Jump to content

Probleme tehnice Specifice Superb 3


kthor
 Share

Postare recomandată

Legat de ulei, eu asa am avut, pare ca a mancat niste ulei apoi nu a mai consumat, doar am completat, km ii am 4936, chiar ma uitai azi si am completat pe la 2500, daca era sa manance mai manca. Oricum asemanator am patit si la octavia cand am luat-o.

Legat de "pompa" poti cauta pe net dupa codul piesei si vezi exact ce face, eu l-am cautat dupa poza. Poti vedea si ce are legat sau ce este si cauti tot asa. Poti vedea si daca o turezi cum se comporta, adica sa vezi daca sunt corelate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă o turez nu se mai simte acel "tacanit" în valva aia legat de ulei am înțeles ca în primii 5000 de km consuma mai mult ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tutor! De curând am trecut de la Leon 5F la Skoda Superb, motor 1,6 si cutie DSG, an fabricatie 2016. In urma cu câteva zile am observat un zgomot care apare si dispare insa nu stiu exact de unde se aude, mi se pare ca este de undeva din partea stanga a bordului. Mentionez ca in compartimentul motor, cu capota deschisa, nu se aude nimic. In prezent masina are 148.000km. Am atasat si un video, pentru a putea fi mai explicit.

Mulțumesc! 😁

https://youtu.be/uSLtOUlOGS0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, doar mie mi se pare ca vopseaua de pe noul Superb este cam "moale" am niște "proeminente" pe bara nu e sărita ci doar ridicata vopseaua și parbrizul deja am vreo 5 ciupituri mici dar ce cei adevărat dar parca se ciobeste prea ușor, oricum pana sa termin cu leasing-ul o sa vreau sa îl schimb 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ce pot face in situatia asta, am vopseaua sarita in diferite locuri de pe capota, masina luata in sep 2020,

se poate face ceva in reprezentanta in ideea sa nu se extinda loviturile....

IMG_20210205_155644.jpg

Screenshot_20210205_155621.jpg

Modificat de Lascae Bogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Casco, sau revopsire in regie proprie.. nu ai ce sa faci. Daca esti dispus sa investesti (destul de mult) poti infolia partea din fata a masinii cu PPF. (paint protection film)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau iti iei vopsea retus OEM si punctezi zonele de unde a sarit vopseaua, macar mai protejeaza. La mine a sarit o piatra pe capota exact din ziua cand am ridicat-o. Am punctat zona respectiva si apoi am infoliat fata masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bebeeeoare or sa fie de acord ăștia sa o facă pe Casco, am Casco și probabil o sa puncteze pe acolo cu vopsea OEM, merg luni la ei sa ii întreb sa vad ce zic 

 

Mai am câte ceva de făcut pe la ea, nu merg doar pentru loviturile astea 

Modificat de Lascae Bogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU renteaza sa strici casco. Acum daca mai ai ceva, e alta treaba, dar nu uita, ca bun, rau, ca de fabrica nu mai iese.

 

Saptamana trecuta am vopsit o masina, capota si aripile fata, motivul, ciupituri de pietre adunate. Azi am deja un benghi pe capota, de la o piatra, stiu si cand a sarit, la o depasire a unui camion. Am pus niste lac din acele tip oja, OEM, nu aveam vopseala culoarea, kitul fiind de la alta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știu ca ce e din fabrica e sfânt, cred ca cel ma ok ar  fi sa iau ceva vopse aoem și sa punctez locurile astea, sa vad cum fac sa găsesc culoare pe nuanța care o am 

 

LE: Am mai auzit și varianta cu picătură și polish dar nu la oricine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polish deja ei din lac. Cred ca folierea e cea mai sfanta, macar pe primii 30 cem ai capotei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@skodamennu cred ca este posibil fara o picătură de vopsea, cel puțin o lovitura este destul da adâncă chiar dacă nu e mare ca dimensiune, folia aceea nu se vede aiurea dacă pun fie și pe primii 30cm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si eu am patit, parca sare mai repede decat la vechea octavie, ma mai plangeam pe aici pe un topic. Am casco dar nu merita sa il strici pentru asta, doar sa vopsesti bara dar si daca o vopsesti nu cred ca o sa fie o vopsea mai rezistenta. Oricum daca vopsesti un element aproape ca e cat franciza.

Solutia mea a fost sa iau vopsea si lac original, gasesti pe codul culorii (ceva gen images?q=tbn:ANd9GcSu3530odOBTrlr9uNOw6u), am pus putina vopsea, am asteptat, apoi dat cu lac si cam aia e. Eu am business grey culoarea si desi e destul de delicata nuprea se vad retusurile.

 

Mai vazusem https://www.pro-detailing.ro/corectare-zgarieturi-loew-cornell-lc92-fine-line-painting-pen.html dar nu stiu cat de bun o fi, pare ok asa ca idee, a incercat cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Superb 3, 2.0 TDI, 190 cp, DSG7, 4x4, combi, livrata in aprilie 2019, aprox. 60k km pana acum, masina de companie, interval flexibil.

 

1.  dupa fiecare 14k km, se aprinde becul de ulei, si este la minim pe joja. trebuie completat cu aprox 1 litru, pana acum am facut de 4 ori

2. parbrizul calitate foarte slaba, plin de "inflorituri" si ciobituri

3. la 43k km, etrieri blocati pe spate. Colegul meu cu masina livrata in aceeasi zi, identica, o patise cu 2 saptamani mai devreme. Necesar, schimb discuri si placute pe spate, lichid de frana nou.

4.  Completare cu antigel

5. Infotainment-ul Columbus, cel mare, are momente cand merge cand nu. In special pe Carplay, ii trebuie un restart fortat sa se conecteze la telefon, chiar daca telefonul se incarca prin portul USB

6. Aleator, se dezactiveaza Side Assist-ul

7. asta nu e o problema, ci un feature :) - lag-ul la DSG, cu toate ca este mereu in Sport, sta sa gandeasca exact cand ti-e lumea mai draga. 

8. Stergatorul luneta, care dupa fiecare schimbare, cam la o saptamana, incepe sa scartaie foarte rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@geopsiși eu tot Grey business am, îmi poți spune de unde iau vopsea și lac original, ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat de la emag, nu mai stiu clar de la ce vanzator, oricum erau in jur de 100 de lei iar codul de culoare la mine este 2C2C. Cel mai bine cauta pe net kit retus original skoda 2C2C si ia de unde iti iese mai bine ca pret+transport.

 

App, cand faci operatiunea vezi sa nu bata vantul, sa fie undeva cat de cat la umbra si sa lasi vopseaua sa se usuce 15-20 de minute inainte sa dai cu lac.

Inca o chestie ar mai fi sa fie putina vopsea si putin lac pe pensula, in mod normal are tendinta sa se adune o picatura si dupa daca pui mai mult decat trebuie se insira aiurea. Eu cand am facut am preferat sa dau cu foarte putin de 2-3 ori decat sa dau cu mai mult.

 

Oricum ori am avut ghinion cu masina asta cand vine vorba de ciobituri ori chiar e proasta vopseaua ca distanta am lasat o gramada fata de cei din fata, am tinut-o aproape numai in garaj acasa am dat-o cu protectie ceramica, etc si tot a adunat niste chestii. Culmea a fost ca acum ceva timp am dat peste o vrabie si ma si gandeam ca in 13 ani de cand  merg nu am mai patit asa ceva dar noroc ca nu a facut deloc damage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, Lascae Bogdan said:

@geopsiși eu tot Grey business am, îmi poți spune de unde iau vopsea și lac original, ms

La reprezentanta il poti comanda, e in jur de 30-40 de lei.

O sa iti mai foloseasca, vopseaua e slaba rau, eu am deja 3 puncte pe capota, am renuntat sa o vopsesc pe CASCO pana mai aduna diverse.

 

De ce emai bine sa ai vopsaeua originala pe masina? Iti dau un exemplu.

Un copil s-a urnat pe capota motorului si a lasat o adancitura mica pe nervura.

Am scos-o prin PDR. Daca vopseaua nu era originala, nu risca nimeni, ca  puteai lua vopseaua de pe tabla, asa ca nu mai scapa de ciocan, chit si revopsire pe CASCO. Doar nu crezi ca la reprezentanta face careva PDR.

Cat despre foliere, am foliat farurile cand am cumparat-o, pacat ca nu am facut asta si cu capota.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va mulțumesc amândurora pentru sfaturi, daaa proasta rău vopseaua și eu am grija mare cu distanta, vopseaua de fabrica se știe ca e cea mai buna, în primăvara o sa merg la reprezentanta sa vad, trebuie neeaparat sa infoliez măcar farurile și folia asta știu ca este de mai multe feluri 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultima vreme la prornirea la rece (-5 grade) masina (skoda superb 3 2.0tdi 190cp 90.000km) are cateva momente in care se tureaza.
Uleiul si filtrele, distributia, pompa de apa sunt schimbate recent. Injectoarele sunt in stare perfecta de functionare si pe vcds nu apar erori. Sunetul se poate asculta aici: https://youtu.be/rD733iAQ3ak




A mai intampinat cineva acest comportament? E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar nu e normal, dar sa intelegem ca ai vrut sa spui ca ralantiul nu sta stabil si oscileaza. Comportamentul asta apare de obicei ca urmare a unei variatii prea mari a presiunii in rampa comuna. Urmareste presiunea pe VCDS si vezi daca e de acolo problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce ar trebui sa verific mai exact?

Care ar trebui sa fie valorile normale pentru acesti parametrii?

 

Valorile din poza sunt stocate la relanti cu motorul rece (pornit la -4 grade). Ce am reusit sa imi dau seama este ca Fuel high pressure: control deviation variaza foarte tare (intre -2000 si 1000 hPa).

 

263684864_fuelpumpvalues.thumb.PNG.e14cc12ee68e8a645cc45387b7ca9a5d.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

De ceva vreme se aude un zgomot de "apa care se clatina intr-un vas" cand trec peste un drum valurit, drum in lucru(vorbim de viteza mica gen5-10km/h) sau cand pun frana mai tare (de la  5-10km/h). Prima data m-am gandit ca poate s-a infundat scurgerea unei usi si am apa in usa (am patit la octavia lucrul asta), am verificat si scurgerlle usilor erau OK. M-am gandit la vasul apei de parbriz, am facut plinul ochi (am zis ca daca este plin nu are unde sa se mai miste apa) si zgomotul tot este prezent. Am de gand sa trag o fuga la reprezentanta, dar am zis sa intreb si aici pe forum poate a mai patit/auzit cineva si ma ajuta cu un raspuns (pentru ca ma astept la raspunsul, asa fac toate).

 

A mai auzit cineva zgomotul mentionat? Ar putea fi de la lichidul din baterie, lichid de frana sau partea de la climatizare?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

N-am patit asta pe a mea. Stiu ca la un moment dat, era o problema cu rezervorul de combustibil si nu raspunsul era "asa face toate"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La octavia am avut "problema" asta, doar ca acolo se auzea doar cand era plin, daca era jumatate nu se mai auzea. In perioada asta am avut rezervorul aproape pe rosu si plin ochi, zgomotul a fost prezent in ambele cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca am deslusit misterul :D. Uitasem sub scaunul meu o sticla cu solutie de dezghetat parbrizul iar dupa ultima folosire(il folosesc 1-2 ori pe an) ramasese cam jumatate in sticla si de acolo venea zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Petcu Catalin
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!