Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Inca o "problema" azi, in tr a2a apas de tot accelerație si pe la 3300-3500 îmi da un pic in nas, foarte puțin si se duce bine după, in treptele 3 si 4 la fel face, la aprox aceeași turație. Atunci intra turbina sau care-i treaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare si vezi cele doua valve de care ti-am zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da cu un spray ceramic pe tija actuatorului ca sa gresezi mecanismul. asta si ce a zis @cogdao sunt posibilele cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi mult pentru ajutor, voi face ce ați zis, dar sapt astea chiar n-am timp, e vreo problema daca merg 2-3 sapt așa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de disconfort, nu ar trebui sa fie vreo problema mai grava decat este - eventual, daca pica una dintre valve, oricum trebuia schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca una dintre valve actioneaza si acel variabil( care iti regleaza avansul in functie de cum calci masina) si poate iti stric acel variabil( costa 450 euro)..simptome asa aveam si eu smucea f tare intrerupea ( am schimbat kit lant, variabil si valva care il actioneaza)..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu smucește, doar îmi taie un pic pe la 3500 când o calc maxim, aproape insesizabil. Daca merg normal, urca fluid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba valva de comanda a actuatorului si se rezolva Catalin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am schimbat acea valva si am scapat de probleme;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.mie mi-a dat eroarea p2263 pe un golf 6 1.4 tsi-160 cai..inainte sa opresc masina sa alimentez am observat o ezitare pe accelerare.nu se mai tura..am oprit sa alimentez, si dupa cand am pornit-o a inceput sa iasa fum de la motor..aveti idee daca s-a stricat turbina?sau electrovalva n75? Cat costa aceasta electrovalva?

Va rog ajutati-ma ca am ramas cu masina in austria :(((( dati-mi un sfat..masina am incercat sa o repornesc, porneste ok, se tureazs ok dar iese fum..mentionez ca de 2 luni masina mananca f mult ulei...in jur de 1 litru la 2000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa ai probleme la pistoane/segmenti. Ar fi bine sa faci un test de compresie si daca iese sub 9.5-10 sa nu mai mergi cu ea. My2cents

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o mai repornesc:((( astept platforma..eroarea care o am Zice ( turbocharger/supercharger boost sistem performance) ..ma sperii cand zici de pistoane segmenti..

Am cautat pe rosstech si zice de elctrovalva n75..aveti idee unde e pozitionata??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti spun ce am patit eu, sper sa nu fie cazul la tine

Scoate capacul de la motor si urmareste furtunasele de la turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offff credeti-ma ca m-am saturat de tsiurile astea..kit lant+variabil+sensor variabil+ambreiaje dag7...o repar acum si o vand ca m-am saturat de masina asta.jur

Cand am repornit-o mai devreme masina se accelera ok..singura problema e ca scoate fum si miroase a incins..am scos busonum la ulei si iesea fum si pe acolo..credeti ca e motorul distris sau pe duca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoate fum pe evacuare e ori turbine ori motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca era turbina, cand am repornito se tura ok masina pana in 4000 rpm...fumul iesea de sub prozectia aia din aluminiu din fata motorului..nu stiu daca am mai zis mai sus, dar inainte de patzania asta, masina manca f mult ulei aproape 1 litru la 2-3000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

E mai mult ca sigur motorul.Umbla la bujii si vezi care are ulei pe ea.Cea care are ulei pe ea ai probleme la pistonul respectiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce an este masina si cati km? Ai luat-o de noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub protectia aia din aluminiu e turbo, probabil s-a dus ceva prin motor si scapa compresie in baie, iar garnitura de la conducta de alimentare cu ulei de la turbo e cam prima care se duce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este 10/2008, km 122 mii reali..turbina se auzea f f usor pe decelerare, dupa suierat credeam ca mai tine cel putin 50 k km, si avea momente cnd o acceleram scotea fum , dar pe urma era ok

O sa desfac maine, ca acum am ajuns acasa cu platforma si va tin la curent..intrebare: valva de la variabil ce nr are? Cea de langa bobina1.ca pe aceea am schimbat-o..sa inteleg ca ar mai fi decat asta de l turbo( n75) si am scapat de probleme??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina scoate fumul acela pe evacuare sau este fum in zona compartimentului motor ?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate pe evacuare f f mult si mi-a zis sotia ca iese fum si de sub acel scut de metal( turbina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie antigel ...verifica și la borcan ..nivelul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!