Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Poti da capacul jos, apoi sa pui un silicon special pt etansare plus suruburi din alea de unica folosinta. Vezi pe topicul 1.2 TSI ca am pus un film in care se vede cum arata un lant intins si sarit de la punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Pentru a putea da capacul jos, trebuie sa suspenzi motorul, sa desfaci suportul de motor, toate furtunele de pe partea aia.

Nu se pune silicon acolo niciodata, se schimba garnitura si semeringul de la vilbrochen. Terminati cu prostiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pun doar 4 puncte de silicon la  intersectia chiuloasei cu blocul motor si cu capacul culbutorilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Bogdan Moraru said:

Pentru a putea da capacul jos, trebuie sa suspenzi motorul, sa desfaci suportul de motor, toate furtunele de pe partea aia.

Nu se pune silicon acolo niciodata, se schimba garnitura si semeringul de la vilbrochen. Terminati cu prostiile.

Eu îți spun din propria experiență ca doar am văzut cu ochii mei. Și nici nu se suspendă motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie, in practica cei de la noi nu cred ca aplica, asa si la mine era scris in ghidul de service sa dai jos traseul de evacuare ca sa inlocuiesti pompa de apa si s-au chinuit fara sa il dea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru
35 minutes ago, Adrian79IS said:

Eu îți spun din propria experiență ca doar am văzut cu ochii mei. Și nici nu se suspendă motorul.

La asta m-am referit cand am spus sa terminati cu prostiile.

Maine te aud ca nu it mai circula uleiul prin orificii si spui ca e un motor de doi bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe capacul dustributiei e prins suportul de la tamponul de sustinere. Ca sa scoti capacul distributiei trebuie dat jos suportul . Fara suport motorul cade jos. Deci obligatoriu motorul se suspenda pe suport sau se lasa pe o capra sub baia de ulei 

In imaginea atasata am suspendat motorul pe baia de ulei care a fost demontata ulterior si distantata 5mm de bloc.

image.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
On 6/2/2016 at 8:12 AM, mihai_tmn said:

Stiti cumva codul pt motorul 1. 4TSI , 125 CP  Euro6 de pe Golf 7 , 2016 ?

Este tot pe lant distributia sau pe curea ?

Stiu ca EA211   1.2 TSI 90cp si 110 CP si 1.4 TSI 140/150 cp  sunt pe curea . Dar nu mi-e clar ce e cu 1.4 125 cp  . E  tot un CAXA doar cu 3 cp mai mult ?

In foto atasat ai codurile de motor de mk7 conform manual 2015. CXSB si CZCA (125CP) cat si CHPB & CZDA (150cp) sunt motoare noi total diferite de CAXA 122cp. Au distributie pe curea si "sunt rotitie" avand turbina pe spate nu in partea din fata acum. Am avut 75.000km CAXA si acum cu mk7 pot spune ca este un mare pas in fata facut de VW

IMG_2291.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mentiunea ca MY2016 are alt cod la 1.4 150 cu dezactivare cilindri, CZEA in loc de CZDA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut

am o jetta 1.4 tsi 122/90kw CAXA, cumparata de noua din Romania. acum are 70.000km.

am si eu problema cu rateurile despre care se discuta aici. insa am o nelamurire.

povestea...

- in  2011 sau 2012 i am facut update la soft din cauza ca iarna se oprea la prima cheie, pornea si apoi se oprea. dupa update problema s a rezolvat. update facut la VW.

- a mers fara nici o problema pana in vara anului 2015. atunci au inceput sa apara rateurile in primele 30 de sec. masina avea 60.000km, credeam ca este din cauza bujiilor, era si momentul sa le schimb. problema a persistat si dupa ce am schimbat bujiile.

- in toamna anului 2015 am mers cu ea la reprezentanta  VW pentru verificare si de frica sa nu fie lantul bulit, stiam ca sunt cu probleme.

in service i au fost schimbate urmatoarele:

a. injectoarele din cauza ca aparuse o versiune mai noua dupa spusele vw, cele pe care le aveam eu cica nu inchideau bine.

b. distributia din cauza ca era destul de uzata, nu terminata totusi. insa pentru un lant...60.000km si sa fie uzat, dezamagitor.

c. culbutorii hidraulici.

- am luat masina de la service, supriza, se comporta la fel. responsabilul de service mi a zis ca e normal sa faca asa. nu mi a venit sa cred din moment ce a functionat 3-4 ani fara aceasta problema.

- cand a venit toamna, iarna, primavara (2015-2016) - temperaturi mai mici decat vara - masina nu a mai avut nici un rateu la pornire, a functionat perfect.

- in prezent, vara 2016, au reaparut rateurile in primele aprox. 30 de secunde de la pornire, asta dupa 6-7-8-12 sau mai multe ore de motor oprit.

rateurile sunt prezente pe fiecare cilindru, verificate cu o clona VCDS care isi face treaba. in grupul 224 chiar le cumuleaza, aveam peste 5000 de rateuri pe fiecare cilindru, intr un final s a resetat si contorul caci acum am mai putine rateuri, cateva sute.

rateurile sunt insotite de fum negru pe teava de esapament, mai ales daca accelerez. in rest masina trage perfect si merge perfect, nici o eroare in bord, trage cum trebuie sa traga, fara rateuri in mers. insa personal ma sacaie problema.

daca accelerez pana in 2000rpm cand da rateuri se balbaie si mai tare. daca de exemplu accelerez la 3000rpm cand da rateurile nu se mai balbaie, merge rotund.

folosesc numai benzina cu cifra octanica de 99-100, premium.

INTREBAREA mea cea mare este: de ce a mers 3-4 ani fara sa apara aceste rateuri? care aparent, din ce vad abia acum sunt normale.

asta nu inseamna ca e posibil sa am si alte probleme? aparute intre timp. ma gandeam sa ii curat supapele de admisie de depuneri, in caz ca are. am vazut ca unii au scapat de aceasta problema dupa ce au curatat supapele, pe 2.0 tsi totusi.

am postat un film pe youtube cu aceasta problema:

 

 

Modificat de nelly
am uitat sa specific benzina...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat bobinele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu au fost schimbate. banuiesc ca daca erau ele de vina trebuia sa am rateuri si in alte regimuri de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca un filmulet facut azi:

ca sa specific, masina este resoftata de TCM turbo, ceva modest, cam 20cp. a fost resoftata dupa ce nu am putut sa rezolv aceasta problema a masinii, adica dupa ce a trecut prin reprezentanta si etc, am zis ca nu mai am nimic de pierdut ca si asa e stricata :biggrin:

ideea este ca si cu primul soft VW si cu al II lea soft VW si cu acest soft se comporta la fel.

banuiesc ca soft ul de la TCM are treaba cu presiunea de la turbina sau alte chestii, nu cred sa influenteze pornirea la rece cand este cald afara.

ultima versiune de soft instalata pe masina de la vw este: G 9473, stiti de vreo versiune mai noua?

se simte si miros de benzina destul de puternic cand da aceste rateuri.

LATER EDIT: cu primul soft VW nu am intampinat aceasta problema.

Modificat de nelly
link
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am versiunea G9970 si tot asa face, cand e cald afara prima pornire e cu rateuri cateva secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Problema cu rateuri la rece vara este normala. Si eu o am dar este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu. Primele 30 de secunde 1200 de rotatii cu rateuri apoi scade spre 800 si nu mai sunt 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normala normala, insa totusi la mine problema a aparut din senin. 2-3 ani nu am avut aceste rateuri.

o sa incerc pe o parte sa ma impac cu ideea, insa o sa ma mai documentez, poate totusi gasesc o rezolvare. nu ca ar fi o mare problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca fapt divers, a inceput din nou sa tremure si sa dea smucituri la relanti. Am cam 8000 km de cand am schimbat pistoane, injectoare si distributie. Am facut un test de compresie si este in parametri. 

Any ideas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sell it!...serios..la cat ai patimit cu ea cum de mai gasesti puterea sa rezisti si sa fii calm? 

Bujii/bobine/benzina proasta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile au 20k km si aratau bine cand i-am facut compresia. Bobine posibil, benzina 95 de la OMV. 

Am vrut sa o dau, dar am avut probleme personale si banii sau dus pe alte chestii. asa ca trebuie sa strang.

 

O.T.: A inceput sa imi placa Kia Proceed GT PE. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat si cu benzina mai buna? minim 98?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat. dar tremuratul si smuciturile sunt de vreo saptamana jumate. de obicei pun Petrom sau OMV 95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce pui de la petrom? 99?

eu nu ma refeream la firma..ci la cifra octanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu. Petrom 99 din cand in cand. dar nu am avut nicio problema cu 95. Sincer, am citit destul de mult despre cifra octanica si nu prea e nimic clar ca si beneficiu. 

Evit Lukoil, in schimb, de oricare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!