Jump to content

Probleme tehnice Specifice Superb 3


kthor
 Share

Postare recomandată

Deci nu e o problema, nici macar specifica, discutia se incheie aici, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A doua problema la 5000 km, ieri auto-leveling a ramas pe maxim jos. A trebuit sa repornesc masina, a aparut pt o fractiune de secunda un martor galben in bord apoi si-a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce face auto-leveling ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regleaza automat inaltimea farurilor functie de incarcarea masinii :))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o mica nelamurire, la shift up, nu se simte nimica in masina, dar la shift down, mai ales din a 3-a in a 2-a se simte cateodata un mic soc. Este normal (DSG DQ250) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine de principiul de functionare al cutiei, doar la schimbarea in sus se selecteaza doua trepte in acelasi timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.03.2018 at 6:14 PM, darksun said:

A doua problema la 5000 km, ieri auto-leveling a ramas pe maxim jos. A trebuit sa repornesc masina, a aparut pt o fractiune de secunda un martor galben in bord apoi si-a revenit.

Vezi ca e o actiune in service pe faruri, se face o reinitializare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @75NOR, o sa dau un telefon la Brady sa vad ce zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la service pt update soft la faruri. A durat cam 30 de minute, baiatul mi-a zis ca ar rezolva multe probleme care sunt cu farurile.

Multumesc @75NOR pt heads-up, sa ma sune ei sa ma cheme e un vis frumos.

Sa vedem daca s-au rezolvat toate bubele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@darksun Ce probleme se rezolva mai exact? Eu nu am observat pana acum vreo problema legata de faruri, dar poate doar n-am observat si exista totusi. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut probleme cu DRL-ul de pe fata care se stingea + auto-leveling care ramanea blocat in jos. Toate se rezolvau oprind masina + pornire.

 

Nu stiu ce rezolva, dar sper sa nu mai am "glitches" la faruri.

Modificat de darksun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Vom vedea. Momentan nu am avut probleme cu DRL-urile si xenon-ul bate normal. Sper oricum sa nu am nevoie de ajuns in service, mi-e scarba de programari peste 3 saptamani si asteptat 3 ore in service pentru ceva ce n-ar trebui sa puna probleme la o masina noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot cam ce e electric la masinile noi merge pe branci. Nu ma mir prea mult, de aceea am renuntat la majoritatea optiunilor electrice, gen portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/14/2018 at 3:36 PM, darksun said:

Am avut probleme cu DRL-ul de pe fata care se stingea + auto-leveling care ramanea blocat in jos. Toate se rezolvau oprind masina + pornire.

 

Nu stiu ce rezolva, dar sper sa nu mai am "glitches" la faruri.

Sunt 2 probleme acolo:

1. DRL-ul se stinge: rezolvarea e verificarea unei mufe din far, daca nu inlocuire controller DRL, posibil si far (trebuie investigatie mai complexa de efectuat, tu fa niste poze cand ai avaria pe display).

2. AFS-ul care duce in pozitie de avarie farurile (in jos de tot) FARA a avea vreo eroare prin bord. Sau lucreaza cu mare intariziere prin cele 5 moduri de operare sau schimba foarte greu lunga/scurta etc. Oprit/pornit rezolva temporar. Aici controllerul a ramas intr-un fel de production mode, actiunea de care vorbeste NOR scoate din modul de productie controllerul.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A venit caldura si am vrut sa pornesc ac—ul... in afara de zgomot nu facea nimic. Cu ac apasat sau nu aceeasi temperatura. Si l-am tinut 1 ora... ce ma fac? O duc la garantie? Sau e consumabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza sa vezi care e problema - daca trebuie completat cu freon platesti tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata trecuta am fost la Skoda Bacau sa fac prima revizie(am decis sa o fac la 15000km), si mi comunicat ca se va face si update la faruri cu aceasta ocazie. Nu am avut probleme cu ele pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@IS24AXL: Este o actiune pe faruri, in desfasurare. Am facut-o si eu. Are ca efect raspunsul mai bun al AFS-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, am crezut ca e ceva legat de problema colegului de mai sus, eu nu avut asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai_mva & @RzzV: dupa cum scriam mai sus, TSI-ul meu are scuturi integral pe "burta" . Nu inteleg de ce la 1.4 nu s-au montat. Puteti incerca un retrofit, ajuta la aerodinamica.

Prima poza e vedere "dreapta", apoi "stanga" si apoi integral.

IMAG4795.jpg

IMAG4796.jpg

IMAG4797.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi la revizia de 75k de km (2 ani si o mai putin de o luna), s-a constat functionarea alandala a butonul de start-stop. Parca remarcasem si eu ca nu face contact tot timpul, sau trebuie apasat mai tare cumva, in partea de mijloc a lui (probabil neavand termen de comparatie, ca nu butonez in fiecare zi alta masina, nu am remarcat ca fiind o problema mare; posibil sa se fi deteriorat in timp - comportamentul butonului, zic).

Evident, nimeni nu tine pe stoc, trebuie comandat, saptamana viitoare, joi, retrimit tractorul la service. Sper sa mai tina pana atunci, ca am o deplasare de 3 zile si 1,500 de km intre timp.

A mai avut cineva problema asta?

Modificat de Habba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR văzut de sub masina, exact asa arata si a mea.

Arată exact ca la tine, doar ca cel din stânga se termina cam în aceeași linie cu cel din dreapta, la tine vad ca se continuă încă vreo 20cm. Practic se termina scuturile cam la jumătatea ușilor spate. La tine cel din stânga se termina in dreptul roților spate vad, iar cel din dreapta spre capătul usii spate dinspre roata.

Chestia e că scutul pe care il ai tu pe stânga nu ar putea fi montat pe 1.4tsi pentru ca toba intermediară care e amplasată acolo vine mai jos decât vine la tine scutul. Probabil de aia se termina înainte de ea.

@Habba sper sa nu îl stric si eu, il folosesc zilnic la fiecare pornire :)). Momentan nu am gasit stocată nicio eroare pe el si se activează dezactiveaza cu o apăsare ușoară. Nu necesita mai multe încercări sau apăsare mai puternică.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am exprimat eu gresit poate. E butonul de pornit/oprit motorul, nu cel de dezactivare a sistemului S/S. Ala n-are nici o problema, desi il folosesc ca si tine (primul lucru dupa pornirea motorului, urmat de comutarea din D in S).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, ok. Eu nu am asa ceva. Dau la manivelă.:))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!