Jump to content

Probleme tehnice Specifice Superb 3


kthor
 Share

Postare recomandată

Poti sa incerci, in trecut mergea, acum majoritatea informatiilor sunt ca dealerii refuza garantia la instructiunea fabricii, pe motivul substantelor folosite la spalatorie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, am fost la SKODA BRADY, au zis ca ei accepta pe garantie dar sa intrebe importatorul....ca sa ma sune dupa 2 ore sa zica "e vina mea ca nu am citit cartea si ce solutii sa folosesc cand spal masina"!!!!! mesaj de la importator

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e o mizerie. Elemente cromate au fost pe masini in ultimii 15 ani cel putin si nu erau asa sensibile si nici cu instructiuni clare cu ce sa le speli si eventual in ce directie sa mangai ca sa nu se ia cromul. Asta e scaderea dramatica a calitatii si maximizarea profitului. Bonus..e de vina clientul. Garantia in cazul asta inseamna ca realmente nu exista. Pt ca din start ei presupun ca ai spalat "gresit".

Concret, ce scrie in carte? 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu am citit cartea cum sa spala masina :))

m-au sunat acum iar sa imi confirme ce a zis importatorul, alta persoana, i-am zis ca vreau pe email in scris ca am dat si in cehia si ghici ce

“mai lasati-ma cateva zile si incercam sa rezolvam cumva”

oricum am dat email in cehia si am spus unde am vorbit!

vedem ce urmeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul dealer-ului cum ca "de vina sunt substantele de la spalatorie" nu tine la urmatorul argument:

De ce nu este tot cromul de pe masina afectat daca este cauzat de substanta de la spalatorie (am spalat toata masina nu doar geamul fix de la usa spate)? Raspunsul este simplu: este afectata doar partea cromata de la gemuletul fix deoarece aceea are o calitatea mai slaba decat cromul din jurul geamurilor mobile.

Oricum schimbarea lor pe garantie nu va rezolva problema deoarece si cele noi sunt la fel de proaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Clrandrei sfatul meu e sa stergi dupa fiecare spalare cu un servetel uscat (eventual cu putin detergent de geamuri) benzile cromate de la geamuri. Eu asa fac si n-am nici macar vreo urma pe ele, dupa 1 an si 8 luni. Le-am lasat o data vreo 2 sau 3 spalari la rand fara sa le sterg eu apoi si incepusera sa se albeasca, dar nu asa rau ca la tine. De atunci le sterg eu de fiecare data si nu mai sunt probleme.

Si da, vina e a unor substante (pe care nu toate spalatoriile le folosesc), dar nu ca ataca cromul, ci pur si simplu daca sunt lasate sa se usuce fara a fi sterse, in soare pateaza, iar apoi foarte greu se iau petele. Petele se depun PESTE crom, efectul nu e unul de distrugere a elementului, ci doar de patare.

Ca sa intelegi la ce ma refer, fa un test, pune 2-3 stropi de apa cu PUR (de vase) si uda un element din asta cromat (care e curat). Lasa-l la soare sa se usuce. Dupa 30 min elementul va arata exact ca in pozele tale si se va curata greu. Daca in schimb speli elementul cu PUR si apoi il stergi cu un servetel uscat, nu ramane nicio urma.

Cred ca si petele tale se pot curata cu detergent de vase si apa, dar trebuie sa insisti mult si sa NU dai cu nimic abraziv, ci frecat cat mai mult cu o laveta fina, apoi limpezit si sters frumos.

L.E. Daca la spalatorie oamenii iti sterg pana la uscare elementele respective, nu mai ai tu grija asta - dar majoritatea nu o fac, lasa urme/zoaie/pete/stropi. Iar la OMV de exemplu, chiar dupa uscarea lor, masina ramane relativ umeda si stropii respectivi lasa pete apoi..

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,

 

o sa incerc sa vad, poate reusesc

te tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/10/2018 at 2:51 PM, The_Ego said:

Asta e o mizerie. Elemente cromate au fost pe masini in ultimii 15 ani cel putin si nu erau asa sensibile...

Îmi pare foarte rău să spun dar ești foarte slab informat. Elementele alea NU SUNT cromate, sunt acoperite cu un strat subțire de aluminiu anodizat. Practic o depunere. Dacă te uiți cu atenție o să remarci că sunt mate, nu lucioase cum sunt cele “cromate” (poți să compari cu ramancromată a grilei de radiator ca să vezi clar diferența).

Am testat personal un astfel de element: am picurat pe el soluție de spălat CONCENTRATĂ și l-am lăsat în soare 10 minute. Nimic. Am picurat soluție de spălat jantele, mult mai agresivă, în 5 minute era alb ca în pozele de mai sus, corodase tot aluminiul până la plasticul de dedesubt. 

În momentul ăsta eu pot afirma că DA, de la soluțiile de spălat mașina e problema. Într-adevăr, n-am înțeles niciodată de ce Se fac elementele alea cu aluminiu și nu ca celelalte. Și problema e veche de pe vremea primilor Touaregi, și la alea se albeau tot așa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca cele negre nu au aceasta problema...nu ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BLiTZ imi imaginez ca nu spala nimeni masina cu solutie de curatat jante. Ce spui tu e pur adevarat, noi le spunem "cromate" pentru ca au acel aspect, nu cred ca cineva se referea la modul propriu, ci la aspect. Chiar si in niste configuratoare parca VW sau Audi era specificat ca sunt elemente cu aluminiu (nu stiu daca acum se mai regaseste informatia oficiala).

Problema la majoritatea e ca se pateaza. Nu prea am vazut distruse complet din cauza coroziunii, dar tot ce-i posibil, cine stie, poate sunt spalatorii unde se folosesc solutii foarte agresive desi nu ar trebui si nu e normal.

Eu zic ca pentru majoritatea va fi suficient sa stearga bine elementele dupa spalare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati "decontaminat" masina, sau popular "degresat"...atunci se foloseste de obicei acelasi bidon care se foloseste si la jante.

Daca intrebi chipurile este concentratie diferita, dar substanta activa e aceeasi. Prin urmare nu as recomanda asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pozele de mai sus din pagina se vede clar ca sunt stropi de ceva. In prima zici ca a fost ceva lichid care a fost imprins de jos in sus de un jet de aer iar in a 2-a poza sunt stropi pur si simplu. Deci e clar ca lumina zilei ca e o substanta care a atacat zonele.

Din experienta DOAR din spalatorie poate fi substanta aia, ca ma-ndoiesc ca e vreun nebun care sa fi aruncat cu ceva pe masina.

Solutia de curatat bitumul, punctele de bitum iar e foarte foarte agresiva. Si cu aia se pulverizeaza, se lasa sa actioneze, se da cu carpa unde au fost punctele de bitum si se clateste cu jet de apa. Daca in urma clatirii a ajuns solutie dinaia pe elementele alea?

Ce e de facut? Nu stiu, zau ca n-am idee. Singurul lucru la care m-am gandit este aplicarea de ceara solida pe acele elemente, periodic. Ma gandesc ca ceara aia mai protejeaza aluminiul ala de agentii corozivi. Marog, bine ar fi sa fie aplicata periodic pe toata masina (personal recomand) dar e de munca si/sau costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si la detailing si nu se mai poate face nimic!

solutiile de degresat sunt prea puternice si nu se mai recomanda!

asa ca m-am programat la pus folie neagra pe chromul de la usi, chromul de pe stalpii dintre usi, sa fie lucios ca pe stalp si de calitate!

apoi folie transparenta pe faruri si proiectoare!

ca apoi in iunie sa fac un detailing exterior ca cei de la Brady cat a fost in test drive au sters-o de am numai panze de paianjen.

dupa detailing exterior fac o protectie ceramica garantata 10 ani!

total ar fi cam 750 euro dar cred ca merita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V-as crede daca nu as vedea la alte marci ca nu se intampla acest lucru. La aia de ce nu apare fenomenul? Dpmdv este un nou exemplu de reducere a costurilor...

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Clrandrei nasol, inseamna ca deja e distrusa depunerea de pe elementele respective. Parerea mea: nu merita sa dai atatia bani pentru niste "protectii" de care nu e nevoie! Detailing exterior dpmdv la o masina noua nu ajuta la nimic, dar absolut nimic! Sunt doar bani aruncati. Protectia ceramica garantata 10 ani? O gluma proasta, iti garantez ca e doar o poveste, din nou bani aruncati pe fereastra. Eu zic ca de aia 750 de euro sa bagi motorina si sa te plimbi prin locuri frumoase.

Mereu primesc intrebari de la prieteni cum de arata Octavia dupa 9 ani asa bine, cum de Superbul inca zici ca-i nou desi il folosesc zilnic in Bucuresti?! Imi cer sfaturi, la ce atelier de detailing sa mearga si cu ce solutii sa dea ca sa arate wow si masinile lor. Raspunsul meu e mai simplu decat ar crede oricine: masina spalata o data pe luna, in caz de nevoie putin mai des, o data la 2-3 luni, dupa spalare aplicata ceara spray de la Mafra de mine, acasa (cu rabdare, intr-o ora iese impecabil), iar interiorul curatat regulat (macar o data pe luna sters cu servetele si solutie de geamuri + aspirator). Elementele cromate sterse cu solutie de geamuri si servetele. La Octavia cromul de pe grila fata arata ca atunci cand era noua, doar 2-3 urme de "lovituri" de la pietre luate de pe drumurile noastre dragi. La Superb sunt inca impecabile.

@edi10000 eu am vazut si la Mercedes si BMW probleme cu elementele cromate de la geamuri. Daca te uiti pe forumul BMW, o sa vezi oameni care discuta aceleasi tipuri de probleme. Depinde doar cu ce anume sunt spalate / stropite elementele si daca sunt sau nu sterse corespunzator la final. Cum unii reusesc sa le tina impecabile 10 ani, iar altii dupa 1 an le au distruse? Da, sunt de acord, toti producatorii ar trebui sa le faca astfel incat sa nu se strice cu orice ai da pe ele, dar la urma urmei, e chimie! Asa cum rahatul de la unele pasari distruge lacul de pe vopsea in cateva ore, iar rahatul de la alte pasari nu il distruge nici daca sta o luna acolo.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi mei,

"Spuma activa" este compusa in cea mai mare parte din SODA CAUSTICA. Stam si ne bucuram cum se topeste jegul de pe masina, dupa care urlam ca ni se matuiesc masinile!

Eu evit pe cat posibil spalatoriile auto. Pe timp de vara, merg la spalatorii "cu fisa" iar iarna merg la tunel cu perii (masina mea este argintie si nu sunt asa evidente urmele lasate de perii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyBoboMac

Salutare!

Am un Superb 2017 cumparat in martie 2017 de la Ivas S.R.L. Galati, utilizat doar de mine si tinut in garaj. La aprox 1000km a aparut mesajul "Front assist anavailable" iar problema a fost rezolvata la Ivas Galati, in garantie, prin reglarea camerei frontale (asa mi s-a spus). La 17950km acelasi mesaj apare din nou insa cei de la Ivas Galati nu au putut rezolva problema deoarece diagnoza lor indica necesitatea recalibrarii senzorului ACC dar ei nu detin un stand pentru astfel de calibrari. Pe 16.05.2018 am sunat pentru o programare la service-ul Avia Motors Constanta pentru a efectua aceasta calibrare, insa mi s-a spus ca aceasta calibrare nu este acoperita de garantie si va trebui platita. S-a mai confruntat cineva cu o situatie asemanatoare legata de garantie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor
On 5/20/2018 at 10:53 AM, VituZeu said:

Dragi mei,

"Spuma activa" este compusa in cea mai mare parte din SODA CAUSTICA. Stam si ne bucuram cum se topeste jegul de pe masina, dupa care urlam ca ni se matuiesc masinile!

Eu evit pe cat posibil spalatoriile auto. Pe timp de vara, merg la spalatorii "cu fisa" iar iarna merg la tunel cu perii (masina mea este argintie si nu sunt asa evidente urmele lasate de perii)

la intrebarea "o degresam?" (cu sau fara terminatia "boss"), raspundeti hotarat "NU" - eventual, ar fi bine sa specificati inainte, ca mie mi-au venit cu "am degresat-o boss,. daca vrei platesti, daca nu...asta e ". evident, nu am platit-o. degresarea se face cu solutii caustice, mult mai corozive decat sampoanele. si, desi am masina alba, o spal rar...si la aceeasi spalatorie. La S2, ornamentele erau crom acoperit cu plastic, doar usa spate avea coltul din spate din aluminiu. Evident, mi l-au patat in primele 3 luni. La S3 aluminiur e mai prezent, si evident patat. Doar ca imi pasa din ce in ce mai putin. Am alte griji mai mari....

P.S. intru la "tunnel wash" doar daca am nevoie de un exterior rapid si nepretentios. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/14/2018 at 10:31 AM, Habba said:

Clar. Cineva trebuie sa pice pe esantionul de defecte. Numai ca la mine parca prea s-au adunat toate. Daca as incerca o recapitulare a problemelor in 2 ani si 75k de km ar fi:

- inlocuire satelit comanda volan (la 2 saptamani).

- motor oprit in mers, masina imobilizata, demaror blocat (la 6 luni si 17k de km). Nici pana azi nu se cunoaste cauza. E drept ca n-a mai facut de atunci.

- discuri de frana (spate), uzate neuniform si corodate (schimbate la un an jumate si 50k de km). Problema aparuta insa foarte devreme (in primele 6 luni).

- inlocuire buton pornire motor (2 ani si 75k de km)

Urmeaza parbrizul (de schimbat in curand) care are o zgarietura fina verticala in campul vizual al soferului), nu stiu de unde (si pare sablat), desi nu am abuzat de stergatoare fara solutie de parbriz.La fostele masini dupa 4 ani de utilizare, parbrizul era impecabil pe langa asta.

Ar mai fi diverese zgomote (greierasi) in zona jurnalierului de bord, erori aleatoare ale unitatii media (destul de dea blocat pe check navigation data), erori in functionarea modului impuls la inchiderea geamurilor fata, pocnituri si trosnete la urcarea/coborarea lor, etc.

Daca imi mai amitesc pe parcurs, revin.?

Mai adaug la pomelnic inca una...tot din categoria erori aleatoare HU (sau electronica gandita si executata cu picioarele din spate).

N-am avut acces la meniul climatronic-ului pentru 2 zile. Apasam pe butonul de meniu si nimic, nu aparea ecranul. Am oprit HU, repornit HU. Nimic. Oprit motorul, repornit motorul, din nou fara rezultat.

Azi dimineata, surpriza, totul functioneaza perfect.

Mda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate - cand zici oprit pornit HU l-ai oprit "normal" sau reset - 20 de sec apăsat butonul de power pana când apare sigla skoda?

Ca de astea cu comportament dubios - oglinzi care nu se deschid, meniu AC care nu apare, meniu cu posturile radio din bord care nu reacționează la rotita, Android Auto care refuză să se conecteze, piuitori pe spate care nu apar pe ecranul principal - am mai avut si eu..da' au cedat la un reset fortat. Ce cred ca ti s-a intamplat azi a fost ca s-a rebootat complet azi dimineata si de aia ai scapat.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HU oprit normal, re-pornit normal. Urmat de oprit motor, re-pornit motor dupa aproape un minut. Nimic.

Dupa 2 zile si-a revenit de la sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca l-ai oprit normal, inseamna ca a fost o eroare software, iar reboot complet si-a facut de abia atunci cand si-a revenit. Pentru reboot fortat poti face cum a spus colegul @_ionut mai sus. Eu n-am avut parte pana acum de nici macar o eroare legata de sistemul multimedia si auxiliarele lui. Ma gandesc, @Habba, ai facut vreun update de soft de cand ai masina pt HU? Poate la versiunile mai noi au adus imbunatatiri si de aia nu apar probleme ca cele descrise de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

hai ca nu stiam de ce at sters postul de la masina mea:)

curge ceva pe la roata din fata stanga!

am zis ca e apa de AC dar pare mai mult vasilina!

careva vreo idee/parere?

 

multumesc

47338196-B78F-4423-8DF0-0794F4FE7A42.jpeg

F67B10B7-7B86-4A0F-B17C-E04586891A5F.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la burduf ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu, pica de sus. Se vede in poza ca de sus curge ceva pe burduf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!