Jump to content

Schimbare flansa amortizor


iancu
 Share

Postare recomandată

Scula asta trebuie.Se baga si se invarte 90°

spreader  3424.png

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia o poti folosi cat vrei. Nu iese jamba de la amortizor din fuzeta ca nu are loc fuzeta sa se duca in jos de planetara si pivot. Cred ca ai folosit scula si ai avut noroc de suspensie sport cu arcul mai scurt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In suspensia normala si cea de pe bluemotion este diferenta de ~10mm.La cea BM ansamblul fiind mai scurt.Deci daca nu vreti sa va prindeti urechile incercand sa aduceti totul la pozitia initiala si apoi sa urmati procedura urcade de mine pe pagina anterioara, respectati pasii de prima data.

Daca sunteti singur si lucrati la sol scoateti etrierul de pe fuzeta pentru a usura ansamblul, ca altfel va rupe spatele.Daca lucrati pe elevator scoateti  etrirul sa il agatati de ceva pentru ca e pre agreu ansamblul cu fuzeta.

Daca nu scoateti etrierul aviz amatorilor, grija la matele de acolo sa fie pe partea corecta fara de telescop.

Modificat de flavyus1987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ar mai fi si asta o varianta. Insa mult mai tentanta este cea a lui @EEXCALADE, dar nu stiu daca am norocul sa pot scoate amortizorul din fuzeta la suspensia pentru drumuri grele.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare colegi, am montat pe fata amortizoare KYB cu flanse SACHS  si dupa o saptamana a inceput sa se auda o bataie in zona flanselor, zgomotul este mai accentuat la trecerile de cale ferata si piatra cubica. Am ales sa schimb flansele crezand ca este defect de fabricatie cu unele SKF dar zgomotul este acelasi fara nici o inbunatatire. Cand le-am dat jos pe cele sachs am observat uzura, derformare ca si cum ele ar sta inclinate si bat in oala sau suport, acolo unde vin prinse cu cele 3 suruburi.  Mentionez ca au fost montate cu sagetile in interior si cred ca au fost stanse cat trebuie iar restu ..tot ce insemna bucse brate, pivoti, bara stabilizatoare,caseta, bielete directie, bielete antiruliu sunt in regula. Este cineva care a mai intalnit problema asta sau cum ar trebui sa procedez in cazul asta?

 

Atasez o poza cu zona unde apare uzura.

flansa-amortizor-vw-passat-b6 ..jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!