Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Vineri am primit raspuns negativ la cererea mea. Ar fi trebuit sa depun cerere la Porsche (si nu dealer) pentru prelungire atunci cand am avut masina blocata si nu acum. Asa ca cei care mai stati cu masinile in service in perioada de garantie, vedeti din timp cum sta treaba, si nu va bazati pe promisiuni verbale (cum am primit eu in 2013).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu puteam sa jur ca la orice produs vandut in tara noastra perioada petrecuta in service prelungeste perioada de garantie. Acum poate la masini regulile sunt altele. Sau poate doar la Porsche. Cred ca nu strica sa pui o intrebare si la OPC. Si da, e indicat sa obtii mereu o hartie pentru ca pe vorbe in Romania nu faci mare lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut!

la 87.000 km am schimbat distributia la 1.4 TSI 150 CP.

acum am 103.000 km si iar se aude zgomotul de lant, cam o data la 5-6 porniri.

pana acum nu s-a auzit deloc, dupa ce l-am schimbat prima data.

chiar asa repede s-a intins lantul nou?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu doar lantul cauzeaza zgomotul, poate fi 1 intinzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat totul. chiar asa repede sa se duca chiar si un intinzator?

adica trebuie iar sa deschid motorul sa vad ce mai e pe acolo asa repede? :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km ai cu uleiul din motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi mai face zgomot lantul, foarte rar, cand e cald afara pentru o fractiune de secunda. Ulei nou, 1000km facuti de cand am schimbat uleiul si filtrele, Castrol 5W30. Schimbat toata distributia, inclusiv intinzator. Tind sa cred ca uleiul asta nu e bun pentru lantul de 1.4 TSI. Nu ma refer la norma si vascozitate ci la calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, deenman said:

Cati km ai cu uleiul din motor?

salut!

9.000 de km are uleiul.

face doar cateva secunde la pornire, cand e cald afara.

dar asa a inceput si data trecuta :(

pun uleiul recomandat de VW, Castrol cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-ai raspuns singur de ce zornaie lantul, si inainte nu zornaia. Cam dupa 6000-7000 se intampla diverse cu uleiul si incepi sa auzi crocodili.

 

Incearca o tura de Fuchs/ Valvoline sau chiar Motul/Ravenol. Nu mai baga Castrol, si daca masina e in garantie mergi cu uleiul cumparat de tine cu factura si o sa-ti schimbe ei uleiul si apare in istoria de servisare.

 

Cu noul ulei daca pui ceva calitativ nu o sa mai ai sunete de lant la pornire, eu cu Fuchs 5w40 Gt1 am avut cele mai silentioase porniri dintre toate uleiurile, insa nu stiu daca are norma masinii tale, daca nu incearca un 5w30 insa neaparat sa aiba XTL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea si eu nevoie de un sfat.

Am un Golf 5 1.4 TSI 122 CP - CAXA . Cred ca a venit timpul pentru schimbarea distributiei. Mi se pare un pic cam zgomotoasa la pornirea la rece  si saptamana trecuta la prima pornire mi s-a aprins check engine si masina nu mergea rotund. Am oprit-o si la 2a cheie a revenit la normal.

Si astazi mi s-a aprins check coolant in bord. Nivelul de lichid era trecut peste maxim cu vreo 3-4 cm si motorul parea foarte fierbinte dupa un drum de 5 km.

 

Imi poate recomanda cineva un service in Timisoara unde as  putea rezolva ambele? Am tot citit topic-ul si parca nu as lasa distributia pe mana oricui.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele le comanzi tu separat dupa seria de sasiu de la un magazin online mare cu renume, altfel risti sa platesti dublu la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Salut. Piesele cauta le pe ebay. Codurile le gasesti in acest topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 7/21/2016 at 6:18 PM, Costin87 said:

Salutare. Am un Seat Leon 2011 cu acest motor. Recent mi s-a aprins in bord martorul check engine. Singura problema pe care o face este ca atunci cand pornesc masina prima data in zi sta putin turata, chiar daca este cald afara, undeva la 1300rpm si scoate un fum negru (nu mult), iar dupa 20-30 sec se linisteste. Nu are niciun alt simptom, nu scoate niciun zgomot nou. Am pus masina pe tester la un service si mi-a dat eroarea P0016 Bank 1: Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incorrect Correlation. Un mecanic mi-a zis ca s-a intins lantul si de asta da eroarea, altul mi-a zis ca e o problema electronica. Mentionez ca masina are 50000 km si a fost luata de noua si toate reviziile facute la timp.

exact aceiasi problema o am si eu in cazul rateurilor pentru 20-30 de secunde. asa face cu kit de distributie nou. lumea spune ca e ceva normal. la inceput eram impotriva, acum incep sa ii cred, am mai intalnit un caz pe o octavia, cod motor CAXA, ca al meu. in schimb nu am erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Acelasi sfat l-am primit de la o reprezentanta din capitala- pana nu apare eroare de corelare sa nu schimb distributia! Mai nou PoRo imi zice ca distributia e pe viata la masina mea.

Distributie la reprezentanta..aprox 5000 lei.

Ulei nu mai pun de la Castrol..e apa de ploaie! Merg pe ESP Formula 5w30 Mobil 1.

Modificat de albertinobuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/1/2016 at 0:13 PM, albertinobuz said:

 

Ulei nu mai pun de la Castrol..e apa de ploaie! Merg pe ESP Formula 5w30 Mobil 1.

Ai sarit din lac in put.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e alegerea fiecaruia. Nu sare uleiul de 100 de grade decat pe Transfagarasan! Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/2/2016 at 0:48 PM, TDR said:

Ai sarit din lac in put.

Omul nu a inteles la ce ai facut referire :):)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune si mie cineva ce furtun ar trebui sa imi comand sa il inlocuiesc pe cel din poza?

Merge de la canistra de carbon spre motor. L-am gasit rupt....

Motorul e CAXA.

Multumesc! 

motor_furtun.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am trecut de 27miikm...mi se pare mie sau pe la km astia tsi-ul asta s-a rodat 100%?? Se comporta mult mai bine la apasarea pedalei. Iar consumul in oras ajunge si sta mai mult sub valori de 11%. 

Cam acelasi lycruri le-am sesizat acum cativa ani la Logan la 19 miikm..1.6 benzina. La asta in special la consum, ca la performanta nu prea.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru posesorii de motor 1.4 122cp, am facut un test zilele astea cu un Tiguan cu motorizarea asta si mi s-a parut ok felul in care trage pana in 80km/h, treapta a 3a. Insa peste viteza asta mi s-a parut ca se misca foarte slab, chiar cu pedala la capat. Treapta a 3a peste 80 km/h si 4000 turatii tragea mult mai rau decat pana la turatia aceea. Mi s-a parut nesigur pentru depasiri normale la drum lung.

Este prima oara cand conduc tipul asta de motor, si Tiguan. Sunt curios, asa se misca el de felul lui?

Modificat de imads
corectat detalii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie să ții cont de raportul putere și greutatea mașinii. Deci cam e normal comportamentul ăsta. Totuși, dacă te tine, motorul ăsta se poate remapa ușor, ai câștiga cam 30cp, poate și mai bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, normal, am tinut cont, insa nu am mai condus asa ceva si nu pot face comparatie. Tocmai datorita raportului curent nu ma astept la minuni nici de la 30 de cai si 50nm in plus. Cred ca trebuie un motor mai mare sau varianta care are si compresor.

Modificat de imads
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta cu compresor eu spun sa o excluzi. :) Prea multe probleme. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!