Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Nu care cumva să ștergi eroarea, se face diagnoza pe baza ei.  Altfel trebuie sa îți desfacă capacul de la axa cu came ca să vadă defectul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok . multumesc.  O  sa ajung in  reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian79is

La capacul axelor cu came nu e nimic de vazut,poate la capacul distributiei .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mike.

Salut!

Ai reusit sa ajungi in service cu problema ta? ceva noutati?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am lasat masina la diagnoza. O sa postez raspunsul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distribuție sarita de la punct doar in baza  codului de eroare. Maine o sa îmi facă deviz. Era un protocol cu schimbare mai mult decât distribuție. 

Cine imi recomandă un service bun ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deviz 4000 de ron. 3000 piesele si 1000 manopera.  Apar pe deviz si  conducata ulei, conducta de aspirare, furtun aer...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te uiti pe niste pagini mai in urma, gasesti factura pusa de mine, sa vezi cat am platit eu la PBN pentru distributie. Daca tin minte,  parca 4500 Ron, inclus si regulator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Detin o Skoda Octavia cu motorizarea 1.4 TSI CAXA cumparata de noua in 2011 si in momentul de fata are 143.000 km.

Pana in momentul de fata nu am schimbat absolut nimic pe parte de motor,decat consumabile,bujii si pompa de apa.

Am rasfoit paginile topicului si am observat ca multi colegi se confrunta cu rateurile avute la pornirea la rece concomitent cu turatia ridicata,eu patesc asa in general in zilele calduroase,iar in sezonul rece foarte foarte rar.

Alta chestie pe care am remarcat-o este in sezonul rece,si anume,acceleratia in suturi in primii km,pana ce ajunge apa la 90 de grade,sau uleiul peste 50 si nu imi dau seama care ar fi explicatia.In mod cert nu are legatura cu combustibilul,la fel facand cu benzina de R.Moldova,Romania,Austria,Germania,Slovenia,Italia,etc etc.Ce cauze ar putea avea?

Cu sunet de lant la pornire dimineata nu am avut experiente neplacute.Initial am folosit Motul 5W30,la ultimele 2 schimburi am trecut pe Mobil New Life 0W40 si sunt mai multumit de el.

Nu in ultimul rand uneori cand sunt la drum lung mi se aprinde EPC in regim de turatie 2500-3000 si da senzatia ca e plafonata.Daca retrogradez din 6 in 5 dispare instant martorul si e totul ok,vreo idee ce ar putea fi?

As vrea sa achizitionez o interfata ca sa fac o diagnoza si sa vad ce erori sunt stocate,daca sunt,dar am nevoie sa ma indrume cineva catre o varianta ok,caci internetul e plin de oferte si nu stiu care e cea mai ok ca raport pret-calitate.

Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat in posesia diagnozelor. Din ce vad, erorile sunt aleator pe mai multi cilindri.

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Un amic care nu are cont pe forum dar are motorizarea in cauza are o mica problema si mi-a cerut ajutorul macar in diagnosticarea ei.

Vorbim de o skoda superb 2011 1.4 tsi caxa.

Omul a fost la service si a facut o revizie de rutina ( ulei motor , filtru ulei .. aer samd )

Dupa ce a plecat a observat un tiuit la compartimentul motor (care ulterior s-a aflat ca e pompa de apa si o sa fie schimbata pe garantie) s-a intors la service-ul respectiv unde i-au spus ca trebuie schimbat un anume kit de accesorii care consta mai exact in : intinzator , role , curea accesorii.

Dupa schimbarea celor mai sus mentionate, a plecat omu de acolo .... si i s-a aprins check-engine-ul la scurt timp cu eroarea de mai jos :

Address 01: Engine (CAX)       Labels: 03C-906-016-CAX.clb
   Part No SW: 03C 906 016 AL    HW: 03C 906 016 C
   Component: MED17.5.5       G   5294  
   Revision: LCH11---    Serial number:               
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 35110 377 09999
   VCID: 69D95B2F408C395623D-803C

2 Faults Found:
000022 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) 
               P0016 - 000 - Incorrect Correlation - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 102490 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2003.14.20
                    Time: 15:18:14

             Freeze Frame:
                    RPM: 702 /min
                    Load: 15.3 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 76.0°C
                    Temperature: 36.0°C
                    Absolute Pres.: 1020.0 mbar
                    Voltage: 13.843 V

009729 - Coolant Pump Control Circuit 
               P2601 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 102637 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2003.14.22
                    Time: 11:51:51

             Freeze Frame:
                    RPM: 1566 /min
                    Load: 71.0 %
                    Speed: 53.0 km/h
                    Temperature: 88.0°C
                    Temperature: 51.0°C
                    Absolute Pres.: 980.0 mbar
                    Voltage: 13.589 V

Readiness: 1000 0000

Din ce am citit aici pe forum si din ce am cautat si pe google personal ca si motive plauzibile (din sumedenia de posibile motive) am gasit fie ca ar fi lantul intins sau ca distributia e sarita de la punct.

In urma unei discutii cu el i-am relatat ca efectul unui lant intins este ca peste noapte, la pornire , ar trebui sa se auda un zgomot metalic de la motor pentru o fractiune de secunda sau pe acolo, iar ulterior sa dispara acel zgomot. Omul a negat asa ceva si inainte si dupa servisare.

Avand in vedere povestea de mai sus, ce pasi imi sugerati pentru a identifica si rezolva problema ?

Eu personal inclin sa ii sugerez sa mearga sa verifice daca distributia e pusa la punct.

Multumesc.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lant intins,se poate verifica foate usor cu cale specifice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cert este ca exista desincronizare intre axa si vibrochen...deci concret trebuie verificata distributia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 5/10/2016 at 10:49, Bogdan Moraru a scris:

Ok haideti sa o luam punctual.

Motorul la pornire are 4 tipuri de zgomot

1. Cand e rece afara se aud pentru 4-5 secunde tachetii dezamorsati. (se aude o bataie specifica a supapelor) (toc-toc-toc)

2. Cand e rece afara se aude pompa de inalte, tacanitul acesteia a fost des confundat cu zgomotul de lant (este zgomotul specific de masina de cusut)

3. Cand afara sunt peste 12 grade si masina intra in ciclul de preincalzire catalizator, cand da rateuri si sta turata (comportament normal al acestui motor)

4. Cand intinzatorul este dezamorsat, se aude un zgomot de lant, o bataie specifica de lant metalic pe plastic. Zgomotul este prezent si la rece si la cald

 

In cazul punctului 4 trebuie intervenit asupra distributiei.

In medie, toate zgomotele mai sus precizate sunt mult mai pregnante cand uleiul nu mai este in parametrii normali (concluzie personala)

 
 


Se aude si la mine un zgomot dimineata.

Deocamdata am pornit-o doar pe frig afara ( am masina din 14 ianuarie).

Sunetul se aude dupa ce a trecut geru de -20 grade (sau cat a fost) , iar acum se aude mai rar.

Initial am crezut ca e de la cureaua de distributie, care oricum vreau sa schimb tot kit-ul, insa nu sunt chiar asa sigur daca e doar asta.

Am inregistrat audio pornirea, din masina ( se aude zgomot chei-pornire-zgomot de 3-4 secunde - apoi totul ok )

http://bluepizza.go.ro/owncloud/index.php/s/SBtKRfLHUfIrFB6

Masina are 89.000 km si nu a fost schimbata distributia.

Modificat de florin.idita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai pus tu aici este zgomot de lant. Trebuie intervenit asupra lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14.02.2017 at 2:10 PM, florin.idita said:

Initial am crezut ca e de la cureaua de distributie, ...

TSI care sa aibe curea de distributie sunt numai de dupa 2013 si se schimba la 210.000 Km. Lanturile la primele TSI nu rezista mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sunt ultimele coduri de piese (kit lant, etc.) care schimbate ar rezolva problema sa nu mai apara in viitor.

Stiu ca s-a mai postat, dar din pacate nu am timp sa mai caut pe topic iar maine dimineata am programare la reprezentanta si vreau sa le schimb.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se pot comanda piese din germania? made in germany? germanii ce piese folosesc? tot made in china?

e de tot rasul asta dupa mine. chinezul se zgarceste la calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt originale vw ,made in china . Citeste paginile din urma ,am postat poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

03C109158A -lant distributie

03C109509P - bara ghidaj

03C109469K - bara ghidaj

03C109507AH -intinzator lant.....aici mai apare un model de intinzator 03c109507BA(ceva de genul),nu stiu care este diferenta intre ele

038103085E - simmering vilbrochen,(dc tot umbli,schimbal)

D 176501A1 - pasta etansare

D 176600A1 - mastic

03C109287G - garnitura

 

codurile sunt cele schimbate de mine pe masina personala

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,  ma gandesc sa imi schimb si eu batranica mea masina cu un golf vi si ma atrag specificatiile lui 1.4tsi 160cp, dar am inteles ca sunt probleme cu lanturile. Sincer nu as vrea sa dau din lac in put. Cei cu aceasta motorizare au mai avut si alte probleme specifice acestui motor? Ma gandesc ca daca inlocuiesc lantul la un interval decent (sunt obisnuit cu 60k ca la curea) nu o sa fie probleme. Ma intereseaza mai ales piesele pe care eu acum nu le am si nu stiu cat de fiabile, gen turbina, compresor, intercooler etc.

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandrugologan

Buna ziua sunt deținătorul unui 1.4 tsi dsg 170 cai , ma confrunt cu o problema foarte mare . In urma diagnozei mi-au apărut doua erori (P10A5 și P2004 ) cei de la reprezentanta mi-au spus ca trebuie schimbat calculatorul și instalația motorului . Mașina nu trece peste 3000 rotații 140km/h (limp mode) reparația costa aproximativ 3000€ . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Detin o Octavia 2 fl cu acest motor(CAXA) si am eroarea P0016. Cei care au avut eroarea asta cum ati rezolvat si unde?

 

Multumesc,

Daniel

Modificat de DanielStroe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!