dar gasesti usor motorase ieftine, sunt pline anunturile asa treaba buna a facut VW cu ele... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 11/10/2019 at 4:08 PM, valioglu said:

De obicei la B6 am observat ca la schimbarea placutelor apare acest fenomen de supraincalzire a discurilor. 

fenomenul persista si la B7, unde e fix acelasi sistem de altfel:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
alexandru1988_passat b6 dsg

buna seara lume..am si eu o belea cu un passat b6 2.0 tdi cod motor bpk cu cutie automata DSG 6+1. ZILELE trecute am pornit masina si sa aprins martorul P GALBEN taiat iar in bord scria *eroare frana de parcare,cititi in manualul de utilizare*. zis si facut  in manual zicea ca e posibil sa fie nivelul lichidului de frana. ma uit la lichid si e in regula. problema este ceva mai mare pentru ca nu mai cupleaza cutia in marsarier ( R) iar in D merge doar ca nu schimba vitezele,ramane in prima treapta.

BUN pun mana si sun un mecanic destul de priceput( cel putin din ce imi zic vecinii pe aici ca sunt nou in oras) . imi face domnu o diagnoza iar parerea lui este ca ar fi cutia de viteze. dupa resetarea erorilor existente la prima pornire a motorului functioneaza perfect atat frana de mana cat si cutia. Nu ca nu am incredere in respectivul mecanic dar ma gandesc ca poate o a doua parere nu strica. 

   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt o opinie trebuie sa vedem erorile care le-ai avut 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La mine funcționează bine frâna "de mână", dar e destul de zgomotoasă. M-aș gândi că sunt pe ducă motorașele... Ar fi cazul să le demontez și să încerc vreun fel de recondiționare, sau "așa face toate"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Doar cand se strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nici nu am apucat bine sa scriu aici, ca mi-a crapat motorasul dreapta...de gasit, gasesc eu unul (cu tot cu etrier, se pare, vreo 300-350), dar nu stiu daca voi gasi pe cineva care stie ce sa faca din VCDS dupa montare. Am citit ca e resetare - initializare, sper ca ne descurcam...Momentan merg fara el, cu P taiat in bord. Stanga pare ca munceste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat doar motorasul, cu unul nou, intrucat e mai ieftin decat varianta SH(care vine cu tot cu etrier, sau cel putin asa se dau local). Problema rezolvata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Și-a hotărât și butonul să se ducă după motoraș... Martori aprinși frana parcare, abs și esp. Am luat un buton sh și am scăpat de pomul de Crăciun. Poate mă lasă o vreme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara unul nou, recomand numai original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, face din nou, doar ca din cand in cand. Cate odata nu face cu zilele. In general, dispare problema dupa o repornire, uneori apar si martorii ABS si ESP, ABS-ul pare ca functioneaza, dar ESP-ul nu. Cum naiba se poate strica asa un buton si nu se repara? E un amarat de buton, adica...Incepe sa nu prea imi placa frana de deget a vietii...

LE. nu gasesc nimic pe original...doar Febi, Swag, Vemo, Asam etc

Modificat de andreibbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai niste microcontacte.....le poti curata, etc. Greseala este ca nu ai cumparat original 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E original(probabil) doar că sh. Cum spuneam, am căutat acum original și nu găsesc nimic... Am dat și 100 pe el sh, când unul nou e 60-80

Modificat de andreibbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am reusit sa scap de eroare si nu a fost problema de la frana de mana ci de la ABS, desi imi scria in bord doar despre e-brake. Mai precis, aveam cablul care duce la ABS ciupit si reparat de mantuiala, cu banda izolatoare, cu vreo 2 fire rupte clar si celelalte 2 aproape duse. Am reparat cablul, cu cositorire si mansoane termo, pare ok. Nu mai tipa masina la mine

Modificat de andreibbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Vă salut! Am o problemă cu frână de mână. Mi-a apărut alarma urmatoare însoțită permanent de semnal acustic când sunt 9n mișcare, becul de la frână de mână se aprinde intermitent și semnalul P din bord apare tăiat. Am înlocuit motorașul din dreapta pe care l-am găsit plesnit cu un altul nou. . Dim păcate alarma se menține. Motorul nu se mișcă, nu are alimentare! Cablul ,mufa sunt ok. Credeți că am o siguranță arsă? Mă gândesc la asta,deoarece inițial alarma ce apărea spunea că  întâmpină o rezistență mecanică la deschidere,apoi a apărut cea pe care o am în prezent! 

 

   02433-Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)

011- Open Circuit -MIL ON

Freze Frame:

   FaultStatys:11101011

   Fault Priority:1

   Reset counter:251

   Mileage:152104km

  Time Indication:0

   Data: 2021.10.30

   Time:20:51:09

Mașină are cod motor BKP anul 2007 trend line

 

 

Modificat de Nicolas_70
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!