Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

4 hours ago, Luciosu said:

Ca fapt divers, a inceput din nou sa tremure si sa dea smucituri la relanti. Am cam 8000 km de cand am schimbat pistoane, injectoare si distributie. Am facut un test de compresie si este in parametri. 

Any ideas?

Este vreo diferenta daca opresti/pornesti aerul conditionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@volvol Nope. acum vorbeam strict cu aerul oprit. Cu aerul pornit are un tremurat constant, pe cand acum, sunt mai mult smucituri.

ma gandeam sa nu fie iar lantul, ca l-am auzit de vreo cateva ori la pornirea la rece mai pregnant

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba cifra octanica, cel mult calitatea benzinei.

Vezi de bobinele de inductie (ai ceva DTC de missfire stocat? poti citi DTC-uri ?)

Ar mai putea fi ceva pe la clapeta de acceleratie sau vreun senzor de turatie cu contacte imperfecte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai_tmn Sa mor de stiu ce e DTC :D  Am facut revizia saptamana trecuta si i-au facut si scanare. Nu am nicio eroare. si compresia e buna.

Cei drept, am inceput sa pun 95 de la OMV si de obicei puneam de la Petrom. Banuiesc totusi ca e aceeasi benzina, doar e aceeasi firma, but just in case, o sa revin la Petrom.

Totusi, nu am emotii decat ca ma lasa-n drum, mai am garantie si discut altfel daca iar pica ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DTC = Diganostic Trouble Code  - cod de eroare.

De obicei daca e bobina dusa, da missfire si cod de eroare . Daca nu ai nimc stocat , probabil ca nu e de acolo

Eu merg de 10 ani cu benzina Rompetrol Efix 95 merge mult mai bine decat Omv/Petrom (pe Astra H motor 1.6 aspirat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am un Seat Leon 2011 cu acest motor. Recent mi s-a aprins in bord martorul check engine. Singura problema pe care o face este ca atunci cand pornesc masina prima data in zi sta putin turata, chiar daca este cald afara, undeva la 1300rpm si scoate un fum negru (nu mult), iar dupa 20-30 sec se linisteste. Nu are niciun alt simptom, nu scoate niciun zgomot nou. Am pus masina pe tester la un service si mi-a dat eroarea P0016 Bank 1: Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incorrect Correlation. Un mecanic mi-a zis ca s-a intins lantul si de asta da eroarea, altul mi-a zis ca e o problema electronica. Mentionez ca masina are 50000 km si a fost luata de noua si toate reviziile facute la timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomot la pornire pt 5 secunde este? Eroarea pare sa fie de la lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am sesizat niciun fel de zgomot nou la pornire, atat ca atunci cand scoate fumul parca se ineaca putin, dar turatia o tine fixa la 1300 pana se linisteste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu pornirea turata si misfire cand sta peste 1000rpm nu este comportament anormal. Eroarea insa trebuie neaparat investigata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axe desincronizate,lant intins 

50 mii km si cati ani ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Romania ,uzura masinii ar trebui calculata in ore de functionare nu in km.Caleaza motorul,vezi daca distributia mai e unde trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lant intins 100%. Am avut si eu eroarea si cand am desfacut, lantul era intins. Daca ai si "check engine" combinat cu eroarea mentionata, atunci e in faza terminala. Nu mai merge cu ea si du-o urgent la schimbat lantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! 

Am si eu o problema cu piesa din poza iar cei de la service sustin ca nu e nimic. 

Nu stiu ce lichid este acela care supureaza, dar m-am trezit ieri dimineata cu fum.

Are cineva idee ce poate fi? S-a mai intalnit cineva cu asa ceva? 

Piesa se afla in stanga turbosuflantei si intra in ea 2 conducte.

Masina: G6 1.4 TSI 

Multumesc

20160726_160332.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi dau seama din poza, alea sunt conductele de racire cu ulei a turbinei. E de 122cp sau 160cp?

 

Ce culoare si densitate avea fumul? Mirosea in vreun fel?

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 minutes ago, mike. said:

Din cate imi dau seama din poza, alea sunt conductele de racire cu ulei a turbinei. E de 122cp sau 160cp?

122cp

Era destul de dens si alb spre gri deschis. Avea un miros specific dar nu stiu sa-l descriu.

Exista ceva garnituri in zona respectiva? 

Modificat de razvy391
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este antigel care raceste turbina. Acolo sunt 2 oringuri de cauciuc care se ard si nu mai etanseaza. Antigelul se scurge pe evacuare si de aici fumul.

Oringurile au  10 mm interior x 2,5 mm grosime,    codul original este WHT003366. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28.07.2016 at 0:32 PM, lucianm86 said:

Este antigel care raceste turbina. Acolo sunt 2 oringuri de cauciuc care se ard si nu mai etanseaza. Antigelul se scurge pe evacuare si de aici fumul.

Oringurile au  10 mm interior x 2,5 mm grosime,    codul original este WHT003366. 

Multumesc mult de ajutor. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 3 ani si vreo ~34k km, imi fluiera din nou pompa de apa(km actuali in bord 53000). Codul actual pe masina este 03C121008EX. Rog pe cine a mai schimbat pompa sa imi spuna un cod si cati km au de la schimb, daca e ok sau nu ..

Pare sa fie consumabil ca un ulei LongLife...la 30k se cere schimbat. Masina tocmai a iesit din garantie..sunt curios daca vor recunoaste defectul si daca vor plati inlocuirea.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimul cod pentru pompa apa motor CAXA  este 03C121008EX .  Aceeasi pompa o gasesti Hepu P570.

De verificat / schimbat si antigel, G12 plus sau G13, destul de important pentru durata de viata a pompei de apa sa fie concentratie 50%.

Modificat de lucianm86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi.. Deci as avea ultimu cod..

Antigelul a fost schimbat la ultima revizie în toamna lui 2015(la aprox 2 ani după schimbarea pompei) . 

Când reușesc sa ajung pe la reprezentanta va spun ce am rezolvat.caut o zi când se aude clar, căci în unele dimineți când e răcoare nu fluiera... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns la reprezentanta, s a confirmat problema la pompa de apa. Masina e ieșita din garanție pe 24 iulie, și chiar dacă a stat în trecut o luna în service nu se prelungește, fiind bun de plata. Mai mult mi s a confirmat si compresorul ac ca e defect..(are o buruiala la accelerare) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@giony82 Cere kulanz daca ai toate reviziile la reprezentanta. :)  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul il declara defect pentru ca a iesit din garantie ca altfel ziceau ca are zgomot normal de functionare.

Din cate stiu daca a stat o luna in service ai dreptul legal la prelungirea garantiei cu durata petrecuta in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa le-am zis si eu, si am solicitat o adresa unde sa fac o cerere. Am trimis-o si astept raspuns, dar nu ma astept la minuni ...

Factura totala facuta de ei cu ac, pompa apa: ~3400 RON (numai compresoru ar fi vreo 2400)

 

L.E: toate reviziile au fost la reprezentanta

Modificat de giony82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!