Jump to content

Probleme tehnice Specifice Superb 3


kthor
 Share

Postare recomandată

Am fost la Brady! Totul este ok! Orice masina vine din fabrica unsa cu vasilina/ceara pe la toate angrenajele! Din cauza caldurii de afara combinat cu motorul se prelinge si da impresia ca pierde lichid pe undeva!

au urcat pe rampa, au verificat, m-au chemat sa vad si aia a fost!

desi f aglomerati, au fost prompti si super ok!

salutare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudata abordarea. Eu zic ca am vazut ceva masini noi si oricat de "unse" au fost toate cele, n-am vazut la niciuna sa picure pe undeva si sa se murdareasca asa de ulei/vaselina. Eu zic sa o tii sub observatie, daca picura in continuare, sigur ceva nu e in regula. A mea se apropie de 2 ani de la achizitie si nu are nicaieri nicio urma de ulei/vaselina/scurgeri murdare, inca sunt zone pe sub ea care nici nu par asa murdare, de parca nu am facut 40k km pana acum cu ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar eram curios daca mai curge la careva aceasta ceara/vasilina :)

va tin la curent!

deocamdata am garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Te-ai molipsit de la Dancila? Corect este vaselina, nu vasilina.  Vezi ce-i deasupra petei. Daca este busonul de ulei, poate la umplere/completare i-a tremurat mana mecanicului si a pus pe langa, sau daca este filtrul de ulei, la schimbarea lui curge ulei din el si este normal sa lase urme. (ar fi trebuit sterse imediat totusi).

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vaselina :) 

O sa verific dar naibi ma gandesc ca nu ma minteau nu? Adica si eu m-am uitat....se scurge ceara(cum zic ei), vaselina cum zic eu ca asa pare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Clrandrei eu zic sa nu mizezi pe faptul că ei sunt corecți. Urmărește tu, acasa, atent, de unde vine scurgerea respectivă.

@Ebi ce completare, ce schimb de filtru ulei? Masina lui este noua dacă îmi amintesc bine, nu cred ca a umblat nimeni la filtrul de ulei.

Iar la cum vad eu stropit pe acolo, nu e nicio "ceara" sărită din cauza ca e masina prea "unsa" din fabrica..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este noua!

m-am uitat si eu sub ea, totul e lacrima...doar acea vaselina....

mai verific o data, si mie mi se pare cam multa unsoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo musteste de lichid. Nu e oare antigel, ca si acela e unsuros. Pompa de apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au zis ca are senzori pt lichidul de frana, pt antigen, pt ulei.....dar ma mai duc la un service sa ma conving!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge cu o carpa uscata o zona, sa zicem bieleta, si urmareste daca mai apar urme proaspete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzori are, dar acei senzori semnalizeaza atunci cand nivelul este minim.Intre maxim si minim la antigel, de exemplu, cred ca e 500-700 ml. Suficient cat sa iti murdareasca acea aparatoare de pasla. Orice ar spune mecanicii, nu exista vaselina sau alte lichide care sa fie normale in acel loc.

Vezi putin nivelul in vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata! Hai ca m-am linistit! Am mai fost la un service si ne-am uitat atenti! Am dat si cu mana si chiar este ceara care se prelinge! Desi pare multa, in realitate nu e chiar asa! Au pus mai mult pe partea stanga decat pe dreapta. Si pe dreapta curge dar nu asa mult!

baiatul de la service a zis ca si la logan renault mai nou dau cu ceara si mai curge...

:) o saptamana usoara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Toate 4 geamurile erau putin deschise. Apas lung lock pe cheie: 3 se inchid, 1 se deschide. Simply clever.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kpk1 Eu n-am patit pana acum la Superb 3 asta, dar e o problema destul de intalnita in grupul VAG de multi ani. Am intalnit problema asta pe Passat B5.5, Passat B6, Golf 5, Octavia 2, am patit-o si eu pe Octavia 2 Facelift de vreo cateva ori. Si banuiesc ca daca problema se manifesta pe modelele respective, s-a manifestat si pe alte modele ale marcilor din grup (Seat/Audi) dar nu am avut eu ocazia sa le vad. De obicei se rezolva prin punerea contactului si coborarea/urcarea completa a tuturor geamurilor de la butoanele de pe usa soferului. Apoi nu mai apare multa vreme, dar e bine sa te uiti mereu la toate geamurile cand le inchizi din cheie, asa, pentru linistea ta.

Oricum se manifesta random, nu am vazut sa existe vreo regula care sa aiba legatura cu treaba asta.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi a fost nevoie sa pun lichid de parbriz, si am observat faimoasa ceara scursa. Era prelinsa si s-a intarit deci probabil este de ceva vreme. Am citit mai sus  ca au mai avut si altii aceasta “problema” deci m-am linistit, nefiind motiv de ingrijorare...deocamdata.

Modificat de BeCool
Incomplet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 5/28/2018 at 9:13 AM, Habba said:

Mai adaug la pomelnic inca una...tot din categoria erori aleatoare HU (sau electronica gandita si executata cu picioarele din spate).

N-am avut acces la meniul climatronic-ului pentru 2 zile. Apasam pe butonul de meniu si nimic, nu aparea ecranul. Am oprit HU, repornit HU. Nimic. Oprit motorul, repornit motorul, din nou fara rezultat.

Azi dimineata, surpriza, totul functioneaza perfect.

Mda...

A revenit din nou aceeasi problema si ieri. Am resetat (apasand lung butonul de pornire al HU, cam 10-15 secunde) unitatea, si-a revenit.

Vineri trimit masina la revizia de 90k, o sa le spun sa verifice daca exista vre-un update de software.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificat. Nu este, doar update-uri pentru harti sau logo-uri radio. O sa intreb totusi, poate incearca ei o rescriere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit masina de la revizia de 90k.

Pe langa problema de mai sus (cea cu erorile software ale HU), le-am mai semnalat de dimineta inca doua (de adaugat la pomelnic), pe care mi le-au confirmat, urmand a fi remediate dupa sosirea pieselor (saptamana viitoare), si anume:

- Difuzor audio usa spate stanga (barait puternic la tonalitati de bas, chiar si in cazul volumului scazut) - inlocuire. Foarte interesant, nu sunt genul care da muzica la maxim, 99% din cazuri ascult doar radio.

- Cadru suport scaun sofer (juca scaunul fata-spate) - inlocuire . Aici e ciudat pentru ca masina asta e condusa in proportie de 100% de catre mine (exceptand cand o mai trimit la spalatorie/service), si eu am in jur de 75 de kg doar.

Oare si astea se datoreaza tot ghinionului de a avea un exempler cu probleme? Cred ca nu, cred ca e vorba de calitatea cel putin indoielnica a muuuultor repere folosite, care sunt facturate de Skoda in pretul final al masinii, cat nu fac.

Modificat de Habba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi cam la toate mărcile ti se factureaza enorm fata de calitatea oferită, dar nu e ca si cum avem de ales si sa plătim cât credem noi ca face.

Totusi, cred ca esti mare ghinionist dupa cate povestești. Eu am ajuns la 45k km, urmează a2a revizie în mai puțin de o lună sper și nu am avut nicio problemă de genul.

Singura mea nemulțumire pt masina asta a fost suspensia care mi se pare gălăgioasă la gropi multe, mici si dese .. Dar m-am resemnat cu faptul că în tot grupul VAG asa se comporta suspensiile de pe MQB, nefiind ceva specific Superb 3. Totusi, la mine mai e timp pana spre 100k km sa apara probleme, deși dacă până acum nu a scos nimic capul sper ca nici nu o va face si ca am prins o masina bună. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/10/2018 at 3:36 PM, RzzV said:

Totusi, cred ca esti mare ghinionist dupa cate povestești.

Din pacate, crezi sau nu, asta e realitatea. Nu sunt povesti fara sens, iti dai seama ca nu am nici un interes ascuns; nu as pierde vremea inutil pe forum...

Asta e, am avut de ales in acelasi buget intre 3 oferte similare pentru leasing operational, respectiv Golf 7 SW Highline+, Passat B8 Business line si Superb Style+.

Am tras paiu' scurt. Cu siguranta ca nu il mai trag si a doua oara. Mai ales ca o inainte de SS3 am pastorit oaresce VW...

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu mi-am imaginat ca sunt povesti sau ca scrii din plictiseala lucrurile astea. Sunt convins ca le-ai patit pe toate cu masina. Acum, probabil ca multi stiu faptul ca indiferent de industrie, exista o cantitate de defecte acceptate in produsele / componentele folosite pt produsele fabricate. De aia spun ca trebuie sa fii ghinionist rau sa prinzi pe un produs finit atat de multe componente cu defecte, probabilitatea sa nimeresti asa ceva este aproape zero.

Aia cu bugetul si alesul e la fel cu dus intors. Am un coleg care spune despre Volkswagen si Audi exact ce spui tu despre Skoda. Iar el are Toyota acum, cu care are si mai multe probleme.. La VW si Audi a avut ghinioane fara numar, cu masini noi, mai mult au stat in service decat s-a bucurat de masini.

Un alt exemplu, dar deja sunt offtopic mult, e un alt coleg de birou care a avut pana de curand o Octavia 2 din 2006 (1.9tdi, ca Octavia mea), a vandut-o acum cateva luni pe la 160k km, dar de la 0km pana la 160k km el si-a blestemat zilele cu masina aia - ambreiaj schimbat de 3 ori pana in 120k km, turbina schimbata de 2 ori (prima data la 40k km), electromotor la fel, probleme cu compresorul de A/C si alte maruntisuri enervante. Comparand service-urile de la Octavia mea cu cele de la a lui am concluzionat acelasi lucru: ori eu sunt prea norocos, ori el prea ghinionist, eu la aproape 140k km acum pe Octavia, nu am schimbat nici macar o data turbina si inca e in parametri (cu tot cu soft stage 1 de la 60k km), ambreiajul l-am schimbat o data la 100+k km... Acum si-a luat un Duster, sa vedem cat de ghinionist va fi si cu ala. :D Poate ca si eu daca aveam experienta lui cu Octavia, nu mai alegeam acum Superbul...

Oricum, chiar daca nu o sa am probleme cu Superbul pana o vand, sunt aproape sigur ca urmatoarea masina va fi un clasa C sau E de la Mercedes, nu tot o Skoda, doar asa, ca sa schimb putin design-ul si stilul cu care m-am obisnuit la masini.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/10/2018 at 4:36 PM, RzzV said:

Singura mea nemulțumire pt masina asta a fost suspensia care mi se pare gălăgioasă la gropi multe, mici si dese ...

Salut,

O problema similara am avut si eu. Initial mi s-a spus ca asa sunt unitatile cu DCC (mai zgomotoase) dupa care zgomotele s au accentuat pe roata stanga fata. Rezolvarea a fost schimbarea casetei de directie. Problema am inteles ca ar fi comuna pe Superb si Kodiaq. 

Ramane de vazut daca mai apar zgomote.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare...

cand am geamurile deschise, nu conteaza ca e maxim sau jumatate, si inchid usa se aude zici ca e vechitura de 20 de ani...nu exagerez...cat de inchegata e masina in rest zici ca dacie veche cand are geamurile deschide.

ati remarcat careva? Sau fac o vizita la skoda?

multumesc

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!