Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

DanMatei, este BLG?

Mașina teoretic e GT (nu SportLine), iar motorul asta ar trebui sa fie codul...

Citește topicul Jurnal GT din aria G5 pentru mai multe detalii... Ca rezumat, TSI-ul de pe mașină asta a fost poate cel cu cele mai puține probleme din cele de pana acum (pana la MQB ). Se duc doua valve (N75 și N249 parca), cere benzina bună...

Și, deși este cel mai banal sfat cu putință la cumpărarea unei mașini rulate, fa cum spunea și colegul de mai sus, pune un VAS pe ea la o reprezentanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin , am dus-o la Porsche Timisoara , am mentionat mai sus , si bat campii rau.Am exemplificat mai sus de ce. 

 

Ms de sfat oricum , logica asta am avut`o si eu inainte sa merg la ei , dar se pare ca m-am inselat.

 

A mers cineva vreodata la Unguri sa faca vreo diagnoza ? Frate-miu la mercedes numai la ei merge si sunt "impecabili" din toate punctele de vedere , comparativ cu cei de la Casa Auto. Oare daca merg la o reprez VW la ei or vorbi aiureli ca trepadusii astia obositi de la noi care fac practica pe banii si masinile noastre ?

 

 

Corectez , nu am mentionat pe topicul asta , dar am mentionat tot aici pe dorum despre diagnoza de la VW Tm.

 

Concluzia e ca tot ce mi-au spus ei ca s-ar putea sa aiba treaba cu missfire-ul , este nou in garantie. Deci clar bat campii si le-am mai dat si 140 de lei pe 1 ora de manopera sa-i aud cum abereaza.

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei, sper sa am dreptate, cand ai probleme la turatii joase( relanti), este problema la senzorul de turatie g28, care este pe vilbrochen...eu dupa ce am schimbat kitul de lant, aveam eroare pe senzorii g40 si g28...eu am schimbat amandoi senzorii si tot aveam eroare...cauta mai bn pe cineva pe internet din timisoara care are tester vas ( nu vag). Si poate te va ajuta...eu am schimbat cei doi senzori, variabil si senzor variabil pana am scapat de probleme

La mn mecanicul a zis ca este de la variabil, i-am platit 600 euro cu tot cu manopera, si tot aveam eroare ..m-am dus cu tupeu si mi-a dat banii inapoi..nu platesc ca le ia el prin excludere..asa ai putea sa faci si tu ,deoarece problema ta nu s-a remediat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! A schimbat tatal meu uleiul la un 1.4 tsi caxa recent si ii tot apare oil pressure low cu tot cu martorul de ulei. A schimbat uleiul cu o pompa pt joja, a schimbat si filtrul si a pus valvoline 5w30 c1 mxl. Ce poate fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A schimbat uleiul la service sau in spatele blocului, singur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pus norma care trebuie?? Oil pressure eu stiu ca e de la pompa de ulei..sper sa nu ma insel..si c apare uleiul in bord, probabil e de la senzoru de la capota..daca e firu intrerupt e posibil sa iti arate nivelul de ulei in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A schimbat el uleiul dar nu e atehnic. A pus ulei in filtru inainte si toate cele. Norma este din carte. :-? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Busonul de jos l-a pus la loc?

Cat ulei a pus in total?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la rece uleiul e ok pe joja inseamna ca are senzorul/cablajul probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a umbalt la buson. Are la maxim pe joja. Uleiul a fost extras cu pompa  cu un furtun prin tija jojei. A pus 3.5l. Mi-a mai spus ca a pus un filtru mai mare. O fi de la filtru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-au intrat niciodata mai mult de 3.5l. Asta dupa ce am stat 30min sa se scurga de ajungea sa picure.

Pus 3l, pornit putin motorul, oprit, stat cateva minute si verificat. Adaugat inca 200ml, repetat procedura si tot asa pana era pe joja la maxim. Moment in care am constatat ca mai aveam aproximativ 0,5l dintr-un bidon de 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat eu si la 1.4 tsi-160 cai, cavd, intra fix 3,6 litri ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4L au intrat in motorul meu dupa rebuild. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei are. A zis ca a pus 3l, dupa a mai compeltat si nu pierde sau ceva. Doar ca merge sin din cand in cand apare chestia aia cu presiunea uleiului. O sa dea maine dimineata la service sa vada ce are jucaria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva care sunt valorile normale pt test de compresie la 1.4 160cp?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt curios care sunt valorile ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Daca nu ma insel este 10:1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, s-a mai discutat treaba cu compresia cand nu intelegea catalin ca trebuie sa faca testul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era filtrul. Schimbat cu mahle si merge brici :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ce filtru a pus inainte, era defect sau nu era compatibil ?

Totusi uleiul are ceva presiune deci trebuia ca filtrul sa-l franeze serios...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce filtru au dat dobitocii de la un service de pe seria sasiu si na. Ceva no name oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau l-ai montat peste garnitura vechiului filtru. Aia s-a comprimat și a acoperit circuitul de flow. S-a mai întâmplat, când scoți filtru vechi rămâne garnitura lipita pe bază. :-) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope. E un filtru cu carcasa neagra cu nimic scris pe el. Venise in punga dinaia de sunt ambalate papusile chinezesti. Imi imaginez ce porcarie o fi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!