Jump to content

Passat b7,bluetdi


Versanu

Postare recomandată

Buna ziua,de curand mi am cumparat un passat b7 2012 second-hand aprox. 174.000 km.

Dotari

Parbriz incalzit
bi-xenon adaptiv,cornering light,senzori ploaie,incalzire in scaune si ventilatie,webasto,navigatie rns 315(pe care as vrea sa o schimb),computer bord varianta color,senzori parcare cu afisaj.

Motor 2.0 bluetdi,euro 6,140 cp,6 viteze manual.

Bun asta e partea frumoasa doar ca am niste nelamuriri(am scris jos in comentariu).

 

819203353_8_732x488_rev021.jpg

819203353_7_732x488_rev021.jpg

819203353_4_732x488_rev021.jpg

819203353_3_732x488_rev021.jpg

819203353_5_732x488_rev021.jpg

Modificat de Versanu
Link către comentariu

1.Cand am cumparat masina imi zicea ca trebuie sa pun adblue.Cum nu am stiut exact de unde il pot cumpara,in drumul spre casa m am uitat pe internet si am vazut ca pot lua din omv.Pana am ajuns la omv mi se aprinsese martorul de la adlue dar si cel pentru filtrul de particule.Dupa am alimentat cu adblue martorul pentru adblue s a stins dar cel pentru filtrul de particule a ramas aprins inca 50-60 km apoi s a stins.As vrea sa stiu cand is face regenerare dpf-ul?

2.Acum cateva zile mi s a aprins martorul check engine.Am dus masina la tester si a iesit eroare sensor 3 NOx ceva de genul.Am sters eroarea iar dupa aprox 120 km inca nu a aparut.Oare sa aiba treaba cu dpf-ul.Am impresia ca  s a aprins martorul dupa ce la o intersectia am plecat cu a doua si m a cam scuturat.

3.Ce ulei ar trebui sa pun?Imi zice service in 700km.Am citit undeva ca este un ulei mai bun care ar fi mai bun pentru masinile cu dpf.

Modificat de Versanu
Link către comentariu

1. DPF isi face regenerare cand citeste un grad mare de "incarcare" al filtrului (Cand se infunda) .

Acesta se regenereaza fie in mers, fie stationar cu motorul pornit (iti creste turatia la 900-1100 rpm si la accelerare se aude un sunet metalic).

Se poate regenera si fortat dintr-o interfata de diagnoza (VCDS etc)

3. Castrol Edge 5W30 respecta standardele VW 504 00/ 507 00 , potrivit pentru masinile cu DPF .

Nu stiu ce stil de mers ai, dar incearca pe cat posibil sa nu mergi subturat, schimba increzator in turatii mari ca nu pateste nimic (tocmai, e bine sa mergi mai turat pentru turbina, dpf, etc). Zic asta fiindca ai zis ca ai plecat cu a doua etc (poate nu asta era motivul, doar o mentiune).

Fa un plin cu o motorina calitativa, eu de ex bag numai ECTO Diesel (luk) , am simtit imbunatatiri dupa ce am folosit motorina asta (cred ca a mai curatat putin injectoarele).

Frumoasa masina, multi km fara probleme.

Succes.

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Multumesc pentru lamuriri!

De schimbat vitezele le schimb in 2100-2500,dar de exemplu merg mult cu 60(incepator fiind nu vreau dureri de cap), a 4 a,turatia la 1600-1800 e ok?

Dar si cand prind drum liber in afara localitatii nu prea o iert.

Modificat de Versanu
Link către comentariu

Aa si mai am o nelamurire cand o pornesc la rece esapamentul emana un miros ciudat,e normal?Sa fie de la adblue ca masina e cu euro 6?

Scuze de dublu post.

Link către comentariu

Schimba de la a 2-a in sus si in 3000-3500 , nu iti face probleme, atata timp cat nu bruschezi masina e ok .

A 4-a cu 1600-1800 nu prea e ok, e usor subturat.

Cand o pornesti la rece e normal sa dea putin fum, sa emane ceva mirosuri ciudate etc. (de retinut, la rece sa o menajezi, si sa nu o turezi / fortezi, lasa sa ajunga apa la 70-90 grade si apoi treptat mergi mai turat, ca sa se incalzeasca progresiv, sa nu ii dai socuri) .

Nu iti mai face atatea griji, atata timp cat masina merge ok si nu ai erori in bord n-ai de ce sa te panichezi.

 

E bine sa ai 2-3 drumuri mai lungi pe luna, in care sa mergi turat macar 5 minute constant intre 2500-3000 ture, filtrul DPF se mai regenereaza in timpul asta, cat si injectoare, turbina, evacuare etc se mai curata.

Link către comentariu
33 minute în urmă, bubu182 a scris:

Schimba de la a 2-a in sus si in 3000-3500 , nu iti face probleme, atata timp cat nu bruschezi masina e ok .

A 4-a cu 1600-1800 nu prea e ok, e usor subturat.

Cand o pornesti la rece e normal sa dea putin fum, sa emane ceva mirosuri ciudate etc. (de retinut, la rece sa o menajezi, si sa nu o turezi / fortezi, lasa sa ajunga apa la 70-90 grade si apoi treptat mergi mai turat, ca sa se incalzeasca progresiv, sa nu ii dai socuri) .

Nu iti mai face atatea griji, atata timp cat masina merge ok si nu ai erori in bord n-ai de ce sa te panichezi.

 

E bine sa ai 2-3 drumuri mai lungi pe luna, in care sa mergi turat macar 5 minute constant intre 2500-3000 ture, filtrul DPF se mai regenereaza in timpul asta, cat si injectoare, turbina, evacuare etc se mai curata.

Multumesc frumos pentru raspuns!O sa incerc sa aplic sfaturile tale.Apropo frumoasa masina ai,interiorul e criminal.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
On 01.03.2016 at 3:45 PM, Versanu said:

1.Cand am cumparat masina imi zicea ca trebuie sa pun adblue.Cum nu am stiut exact de unde il pot cumpara,in drumul spre casa m am uitat pe internet si am vazut ca pot lua din omv.Pana am ajuns la omv mi se aprinsese martorul de la adlue dar si cel pentru filtrul de particule.Dupa am alimentat cu adblue martorul pentru adblue s a stins dar cel pentru filtrul de particule a ramas aprins inca 50-60 km apoi s a stins.As vrea sa stiu cand is face regenerare dpf-ul?

2.Acum cateva zile mi s a aprins martorul check engine.Am dus masina la tester si a iesit eroare sensor 3 NOx ceva de genul.Am sters eroarea iar dupa aprox 120 km inca nu a aparut.Oare sa aiba treaba cu dpf-ul.Am impresia ca  s a aprins martorul dupa ce la o intersectia am plecat cu a doua si m a cam scuturat.

3.Ce ulei ar trebui sa pun?Imi zice service in 700km.Am citit undeva ca este un ulei mai bun care ar fi mai bun pentru masinile cu dpf.

salut,Versanu,,zimi si mie ce tip de adblue ai bagat in vw,cat a costat litrul,multumesc.

Link către comentariu

Chiar conteaza tipul de adblue?:)).Am pus de la OMV chiar nu stiu firma stiu ca pe 10 litri parca am dat 80 de lei

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!