Jump to content

Probleme tehnice Specifice Superb 3


kthor
 Share

Postare recomandată

Confirm, asa face toate.... :)   si eu am fost socat cand am auzit prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pa 44000 euro cica sa avem pretentii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu acest comportament la Skoda Octavia III.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/6/2018 at 2:53 PM, Habba said:

Azi la revizia de 75k de km (2 ani si o mai putin de o luna), s-a constat functionarea alandala a butonul de start-stop. Parca remarcasem si eu ca nu face contact tot timpul, sau trebuie apasat mai tare cumva, in partea de mijloc a lui (probabil neavand termen de comparatie, ca nu butonez in fiecare zi alta masina, nu am remarcat ca fiind o problema mare; posibil sa se fi deteriorat in timp - comportamentul butonului, zic).

Evident, nimeni nu tine pe stoc, trebuie comandat, saptamana viitoare, joi, retrimit tractorul la service. Sper sa mai tina pana atunci, ca am o deplasare de 3 zile si 1,500 de km intre timp.

A mai avut cineva problema asta?

Surprize-surprize.

Un coleg de al meu se confrunta cu aceeasi problema. Masina lui e cu 3-4 luni mai "tanara" decat a mea, respectiv mijloc de 2016.

Tot nivel Style+ (diferite alte "+"-uri fata de ale mele), acelasi motor, dar break si M6.

S-a programat la schimbare butonului de pornire a motorului pe saptamana viitoare. Mi-a zis ca a ajuns sa apese si de zece ori pe buton, fara reactie.

In alte ordine de idei azi am trimis masina la service (au ajuns piesele), respectiv suportul pentru scaunul soferului si difuzorul (boxa) pentru usa spate stanga. Astept sa o primesc reparata si sa vedem ce altceva urmeaza pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mdeci, s-a schimbat difuzorul. Decat.

Pentru partea cu reparatu' scaunului au avut (si au) nesimtirea sa pretinda ca dureaza doua zile (adica nu promit ca termina operatiunea in aceeasi zi), fapt pentru care am zis pas deocamdata (desi ofera standard masina de schimb pe perioada in care masina sta in service). Am avut (si inca am) pentru urmatoarele 2 saptamani o perioada cu multe deplasari externe pe care prefer sa le fac cu masina mea (mai putina bataie de cap).

In concluzie, noua data agreata pentru repararea scaunului 10 (si 11?) Septembrie.

E chiar asa de complicat de reparat? E normala chestie asta (marja de 2 zile)?...mie nu mi se pare a fi ceva foarte complex (OK, inteleg ca e scaun electric, cu memorii, incalzire, bla-bla)...sau poate au ceva de schimbat si in structura scaunului (?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Habba zi-mi si mie ce reper iti schimba la scaun. La mine se misca un pic de cand am luat-o. Dezavantajul e ca este un pic. Am fost de vreo cateva ori la ei si nu le-a iesit treaba. Fie cu melodia veche ca asa fac toate, ca e joc din motorase, ca blablabla Brady - fie au incercat sa o repare dar nu le-a iesit - cei de la PBN. Si mie mi-au tinut-o 2 zile - au dat scaunul jos, l-au pus la loc si a mers bine cam o saptamana. Nu au schimbat nimic insa. De aceea ma intereseaza despre ce reper e vorba..

Modificat de _ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce mi-au comunicat initial, ar fi vorba de partea de suport inferior care cica e compromisa si trebuie inlocuita. Naiba-i stie, ca nu ma intelg cu ei in limba lor, iar in engleza fiecare foloseste ce termeni are chef. Ultima data mi-au zis ca ar fi "mechanism", da' la cum vorbesc astia engleza, poate fi orice parte mecanica sau de structura.

Io le-am zis sa se uite la el ca joaca, si mi-era sa nu aiba ceva suruburi slabite(?), ei au zis initial ca nici vorba ca e compromisa partea de suport. Ce anume o fi aia, oi afla peste doua spatamani (poate). Cert e ca vor schimba ceva, ca au comandat o (mai multe) piesa(e).

Am impresia ca @75NOR spunea de ceva timp ca e o problema destul de comuna (mostenita de la SS2) si oferea detalii exacte ale piesei care trebuie schimbata.

Modificat de Habba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au perdelute la geamurile din spate si haion! Cand aveti trasa plasa pe geamul din spate/haion si apoi vreti sa o puneti la loc, se trage singura in lacas? La mine se trage partial si apoi isi pierde orice putere motorasul ala, trebuie sa incerc cumva sa o bag manual la loc :(

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cele de portiera se trag foarte bine, cea de haion merge cam jumatate, apoi trebuie ajutata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie ajutata adica indesata cu grija.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu problema mea la aer conditionat. Dupa cum va ziceam in aprilie, am dus masina la garantie la PBN ptr ca nu mai baga aer rece.

Asa cum mi s-a spus pe forum, masina nu avea freon si a fost introdus freon (pe banii mei) deoarece conform manualului, freonul se poate pierde in timp (doar 2 ani??!?)

Pe langa freon a fost introdus si un marker care sa arate pe unde se pierde pe viitor. Masina a functionat impecabil pret de 2 luni:mai iunie. Din iulie iar nu mai baga rece. Am revenit la PBN si le-am zis sa verifice freonul si markerul. Intradevar au constat ca a pierdut tot freonul dar nu au gasit urme de marker deoarece trebuia sa revin in prim 1000 km sa verifice ca altfel se sterge... (Mie nu mi-a zis nimeni nimic...).

Au pus din nou freon dar de data asta gratis, recunoscand ca e posibl sa fie o problema la masina... Mi-au zis sa merg 1000 km si sa revin in 2 sapt.

Am revenit dupa 2 sapt si cica nu se vede nimic... E adevarat ca inca baga aer rece ...

Cum sa o scot eu la capat  cu aceasta masina care intr-un an iese din garantie? Pe langa Ad blue, ulei, motorina, acum treb sa fac si plin de freon la 2 luni?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu ai ce sa faci decit sa cauti o reprezentanta capabila sa-ti rezolve problema. De regula testul cu markerul este eficient.

In rest, consemneaza in scris reclamatiile si faptul ca nu s-au rezolvat (defectul e constatat - masina a fost umpluta cu freon deci l-a pierdut). Vor avea astfel obligatia sa-ti remedieze problema si dupa ce iese masina din garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am programat la inspectia anuala la Avia Motors in speranta ca sunt mai competenti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avia mai competenti decat PBN? Eu personal nu cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well - nu facem aici versusuri intre reprezentante, impresiile depind de experientele personale ale fiecaruia, pina la proba contrara PBN nu a rezolvat problema, deci omul tre sa caute in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aiurea. Ceva nu e in regulă si nu trebuie să îi lași în pace pana nu descoperă pe unde se pierde. Poate chiar nu a mai pierdut în astea doua saptamani. 

Poate pana la revizie mai pierde si vad cei de la Avia ceva.

Cel puțin pe partea de atenție oferită clienților, Avia si Brady sunt mult peste PBN si PBV dpmdv.

Clar nu e in regulă sa nu bage rece asa repede. Eu la Octavia de exemplu nu am umplut niciodată cu freon instalația si face 9 ani în octombrie masina, dar încă baga rece suficient de bine (in vara asta parca nu a mai băgat atât de rece ca pana acum, dar a fost suficient cât să nu am nevoie sa cer asta în service).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/23/2018 at 12:03 PM, Habba said:

Din ce mi-au comunicat initial, ar fi vorba de partea de suport inferior care cica e compromisa si trebuie inlocuita. Naiba-i stie, ca nu ma intelg cu ei in limba lor, iar in engleza fiecare foloseste ce termeni are chef. Ultima data mi-au zis ca ar fi "mechanism", da' la cum vorbesc astia engleza, poate fi orice parte mecanica sau de structura.

Io le-am zis sa se uite la el ca joaca, si mi-era sa nu aiba ceva suruburi slabite(?), ei au zis initial ca nici vorba ca e compromisa partea de suport. Ce anume o fi aia, oi afla peste doua spatamani (poate). Cert e ca vor schimba ceva, ca au comandat o (mai multe) piesa(e).

Am impresia ca @75NOR spunea de ceva timp ca e o problema destul de comuna (mostenita de la SS2) si oferea detalii exacte ale piesei care trebuie schimbata.

Salut,

Problema e simpla si da, e mostenita de la S2. Am patit-o si eu la S2 si am doar 85kg, nu tine de greutatea utilizatorului. Sezutul scaunului se prinde de podea printr-un subcadru metalic, iar din eroare de fabricatie ajunge sa fie joc intre ele. Tot pe el sunt prinse si motorasele de regals scaun - sunt 3 motorase.

Rezolvarea dureaza fix 2h pe ceas - ca timp de executie: se da jos tot scaunul, se desface perna sezutului, motorasele electrice si apoi subcadrul. Se monteaza in ordine inversa. 

Dupa cum spuneam, e treaba de 2 oameni, 2 h. Dupa schimbare nu mai reapare problema. Aceeasi poveste ca la pompa de apa la diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E valabil la toate scaunele de pe S3 sau doar la cele normale ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@darksun: nu e o "valabilitate" e vorba daca se manifesta sau nu. Stai normal in scaun si incearca sa te impingi in calcaie si spate. Daca se misca inainte inapoi ai problema asta. Daca nu, nu o ai. Subcadrul e identic la toate scaunele, doar tapiteria si forma ei difera intre scaune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 8/23/2018 at 10:44 AM, _ionut said:

@Habba zi-mi si mie ce reper iti schimba la scaun. La mine se misca un pic de cand am luat-o. Dezavantajul e ca este un pic. Am fost de vreo cateva ori la ei si nu le-a iesit treaba. Fie cu melodia veche ca asa fac toate, ca e joc din motorase, ca blablabla Brady - fie au incercat sa o repare dar nu le-a iesit - cei de la PBN. Si mie mi-au tinut-o 2 zile - au dat scaunul jos, l-au pus la loc si a mers bine cam o saptamana. Nu au schimbat nimic insa. De aceea ma intereseaza despre ce reper e vorba..

Salut,

S-a rezolvat intr-un final saptamana asta (nu m-am potrivit eu cu programarile lor mai devreme). Din pacate nu iti pot comunica ce s-a schimbat ca am lasat masina marti si am luat-o aseara din parcare (fiind plecat in delegatie cu avionul). Colega care s-a ocupat de organizare (predare/primire masina) n-a primit informatii suplimentare despre ce s-a schimbat, ci doar ca s-a rezolvat problema.

Se simte altfel acum, scaunul e ferm, nu mai exista pic de miscare. Urmaresc problema in timp, desi nu cred sa fie ca la tine, adica din ce mi-au zis la prima constatare s-au schimbat piese (pe care le-au comandat ca nu erau pe stoc). Altfel o "rezolvau" mai devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare

Ieri am avut o problema si anume martorul EPC apris si eroarea( Sistemul Start Stop indisponibil) masina nu accelara deloc, cand bagam in treapta a doua murea motorul. Am sunat la Compexit Cluj si solutia a fost sa duc masina cu platforma la ei in Cluj eu fiind din Zalau. Noroc ca masina este sub 2ani ca altfel trebuia sa platesc platforma. Azi s-a facut constatarea si problema este motorasul de la pedala de acceleratie dus

Masina are 25000km. Deja este a 2a problema cu ea prima fiind unitatea de comanda de la portbagaj, acesta fiind electric.

incep sa fiu dezamagit de Superb. Eu am avut inainte o Octavia de 1.2 TSI si am tinut-o 4ani fara nici o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor,

Am um superb 2016 150cp, De 3 zile tot aud un zgomot la motor, un harsait discontinuu.

Ideea e ca trebuie sa fac un drum f lung cu copilul si mi.e sa nu raman cu ea in drum.

V.am atasat si inregistrarea, poate ma puteti ajuta.

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De ceva vreme(circa o luna), constat ca dupa ce se incalzeste masina(ma refer la motor, transmisie), cand plec de pe loc(treapta I), pe ultimul centimentru al cursei de ambreiere, masina trepideaza un pic; am 43500km parcursi.

Un prieten care lucreaza la Mercedes mi-a spus ca e posibil sa fie volant, problema de altfel cunoscuta la VAG.

Trebuie sa fac in curand revizia de 45000km, am sa mentionez problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

 

Am si eu urmatoarea problema cu discurile frana spate care arata ca in imaginile  atasate. La voi tot asa dubios arata? se pare ca la mine nu calca pe 100% din suprafata.

Mentionez ca placutele au fost schimbate la Porsche la 28k km/prima revizie deoarece ziceau ca sunt uzate .

La conducere, cand franez puternic si aude un pacanit si huruit la rotile spate. La revizie au mentionat ca sunt ruginite si trebuie schimbate.

Problema mea e ca eu iarna nu misc masina 2 luni din parcare si imi ruginesc rau de tot...

 

IMG_4705.jpg

IMG_4704.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!