Jump to content

Glf VII GTI vs Renault Megane GT


tudy_cnu
 Share

Postare recomandată

O ultima chestiune.

Meganul e model de abia iesit pe piata. GTI--ul cred ca are deja vreo 3 ani de cand e pe piata. Deci se pierde si aici, cand va iesi varianta noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine a avut o experienta neplacuta cu Vag este de inteles alegerea facuta, din cand in cand este necesara schimbarea, numai asa putem avea o parere cat mai obiectiva, cert e ca ultima generatie a starnit multe probleme majore, nu prea e placut  o masina de noua sa nu iti ofere cel putin 100k de km. fara interventii majore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Luciosu in toamna e foarte posibil sa se anunte golf 8, la salonul de la Paris. Tocmai de aceea are discountul ala mare, cred eu.

Cu bune si cu rele, au fost 7 ani frumosi cu Rocco, o masina care mi'a placut, cu toate capriciile ei, la nebunie. 

Imi iau Megane pentru ca nu am vrut nimic sh, pentru ca asta imi permit in momentul de fata (achizitie si intretinere), pentru ca asta mi'a placut cel mai mult si pentru ca am dorit o revolutie, in locul unei evolutii (golful)

Din punctul meu de vedere, topicul si'a atins scopul. Thx vwforum si thx celor ce au participat la dezbatere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pastrati, va rog, tonul civilizat si renuntati la 'jtoul de autobaza si ironiile fine.
Luati-o ca pe un sfat prietenesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am referit la prima generatie de 1,2-1,4 TSI implicit 1,6 TDI care au fost catastrofale. Nu gasesc fiabil un motor pe Scirocco, masina care costa o caruta de bani sa ti se topesca pistoanele in el sau sa schimbi lantul pana in 60k in cel mai fericit caz daca nu se rupe. La acest pret de achizitie sunt variante mult mai bune, europene, japoneze.cu garantie peste 100k.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, doar ca aici se vorbeste de GTI deci 2.0 tsi,  nu de micutele 1.2/1.4, deci experientele fiecaruia cu motoarele astea nu trebuie sa afecteze decizia in acest versus. Asa vin si altii si spun ca au avut probleme la Renault Clio 1,5 dci si ca au vandut masina pe 1500 de euro sa scape de ea pentru ca ar fi costat 3000 sa o repare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa il stapanesti sanatos...

Un GT in FR cu toate optiunile posibile ajunge in jur de 35k... deci la 23k in ro sigur este best buy.

Oricum nu o sa regreti

Modificat de Georgik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat la revanzare .... deci sa tii masina cat mai mult posibil :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bZ1, aici e vorba chiar de experienta nefericita a celui care a deschis topicul. Vorbim despre increderea in companie, calitatea si costul servisarii si chiar despre serviciile post garanție. Dib ce imi aduc aminte, lui tudy i s-a spart primul piston la foarte putin timp dupa iesirea din garantie, cu motivarea ca nu a făcut o revizie la reprezentanța.

P.S. 1.5 Dci nu stiu sa aiba probleme, stiu ca este foarte fiabil si consuma putin doar ca face ca tractorul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luciosu, inclusiv EL a avut 1.4 tsi 160cp pe al lui Scirocco, acelasi motor care il ai si tu din ce observ, deci nu e vorba de 2.0tsi de pe GTI, si cu asta termin orice interventie aici. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu  cred ca e cazul sa fim rautaciosi. Lasati omul sa se bucure de achizitie, nu conteaza ce o sa se intample in 2 sau 3 ani.

La urma urmei sunt banii lui si nu merita sa ii stricam bucuria.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Luciosu said:

bZ1, aici e vorba chiar de experienta nefericita a celui care a deschis topicul. Vorbim despre increderea in companie, calitatea si costul servisarii si chiar despre serviciile post garanție. Dib ce imi aduc aminte, lui tudy i s-a spart primul piston la foarte putin timp dupa iesirea din garantie, cu motivarea ca nu a făcut o revizie la reprezentanța.

P.S. 1.5 Dci nu stiu sa aiba probleme, stiu ca este foarte fiabil si consuma putin doar ca face ca tractorul 

 

Istoria cu primul piston a fost cam asa: Cu vreo luna inainte sa iasa masina din garantie, am dus'o la dealer, pentru ca simteam un tremurat fin in volan si in schimbator, la relanti. I'au facut ei testele lu peste, si mi'au dat'o inapoi, spunand ca "asa face toate". La vreo luna dupa garantie, fac revizia in alta parte, tot ulei castrol slx long life 5w30 din ala. La vreo 2 luni dupa ce iese din garantie, la iesire din rm sarat incepe sa mearga in 3 pistoane, ajung pe platforma pana la focsani. Toata tarasenia s'a intamplat la fix 52121 km :) 

Pentru revizia aia nenoricita, nu mi'a mai acordat importatorul kulanz, desi daca ar fi luat proba de ulei, ar fi vazut ca era fix acelasi ulei pe care il puneau si ei.

P.S.: De ce v'am povestit toata treaba cu tremuratul fin. Pe la 100k km am inceput sa simt iar tremuratul ala fin. Am dus'o urmatoarea zi la un mecanic bun din focsani.... Ce sa vezi, o supapa si un piston fisurate (altul). Totusi, de data asta, restul stricaciunilor au fost minime, fara zgarieturi in bloc si alte nebunii. Deci eu sunt convins, ca daca cei de la reprezentanta verificau cum trebuie problema atunci, gaseau pistonul respectiv fisurat.

P.P.S: Pistoanele ca pistoanele, ca se stia motorul cu probleme.... Dar cu turbina ce'au avut?? :)) Am schimbat'o si pe aia pe la 90k. Explicatia mecanicilor: Am mers subturat si nu si'a mai facut cum trebuie ungerea. Pai normal ca am mers mai usurel cu masina, sa nu imi sara iar pistoanele prin capota! :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind on topic, in AutoBildul romanesc aparut ieri este testat exact Megane-ul GT.

Concluzia:

+

Motor + cutie

Scaune

 

 

-

Suspensie "apatica" (?) setata pe confort

Directie fara feedback

4Control ajuta in mod real doar in cazuri de subvirare

 

Pentru colegii care au condus - suspensia e intr-adevar soft ?

RS-urile pe care le-am condus aveau o suspensie si directie foarte ok.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia e intr'adevar putin soft... Cel putin la trecerea peste sinele de tramvai, GT+18'' m'a scuturat mai putin decat Scirocco+17''. Pe curbe nu am avut unde sa o testez, avand in vedere ca am facut in 2 ocazii doar un dus si un intors pe splai, de la ei de la sediu, pana la timpuri noi. Totusi, la viraje stanga-dreapta in scurt la aprox 50 km/h, nu se simte efect din ala de barca si pare destul de inchegata masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate spune ca e o surpriza alegerea modelului, comparatia lipsind cu desavasire, avand in vedere ca s-a discutat mai mult despre 1.2TSI, 1.4TSI, Logan, Alfa, etc decat despre GTI...

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!

Pentru ca s-a ales un model consider ca se poate inchide acest " vs" , mai ales ca se discuta off topic de ceva vreme, in fond acest forum militeaza pt continut la subiect, din cate stiu eu cel putin....

 

 

 

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cati ati mers cu 308-ul si 208-ul noi.. Eu am 1.84m inaltime. Si desi am avut de-a face cu modele foarte dotate si cu tot soiul de reglaje, consider in continuare ca sunt masinile in care am stat cel mai prost. Nu am reusit sa-mi gasesc o pozitie buna la volan. Volan care, orice i-ai face, este prea jos datorita IC-ului, incat mereu ai senzatia ca ti se freaca de coapsele interioare si apoi, este si mult prea gros, mic in diametru si lipsit de orice feeling.(la 208 cel putin, simti de parca ai un voln de pc in maini. Si inca unul din ala Genius de 90 de lei .. din Cora.) Masinile insa f ok la interior, mult peste generatiile anterioare la capitolul materiale, etc. Dar la capitolul comfort/placere de a conduce sunt de-a dreptul dezamagitoare. Sunt orientate mai mult damelor, in special celor care nu au insa si microbul condusului. 

GT-ul cred ca are performante excelente. Dar tot interiorul si ergonomia aia de mizerie o are.. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot raul spre bine: eu cred ca Golf-ul (si implicit GTI-ul) ce se va lansa la anul va rupe gura targului. Sunt nevoiti, datorita scandalurilor din ultima vreme sa vina cu ceva foarte bun. Nu cred ca isi vor mai permite sa vina cu sferturi de masura, deja interiorul ce se prefigureaza la G8 (date gasite pe net) este ceva revolutionar in segment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Andrei_Tdi said:

Nu stiu cati ati mers cu 308-ul si 208-ul noi.. Eu am 1.84m inaltime. Si desi am avut de-a face cu modele foarte dotate si cu tot soiul de reglaje, consider in continuare ca sunt masinile in care am stat cel mai prost. Nu am reusit sa-mi gasesc o pozitie buna la volan. Volan care, orice i-ai face, este prea jos datorita IC-ului, incat mereu ai senzatia ca ti se freaca de coapsele interioare si apoi, este si mult prea gros, mic in diametru si lipsit de orice feeling.(la 208 cel putin, simti de parca ai un voln de pc in maini. Si inca unul din ala Genius de 90 de lei .. din Cora.) Masinile insa f ok la interior, mult peste generatiile anterioare la capitolul materiale, etc. Dar la capitolul comfort/placere de a conduce sunt de-a dreptul dezamagitoare. Sunt orientate mai mult damelor, in special celor care nu au insa si microbul condusului. 

GT-ul cred ca are performante excelente. Dar tot interiorul si ergonomia aia de mizerie o are.. 

Tocmai ce m-am suit azi in 308 GTi. Masina este frumoasa la exterior, superba la interior din multe puncte de vedere, o calitate excelenta a materialelor, am ramas impresionat de acest aspect, recunosc. Senzatia mea a fost ca este bine de tot peste Cupra la calitatea materialelor, probabil cel putin la acelasi nivel cu G7 GTI.

Din pacate, are cateva bube, cel putin pentru mine: nu exista varianta automata, volanul este intr-adevar cam micut (nu ar fi asta o mare problema) dar combinat cu faptul ca trebuie sa il dai jos de tot ca sa poti sa vezi indicatoarele de bord (mare prostie de ergomie!, fapt semnalat de toate publicatiile/review-urile auto) se traduce intr-o pozitie stramtorata la volan, datorita lipsei de spatiu fata de volan. M-am simtit stresat de acest aspect, recunosc. Mai ar fi ca puncte negative pentru mine tableta aia centrala - mai exact faptul ca nici macar comenzile de AC nu le ai separat (cica poti sa le comanzi de pe butoanele de pe volan, ma rog..oricum nu imi place nici asa) - eu nefiind fan tablete/gadget-uri, si ar mai fi spatiul nu foarte mare la picioare pe bancheta din spate.

Am plecat insa din showroom cu "uaaauu-l" pentru calitatea interiorului, de-a dreptul superb, un lucru excelent facut de Peugeot. Bravo lor la acest capitol.

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te'ai uitat de curiozitate si la pret? Cam unde s'ar incadra in gama?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieftin nu era :) , pretul modelului expus este de aproape 31k EUR parca, ziceau ei ca include nu stiu ce 3k EUR avantaj...parca. Oricum, din pretul asta aprox vreo 1.5K EUR era doar culoarea aia speciala in 2 nuante rosu/negru. Deci ma rog..pret de G7 GTI aproximativ, asa mi-a parut. Dar de GTI DSG PP :)) , fara foarte multe optiuni. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cu reducerile astea de sfarsit de generatie de la Golf, la 31k iei un GTI DSG PP dotat bine spre foarte bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza si ce discounturi baga, ca si la vw sau audi una este pretul de lista alta este pe contract...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de asta l'am intrebat pe @CristiALF ce pret avea in showroom. Ca asa, vazusem pe site la peugeot ca pleaca de la 28k :) 3k avantaj client e si la Golf, cu actiunea aia REMAT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil trebuie mers si negociat si sunt sigur ca pot lasa destul avand in vedere competitia..

Eu nu inteleg cine ar da 1500eur pe optiunea aia de culoare, ti-o rezolva mai ieftin baietii de la drumuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!