Jump to content

Probleme tehnice Specifice Superb 3


kthor
 Share

Postare recomandată

Colegul meu din Polonia, are aceleasi chestie cu starter-ul. Eu n am avut probleme. A lui e 2018 a mea 2019

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu butonul start/stop (6 ani, 158.000 km). A inceput in urma cu aprox. 2 ani sa nu porneasca la prima apasare (rar) si am ajuns in ultimele 3 luni sa apas de cateva ori pe buton (chiar si 5-6x), inclusiv la oprire. Este o problema des intalnita din cate am auzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, SS3 FL 2020 ,am gasit portbagajul deschis pe jumate ,ce naiba sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se pare ca ma mai paste o vizita in service, am programare miercuri.

Usa dreapta spate nu se mai blocheaza. Sau se blocheaza cand si cum. Blocarea automata a usilor din interior da eroare, si cam 2 din 3 dati cand inchid din cheie sau din senzor, usa nu se mai blocheaza.

 

Cred ca varsta incepe sa-si spuna cuvantul, ca uzura mare nu are masina, e masina pe care o utilizez ~80% din timp singur (naveta zilnica, deplasari/delegatii), restul cu familia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce "varsta" are masina de spui ca incepe sa isi spuna cuvantul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 ani jumate, livrata in martie 2016.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E aproape noua masina...ai cel mai probabil un motoras cu un defect, poate din fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna replica ta, asa de bancul zilei.😄

Cum e aproape noua masina, are spre 6 ani, 175k de km, e drept nu extraordinar de mare uzura si asta datorita utilizarii preponderent extraurbane/autostrada.

 

Tousi odata cu varsta mai intervin tot felul de chestii...nu mai am asteptari mari de la masina asta oricum, a dus destul. De acum e inevitabil sa inceapa sa pice chestii pe ea, e proiectata in sensul asta...

 

Modificat de Habba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 9/12/2021 at 12:01 PM, Luciosu said:

 

Update 09.2021, ODO aprox 76k km.

 

- consumul de ulei persista, aprox 1 litru la 12-13k km (masine de munca, in leasing operational, deci schimburi, in teorie la 30k, le efectuez mai des)

- eroare Check Engine - dus la diagnoza - DPF putin infundat - regenerare fortata la EuroTehno Group Otopeni. Suprinzator, in general masina e folosita la drum lung si viteze maricele.

- Infotainment-ul continua sa dea rateuri, dar comparat cu un Passat 2021, pe care l-am avut inchiriat, cel de pe Superb da rateuri mult mai rar, se blocheaza mult mai rar.

- schimbat ulei de pe Castrol pe Mobil, la Eurotehno group, sa vedem cum papa uleiul.

Consum long term - 8%

Update 11.2021 aprox 80k km

 

Eroare check engine din nou, pe autostrada A1, la viteza mai mare, cutia intotdeauna in S

- Prezentat la eurotehnogroup Otopeni - durata preconizata 1:30, timp real 6 ore.

- din nou regenerare fortata - le-am explicat ca nu are cum, deoarece masina vede drumuri intinse si in general turatii mai mari, deci buba tre sa fie din alta parte. Mi-au spus ca exista un update partial (asa a iesit din fabrica), care mi-a fost facut si ar trebui sa rezolve problema. Momentan partea a doua a update-ului nu a fost scoasa. Nu stiu ce versiune aveam si ce am acu.

 

Pe de alta parte, eu inca is norocos, colegul din Polonia cu aceeasi masina, livrata in aceeasi zi, a avut probleme cu DSG-ul, mai exact a picat mechatronicul, cost in PL, aprox 2k eur de reparat.  Cutia este DQ381, fiind diesel 190 cai si 4x4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare !

Postez si eu aici o problema cu care ma confrunt de ceva timp la un superb 3 din 2018 2.0 tdi 150 hp cod motor DFGA si cutie DSG 7 trepte cu 180000km la bord si cu sistem ad blue.

Mi s a aprins martorul de check engine si am fost la 2 diagnoze. Una cu delphi cred si alta cu vcds fara un raspuns prea clar din partea mecanicilor.

Diagnoza semnalizeaza un sensor de noxe si voi atasa poze cu erorile aparute.

Din ce am mai citit am aflat ca sunt doi senzori, pe unul l am identificat ca fiind in partea din fata a motorului iar al doilea dupa catalizator sub masina.

Intrebarea mea este daca s a mai confruntat cineva cu problema asta si care a fost rezolvarea? 

Va mulțumesc 

Screenshot_2022-09-05-08-51-16-380_com.mi.globalbrowser.jpg

Screenshot_2022-09-05-08-51-08-348_com.mi.globalbrowser.jpg

IMG-20220905-WA0004.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 8/26/2021 at 4:01 PM, axl24 said:

Revin, se pare ca e mai complicat un pic. Dupa resoftare problema a ramas neschimbata. Au facut sesizare catre Skoda Cehia si asteapta raspuns. Oricum, m-au asigurat ca masina era in garantie cand am ajuns la ei, deci o vor rezolva gratis. Eu banuiesc ca e calculatorul (sau modulul) de Kessy, dar ei se codesc sa il schimbe... Voi vedea.

Salut, imi poti d o adresa de mail valida de la fabrica unde pot trimite un mail cu problema mea la masina, am trimis la o adresa pe care

am gasit-o pe site dar nu mi-a raspuns nimeni,specific ca masina e in garantie,ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 11/27/2021 at 12:23 PM, Luciosu said:

Update 11.2021 aprox 80k km

 

Eroare check engine din nou, pe autostrada A1, la viteza mai mare, cutia intotdeauna in S

- Prezentat la eurotehnogroup Otopeni - durata preconizata 1:30, timp real 6 ore.

- din nou regenerare fortata - le-am explicat ca nu are cum, deoarece masina vede drumuri intinse si in general turatii mai mari, deci buba tre sa fie din alta parte. Mi-au spus ca exista un update partial (asa a iesit din fabrica), care mi-a fost facut si ar trebui sa rezolve problema. Momentan partea a doua a update-ului nu a fost scoasa. Nu stiu ce versiune aveam si ce am acu.

 

Pe de alta parte, eu inca is norocos, colegul din Polonia cu aceeasi masina, livrata in aceeasi zi, a avut probleme cu DSG-ul, mai exact a picat mechatronicul, cost in PL, aprox 2k eur de reparat.  Cutia este DQ381, fiind diesel 190 cai si 4x4.

Update:

 

ODO: aprox 100k km

- problema cu check engine si regenerare fortata am rezolvat-o schimband furnizorul de AdBlue, de la bidon de 10l de la MOL, la Adblue la pompa de la Socar :)

- O pana, dar asta din cauza drumului prin Bolintin :)

- schimbat cauciucuri - puse Pirelli de iarna

- probabil trebuie schimbate discuri si placute (al doilea set complet)

- fluctueaza temperatura apei, se duce pana pe rosu, tre sa tin aerul conditionat la maxim pentru stabilizare. Probabil a picat pompa de apa, azi am programare in service, vedem

- multi greieri prin masina, in special in zona bordului

- uleiul iara a disparut, completat cu 1 litru dupa aproximativ 7.000 km, mai completasem cu inca un litru, dupa 7.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

1. La 215k km am schimbat volant (Luk,original) - zgomot (cloncanit) si pornire de pe loc cu trepidatii. Am schimbat si rulmentul de la ambreiaj si uleiul in cutia de viteze (ulei original). Am pastrat discul si placa de la ambreiaj (uzura mica). Dupa schimbare masina porneste fara zgomot si plecarea de pe loc este ca atunci cand era noua masina (astfel mi-am dat seama ca de aproximativ 50k km existau semne de la volant). 

In prezent, la aproximativ 1k km, am observat ca la viteze de peste 140 km, la cald (nu imediat dupa ce ajunge la 90 grade, direct pe autostada, ci dupa mers in oras), si la o acceleratie mai in forta (nu foarte), apar niste vibratii. Pana la aceasta viteza, indiferent de treapta de viteza, mod de acceleratie (mai usor sau mai tare), drept sau viraj, nu se simte nimic. In schimb, pe la 190 dispar in mare parte...

Au fost verificate planetarele si nu par sa aiba jos. A ramas, in functie de evolutie, sa verifice capetele de planetare (dinspre cutie) si eventual inlocuire intre ele sau poate chiar parti noi.

In cazul in care aveti idei despre situatia descrisa, va rog sa mi le transmiteti. 

 

2. Tot la aceasta interventie, dupa 7 ani si in iarna a VIII-a, am schimbat si bateria originala Varta tot cu o Varta (dadea unele semne si nu am vrut sa astept sa ma lase). La aprox. 210k km am realizat o mentenanta preventiva a electromotorului.

 

3. La 205k km si 7 ani, dupa o schimbare zilnica (uneori chiar de cate 2 ori) a scaunului sofer, intre memoriile 1 si 2, s-au blocat tastele de la scaun (set/1/2/3 - nu reactiona la nimic). Problema rezolvata prin stergerea din memorie a erorii... Mi s-a spus ca butonul de parte lombara este posibil sa fie de vina, astfel ca am setat memoriile fara sa existe diferente intre cele 2 dpdv lombar (doar inaltime si apropiere). Pana in prezent, dupa aproximativ 2 luni, nu sunt probleme.

 

4. Schimbat bujie piston 2 la 207k km (nu este aceea mai costisitoare - inteleg ca un piston are o bujie diferita).

 

Salutari si Sarbatori fericite!

Modificat de mcimci
eroare redactare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3.  eu zic ca e butonul de memorii... pozitia il face predispus la apa... 

 

thumbnail.thumb.jpeg.1b54614681422dcf551172faba8c2e95.jpeg

 

4. cilindrul 3 e cu bujia cu senzor de presiune... nu e extrem de scumpa... 500 lei parca

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Am și eu aceasta eroare la o Skoda Superb 3 2.0 TDI 2016 cod motor CRLB

ma poate ajuta cineva ?

162B2336-6247-4DD1-9BF7-93A3421C7948.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GCodrin daca cautai aici pe forum sau pe google codul tau de eroare gaseai topicul asta: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.

Am o nelamurire cu al meu SS3.

Gurile de ventilatie de pe plansa de bord stanga si dreapta baga in permanenta aer indiferent de modul de selectare (cele cu albastru din poza). Debitul este neschimbat.

Stiu ca atunci cand selectezi parbriz cele doua de deasupra lor (cele cu rosu) ar trebuii sa bage aer iar la selectare fata ar trebuii sa functioneze cele de sub ele (cele cu albastru). 

Poza preluata

 

IMG_20230426_131846.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebuie sa faci o scanare cu VCDS si sa postezi aici daca ai erori. Nu e normal sa bage tot timpul aer prin ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nici o eroare in urma scanarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Dumitru Schiopu

Salut! Am achizitionat de curind un Superb3 2015 1.6tdi din Belgia.Masina are 220k km si se aude din mers cind iau volanul stinga un sunet ca de rulment uzat,un fel de hîrrrr...am incercat in sens giratoriu sa o scot din viteza si oricum se aude.Am fost la servis si mi-a ridicat masina sus am pornit-o si am tinut-o pina in 120km/h in viteza si nu se aude nici un zgomot,rulmentii si cutia fara zgomot,nimic(cutia manuala).Zgomotul se aude chiar si la 30km/h.Ce ar putea fi?Trebuie sa schimb bucsele si amortizatoarele fata ca sunt deja cam obosite...multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil caseta de directie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Lascae Bogdan

Buna ziua, imi puteti confirma cele spuse de cei de la reprezentanta ca aceasta treaba este adevarata, am probleme cu un "clantanit ' la cutie daca apas brusc ambreiajul dupa ce plec de pe loc.

Spun ei ca ar fi o problema la cutiile de generatie noua manuale!

 

 

SS3 FL 2020

received_598289279167911.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este din ciclul asa face toate

daca incerci pe langa o cladire, sau un zid, care sa reflecte sunetul, se aude mai tare decat in spatiu deschis

si DSG cu ambreaje uscate fac aceleasi sunete

 

zici ca se amesteca niste table prin cutie

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

la o skoda superb 3 2017 2.0 tdi 150 cp CRLB, eroarea de mai jos e posibil sa fie de la senzorul de presiune diferentiala g450? 

care din cei 2 senzori e in eroarea asta?

WhatsApp Image 2023-10-27 at 21.33.19.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut,

am o problemă f ciudata la masina mea, o skoda superb 2.0 2019. Am fost astazi să alimentez, bag pistolul in gaura rezervorului, baga motorina pentru 2 secunde iar imediat dupa o scoate afara si se blocheaza si pistolul. E ca si cum pe conducta catre rezervor e ceva blocat ce nu lasa motorina sa ajunga in rezervor. Ati mai patit careva asa ceva? Am fost la 3 benzinarii deci nu cred ca e pistolul de vina.

 

mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!