Jump to content

Consum Superb 3 - diesel


kthor
 Share

Postare recomandată

Am condus destule masini din grupul VAG care aveau cutii DSG din 2013-2016. Niciodata automata nu mi-a consumat mai putin decat manuala in conditii asemanatoare. Eu cred ca e efectul placebo al cutiei automate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Recordul meu de consum mic pe Galati - Bacau.

image.jpeg

Am folosit ac si modul sport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sa mai invioram putin topicul.

Am facut deja 8,400 de km in 4 luni fara o saptamana.

Conform computerului de bord, consumul mediu este de 5.6 litri la 100 de km. Conform calculelor "hartiei",  adica excel, consumul pe toti km astia e de 6.03 la 100 de km. Destul de bun pentru 1,500 de kg, si DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, excelent. 2,100km/lunar sunt limita de jos a rentabilitatii pentru diesel, deci ai ales bine :) 

Foarte bun consumul. Eu am 6.3 litri la 100km cu S2-ul 140 DSG, dar am cam 45% urban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Ales" nu e cuvantul potrivit in cazul meu. Nu prea am posibilitatea de a conduce masini cu alt tip de carburant din pacate (asta e standardul, eu fiind doar utilizator).

On topic, cu vechile masini (2x VW Golf MK6) ma incadram pe la 3,000 de km lunar, momentan am mai redus din drumuri, insa previzionez peste 30,000 de km in primul an.

In cazul actual (SS) urbanul e undeva la 10-15% (aproximare laxa) din totalul km parcursi. Din cei 8,400, ~5,000 sunt facuti pe autostrada (majoritatea ACC 138-143 km/h), iar alti ~2,500 extraurban.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

bucuresti-kardzali, 6 ore, consum plin-plin. 6.1 pe bord, 7.16 calculat. sunt 405 km si am alimentat 29 litri. imi pare rau ca nu am facut poza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1L diferenta? Mi se pare ff mult!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie de asemenea. In mai bine de 8,000 de km, la mine (aprox aceeasi masina, SS3 Style, 110kW, DSG6) diferenta dintre CB si calculul manual la pompa, e de 0.3 - 0.5 litri la suta de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

confratii mei, regret ca nu i-am facut poza....eram pe BC pe consum " since refuel" si l-am monitorizat in permanenta. am scos un 5.8 la un moment dat, dar de prin munti am mers destul de sustinut (m-am "lipit" de un bmw 520 si cand tinea el trena cand eu). am alimentat impreuna in Kardzali. eu o admiram pe a lui...el o admira pe a mea...eu refuel 29 litri, el 30. voi face la fel la intoarcere, dar documentat cu poze. promit. oricum..... 7.1/100 nu e cam mult? iar incep....:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e mult, e chiar bine tinand cont ca al meu atelaj, cu acelasi numar de copite dar cu vreo 200 de kg in minus ia undeva la 6-6.3 la mers intins alergat. Calculat la pompa...

Ps: a ta 150cp, a lui 184...uff firar mama lui de Dieselgate!

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

ce-i drept, ca sa ma tin de el....am uzitat de "S" mai des decat era pe gustul meu (adica tot ce insemna depasire cu diferente de viteza sub 20-30 km/h...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Kardzali-bucuresti consum pompa-pompa 7.36. pe BC 6.3 de data asta.

1111.jpg

 

3333.jpg

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul de BC este bun dar consumul masurat la pompa, mai mult cu un litru e cam ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as cere o recalibrare a BC si as repeta testele.

N-am mai auzit de asa diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de la BC la consumul real inregistrat la pompa ar trebui sa fie 0.3-0.4 (max 0.5 mai rar).

Informatia este astfel prezentata pe BC astfel incat sa-ti ofere senzatia ca masina consuma mai putin. Acelasi lucru se intampla si cu viteza indicata fata de viteza reala, sa crezi ca mergi mai repede decat in realitate.

Valabil indiferent de producatorul masinii :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am in plus cu 0.4-0.5 (mai spre 0.5) consum la pompa fata de BC, asta in mod constant, alimentez 40+ litri de regula. Mi se pare putin cam mare deviatia, la alte masini am/aveam 0.2-0.3 in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am constatat ca diferenta BC vs real variaza in fc de stilul de mers si drumurile pe care le parcurgi. Ex: eu am senzatia ca in oras diferenta este mai mare dacat cea dupa un drum parcurs afara.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou dupa o pauza de cateva luni.

Dupa multe probleme legate de job si reconfigurari acum astept un S3 2.0 TDI 150CP. Ca sa n-o lungesc aiurea aici si sa discutam strict despre consum, ma declar oarecum dezamagit sa aflu ca si pe acest model au inceput cu minciunica. Eu am avut chiar pana zilele trecute o Skoda Octavia 2 RS benzinar si va spun sincer ca iesea exact, dar exact consumul din CB cu consumul plin pe plin. de asemeni am detinut si cateva loganuri, la fel, iesea la suta de grame. Doar la Qasqai de serviciu am observat diferenta de 0.5-0.7 litri %.

In schimb vreau sa va atrag atentia despre statiile unde alimentati si nu ma feresc sa spun ca pe zona mea Petromul sunt niste hoti, eu nu mai pun de la ei niciodata, decat la cea de firma unde am card, dar si acolo prefer OMW. Degeaba CB arata o cifra si te tepuiesti la pompa, sunt patzit si nu are masina nici o vina in cazul asta. La restul comerciantilor nu am observat sa fie probleme, repet, pe zona Prahova unde imi fac veacul.

Acum asta e, ramane de vazut cand va veni si a mea, am sa postez ce si cum, probabil prin Octombrie, sper totusi sa vina mai devreme.

Modificat de skoderia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca dupa dieselgate sa nu asistam la un alt scandal din dorinta de a se lauda cu consumuri mai mici decat realitate.

Afisarea unui consum mai mic intentionat din cauza "softului" ar fi la fel de grav precum scandalul dieselgate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum e la Skoda, dar in perioada cind mergeam cu Astra-ul H observasem ca diferentele cele mai mari intre consumul raportat de BC si pompa (totusi mai mult de 0.3l/100km n-am vazut in 8 ani, ~80% din plinuri facute la aceeasi pompa) apareau cind mergeam preponderent in oras si mi se intimplau mai multe regenerari DPF intre doua vizite la benzinarie ... drumurile in afara localitatii si fara regenerari corelau pina in 0.1l/100km ... Opel-ul isi facea regenerari cu injectie suplimentara in cilindrii spre sfirsitul ciclului (si fara aditiv), tind sa cred ca BC-ul nu e in stare sa masoare la fel de exact post-injectiile respective ... Ford-ul de acum are un al 5-lea injector=vaporizator care pulverizeaza motorina direct in DPF (deci tot fara aditiv), regenerarile sint mai dese dar mai scurte si probabil le masoara si mai bine, pina acum (~22 mii km.) o singura data am vazut o diferenta de 0.2l/100km, in general e sub 0.1l/100km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

pompa-pompa poate fi influentat de pompa. nu am testat niciodata pompa, dar, presupunand ca pompa "fura" 1l/30 l livrati (ceea ce e destul de mult), si refacand calculele cu 28.3 nu 29.3 cum e pe bon, rezulta consum 7.1 pompa vs 6.3 CB....

cat prieste regenerarile, in cazul meu discutam de mers la drum intins si in ritm alert. nu cred ca face vreo regenerare, dar...tot ce se poate

howerver...cum spune neamtul, nu cred ca o curatare de sistem evacuare prin injectie directa de motorina poate consuma mai mult de 100-300 ml ca sa fiu ultra-mega-giga-tera darnic. discutam de pulverizari cu injector similare cilindrului motor, microlitri. adica o crestere de consum cu 0.5-0.7..haaaai 1 l/h in regim stationar, pt 5-10 minute....(la 2l/h - 10 min rezulta 333 ml...adica in loc de 6.3 -6.6 l/100.....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ultima "isprava". Rezumatul in poza de mai jos, cu precizarile urmatoare: 450 de km de autostrada la 143 km/h pe ACC, restul drumuri europene (inclusiv stau-ri pe minunantul M0 unguresc). Inutil de mentionat, clima auto pe 21 de grade pe tot parcursul.

jurnal.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul este foarte bun cat despre viteza daca ai mers toti km cu viteza asta pe autostrada sper sa ai norocul sa nu primesti acasa  o amenda . Au baza de date a masinilor din Romania atat ungurii cat si austriecii . Am doua cunostinte care au primit acasa amenzile si pozele facute pe autostrada de la autoritatile din Ungaria respectiv Austria. "Minunatul" M0 asa  cu bune si rele exista noi romainii nu o sa avem asa ceva nici peste 20 de ani .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relax...circul pe autostrazi din Europa in mod frecvent de mai bine de 5 ani (A, SLO, SK, H, HR). La actuala, 143 km/h pe ACC inseamna vreo 138 km/h real, ceea ce sub marja de eroare de 7-10% ale radarelor. N-am avut nici o problema in anii astia si peste 100k km condusi (in acelasi fel). Cu fosta masina (Golf Mk6, aveam setat cruise control pe 147 km/h in acelasi conditii, tot 138 km/h viteza reala), n-am avut nici o problema de asemenea.

Iar despre M0, numai de bine, a fost prima oara (de cand au finalizat lucrarile de extindere) cand am avut probleme. Erau niste echipaje de politie care nu permiteau continuarea pe M31 spre M3, si directionau tot traficul pe M5, ulterior de pe M5 se putea merge pe M3 (dar era deja un nonsens dpmdv, asa ca am continuat pe 4 (E60)).

P.S. Si masina de fata nu are numere de RO.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Statistica la pompa, dupa ~6 luni:

934.64 litri de motorina in 15,433 de km.

Deci 6.06 litri / 100 km.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!