Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Pentru discutii despre turbine cred ca ar fi indicat sa se deschida un thread nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu o turbina care trebuie reconditionata pentru 1.4 tsi caxc -122/125 cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu de gasit cineva care sa faca o IHI sau respectiv MHI cum trebuie...

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am gasit turbina kkk pe ebay cu 800 euro nou nouta..la vw costa 1250

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur ca bogdan mbi aka haplea se poate ocupa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cine dicteaza duty cicle-ul N75-ului? Poate fi influentat de wastegate/altceva sau e comandat doar de ECU?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna intrebarea lui mike..apropo exista versiune noua si pt turbina.cica modelul care il aveam eu nu se mai fabrica..ce sa intelegem din asta?daca nu a picat inca turbina, inseamna ca o sa pice in curand?cum a fost si cu variabilul si kitul de lant???codul vechi este 03c145701k si cel nou este 03c145702p....sfatul meu prietenesc este sa verificati si sa achimbari preventiv valvele n75 si n249.parca asa se numeau..bafta tuturor

Modificat de catalin_2401
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E comandat de ECU în funcție de cerință boost, senzor presiune, și răspunsul Westgate ului. Oricare dintre cele menționate pot influenta duty cycle. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golful 6 mai pica valvele n249 si n75 pe capete?

Se pot curata sau testa(in afara de inspectarea viziuala a garniturii la 249)?

Am putin peste 82k si masina merge normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suportii de motor/cutie de GTI/Cupra/etc. se potrivesc pe motorul de 1.4? Ma refer la cei doi de sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Motoarele 1.4 tsi, 122 cp, montate pe Golf 7 au distributia pe lant sau curea? Astept si eu un G7, tsi, DSG, HL.

 

Stiu ca la 1.2 tsi s-a trecut pe curea, insa nu am reusit sa gasesc informatii despre acest CAXA.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai exista caxa pe golf 7. Este complet alt motor, cu distributie pe curea CMBA cod sau ceva de genul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Motoarele 1.4 tsi, 122 cp, montate pe Golf 7 au distributia pe lant sau curea? Astept si eu un G7, tsi, DSG, HL.

 

Stiu ca la 1.2 tsi s-a trecut pe curea, insa nu am reusit sa gasesc informatii despre acest CAXA.

 

Multumesc!

Este pe curea....este total alt motor decat ce era pe Golf VI-Octavia 2 Facelift...Leon 2 etc. desi caii putere sunt aceleasi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu unde sa mai intreb asa ca apelez la seciunea voastra de 1.4 :) Sper sa nu deranjez.

 

Am o problema care e mai accentuata cand e motorul rece , am citit ca vorbeati de relanti. Eu cand o pornesc la rece , adica dupa multe ore de stationat imi tremura motorul , atat cat socul este la 1200 rpm , cat si cand scade la 700 rpm sau la cat scade.Alta problema ar fi ca uneori cand sunt in ture joase mai intrerupe , dar fin , nu smuceste sau nu merge in 4 , doar ca se simte asa ca si cum ar fi innecata , dar nu e .. cateodata face cateodata nu , dar de cele mai multe ori nu face insa imi sta pe cap prostia aia de martor aprins in bord.

 

Am bobinele , bujiile si pompa de joase noua si mi se parinde check engine-ul in bord si imi missfire pe toti cei 4 cilindrii.

 

M-am dus la incompetentii de la Porsche sa-mi spuna ca ori sunt bujiile ori bobinele ori pompa de joase *toate sunt noi (ori pompa de inalte ori injectoarele ori ma-sa. Mai aveau putin si ma puneam sa schimb masina.

 

Pe test da urmatoarele : 000772 - Cylinder 4 

               P0304 - 000 - Misfire Detected - Intermittent   -asta e clara
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 150341 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2007.14.03
                    Time: 13:19:45

             Freeze Frame:
                    RPM: 1187 /min
                    Load: 34.9 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 27.0°C
                    Temperature: 18.0°C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 14.224 V

004506 - Fuel Pressure Sensor (G247) 
               P119A - 000 - Malfunction
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 150347 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2007.14.03
                    Time: 15:04:55

             Freeze Frame:
                    RPM: 758 /min
                    Load: 16.9 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 101.0°C
                    Temperature: 45.0°C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 13.335 V

 
 
Acum eu as vrea sa va intreb daca cumva , voi ati mai avut probema asta sa nu ma apuc sa arunc cu miile pe fereastra ca nu-i momentul,
 
Orice sfat e binevenit
Cheers
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am avut eu probleme cu missfire..ba aveam pe cinlindrii 2,3,4 ba era be 1,3,4...s-ar putea sa fie de la distributie sa se fi lasat lantul..asa era si la mn avea momnente cand mergea ok, si momente cnd ii dadea in nas si intrerupea in ultimul hal..daca nu ai schimbat lantul niciodata iti recomand sa il schimbi.automat cand se lasa lantul, timpii de aprindere sunt schimbati si motorul bu mai merge in parametri..tot la fel si eu am schimbat toate 4 bujiile si 3 bobine.stergeam erorile, mergea ok masina 1-2 zile si eroarea revenea si tot asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa se manifesta si la mine.O zi , 2 , 3 merge ok , dupa mi se stinge martorul , dupa imi clipeste , alteori clipeste si ramane aprins insa niciodata nu da in nas tare , doar o intrerupere fina, o simti doar daca sti masina , iar in ture nu face niciodata probleme. Clar e ceva pe duca.

 

Mi-a mai spus un mecanic acelasi lucru, ca se poate intampla de la slabirea lantului , mai exact de la intinzatoare.Oricum daca schimb intinzatoarele as schimba tot daca kilometrajul o cere. 

 

Ai idee informativ cat costa tot kit-ul de distributie si la cat se duce ?A mea are 150k acum.

 

Tu la cat ai schimbat distributia ? 

 

Ms frumos.

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt in germania..aici tot kituk costa in jur de 350 euro(lant,intinzator,sine ghidaj,etc) si sa verifice si seria la variabil si daca este cu b, trebuie schimbat cu altul nou cu litera E( variabil costa in jur de 500 euro)..acest variabil iti regleaza avansul si deschide supapele mai devreme sau mai tarziu.in functie de cum o calci..dar daca ai mers mult cu masina asa e probabil sa se fi stricat si ala..nu mai merge cu masina asa ca este periculos..las-o in parcare pana schimbi lantul..si sa faci lantul doar la vw, ca nu multi stiu sa il schimbe

Citeste aici pe forum ca sunt multi care au schimbat lantul la 50 mii de km.eu l-am schimbat la 118 mii..au fost multe probleme cu distributia pe lant..apropo eu am schimbat si valva care actioneaza variabilul( acea de langa buson de ulei)..am citit pe forumurile din afara, ca se mai strica lantul daca nu se face schimbul de ulei la timp si conteaza f mult ce ulei pui in motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 O sa-i arat mecanicului maine sa vad ce parere are si sa vad de unde ma apuc de ea. A mea e 2.0 TSI nu stiu daca am mentionat mai sus sau am uitat. Problemele astea sunt caracteristice la toate motorizarile cu distrubutie pe lant sau doar la 1.4 ? 

 

 

O Doamne , mi-a trebuit turbo benzina !  :ninja:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme au fost si la 1.2tsi( chiar mai rau, s-a rupt lantul in mers si motorul distrus)..presupun ca si la 2.0 tsi este la fel.ca tot lant este...lasa masina in parcare pana rezolvi problema.aa si vezi ca daca schimbi lantul la serviceuri de cartier e posibil ca mecanicul sa nu stie de cuiul care blocheaza vibrochenul ,si etapele in care se schimba lantul ai celelalte trebuie facute intr-o anumita ordine, altfel o sa ai probleme din nou..daca schimbi lantul du-te la reprezentanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios ce deviz imi fac salbaticii aia. Cel mai probabil daca e asa complicat de schimbat , o sa merg la reprezentanta.Problema insa sti care e ? Ca daca totusi merg la ei si tot asa merge , or sa zica ca , pai noi nu ti-am zis sa schimbi asta , si raman si cu banii dati si cu aceeasi problema.

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recunosc ca nu m-am documentat despre motoarele voastre dar cred ca trebuie sa aveti si voi senzorul de la axe, care, la al meu motor are rol in aprindere. Deci mie mi se pare destul de plauzibila concluzia ca lungirea lantului axului afecteaza implicit aprinderea si de aici mersul neregulat. Uzura patinelor nu poate influenta lantul cinematic al distributiei, dar oricum si ele se schimba odata cu lantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! As dori si eu sa achizionez un VW GOLF TSI GT SPORT LINE, motor 1,4 170CP. Este din 2006, arata foarte bine estetic, și costa 5750 euro neinmatriculat. cine se pricepe poate sa îmi spună ceva despre masina, mi se pare cam ieftina, și nu cumva sa aibe vreo buba. În curând o sa merg sa o văd, ce sfaturi as putea primi? Va mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Sergiu. Am sa mai merg asa cu ea sa vad cum se manifesta si poate pica ceva detot macar sa stiu de unde o apuc. 

 

Lantul ala daca e slabit sau e vreo problema la distributie nu ar trebui sa faca vreun zgomot sau ceva de genul ? Ca acum sa-mi fie cu iertare , nu ma pot pune sa schimb tot la ea. Azi zicea cineva ca poate fi si de la volant ca misca nu stiu cum motorul si nu stiu ce rahat de senzor nu stiu ce interpreteaza gresit. 

 

La mine ciudat e ca face doar la relanti, In turatii nu da missfire , ma gandesc ca daca ar fi distributia ar da mereu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DanMateig, du masina si pune-o pe tester la vw inainte sa o cumperi..testerul original poate spune multe..asta ii recomand si lui andreicc..sa o puna pe tester original..asa cand puneam testeru de la service-urile de cartier imi dadea eroare pe aprindere..la vw mi-a dat eroarea p0016 ( lant intins)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!