Jump to content

Consumator ascuns / Consum mare de curent (Touareg 7P)


Crisssti
 Share

Postare recomandată

Am un prieten care are un Touareg ,si se confrunta cu o problema a consumului exagerat de curent (150 mA).In doua zile nu mai are cu ce porni bateria.A fost la reprezentanta la Cybernet Bacau , si acestia au pus masina pe tester , zicand ca e de vina bateria , ceea ce m-a dus cu gandul la o lipsa de pregatire din partea lor.Totusi 150 mA este un consum exagerat , si eu gandesc ca este normal sa ramana repede fara curent in baterie.As dori sa masurati si voi ce consum aveti (verificati stand in masina cu toate usile inchise , inseriind un aparat de masura , setat pe amperi).Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se pare EXAGERAT. Totusi eu am ~10mA dar ma gandesc ca la Tuareg mai consuma alarma si gadget-urile de prin masina. Eu cred ca e bateria de vina.

Offtopic : interesant motor ai pe golf :lol:

Modificat de ZBENG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un bec de pozitie consuma in jur de o,4A,o baterie buna trebuie sa tina(daca ar fi de 40AH)100de ore.Deci dupa mine bateria este gata,ori este descarcata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub un anumit prag de tensiune a bateriei calculatorul nu mai intra in st-by si de aici consumul exagerat.

Trebuie probat cu o alta baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FABIAn RuSu

:icon_thumright:

Offtopic : interesant motor ai pe golf :angry:

1.4 TDI nu exista pe Golf AFAIK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no la cibernet tiai gasit si tu sa te duci aiai is cu vaca au facut scoala la parcu dendrologic!

no ca problema cred ca undeva se fura curentul un scurt ceva !! de obicei mai apar necazuri al firele care trec in usi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Va rog i-mi poate spune careva cum se face accesul la bateria de sub scaunul soferului. Se rabateaza scaunul mecanic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Bună dragi colegi de suferință, am un touareg 7l r5 2.5tdi varianta full optional cu 2 baterii din care am schimbat cea de sub scaun crezând ca e ea problema iar cea din portbagaj am citit ca e doar pt webasto. Cu toate astea după câteva ore în stand-by mașina rămâne fără baterie, indicatorul din bord ajunge la 10-11 v de la 13,8-14v. Am scos casetofonul original cu navigație crezând ca e el problema dar din păcate fără rezultat. Menționez ca alternatorul încarcă bine, pe tester cu mega macs îmi da erori la motorașul ce acționează diferențialul și la abs, dar nimic legat de baterie. Funcția keyless nu funcționează deși am acele butoane în portiere și pornirea din buton. Sunt într-o dilema mare și as vrea sa rezolv partea cu bateria ca s-au saturat prietenii sa îmi dea curent în fiecare dimineață la bornele de sub capota. Va mulțumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara curentul in stand-by, scoate cate o siguranta si vezi cand scade consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am măsurat consumul in stand-by,dupa 10 min cand toate componentele intrau in stand-by aveam un consum de 100maH iar dupa ce am scos siguranta de la faruri (faza scurta si lunga funcționează oricum si cu siguranta scoasă si nu am eroare in bord) consumul a scazut la 25-30maH .am mers carica ore cu masina si bateria măsurată cu multimetru imi dădea 12.46V.cu toate astea in urmatoarea zi nu mai pornea iar bateria a scăzut la 10.80V. Bateria de sub scaun a fost schimbata acum 2 săptămâni (95AH cu 950A putere). Nu reusesc sa gasesc pierderea de curent și am dus-o deja la 2 mecanici care erau mai prost informati decat mine la capitolul ăsta.orice sfat e binevenit ,va multumesc

Un alt mecanic zicea ca bateria noua trebuie invatata cu masina altfel se descarcă . mi se pare ciudat ,voi ce credeți? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad eu nu ai pierdere de curent, imi pare ca nu incarca alternatorul. Cat iti incarca cu motorul pornit ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indicatorul din bord ramane constant la 14v cu motorul pornit

Cu multimetrul nu am măsurat tensiunea exacta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cat ar trebui sa fie tensiunea bateriei măsurată cu motorul pornit?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu motor pornit, trebuie sa ai intre 14.0 si 14.4v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am măsurat azi si am 13.6v ,bateria in sine cu motorul oprit avea 12.6v.

Am măsurat si bateria din portbagaj avea 10.8v cu motorul pornit si tot atât cu motorul oprit.dar din cate am vazut in manual alternatorul încarcă in cicluri de 20 de minute bateria starter din portbagaj si continuu cea de sub scaun șofer. Asa ca am scos normele de la bateria din portbagaj si le am izolat văzând ca bateria nu ajunge la tensiunea normală. Astept sa vad maine daca mai porneste dupa 24 de ore .ca pana acum nu pornea nici dupa 12 ore deși are baterie noua .. E foarte ciudat ca acum nu mai gasesc nici un consumator in stand by care sa suga curentul iar consumul in stand by ramane constant la 25-30 mAH. Daca mai aveti alte sfaturi sau ati mai trecut prin asta va rog din suflet sa va expuneti parerile ca eu unul nu știu sincer ce sa ì mai fac. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca nu-ti incarca bateria din portbagaj, trebuia sa ai si acolo peste 14V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Săptămana asta mașina a stat la mecanic in Italia , zice ca nu are nici un consum si ca era bateria din portbagaj de vina. A pus baterie noua si zice ca e totul in regula. Ieri am scos mașina iar azi dimineața nu a mai pornit... Din câte am văzut , mecanicul a lăsat mașina deschisă si cred ca acel consum exagerat de curent apare doar când mașina e încuiată din telecomanda . Înainte de a duce mașina la mecanic am probat pas cu pas sa scot rezistența pt alarma iar in alta zi pt webasto, dar fără rezultat. Astept părerile voastre va mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Săptămana asta mașina a stat la mecanic in Italia , zice ca nu are nici un consum si ca era bateria din portbagaj de vina. A pus baterie noua si zice ca e totul in regula. Ieri am scos mașina iar azi dimineața nu a mai pornit... Din câte am văzut , mecanicul a lăsat mașina deschisă si cred ca acel consum exagerat de curent apare doar când mașina e încuiată din telecomanda . Înainte de a duce mașina la mecanic am probat pas cu pas sa scot rezistența pt alarma iar in alta zi pt webasto, dar fără rezultat. Astept părerile voastre va mulțumesc 

Deci acum am doua baterii noi dar mașina nu pornește după 24 de ore de staționat . 

Un alt mecanic zicea ca trebuie băgat in computerul mașinii seria bateriei ca de aia o Descarcă , ciudat , oare e adevărat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu de aia o descarca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu ce să-i mai fac ca s-au saturat si prietenii mei sa tot vina sa îmi dea curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am cumpărat un booster premium 1000 de 19A cu MAX 1000A , 96 euro pe care trebuie sa i-l formatez timp de 40 de ore după care o sa încerc sa pornesc mașina cu el. O soluție periodica , sper totuși sa găsesc rezolvarea problemei . 

 

As vrea totuși sa va întreb dacă ,având suspensii pneumatice , e posibil ca unul din amortizoare sa piardă presiune mai mult decât normal iar compresorul sa acționeze si când mașina staționează peste noapte. Am pus aceasta întrebare pt ca mașina mea sta mai ridicată pe partea din fata iar spatele mai jos , lucru ce îmi crează suspiciuni. 

 

V-am zis zilele trecute ca am pus baterie noua si in portbagaj ( starter battery) cea care e folosită de webasto si mașina a rămas mai rău fără curent , nu se mai aprindea nici computerul de bord, nici cheia nu mai ieșea din contact. In schimb fără bateria din spate rămâne undeva la 10v după 24 de ore deci computerul de bord se aprinde dar moare când încerc sa o pornesc . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca te ajuta, dar iti spun ce am aflat cand am schimbat bateria la masina mea, un Passat. Bateria trebuie "codata" pe masina, altfel se intampla astfel de lucruri. Un prieten care lucreaza ca electrician la o reprezentanta VW mi-a spus ca a avut nenumarate astfel de cazuri, inclusiv cu baterii cumparate de doua zile. Si pe diverse modele de masini!Daca nu a fost introdus codul bateriei in calculatorul masinii, acesta din urma cica nu ar sti cat curent sa trimita in baterie si nu ar nimeri curba de incarcare. Poate merita sa incerci sa vezi daca nu cumva e asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masinile cu start/stop - trebuie codate  - nu ca se descarca.... ci ca nu stie capacitatea, etc.

la Touareg - nu o ridica de fata peste noapte, ci banuiesc ca se lasa spatele, de la pierdere presiune pe acesta punte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După mai multe căutări si pierderi de timp si bani prin service-URI , am găsit o rezolvare mai economică valabilă pt cei care au pierderi de curent in stand by din cauza modulului KESSY. 

Am plătit 80 de euro (cei mai pricepuți pot face asta acasă economisind astfel suma de mai sus) , ca sa îmi demonteze portiera si sa deconecteze mufa inchiderei centralizate din portiera șoferului . Închid mașina astfel: mai întâi din interiorul mașinii apăs butonul de închidere centralizată situat in portiera , si se închid toate ușile si portbagajul, mai putin usa șoferului , apoi ies din mașina si încui portiera șoferului cu cheia in mod manual. 

Acest mod nu activează alarma ,prin urmare nici KESSY iar bateria rămâne încărcată fără probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!