Jump to content

Sfat achizitie leon 4x4 tdi


xcsu
 Share

Postare recomandată

Salut!
De cateva zile imi caut masina si am pus ochii pe modelul leon 4x4, cupra 4 tdi din ce am vazut pe net. Eu pana acum am avut opel sau renault, deci nu prea am interactionat cu nimic din grupul VAG. Motorul este 1.9 tdi ARL si transmisie haldex prima generatie. 
Intrebarile mele ar fi, in primul rand, ce trebuie sa urmaresc/verific atunci cand ma voi duce sa vad o masina, dar si care sunt problemele comune sau mai des intalnite ale acestui model?

Va multumesc si apreciez fiecare raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pornirea, sa porneasca la sfert avand in vedere ca nu este frig afara, sa nu scoata fum, uite-te la motor sa invarta rotund, sa nu aiba trepidatii neregulate, asculta motorul sa nu se auda sunete suspecte, si la fel, apasa ambreajul pe liber cu motorul pornit sa nu tacaie ceva, sa intre usor in viteze, verifica si mersul in marsarier. Uite-te sa nu aiba scurgeri de ulei, eventual du-o pe o rampa sa te uiti sub ea. Asculta in mers motorul, si turbina sa nu fluiere. Si daca vrei sa o achizitionezi fa-i si o diagnoza si verifica valorile injectoarelor, sa fie valori aproximativ egale, este motor PD si injectoarele trebuie schimbate-rectificate toate in cazul in care unul nu lucreaza in parametri normali (injectoarele sunt legate in serie, si se scot toate odata). Incearca si verificarea km la diagnoza, asta daca iti arata ceva. Iar ca aspect tine de tine daca conteaza sau nu ca are zgarieturi pe lac sau altele, verifica usile sa nu aiba probleme la deschidere-inchidere, verifica si clima (daca are). Sa nu uitam si de directie si frane. Probleme comune nu cred ca sunt atata timp cat masina este tinuta din scurt si condusa cum trebuie. Cele mai importante sunt injectoarele (care necesita ulei special pentru a proteja firele care leaga injectoarele intre ele, motorina de calitate, nu din aceea care merge pe motoarele ALH sau AGR), turbina (care este bine sa nu mergi subturat, adica sub cuplul masinii, dar nici turata peste 4000 rpm), si ambreiajul cu volant ( sa nu pleci cu scartait, si sa ti piciorul pe ambreiaj in zadar). Si amortizoarele sa fi atent la ele la drum, peste hopuri sa nu te legene, si la fel si in curbe sa nu se lase prea mult pe o parte, sa o simti stabila. Iar la bucseraie e bine sa ti-o verifice cineva care stie.

Modificat de maryus2y
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!