Jump to content

Passat B6 - 2.0 TDI BMP - Pachet Individual


gheta.gabi

Recommended Posts

Incep prin a va saluta.

Dupa cum spune titlul, este vorba despre un VW Passat B6, 2.0 TDI, cod motor BMP, an de fabricatie 2006.

Initial, am vrut motorul CR, pentru ca este mai nou si mai fiabil. Dar, cand am descoperit negresa, cu pachetul individual, am riscat, stiind ca PD-urile au belele la injectoare, pompa ulei, pompa motorina, etc. si am cumparat-o.

Dotari:

  • Cutie DSG 6+1
  • Auto-hold
  • BI Xenon adaptiv + cornering
  • Proiectoare ceata Xenon
  • Spalator de faruri - I-am dezactivat pentru consuma MULT lichid si la fiecare pornire a motorului, la actionarea manetei, pornesc si ei.
  • Senzori parcare fata + spate
  • Scaun sofer reglabil electric 
  • Scaune fata incalzite
  • Bancheta spate incalzita
  • Cotiera fata / spate
  • Torpedou frigorific
  • Priza 220 V
  • Interior full piele ( doua culori crem + negru ) Individual
  • Senzori lumini / ploaie / presiune roti
  • Oglinzi electrice incalzite si rabatabile electric heliomate
  • Volan Piele + Comenzi volan / Computer bord(MFD)
  • Navigatie + sistem audio DYNAUDIO cu magazie 6 CD
  • 10 airbag-uri
  • Private glass
  • Jante aliaj 18" Chicago + anvelope vara Vredestein Ultrac Sessanta Giugiaro si anvelope iarna Taurus
  • Pachet crom interior si exterior
  • Keyless go / Keyless entry
  • Carlig remorca original
  • Dublu climatronic
  • Follow Me Home / Leave Me Home
  • Pilot automat
  • Dublu climatronic
  • Frana de mana electronica

Ce i-am facut de cand o am:

  • I-am schimbat MFD2-ul cu o Navigatie dedicata cu Android, full touch Navigatie Android

https://drive.google.com/folderview?id=0B5IIIZD9mEpmaE90QUlwOHlnWVE&usp=sharing

  • Schimbat becurile la pozitie, numar si interior cu LED
  • I-am activat din VAGCOM: Sa se inchida geamurile daca sunt deschise si incepe ploaia, sa se stinga proiectoarele cand dau faza lunga, 50% intensitate pe semnalizari fata, stopurile de tip DONUT.

Ce urmeaza sa-i fac:

  • In weekend acum ii fac remap la 170cp si 400nM, Deocamdata fara kickdown cu ESP activ si anvelope iarna ia 10 secunde pana la 100: 0-100 km/h
  • Ii voi schimba parbrizul pentru ca este crapat
  • Voi schimba suportii motor central (sus si jos), ca s-au cam dus bucsele alea si tremura masina la prima pornire dimineata (130 lei ambii pe FEBI)
  • Si daca am noroc sa gasesc pe la 500 lei farul de pe partea dreapta (pasager) care sa aiba functionala faza lunga, ar fi senzational. Am clasica problema cu clapeta din far care nu se mai ridica, deci n-am faza lunga pe acel far.

https://drive.google.com/folderview?id=0B5IIIZD9mEpmQkpxU09jeTV0Q28&usp=sharing

Edited by gheta.gabi
Link to post

S-o stapanesti sanatos. Foarte frumos cocosatul, imi place mult interiorul si jantele. Stai linistit, BMP n-are problema injectoarelor, dar ai grija cu pompa de ulei.

Link to post

Merci Gnr.

PS: Cocosatul e modelul anterior (B5.5) :)

Link to post
18 minutes ago, gheta.gabi said:

Merci Gnr.

PS: Cocosatul e modelul anterior (B5.5) :)

Nici b6 nu e departe...

Link to post

Mie nu mi se pare, dar, fiecare cu parerea lui :)

Link to post

Salut si bine ai venit!

Insa... 

"Initial, am vrut motorul CR, pentru ca este mai nou si mai fiabil."  

           Mai citeste si tu forumul, sa vezi daca iti pastrezi parerea. Si nu numai. 

           Pe de alta parte, oricum ai cam dat-o din lac in put. Ai luat cel mai ...sensibil .. 2.0 tdi PD de pe Passat. BMP-ul. Pompa ca pompa.. dar axa cu came? Dar tachetii? Dar vilbrochenul? Dar dpf-ul..? 

In schimb, sa o stapanesti sanatos si sper sa nu ai parte de incidente nefericite. 

Noroc si toate cele bune!

(constientizez linistit ca voi lua minusuri la greu de la BMP-isti :)) )

Link to post

BMP-ul este cel cu un singur ax cu came.

Am citit forumul destul de mult, iar problemele mari au fost la cele cu 2 axe cu came (BKD).

Pompa de ulei este problema comuna, indiferent de codul motorului si este o loterie daca va pica sau nu.

DPF-ul este ok, daca stii sa mergi cu masina. Daca mergi numai la consum, DPF-ul se va infunda si vor aparea problemele. Daca la drum lung mergi cu 100km/h ca sa stai la 2000rpm si vrei sa-ti consume putin, DPF-ul nu va intra in regenerare si vei avea probleme cu el.

Despre tacheti si vilbrochen, nu am cunostinte.

Nu exista masina fara probleme, si CR-urile au bubele lor.

Nu este vorba de faptul "am BMP si e cel mai tare", dar, dintre toate 2.0 TDI PD, este cel mai fiabil, daca se poate zice asa.

Edited by gheta.gabi
Link to post

Sa o stăpâneste sănătos si fara incidente. Cât te a costat navigatia ? 

Link to post

Merci, in total, cu vama si shipping, m-a dus aproape 2300 lei

Edited by gheta.gabi
Link to post

La multi km fara evenimente ! 

Daca sunt probleme ....vezi in topicul Probleme specifice motor bmp .

Toate sunt rezolvabile .

Link to post
9 hours ago, gheta.gabi said:

BMP-ul este cel cu un singur ax cu came.

Am citit forumul destul de mult, iar problemele mari au fost la cele cu 2 axe cu came (BKD).

Daca te referi la chiulasa da. Daca era tip A sau B, la cea tip C nemaifiind riscuri iminente. Insa, axe cu came la 16v belite nu ai sa vezi. Ori tacheti sparti. Categoric nu ai citit suficient. Nici pe departe.

Nu este vorba de faptul "am BMP si e cel mai tare", dar, dintre toate 2.0 TDI PD, este cel mai fiabil, daca se poate zice asa.

Nu.. :)

Nu vreau sa fie flame dar nu mai face afirmatii de care nu esti sigur ori care nu sunt conforme cu realitatea. Nu de alta, dar mai citesc si alti vizitatori care probabil sunt interesati de vreun B6 si ar fi pacat sa castige teren dezinformarea. Nu am nimic cu tine sau ceva de genul. Am spus-o si mai multor alti colegi. 

Si apoi, lasand asta deoparte, ma indoiesc ca ai ales masina asta ca ai vrut BMP de bun ce era ci mai degraba pentru ca te-a hipnotizat aspectul ala.. "individual". N-ai fi nici singurul de altfel. 

Edited by Andrei_Tdi
Link to post

...plus ca BKD-ul NU s-a pus pe passat. 

A da...170 cp si 400nm? La ce tuner? In rest zic sa ai drumuri bune.

Link to post

@ Andrei_TDI - Vad ca esti fan discutii in contradictoriu... Este topic de prezentare, nu de discutii probleme tehnice sau comune pe cod motor si n-as vrea sa-l poluam mai mult decat e nevoie. Vorba lui EEXCALADE, sunt topic-uri dedicate pt BMP.

                         - Daca pe tine nu te atrage aspectul de "Individual" este ok, dar nu trebuie sa o spui de parca MARE greseala ce am facut, ca mi-au placut dotarile si faptul ca este ceva foarte rar la noi.

                         - Masina este la mine, am dat banii pe ea, deci sa incep acum sa-i caut posibile probleme, probleme pe care este posibil sa nu le am, e inutil. DAR, promit ca, deindata cum voi avea o problema, te voi contacta, intrucat vad ca ai destul knowhow.

@ cristi511 - Nu stiam ca BKD-ul nu s-a pus pe Passat, dar omul cat traieste invata :) 

                     - Remap-ul l-am facut la un baiat, care mi-a facut remap si la Passat-ul vechi, si in 3 ani n-am avut probleme, deci, face treaba buna. Nu are anunturi pe olx su pe forumuri, lucreaza pe recomandari.

Link to post

Hai cu o curatare + hidratare + regenerare la interiorul ala frumos ! :D

Foarte bune datele dupa resoftare, dar esti sigur ca sunt reale? (ai facut un dyno ? ) 

Succes ! :) 

Link to post

Urmeaza sa-i fac in primavara/vara o curatare, imi sta pe creier :)

Nu am facut test dyno pana acum, pentru ce se simte bine de tot diferenta de putere, iar eu sunt multumit de rezultat. In plus, e si scump :|

PS: CC-ul tau este DE VIS!!!

Edited by gheta.gabi
Link to post
  • 1 year later...

Masina se va vinde in scurt timp, urmeaza sa o postez pe diverse site-uri de profil, deci se poate inchide topicul, multumesc.

Link to post
  • taz21 locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Similar Content

    • ciacobet
      By ciacobet
      Salutare forumisti!
      -masina nu are erori la scanarea cu vag com. 
      -nu are zgomote ciudate din motor
      -cam follower schimbat acum 200km odata cu distributia 
      -problema aparea si inainte de schimb si acum dupa 
      -cum se manifesta -> acceleratie mai brutala si nu conteaza treapta de viteza, cand ajunge la 4500 - 5000 de ture imi taie pedala. 
      -daca accelerez lin, nu are nici o problema
       
      Intrebari :
      daca e problema cu debitul de benzina, nu ar trebui sa apara vreo eroare?
      de ce merge ok daca accelerez lin?
      de unde sa incep sa sap pentru a gasi problema?
       
      Merci !!!
       
      PS: pentru moderatori: am cautat 2 ore inainte de a posta si nu am gasit nimic asemanator cu problema mea. 
    • ciolib
      By ciolib
      Salutare, 
      Ma conformez celor promise si deschid topic pentru noua masina.
      Nu am talentul de povestitor al celorlanti colegi de forum dar sper sa vin cu informatii actualizate pentru cei care vor sa se documenteze inaintea cumpararii acestui model. 
      Cateva date despre masina : Superb 3 MY 2019 (asa apare in VIN Decoder) , motor  2.0 TDI 150 cp, cutie manuala in 6 viteze, echipare  Ambition +  Cleverpack Ambition, culoare Business Grey.  Masina a mai primit de la dealer covorase de cauciuc ,de la mine protectie tunel median, prezoane antifurt , CASCO si binenteles un plin de motorina. Masina a venit echipata cu Pirelli P7 215/55/17. Am solicitat oferta pentru motare incalzire stationara (Webasto) , am aceasta optiune pe Golf si m-am cam dezvatat sa dau iarna la racleta . 
      Am platit masina Luni 01.10.2018 , a ajuns la dealer pe 4.10.2018 si am preluat-o astazi 05.10.2018. Masina a fost aleasa din cele deja configurate si aflate pe stoc. 
      La prima alimentare au intrat 68,47 litri si ca sa raman in registrul premierelor cum am iesit de pe poarta delarului am notat si primul gainat. Sper sa fie cu noroc . 
      Dupa primi 97 km imi afiseaza un consum mediu de 6.3 l/100km si o autonomie AdBLUE de  10500 km , nu este concludent mai vedem dupa perioada de rodaj.
      Cateva impresii dupa 97 km:
      - masina are garda la sol mai mare decat ma asteptam  / am vazut in poze si filmulete ( bine majoritatea erau cu suspensie sport acolo  ) nu am PDG.
      - fara "greierasi"  si alte zgomote
      - cuplul se simte bine chiar si la turatiile limitate de rodaj
      - farurile BiXenon cu AFS isi fac foarte bine treaba ( ramane sa vedem cum se comporta pe ploaie si ceata)
      - oglinzile heliomate exterioare sunt binevenite in conditiile noastre de trafic ( la Golf o aveam doar pe cea interioara)
      - nu da impresia de barca 
      - ecranul multimedia este un magnet de amprente precum si suprafata glosy de sub el.
      Atasez mai jos cateva poze facute astazi pe fuga.  
       
       
    • mt15
      By mt15
      passat b5.5 tdi, 2002, cod motor AVF, 131 hp
      mers pe autostrada xxxxxxxxxxxxxxxx  km/h, la un moment dat incepe sa vibreze, sa nu mai aiba putere si sa scoata fum.
      rezultat: piston crapat
      de ce?



  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri