Jump to content

Lupo 1,4 100 ps cod motor AUB


bog67
 Share

Postare recomandată

am un lupo 1,4 16 v de 1001 cp si ma gindeam daca ar merge sa ii maresc capacitatea cilindrica sa ajung la motorul de 1,6 de pe lupo GTI

lupo de 1,4 are 76,5x75,6  alezaj x cursa si cel de  lupo Gti are 76,5x86,9

Acum intrebare pentru cei ce stiu .daca pun un vilbrochen de la motorul de 1,6 16 v ce are palierul mai mare si care are capacitate 1598 si are 76,5x86,9  (exact ca lupo 1,6 GTI) ar merge?  pus cu bielele de la motorul de 1,6 si cu pistoanele.sau depasesc pistoanele nivelul blocului?blocul de 1,4 e egal la inaltime cu cel de 1,6? si daca stie cineva daca sint dif majore la chiulasele de 1,4 fata cea de la 1,6 gti(inclusiv axe)

Va multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca pe  tehnic nu prea sint multi .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este destul de complicat ce ai întrebat tu, aşa că am mutat topicul la motoare pe benzină unde va fi mai vizibil pentru cei care se pricep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.mersi   poate aici sa gasesc ceva care sa  ma ajute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din intamplare, am masini cu AUB si AUS, adica exact ce intrebi tu. AUS nu e GTI, dar e mult mai aproape de AUB. Legat strict de intrebarea ta, nu poti pune arbore cotit de 1,6 pe blocul de 1,4. Motivul l-ai spus singur - pistonul va iesi afara exact cu diferenta intre curse, adica cu 11 mm. Plus ca nu stiu daca va avea loc sa se invarteasca in bloc. Nu ma refer la cotele lagarelor, nu le stiu. Chiulasele cred ca difera intre ele, dar foarte putin. Cred ca diferente sunt intre unghiurile camelor. AUB are relantiul ceva mai sus decat AUS, probabil ca sa "scoata" ceva cuplu la plecarea de pe loc. Mai mult de atat nu gandesc acum ca ar fi diferente. Inca ceva: distributia de AUB e aceeasi ca la AUS din ce am vazut cand le-am schimbat. Nu stiu cea de GTI...pentru ca nu m-a interesat. Daca mai afli ceva chiar as fi si eu interesat de ceva conversie. Despre axele cu came poti afla la un magazin de piese auto - ma refer daca difera codurile OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu trebuie sa fie biele mai scurte sau distanta de la axul boltului pistonului pina la partea lui superioara sa fie mai mica daca sint aceleas biele ca sa nu iasa in sus. exact asa e la dacia 1400 si cea de 1600.au marit palierul la vilbrochen  au pastrat bielele si au micsorat pistoanele din ax pina suscu diferenta de cursa pe din doua.

Daca tu zici ca distributiile se potrivesc ar putea sa fie blocurile la fel de inalte  deoarece cureaua are aceeasi lungime  sau sint puse rolele in alta pozitie si  suplinesc diferenta de inaltime.Cred ca am sa iau un vilbrochen de 1,6 dar cum spuneam de la motorul cu cilinedreeade 1598  si sa vad daca se pupa pe blocul aub.se pare ca vw are biele de 2 sau 3 lungimi standart

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata ce cursa e mai lunga, nu cred ca bielele sunt mai scurte. Si nici nu cred ca pistoanele sunt diferite. Doar la vilbrochen sa fi modificat ceva, si la blocul motor, normal, ca sa obtina acea diferenta de 5,5 mm per jumatate de cursa. Eu as vrea sa pun motor de 1,6 direct la mine, nu mai modific nimic la motor. As fi curios care sunt diferentele intre unghiurile camelor la BCB si AUB, si as fi curios cum ar merge un bloc de BCB(AUS) cu chiulasa de AUB. Ca sa obtii aproximativ aceeasi putere din motoare de 1,4 si 1,6 inseamna ca cel de 1,4 are timpii de umplere a cilidrilor diferiti de 1,6, ca si timpul de injectie. Si mai am o curiozitate: daca fiecare motor ar funtiona cu ECU-ul celuilalt - ma refer la AUB si AUS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!