Jump to content

Probleme tehnice Specifice Superb 3


kthor
 Share

Postare recomandată

In mai putin de o luna o sa fac si eu revizia si o sa ridic problema cu tremuratul cand merge in 2, insa mie mi se pare ca se simte foarte putin fata de cum se simtea acum vreo 10k km. Pare ca s-a mai asezat motorul, dar oricum, se simte daca esti atent. In schimb am observat ca din dreapta (locul pasagerului) sau din spate nu se simte. Deci e posibil ca daca reproduci tu tremuratul, mecanicul din dreapta sa nu simta. Eu unul incerc sa nu o mai tin in jur de ~1400rpm, ci mai spre 2000rpm. In felul asta nu se mai simte nici la sofer tremuratul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pam..pam...

S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Se pare ca al meu calculator de bord a luat-o razna. Desi am pornit/repornit masina, eroarea (adica lipsa afisarii distantei, vitezei medii , consumului, in toate cele 3 ecrane) a persistat.

A disparut de la sine la o oprire/pornire ulterioara, cateva ore mai tarziu. In toata aceasta perioada, datele s-au contorizat insa nu s-au afisat. Tare, nu?

20170811_152715.jpg

20170811_152702.jpg

20170811_152708.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu pe Octavia chestia asta. S-a intamplat o singura data dar nu mai stiu care a fost rezolvarea. Cred ca o repornire a unitatii media.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am patit asta pana acum, dar am patit din nou resetarea "De la alimentare", desi nu deschisesem rezervorul. Aveam rezervorul cam un sfert, iar cand am pornit motorul am vazut ca acul de benzina e mai sus decat era inainte sa-l opresc (cu o ora mai devreme). Am zis sa ma uit pe bord si se resetase. Deci ala se reseteaza in functie de ce arata indicatorul rezervorului, dar e aiurea ca el creste asa random, fara sa bag benzina, fara sa urc/cobor serpentine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Habba: cand ai erori din alea tine apasat butonul de Power al infotainment pana ce se opreste unitatea si apoi pana reporneste - este un reset, ar trebui sa rezolve

@RzzV: am mai studiat fenomenul si de ce apare doar la benzina: cred ca e de la vaporii de benzina din rezervor. Cand deschid sa alimentez, mai ales cand alimentez de la "rosu", adica momentul ala cand intra 75L benzina :) , chiar cand deschid busonul se aude un suierat puternic timp de cateva secunde pana ies vaporii din rezervor sau pana se egalizeaza presiunea. Cred ca asta da peste cap "litrometrul" a la long. 

Cand am acul litrometrului de pe bord in zona de sfert sau sub si eu patesc ca la pornire sa arate mai mult decat atunci cand am oprit motorul, mai ales daca vin de la 35 grade si pornesc masina in subteran la 22 grade, adica temperatura sau diferenta de temperatura influenteaza ce arata litrometrul. Din nou, cred ca e un cumul intre diferenta de temperatura si de presiune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR Ai dreptate, si eu sunt convins ca problema e din temperatura + presiune, si la mine se aude cand deschid rezervorul (in perioada asta foarte calda, cand era rece nu era asa) ca si cum tocmai am scos dopul de la sampanie si vine un miros puternic de benzina / vapori, dupa care dispare. Acum cateva zile s-a resetat din nou, de data asta aveam rezervorul 2 linii sub plin cand am oprit motorul, dupa 20 min l-am repornit sa plec de acolo si arata full din nou, astfel incat s-a resetat. Sunt convins ca nu mi-a umplut nimeni rezervorul la loc in parcare! Dupa cativa km (4-5) a inceput din nou sa scada de la plin.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am zis si eu presiunea din rezervor ... sunt chiar curios acum de cand s a mai racorit daca se manifesta la fel... spre ex la mine observ ca nu se mai reseteaza since refuelling... si am tot alimentat prin toata Europa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am dus si eu masina la prima revizie (face 2 ani peste 12 zile) la 28k km. Si m-au anuntat dei de la porsche nord ca am trei actiuni de service printre care si update soft frana mana. Dupa 4 ore ma suna ca placutele spate mai au 3 mm si sa imi ceara permisiunea sa le schimbe... Am zis da, ce sa fac. Dar stau si ma gandesc ca ma pun sa plates ca prostu sa schimb niste plackte care s-au uzat din vina softului défectuos. Eu nu merg in oras ci doar la drum lung... Pe langa asta, stilul meu de condus m-a fauce sa tin placutele masinilor precedente peste 80000 km pe fata, cele pe spate find inca bune. Nu stia ce sa fac. Sa ma duc sa platesc placutele si sa eau masina sau sa fac scandal sa imi deconteze pe garantie... Oare as avec ceva succes.?

Am primit un sms (in loc de telefon) prin care ma anunta ca am de plata 2005 lei pe care eu nu l-am vazut (eu nu verific SMS in timpul jobului) . Am sunat eu la ei in call center si nu au fost in stare sa imi spuna ca masina este gata... Speechless...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte suspect sa se uzeze doar placutele spate la 28.000km. Clar a fost o cauza softului defectuos responsabil cu frana de mana care actioneaza doar discurile spate. Problema este de garantie, nu este o uzura normala de consumabile. Eu as face scandal, eventual protectia consumatorului si/sau contact Skoda Cehia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o problema clara de garantie. Cere sa verifice si discuri de spate, masurat grosime, dar cu tine de fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la update-ul de soft pt frana de mana, pe mine "m-au aburit" ca este de fapt un update legat de siguranta, nu ca ar sta frana de mana activata sau prea stransa...(eu am schimbat un disc de frana spate pe garantie), ar fi fost detectata o problema atunci cand se deschidea usa soferului - nu se activa intotdeauna frana de mana. 

In ceea ce priveste pretul... este destul de ridicat... poti detalia te rog... eu am platit la prima revizie (facuta la cerere) - la ~14.5k km 560 lei cu totul de la ei (ulei+filtre+surub baie ulei+manopera -SS3 1,4TSI).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, nsm said:

Am dus si eu masina la prima revizie (face 2 ani peste 12 zile) la 28k km. Si m-au anuntat dei de la porsche nord ca am trei actiuni de service printre care si update soft frana mana. Dupa 4 ore ma suna ca placutele spate mai au 3 mm si sa imi ceara permisiunea sa le schimbe... Am zis da, ce sa fac. Dar stau si ma gandesc ca ma pun sa plates ca prostu sa schimb niste plackte care s-au uzat din vina softului défectuos. Eu nu merg in oras ci doar la drum lung... Pe langa asta, stilul meu de condus m-a fauce sa tin placutele masinilor precedente peste 80000 km pe fata, cele pe spate find inca bune. Nu stia ce sa fac. Sa ma duc sa platesc placutele si sa eau masina sau sa fac scandal sa imi deconteze pe garantie... Oare as avec ceva succes.?

Salut

Stiu ce zici si eu am mers +80k cu placutele fata-spate OEM la S2, dar, din pacate la S3 e o problema. E foarte greu sa tii discurile "oglinda", cele pe spate chiar incredibil de greu, se fac rizuri in ele, ca si cum placutele spate nu ar calca pe toata suprafata discului. Am observat ca se reduce efectul asta, daca la fiecare pornire dupa stationarile lungi dai cu spatele cu frana calcata (cat sa se invarta totusi rotile), cam 1-2m.

Oricum ar fi - e o problema de calitate clara - mai ales pe discurile spate. In UK a fost epidemica, s-au distrus discurile si placutele spate sub 10k km si au fost acceptate - ambele, adica discuri + placute pe garantie.

Eu zic sa faci sesizare pe garantie, mai ales ca au facut update frana de mana. Voi face si eu, deja le-am aratat. Am aproape 13k, la 15k merg la revizie si voi documenta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nsmEu am aproape 50k, cu ceva semne/rizuri pe discurile spate, dar nu s-a pus problema pana in prezent, la niciuna dintre cele 3 revizii (@15k), de schimb la placute.

Verifica ce si cum, ca e cam cusuta cu ata alba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Habba

Multumesc de input - e important - esti printre putinii de aici cu rulaje mai maricele.

Deci nu s-au agravat rizurile de pe discurile spate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR Discurile mele pe spate inca arata ca atunci cand am pus pozele si aveam sub 10k km. Iar placutele nu au uzura decat foarte mica (ma intreba mecanicul daca mai pun si frana cand conduc :)) ), nici pe fata nici pe spate. Asta nu inteleg de ce, la cealalta masina dupa 30k+ km deja pe fata erau gata placutele si acum nu am uzat nici jumatate din ele in 22k km.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/13/2017 at 8:21 AM, 75NOR said:

@Habba

Multumesc de input - e important - esti printre putinii de aici cu rulaje mai maricele.

Deci nu s-au agravat rizurile de pe discurile spate ?

Am atasat niste poze (atat cu discurile fata -aproximativ "oglinda", cat si cu cele de pe spate). Rizurile discurilor de pe spate le estimez undeva sub 1 mm, dupa 50k km.

Dpmdv nu e nimic de speriat. As fi preferat sa am discuri "oglinda" si pe spate, da' nah. Asta e calitatea Skoda.

20170921_135740.jpg

20170921_135745.jpg

20170921_135753.jpg

20170921_135806.jpg

20170921_135818.jpg

20170921_135825.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Habba Problema nu este ca nu sunt "oglinda" ci faptul ca partea ruginita a discului nu mai este folosita, deci frana pe spate nu mai lucreaza in parametri normali.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las si eu aici niste poze facute acum 10 minute la disc fata si disc spate - am vreo 22600km+.

Mie nu mi se pare nimic anormal nici pe fata nici pe spate - discurile arata exact cum ar trebui pentru km astia. Nu au nicio uzura aiurea, placutele sunt ok si ele. Prima poza este cu disc fata, urmatoarele doua sunt de pe spate.

@calin.g tocmai, ca mie mi se pare f ok, dar mulți zic ca observa nu stiu ce uzura, ca discurile nu ar trebui să arate asa... cred ca începem să ne creem prea mult ideea ca lucrurile noi sunt proaste si au probleme.

Din pacate colegul @Habba a tot avut ghinion cu masina lui, dar intotdeauna exista si defecte, important e ca rata lor de aparitie să fie cât mai mica.

fata.jpg

spate_1.jpg

spate_2.jpg

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii cum este?

Fără stress...merge, Ok.

Nu merge, luam alta...dar nu Skoda.

Cam asa descriu experienta mea Skoda.

Mai am până în Martie 2020 contractul de leasing, după care cu siguranță nu va mai fi Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce probleme ciudate ai avut cu ea, cred si eu ca nu va mai fi Skoda. Ideea e ca nu pot fi generalizate experiențele pe care le-ai avut. Am colegi la munca ce au pățit mult mai multe nasoale cu masini din alte clase din gama BMW, Toyota, asa ca ...ei spun despre mărcile alea exact ce spui tu despre Skoda, si pe buna dreptate, dar sunt convins ca si ei au fost cazuri izolate în ograda altor marci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine discurile spate arata perfect...fabricata pe 20 aprilie 2017... 8300km acum.

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-a mai confruntat cineva cu problema asta ? Nivelul antigelului cu mult sub minim la doar 22600 km - 1 an si 4 luni

E normal sa se consume antigelul ? 

Nu vreau sa ma duc cu ea la garantie daca nu e problema grava. Mi-am luat masina noua ca sa nu pierd timpul la service dar se pare ca pierd la fel de mult. Am completat cu niste apa distilata pana la minim. Dar trebuie sa pun si antigel . E bun G13 rosu din carrefour ?

 

 

c2rkinG.jpg

 

1Z45jtD.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o problema comuna la modelele noi - eu la Seat am completat la 9500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.09.2017 at 3:05 PM, Habba said:

Am atasat niste poze (atat cu discurile fata -aproximativ "oglinda", cat si cu cele de pe spate). Rizurile discurilor de pe spate le estimez undeva sub 1 mm, dupa 50k km.

Dpmdv nu e nimic de speriat. As fi preferat sa am discuri "oglinda" si pe spate, da' nah. Asta e calitatea Skoda.

20170921_135740.jpg

20170921_135745.jpg

 

 

20170921_135818.jpg

20170921_135825.jpg

Sa stii ca e o problema. Si una serioasa.

Cum spunea si @loghy, problema nu se reduce la aspect, sau rizuri, ci la faptul ca zonele ruginite sunt zone unde placuta nu mai calca, deci ai o eficienta diminuata a franarii. Strict ochiometric, ai pierdut undeva la 20% din eficienta franarii pe puntea spate, iar asta se poate demonstra foarte usor cu un test de frane.

Daca mai ai de tinut masina - te sfatuiesc calduros ca in viitorul apropiat sa schimbi discurile si placutele spate, eventual in primavara, pentru ca se va accentua peste iarna fenomenul.

Din pacate, fie ca ne place sau nu sa admitem - hai sa spunem lucrurilor pe nume: Superbul 3 are o problema specifica cu franele spate, discurile in special sunt de o calitate foarte slaba. In UK, dupa mult tam-tam, Skoda a aadmis problema si se schimba pe garantie. Din pacate, avand in vedere ca ai 50k, in Ro nu cred ca ti le accepta cineva pe garantie. Interesant este ca toate Superburile de UK cu discuri spate schimbate nu mai au problema respectiva.

@RzzV: nu e vorba de a inventa probleme, sau de a ni se parea ca masinile noi sunt proaste. Arunca un ochi la discurile spate de la Octavia pe care o ai, ca sa vezi cum arata acolo discurile. La Superb 3 sunt dintr-o textura foarte poroasa, care oxideaza mult peste ce ar trebui. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR Ma refeream la cei care nu au problema mentionata mai sus si totusi isi fac griji de asta. Poate a fost o problema pana la o anumita data de fabricatie, dupa care nu au mai fost probleme. La Superbul meu, am ~23700km la bord acum, masina are 1 an si 1 luna si discurile spate arata cum vezi si in poza pusa mai sus pe topicul asta. Adica placutele calca pe toata suprafata, discul are uzura minima, deci dpmdv nu e nicio problema. La Octavia daca ma uit, nu e relevant, discurile spate deja au o uzura pentru ca au 130+k km si 8 ani. Dar si acolo, placutele calca corect pe disc, ca si la Superb, doar ca se vede uzura discurilor.

La tine au aparut probleme, nu calca bine pe disc placutele? Am senzatia ca probleme au fost la cele fabricate inainte de vara lui 2016, nu am vazut pe niciunul cu Superb fabricat de atunci pana in prezent la care sa se observe uzuri ciudate la discurile spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!