Jump to content

Polo facelift 1.0 (60 si 75 cp)


Scorpyon
 Share

Postare recomandată

Salut,

Deoarece nu am gasit nicaieri informatii despre comportamentul, fiabilitatea si consumul acestor motorizari de 60 respectiv 75cp, as dori ca toti posesorii sa ne impartaseasca informatii.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu prea cred ca exista multi posesori ai acestei motorizari, pentru ca realist vorbind nu vad de ce ai alege-o.

De exemplu intre 1.0 75 CP Trendline si 1.2 90 CP Comfortline e o diferenta de doar 238 euro! Deci de ce ai alege prima varianta cand doar diferenta de echipare dintre Trendline si Comfortline valoreaza mai mult? Cat despre varianta de 1.0 60 CP cred ca este foarte lenesa si va fi aleasa doar de cei cu un buget foarte redus si care vor neaparat Polo.

Nu dati cu pietre; e doar parerea mea.

Modificat de CristiM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa fie diferenta asa mica de pret, ca doar diferenta intre echipari este mai mare de atat.

Sau poate vorbim de programul rabla sau ceva reduceri ? Pe care la 1.0 nu le-ai luat in considerare ?

Exista multe motive pentru care as alege 1.0 si multe persoane l-ar cumpara.

 

1. La drumurile noastre te poti deplasa linistit si cu 1.0.

2. Fiabilitatea (este un motor foarte simplu cu injectie MPI), injectia directa folosita la TSI in timp acumuleaza depuneri si necesita o interventie de curatare, apoi intretinerea este mai scumpa la 1.2 tsi, motorul este mai complex si in caz de ceva costurile de reparatie ar fi mult mai mari la 1.2tsi.

Eu sunt genul care prefera o masina cat mai simpla, fara batai de cap, iar 1.0 cred ca va fi ultima motorizare aspirata cu injectie multipunct.

Pot sa ma deplasez linistit fara sa ma iau la intrecere cu toti participantii din trafic, stiu cum sa fac o depasire in siguranta si sa fiu constient de ceea ce am sub capota. Pentru distractie prefer sa imi iau o motorizare de peste 3.000cmc3 si cutie manuala :) asta mai incolo cand imi voi permite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Pentru ce iti trebuie masina? Pentru oras? Atunci merge si motorul aspirat de 1L.  Daca vrei sa mergi cu ea pe autostrada, trebuie sa fii constient ca la 120 Km/h o sa mergi cu motorul guitand la 4000 ture si inca esti sub viteza legala. Puterea asta de 75CP o are un motor aspirat de 1,4L. La 1 L, au obtinut puterea permitand motorului sa urce la 6000 ture, adica vreau sa zic ca ai 75CP la 6000 ture, adica niciodata in viata reala. Cu un cuplu de sub 100 Nm (vreo 90), daca vrei sa depasesti cu AC pornit, nu ar fi un lucru intelept. Decuplezi Aerul Conditionat, pui in treapta inferioara, si apoi depasesti. Tine cont ca 1,2 TSI de 90 CP este reproiectat, cu 4 cilindri nu 3 ca ala aspirat, au pus curea de distributie de 210.000 Km, ai cuplu de 160 NM de la 1500 de ture incepand. Ca va avea depuneri pe supape, de unde stii cate sute de mii de KM au avut motoarele de care ai auzit ca au supape murdarite?

   Uite copy/paste de pe configuratorul oficial  VW. Ar trebui sa fii inconstient/hipnotizat/orb sa nu alegi varianta TSI. Asta fara nici o reducere de rabla.

Polo Trendline 1.0 4 usiBenzina1.0l / 55kW/ 75CPManuala, 5 trepte4 Usi13.296,-

Polo Comfortline 1.2 TSI BMT, 4 usiBenzina1.2l / 66kW/ 90CPManuala, 5 trepte4 Usi13.534,80

 

Totusi, iti doresti neaparat o masina mica, neaparat Polo? Nu de alta, dar o Skoda Rapid 1,2 TSI cu roti de AL, senzori parcare, scaune incalzite, maxidot, computer bord, touch screen, portbagaj 550 L, Front Assistent (franeaza singura la obstacol)  este mai ieftina decat oricare pret de mai sus.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar un seat toledo chiar mai ieftin decit rapid-ul...

Nici eu nu inteleg de ce cineva si-ar lua acum un motor aspirat. Cred ca un drive test cu orice TSI face pe oricine sa-si schimbe parerea atit depre benzina aspirata cit si despre diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa zicem ca cei care si-au luat 1,2 TSI la inceput, motoarele 111 s-au pacalit, dar acum de cand nu se mai fabrica decat TSI cu curea EA211, 16 valve, chiar nu mai este nici un motiv sa-l eviti. In legatura cu Toledo, daca cumperi de pe stoc, gasesti noi si cu 11200 euro fara rabla.

Motivul ca motoarele aspirate (cu care cocheteaza initiatorul topicului) sunt mai durabile este adevarat in mare, dar nu este valabil pentru cele foarte mici de 1L. Daca era un 1,6, mai ziceam ca poate spera spre 300.000 Km fara interventii, dar nu la 1L. Oricum, consumul este foarte mare la aspirate si eu zic ca in max. 1 an o sa dispara toate din configuratorul VW, asa cum la Rapid au disparut complet. ( a fost 1,2 MPI si nu mai este).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciprianconcept

" Cat se planuieste a se tine o masina ? " si " La ce iti foloseste ? "

 Cred ca este cea mai buna intrebare atunci cand cumperi o masina.

Eu am 1.2 tsi pe curea, polo asa numitul 6C. Mergi cu el fara nici un fel de problema. Motorul este mult mai fasnet decat mi-am imaginat, iar condusul este o placere si in oras si afara. Fa un test drive cu 60 cp si 90 cp sa-ti dai seama de diferenta. 

Dupa-amiaza placuta sa aveti,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

oameni buni ajutati-ma si pe mine va rog...la un polo 6c din asta facelift mi-a scazut nivelul antigelului putin sub minim

Pe vasul de expansiune scrie G13..dar pe la Petrom-uri nu are decat G12..se poate pune oricare?

Multumesc si scuze de off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu pune altceva. Chiar daca nu se intampla nimic grav, se schimba toata culoarea antigelului. Eu am pus ce nu trebuia si s-a facut maro-ruginiu. Se gaseste si G13 peste tot, comanda la emag sau reprezentanta. Daca chiar vrei sa nu fii sub minim, pana una alta poti pune apa distilata sau chiar apa de la robinet daca stai in zona unde apa nu este dura si la robinet ai aproape apa distilata. Doar vine vara. La toamna adaugi antigel concentrat si ai iarasi concentratia ideala pentru iarna.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciprianconcept

Cu tot respectul, sfatul meu e sa nu pui apa de la robinet deoarece nu poti verifica exact gradul duritatii apei. Apa distilata este ok.

Comanda de la reprezentanta, 1L este 70-80-90 RON ultima oara cand am luat eu (Ianuarie). Nu o sa gasesti la Petromuri G13 pentru ca si eu am cautat.

Bafta multa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum este noul 1.0 aspirat, dar pot sa va dau un feedback de la un Polo 1.2 apirat 64 CP 3 cilindri, din 2007, pe care l-am cumparat de nou. Este drept ca am doar 45.000 Km cu el (da..doar atat :) ), dar pentru oras este fenomenal si se misca mult mai bine decat lasa impresia cifrele. Este ideal si pentru drumuri scurte. Si nici nu e nevoie sa decuplezi AC-ul, se descurca onorabil si cu mai multe persoane la bord. Imi va parea foarte rau de el cand va veni vremea sa il vand, a fost si este si rock solid. Consum in oras: cam 8.5% un trafic nu foarte aglomerat dar nici liber, drumuri scurte si dese. 

Dar azi nu vad nici un motiv pentru care sa nu iei 1.2 TSI-ul la o masina noua, diferenta este foarte mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

multumesc baieti :) am fost la reprezentanta...si surpriza..nici ei nu aveau antigel g13...m-au sfatuit sa pun G12 si asta am facut...si nu am observat vreo modificare a culorii antigelului :) in schimb parca motorul e mai silentios sau am luat-o eu razna :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciprianconcept

@CristiALF asa este, diferenta este de 238 de euro pe configurator online, sigur mai prinzi oferte la dealer. 

@distrugatorul , bine ca ai rezolvat !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 29.03.2016 at 8:40, Ebi a scris:

Sa zicem ca cei care si-au luat 1,2 TSI la inceput, motoarele 111 s-au pacalit, dar acum de cand nu se mai fabrica decat TSI cu curea EA211, 16 valve, chiar nu mai este nici un motiv sa-l eviti. In legatura cu Toledo, daca cumperi de pe stoc, gasesti noi si cu 11200 euro fara rabla.

Motivul ca motoarele aspirate (cu care cocheteaza initiatorul topicului) sunt mai durabile este adevarat in mare, dar nu este valabil pentru cele foarte mici de 1L. Daca era un 1,6, mai ziceam ca poate spera spre 300.000 Km fara interventii, dar nu la 1L. Oricum, consumul este foarte mare la aspirate si eu zic ca in max. 1 an o sa dispara toate din configuratorul VW, asa cum la Rapid au disparut complet. ( a fost 1,2 MPI si nu mai este).

Ia uite mai jos la diferite viteze si cele 3 metode (de la pornire, de la alimentare, termen lung). Daca tie ti se pare consum mare, nu mai zic nimic. Adevarat, la viteze mari, consumul creste dar cred ca asta e valabil la orice masina. Oricum, pentru fitaiala de colo-colo este minunat motorul 1.0MPI.

De la pornire.jpg

De la pornire (2).jpg

de la alimentare.jpg

Termen lung.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Da, recunosc, consumul nu este mare. dar de ce sa nu cumperi un motor mai tare la care consumul este asemanator. Uite la Skoda mea Rapid mai mare, mai grea decat Polo/Fabia cum arata consumul la motorul de 1,2 TSI 90CP: (pe caroserie de Polo, scoti un consum mai bun).

 

consum rapid.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos sa discutati despre consum in ariile existente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, se pare ca asta e aria. Uite:

Deoarece nu am gasit nicaieri informatii despre comportamentul, fiabilitatea si consumul acestor motorizari de 60 respectiv 75cp, as dori ca toti posesorii sa ne impartaseasca informatii.

în urmă cu 11 ore, Ebi a scris:

   Da, recunosc, consumul nu este mare. dar de ce sa nu cumperi un motor mai tare la care consumul este asemanator. Uite la Skoda mea Rapid mai mare, mai grea decat Polo/Fabia cum arata consumul la motorul de 1,2 TSI 90CP: (pe caroserie de Polo, scoti un consum mai bun).

 

Domnu' meu, fiecare om isi ia masina cu motorizarea care il impaca, in functie de conditiile de trafic, locurile pe unde umbla, etc. Eu nu doresc polemici cu nimeni, nu ma intereseaza consumul in mod deosebit dar sa spunem lucrurilor pe nume: pentru distante scurte / medii, motorizarea 1.0 MPI nu e deloc de neglijat. Clar, fara sosele de mare viteza! Acolo iti trebuie diesel sau un 1.8-2.0 benzina.

In alta ordine de idei, tu ai postat acolo un consum "de la pornire", pe 170km. Un long term, cu minim 2000 km si 40 ore de conducere vedem si noi? In fine, nu asta era ideea... Oricum, ascutitorile astea, nu sar in oras de 6-6,5% (7,5-8 in capitala) iar la drum intins 5%, depinde cit porti la sandale si consumatorii cu care "te dai". Ar mai trebui subliniat si costul intretinerii [sau probabilitatea defectarii unui tsi] care oricum am privi-o este mai mare ca la aspirat. Sa mai punctam si faptul ca un aspirat nu este asa pretentios vis-a-vis de carburant iar producatorul spune ca poate functiona fara probleme cu benzina de 91. Stim foarte bine ca la noi in tarisoara, carburantul de 95 nu este de 95 (maxim 93). Sa mai amintesc si de injectia directa de pe tsi care "afuma"? De turbina, care poa' sa pice cind ti-e lumea mai draga? Sau de motoarele "ce beau ulei" si altele... Ei bine, cind am comandat masina cu motor aspirat, am pus in balanta toate astea. Nu am fost interesat citusi de putin de "putere". Am luat masina noua sa o tin 9-10 ani fara costuri cu reparatii dupa ce iese din cei 4 ani de garantie. Aaa, daca nu aveam de ales si toate motoarele erau tsi, clar, luam tsi! Am avut "oferta" la pret egal intre cele doua motorizari, optionalele faceau diferenta. Cred ca am fost inteles... Inca un lucru: la o saptamina de la ridicarea masinii si 400 km parcursi a trebuit sa schimb ambreiajul (pe garantie) deoarece se auzea un mic tupait la schimbarea vitezelor. S-a rezolvat rapid! Acum totul pare sa fie ok...

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!