Jump to content

Probleme tehnice Specifice Superb 3


kthor
 Share

Postare recomandată

23 minutes ago, 75NOR said:

2. Poti incerca un Loctite pentru suruburi ? E o pasta rosiatica, aplicatie anti-desfiletare la suruburi.

Cum ajung la capatul suruburilor? Cei din service au dat jos capitonajul..ceea ce eu nu am de gand sa fac. Acum - pot doar sa presupun ca au pus loctite-ul. Legat de folosire necorespunzatoare - masa nu am depasit-o iar 130 nu prea am avut unde sa depasesc..eventual doar accidental - asta si din cauza de consum. 

Ca sa fiu sigur ca minimizez sansele sa apara am montat suportii transversalii cat mai aproape de suruburii in asa fel incat parghia sa fie minima. Sper sa aiba efect.

31 minutes ago, 75NOR said:

5. Erorile de electronica sunt priceless. Daca nu poti sa o reproduci in service, mai bine nu o baga in seama. Am procedat la fel cu eroarea de DRL. Pentru 2 erori in 15k rulaj, nu ma stresez

O ignor si eu dar din cand in cand e enervanta  - apesi cap de cursa si astepti sa se duca geamul jos. Ridicii mana - se opreste geamul.

Trimite-mi si pe mie pe PM numele dealerului din Brasov. M-am cam saturat de PBN/Brady si parca merita un drum pana in Brasov.

 

19 minutes ago, vdragos said:

Primele 6 luni gratuit, apoi pe bani.

Cum de? Adica de ce trebuie platit? Care ar fi explicatia - ca nu e ca la unghiul de fuga unde poti zice ca e de la gropi si pe buna dreptate. Senzorul e fix, montat in botul masinii. Sau nu e asa? (Oricum sun azi la baieti pentru o programare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar n-am de ce e asa, mi se pare si mie usor revoltator dar ti-am impartasit din experienta altora care au avut probleme similare. 

Si in Bucuresti nu se poate decit la PBN, doar ei au scula de calibrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca @vdragos vorbeste serios inseamna ca sunt niste jegosi astia de la Porsche daca nu o considera problema de garantie decalibrarea senzorului.

La treaba cu scaunul, din nou sunt printre putinii norocosi? Sa inteleg ca la mai toti se misca scaunul ca in clipul pus de colegul @_ionut?

Nici cu geamul nu am avut problema descrisa pana acum, dar nici nu il deschid prea des (decat cand mai intru in parcari unde trebuie sa iau tichet).

La cutie clar nu e in regula ceva, avem acelasi motor si aceeasi cutie, la mine nu a carait niciodata. Ca idee, sigur nu ai avut caraituri dupa ce ai mers mai tare si apoi ai oprit brusc incercand sa bagi repede in marsarier? Daca astea au fost situatiile, nu cutia e de vina, ci tu, pentru ca la orice motor/cutie vei face asta, vor aparea caraituri din cauza ca nu apuca sa se faca sincronizarea pentru marsarier. (doar am intrebat, unii nu stiu chestia asta si considera ca are masina ceva)

La treaba cu barele de sus, nu are treaba ca e cu 2 sau 3 prinderi. Ori nu au fost stranse corect din fabrica ori au fost folosite necorespunzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se misca scaunul. Se misca la S2, din fabrica si a fost remediat pe garantie.

Eu inca ma chinui sa rezolv partea cu rezonanta ce se simte in caroserie. Se pare ca sunt ceva conducte de benzina care nu sunt fixate bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea cu cutia s-a rezolvat. Au reglat timoneria. O puteam reproduce intototdeauna - motorul pornit, masina oprita complet: ridicam abreiajul, apasam complet ambreiajul si bagam marsarier. Facea un zgomot cam ca o raba (asta e raba http://www.pro-auto.ro/images_74/36901_g_Raba-16tone-IRAK.jpg). Daca nu mergea din prima mai incercam inca odata: bagam in prima viteza, mergeam 1m, opream complet, puneam cutia la punctul mort, apasam complet ambreiajul si carrrr. Odata ce facea caraitul nu se reproducea problema pana cand nu mai miscam masina un pic de pe loc - adica intra frumos in marsarier. 

 Acum nu mai face asa.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre toate pe care le-ai patit, ce mai grava mi se pare asta cu cutia de viteze. Nu am mai intalnit de multi ani (de la un Aro) problema asta la nicio masina pe care am pus mana. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mie mi se cam aburesc farurile. Acuma nu stiu daca e de la folia de pe ele, sau de la umezeala din parcarea subterana de la bloc. Cert e ca acuma cand e frig partea de jos cam 2 degete este aburita.

Nu sunt sigur daca e sub folie sau in far.

 

Idei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de la far. S-a discutat asta si in sezonul rece trecut. Daca sta afara, la aer, fara faruri pornite, intr-o ora nu dispare abureala? Si la mine au reinceput sa se abureasca de vreo saptamana, de la umezeala asta de afara.

Manifestarea e cam asa: dimineata cand plec cu masina nu sunt aburite farurile, dupa ~1 ora de mers cu ele aprinse, cam 1-2 degete jos sunt aburite. Dupa ce o parchez, dupa 1 ora dispare abureala.

P.S. Daca nu ti se dezaburesc, e o problema. Daca doar se aburesc si apoi cand sta la aer se dezaburesc, e normal si nu-ti bate capul cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am exact ce zici tu @RzzV , dupa o perioada de stat afara se duce. Se aburesc doar de la trecerea garaj - afara sau afara - garaj si se duce dupa 30 de minute. Doar ca mi se pare ciudat sa se intample asta ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat sau nu, scrie in manualul utilizatorului ca e un fenomen normal daca apare si dispare - deci poti considera problema rezolvata. Sa depasim momentul, se discuta despre asta pe mai multe topic-uri in paralel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

Nu stiu daca o pot considera problema specifica , am cautat si nu am gasit pe altcineva sa descrie problema similara.

La capatul cursei pedalei de acceleratie daca insisti un pic mai tare pedala are un prag dupa care se duce un pic si  mai jos. Trecand de acel hop nu se accelereaza mai repede in niciun fel.

Stiu ca masinile au un fel de suport pe care se lasa pedala sa nu fie apasata prea mult sa se rupa.. o fi cazut acel suport ? poate sa fie kick-ul pentru limitatorul de viteza? 

Multumesc,

Modificat de ice_ears
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cite stiu eu, la unele pedale (probabil si la asta) exista un buton (comutator, switch) care spune ecu sa faca WOT (wide open throtle). Nu face altceva si la cutie manuala nici nu are cum sa aiba rol de kick down - adica atunci cind cutia retrogradeaza una sau mai multe trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala de acceleratie la superb este destul de ciudata, de aia exista si un mod software. Daca apesi pedala cam jumatate de cursa, masina accelereaza usor, probabil ca sa faca economie de carburant. La a mea am observat ca singurul mod in care masina beneficiaza de putere maxima este sa o calc sanatos, aproape pana la fund.

La inceput partea cu apasatul mai mult mi s-a parut deranjanta si voiam sa fac "audi throttle mod", dar acuma m-am invatat si cand am nevoie de putere, o calc puternic.

Modificat de darksun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butoul acela de sub acceleratie ala are rolul de a ignora limitatorul de viteza. Mai exact daca ai limita pusa la 60 si vezi ca e groasa treaba si ai nevoie de aceleratie o apesi pana la capat, inclusiv butonul si va accelera. Alt rol..nu prea stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri,  voiam sa fiu sigur ca e buton si nu altceva.. de cand l-am descoperit parca e mai usor de ajuns la el.. si ma cam sacaie :) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/5/2017 at 10:36 PM, _ionut said:

 

6. Si ultimul...si sper si cel din urma - Front assistul.

 

Am patit si eu. Masina avea fix 250km cand mi-a murit FA-ul. S-a rezolvat printr-o recalibrare a senzorului (1 zi de service) De atunci si pana acum (13 luni si 47.000 Km) n-am mai avut nicio problema, Nu mi se misca scaunul (si am 113kg) barile nu-mi misca (am facut un singur drum de Grecia cu Thule full pe masina)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posed un Superb 3 2.0 TDI DSG , STYLE, Kessy 2016, etc   (pret ~ 30000 eu)  Detin acest autoturism de 2 ani. 

Probleme intampinate:

1)  La un an de la cumparare ornamentele cromate de la portiere fata au luat-o razna. Cei de la Brady recunosc defect din fabricatie la nu stiu ce lot. Asteptat o luna pentru remediere, deh..era un singur electrician , restul in concediu.

2)  Prima iarna:    Deschid iarna trecuta capota si se deschide intr-un final foarte greu. Ma uit cu atentie...si vad cum un cheder de langa amortizor partea dreapta, care a avut condens s-a rupt la ridicarea capotei. Am incercat sa strabat manualul masinii si nu am gasit nici o contraindicatie sa nu ridic capota iarna. Merg la Brady la prima revizie si le povestesc si sunt tratat cu flit cum ca nu face obiectul garantiei un cheder lipit prost de capota. O sa incerc sa adresez sesizarile mai sus, eventual sa le cer sa specifice in fisa tehnica sa nu ridicam capota iarna la acest autoturism

3)  Un an jumate de functionare, contactul se incapataneaza sa se apese si sa porneasca sau opreasca masina. Schimb cheia 2, la fel. Incep sa devin tot mai atent la intrarile in intersectii, avand in vedere ca sistemul start-stop da eroare cand ai nevoie mai multa de el... Sun iar la Brady...Veniti cu 2 randuri de chei la noi...iar recunosc un defect din fabricatie.

Concluzii:

      Masina mi se pare mai prost lucrata decat Superb 2.

     Unii poate vor spune ca sunt pretentios...dar Dupa al 2-lea  Superb nou, ma voi indrepta catre un audi a4 ori a6 sh. Succes !

 

Modificat de adigolf2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adigolf2003, cred ca nemultumirile tale sun legate mai degraba de service, el este cel care ne trateaza ca pe prosti! Nu vrei sa-ti povestesc despre Porsche Timisoara, paraca ai merge la ghiseu la primarie asa te trateaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adigolf2003: te inteleg, e neplacuta situatia. 

Partea cu ornamentele cromate a fost problema recunoscuta la MY2016. Partea cu chederul...cred ca e asamblare defectuoasa. 

In ceea ce priveste contactul....da, foarte neplacut :( 

Sunt de acord cu concluzia ta, mai ales ca am avut si eu S2 nou si vad cum se comporta si acum, dupa 5 ani. Mare atentie, calitatea in scadere nu e ceva specific Skoda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calitatea in scadere si preturile in urcare sunt specifice pentru fiecare producator auto ! Suntem o societate de consum ! La mine in cartea tehnica a masinii spune clar durata medie de functionare este de 7 ani ..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, hai sa revenim cu totii pe "Probleme Specifice Superb3"...e mai constructiv asa, zic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am o rugaminte:

Am Superb 2017, 1.4TSI 110Kw. 

Poate cineva sa-mi spuna daca in fata rotii din stanga spate (intre  toba intermediara si lonjeron) trebuie sa fie un scut de plastic?

Sau poate cineva sa-mi trimita sau sa-mi dea un link cu o poza de Superb 1.4TSI de dedesubt unde sa se vada plasticele de protectiedin partea din spate?

[Toata ziua de ieri mi-am petrecut-o cautand fara success pe internet. Am studiat si manualul de service dar nu am gasit unde sunt scuturile de plastic]

Ca istoric, am masina de noua de 3 luni, am fost lovit fff usor din spate prin noiembrie, a fost la reprezentanta in mijlocul lui decembrie ca sa-i indrepte o mica umflatura de pe fusta din spate. Cu totul intamplator ieri m-am uitat sub masina si am vazut un furtun langa toba, ceea ce mi s-a parut cel putin bizar (vezi poza scut1a.jpg).

Am atasat si a 2-a poza : pe mine ma intereseaza daca in zona delimitata de galben trebuie s fie un scut de protectie (aproximativ).

(Pozele sunt lacute din fata rotii stanga spate.)

Am sunat si la reprezentanta, voi merge pana acolo in zilele urmatoare, dar dupa aproape 2 luni , nu am nici o speranta ca vor recunoaste ceva, si cel mai probabil o sa-mi cumpar eu piesa lipsa si o voi monta singur, decat sa fac x drumuri si sa platesc o manopera pe max 2 surube.

In partea dreapta (fara toba) este un scut similar care se prinde intr-un surul de aparatoarea de noroi, si inspre fata are 2 urechi care se prind de scutul urmator.

Imi cer scuze de calitatea pozelor, distanta este f mica.

Am fost si la un magain de piese auto dar nu am reusit sa identific piesa lipsa pe desenul lor.

Multumesc mult pentru ajutor.

 

 

scut1a.jpg

scut2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai_mva: din ce m-am uitat la mine, dedesubtul masinii e acoperit integral in partile laterale de scuturi, pana in dreptul suspensiei spate. 

Poti pune o poza mai "de ansamblu" ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai_mva la mine arată exact ca la tine. Nu lipsește nimic, asa sunt toate. Zona aia e "descoperită" dar nu afectează nimic. 

P.S. Prima poza e facuta de langa roata spate stanga spre fata masinii, iar a doua e facuta de langa roata fata stanga spre spatele masinii.

20180215_165138.jpg

20180215_165153.jpg

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR . Atasez o poza in care se vad ceva mai multe .  Cred ca scutul acela depinde de forma tobelor intermediare si implicit de motorizare. 

Intre timp mi-a confirmat si RzzV (@RzzV - multumesc mult pentru ajutor!) si daca si la el e la fel, cumva m-am linistit. Este ciudat totusi ca nu au putut pune un scut si acolo la 1.4 TSI.

Tot pe subiectul acesta, scutul "lipsa" ar fi reperul 30 din schema atasata . Aceasta schema am vazut-o si la cei cu piese auto care insa mi-au confirmat ca nu exista pe motorizarea mea.

Codul ipotetic piesei ar fi :  3Q0825101A

Cred ca este doar pt TDI, daca as fi in Bucuresti asa m-ar tenta sa incerc sa vad daca se potriveste :) (nu cred ca s-ar potrivi):

https://www.pieseauto.ro/alte-piese-de-caroserie/vw/passat-b8/suport-plastic-vw-passat-b8-2015-3q0825101a-3q0-1405235755.html

Concluzia mea dupa discutia cu Rzzv ar fi ca pe1.4TSI se pare ca lipseste. 

De ce lipseste, si daca este OK sa lipseasca asta chiar nu inteleg. O fi toba mai fierbinte decat la TDI? Sau pur si simplu este o economie de 20EUR la producator?

M-am uitat la un Passat TDI si suportul similar este f apropiat de de toba intermediara (cam 2 degete), toba intermediara care insa este mai lunga si mai subtire decat la TSI . 

 

 

20180210_163302.jpg

scut lipsa.jpg

Modificat de mihai_mva
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!