Jump to content

Probleme tehnice Specifice Superb 3


kthor
 Share

Postare recomandată

crisan.andrei

M-au lamurit la Skoda de m-au nenorocit ? Ca cica asa ar face luneta, nu se incalzeste peste tot la fel de repede, ci ca un resou, dintr-un capat in altul. Si ca vara, de la caldura, tensiunea e mai mica, de la 12 la 5V. Cei care va pricepeti la mecanica stiti daca au batut campii sau nu. Momentan nu-mi bat capul, masina oricum e in garantie, voi vedea la iarna, daca "asa face ea".

Daca as avea cate 100 de lei de fiecare data cand mi s-a zis la reprezentata "asa face ea", imi retrofituiam toate panourile cu ambient light ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor,

Am o intrebare, daca a mai intampinat cineva si care ar fi rezolvarea. La PBN, n-au reusit sa reproduca zgomotul.

Practic, aleatoriu, din cand in cand, in zona din partea dreapta a masiniii, in zona rotii dreapta, deci stanga cum te uiti la motor, e un zgomot ciudat, ca o rezonanta a unei bucati de metal sau ca un lant care s-a alungit...

Masina e Superb 3 2019, 2.0 TDI 190 cai, DSG7, tractiune integrala si are 36.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca se aude si in partea stg. Daca da, este, de la DSG sau variator.

nu e o problema .. la mine face as de noua si acum am 70mii km... eu am DSG 6 dar simtomele s la fel cu cele descrisde de tine.

Se aude mai tare la prima pornire cu motorul rece, pote ca de aceea n au putut reproduce sunetul la PBN.

spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Exact, cum spui tu, tre sa verific daca face si in partea stanga. Doar cu motorul rece si tot la fel, de cand era noua.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, pana acum v-am urmarit din umbra, insa acum imi fac si eu simtita prezenta. Saptamana trecuta in drum spre mare, superbitatea a inceput sa faca figuri, avea momente cand pedala era moale chiar daca era cutia pe sport, se plafona la 3000 de ture si tragea din greu, abia urca dealul scadea din viteza si din turatii, am fost la 4 service.uri facand 4 diagnoze (inclusiv in mers) si masina era in parametri optimi, au verificat de la actuator, debitmetru, turbina,injectoare pana la dpf si alte enspe valori fara nicio eroare. Pe hartie arata beton, pe strada face figuri. Nu face tot timpul chestia asta din ce am sesizat incepe distractia cand dau drumul la clima sau se incalzeste motorul(nu mi.am dat seama exact). Pareri, sugestii ? Poate fi de la compresor/ role/ fulie ? S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Masina are 178 k reali, 2.0 tdi 190 cp, cutie dsg 6 rapoarte cu revizia facuta in urma cu 1500 km. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pai, sa trec si eu in revista, cu ce m-am confruntat:

1. Rezonanta metalica, din partea dreapta - rezolvare: “asa face toate” - se pare ca estezgomot de la DSG, pana se incalzeste 

2. 13.000 de km - ciuciu fara ulei pe joja - rezolvare “ asa face toate” - completare 1 liteu de ulei si un litru de rezerva in portbagaj. S-a intamplat o data la 13000 km si a doua oara, la 43.000 km. Tot nu inteleg unde se duce uleiul...

3. Etrieri blocati pe spate - rezolvare - momentan masina sta pe dreapta, cu programare la PBN pe 1 septembrie. Ce este interesant aici, este ca un alt coleg, a patit aceeasi chestie, acum o saptamana, masinile fiind identice, ambele produse in aprilie 2019, exact aceeasi echipare fiind masina de serviciu.

4. Nu stiu daca e chiar problema ci mai degraba calitate, parbriz ciupit bine, in 3 locuri, pentru pietricele luate pe A1. Comparativ, pe BMW, facand destul de des acelasi drum, nu am nimic. Aici poate fi vorba si de noroc.

 

masina in cauza: Superb 3, 2.0 Tdi, 190 cai, Dsg7,4x4, combi. Produsa 04.2019, aprox. 45.000 km rulati. De asemenea, reviziile le fac la 30k km, fiind masina de companie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1 esti sigur ca nu e fuel line rattle? Uleiul la diesel se arde, tine de principiul de functionare, mai mult sau mai putin dar se arde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fuel line rattle nu m-am gandit, dar cred ca ar face constant, nu doar la rece. Zgomotul vine din partea fata, o sa mai incerc sa vad daca face la PBN. Stiu ca se arde, dar asta ar trebui sa duca la depuneri/colmatare. Compar cu Bmw-ul personal, care este similar, adica tot diesel, tot 2 litri, 190 cai, automat si Xdrive, iar asta nu consuma gram de ulei intre schimburi, iar kilometrii sunt putin mai multi, cam 53.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comparatia cu BMW nu cred ca-si are rostul, again toate motoarele supraalimentate maninca ulei - la BMW e celebru 2.0 turbo benzina care cica papa mult, in plus conteaza regimul de exploatare al masinii, la fosta mea MQB cind faceam reviziile anual cu schimb nu lipsea nimic, cind am lasat-o sa ma cheme ea, la 2 ani, au lipsit 2-300 de ml ... de aia la masinile serioase supraalimentate exista in meniu nivel de ulei :).

Cit priveste rattle, din cauza modului cum se propaga sunetul in masina, e posibil sa te insele urechea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este. Am observat si lipsa senzorului de calitate a uleiului, care parca era la un moment pe masinile din grupul VAG. O sa revin dupa constatarea de la PBN. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca rattle  poate sa dispara la incalzirea motorului si pentru ca acesta nu mai vibreaza pe anumite frecvente care dau rezonanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat pe net, sa vad fuel line rattle si nu prea sunt raportari pe Superb. Pe fuel line rattle e un zgomot constant. La mine este intrerupt, pare ca o rezonanta a unei table sau popular spun, un zbarnait, pe care il scoate doar la un anumit punct, din rotatia unei piese. Acu sa gasesc si piesa ??. Seamana foarte mult cu zgomotul de lant, pe care il avea pe Scirocco, la 1.4 Tsi Cavd, in momentul cand se alungise

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Update: Etrieri blocati pe spate, uleiul e normal iar zgomotul nu a putut fi reprodus.. :)

Costuri:

2200 RON - discuri + placute spate

1100 RON - placute fata

1200 RON - Revizie completa + alte lichide

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1100 de lei un set de placute pe fata ? 2200 de lei discuri si placute pe spate ? Cer scuze de intrebare masina mai este in garantie de ai mers la reprezentanta ?

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Masina e in garantie si este masina de munca, deci nu platesc eu. 
 

Ca o comparatie, la reprezentanta BMW Ploiesti,  Proleasing Motors, am platit 1150 Ton pentru placute fata la BMW. :)))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha, bine ca stim de acum incolo deci ... Skoda = BMV ..... :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, azi ma plimbam cu masina, superb 3v 2.0TDI 150 cp, dsg si constatai doua chestii.

1. regenerarea incepe foarte rapid, nici nu se ridicase putin acul de la temperatura si dura destul de mult azi 23 de min. (verificai cu vagdpf pentru ca ma asteptam)

2. Imi aparu in bord martorul cu verificati nivel ulei. Masina are aproape 2500 km. Opri masina intr-un loc drept (zic eu) si statui vreo 7-8 min cu motorul oprit apoi verificai, nivelul fix la jumatatea zonei hasurate. Plecai, fusai sa o spal si cand sa o pornesc de la spalatorie iar acelasi mesaj, mai verificai o data tot acolo era.

Ma gandeam sa fac o programare in service luni, sa vad ce este de facut, in mod normal as fi luat 1l de ulei si puneam pana la plin dar habar nu am de care....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Detin si eu o Skoda Superb 3, 2016 , 2.0 TDI , 190CP , 152.000 KM. De de 2-3 saptamani a inceput sa se auda un zgomot in momentul in care este apasata pedela de ambreiaj. Am fost la service si mi-au spus ca ar trebui schimbata volant dar ei ziceau ca se gaseste doar pe original (6700 lei tot kitul ambreiaj+ volant ).

A mai schimbat cineva volant pe superb ? Ati pus originala sau ati gasit after market ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

 

Sunt posesorul unei skøde superb 3v 2.0 tdi 150 cai și din dorința de a schimba radioul am achiziționat ceva de pe aliexpress. Am fost la un 'service' și îmi scoată multimedia din bord și torpedou, dar ne știind cum și trăgând de dvd ul din torpedou nu îmi mai funcționează canbus-ul 5F. 

 

Am măsurat firele cât am ajuns și nu par întrerupte... Știe cineva unde se găsește acest calculator 5F? Sau dacă l a mai schimbat cineva? 

 

Mulțumesc anticipat, sper că nu am deranjat cu problema mea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, in primul rand sarbatori fericite, in al doilea rand nu stiu daca am postat unde trebuie, am doua intrabari su anume:

 

1.Nivelul de ulei , am aproxx 4700 km ,imi poate spune cineva ca este cosumul de ulei intre cele doua nivele din poze:

 

2. Nu stiu ce este chestia asta neagra, se aude din ea un un zgomot ca o bataie regulata ,ideea e ca in habitaclu rezoneaza la relanti acelasi zgomot care este cam 

enervant, ce pot face ?

 

Masina in cauza Superb3 FL

 

Multumesc!

IMG_20201006_115937.jpg

IMG_20201224_084236.jpg

IMG_20201224_084303.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf 1.5TSI, intre minimum si maximum sunt cca 1000ml. La tine diferenta ar trebui sa fie in jur de 250ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 12/24/2020 at 9:21 AM, Lascae Bogdan said:

Salut, in primul rand sarbatori fericite, in al doilea rand nu stiu daca am postat unde trebuie, am doua intrabari su anume:

 

1.Nivelul de ulei , am aproxx 4700 km ,imi poate spune cineva ca este cosumul de ulei intre cele doua nivele din poze:

 

2. Nu stiu ce este chestia asta neagra, se aude din ea un un zgomot ca o bataie regulata ,ideea e ca in habitaclu rezoneaza la relanti acelasi zgomot care este cam 

enervant, ce pot face ?

 

Masina in cauza Superb3 FL

 

Multumesc!

IMG_20201006_115937.jpg

IMG_20201224_084236.jpg

IMG_20201224_084303.jpg

Ai mai putin de 500ml, asta e clar pentru ca eu am pus 500 ml cand se dusese ceva mai jos decat atat dar exact este greu de zis.  Legat de zgomot ai verificat capacele acelea din plastic care sunt peste bornele de la baterie? La mine au sarit de acolo de cateva ori si nici nu le-am mai pus...

Piesa neagra este o pompa de vacuum. Daca asa facea de cand ai luat masina probabil asa face dar e ciudat sa se auda tare ca pare mica.

 

Oricum pregateste un bidon de 1l de ulei ca daca il mananca tot asa o sa trebuiasca sa completezi si nu se gaseste foarte usor iar becul se aprinde de obicei cand ai cea mai mare nevoie de masina. La mine masina a venit cu nivelul tau actual pe joja (la mijloc) si cand a scazut putin sub  (oricum mai era mai mult de un sfert) mi s-a aprins becul.

Modificat de geopsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa neagra este un amortizor de vibratii situat pe returul sistemului de alimentare. Returul de la pompa de inalte vibreaza puternic daca acest dispozitiv nu este acolo, rolului lui este de a netezi impulsurile de presiune care vin de la pompa de inalte si ca urmare a minimiza vibratia furtunului de retur. 

 

LE: Acum vad ca e vorba de un motor pe benzina, asa ca explicatia de mai sus este valabila pentru un dispozitiv similar aflat la motoarele diesel pe retur langa vasul de expansiune. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@geopsi Nu se aude "pompa" aceea de vaccum dar dacă pun degetul pe ea se simte o bataie ritmica cam ca a cea pw pe care o aud eu înăuntru, cel puțin ritmul este identic, în privința uleiului sper sa nu ai dreptate :))

@adrian001este benzina dar tot am dispozitivul ala acolo și bătaie care se simte în el se aseamănă cu zgomotul pe care îl aude eu înăuntru, acest zgomot nu se aude mereu când motorul este la relanti, câteodată mi se aude după care începe din ce în ce mai tare pana se stabilizează 

 

 

 

 

Modificat de Lascae Bogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum pe seara am pornit din nou motorul ,cat timp a stat turat am pus mana pe acel amortizor si nu se simtea nimic ,dupa ce motorul a ajuns la relanti a inceput sa tacane chestia aceea inauntru si se auzea si inauntru in masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!